home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1195 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 546 547 [548] 549 550 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 883201 gange)
JosepGuardiola
Gæst

Sv: Real Madrid tråd
« Svar #8205: 27 Apr 2011, 22:46 »

Hvad baserer du det på?

Et vildt og vanvittigt gæt: Kampen.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #8206: 27 Apr 2011, 22:47 »

Et vildt og vanvittigt gæt: Kampen.

Flot svar. Korrekt svar.

Skal jeg uddybe Messi?

Swizz CataR
Manager

« Svar #8207: 27 Apr 2011, 22:49 »

Jeg vil blot minde om, at flere Real Madrid fans også var at finde i Barca tråden efter pokalfinalen - derfor har de selvfølgelig også lov til at være her. Dog skal der holdes en fornuftig tone, og ikke blot peges fingre uden andet formål end dette.

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #8208: 27 Apr 2011, 22:52 »

Fair nok Smiley

styleez-o2
Reserveholdsspiller

« Svar #8209: 27 Apr 2011, 23:14 »

lige nogle spørgsmål til real madrids fans:

Jeg kender mange real madrid fans som elsker morinho....   efter sådan en kamp, hvor han opfører sig så helt utroligt idiotisk og ligger sådan en omgang antifodbold som taktik, kan i så godt lide morinho  nu? syntes i virkelig at han gjorde det rigtige ved taktikken? hvad syntes i om hans opførsel?

Liverpool FC!

"If Everton were playing at the bottom of the garden, I'd pull the curtains."
- Citat; Bill Shankly

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #8210: 27 Apr 2011, 23:16 »

Hahahaha!!  funny

Jeg griner min røv i laser, når jeg hører på sådan en flok uvidende og selvmodsigende værter i CL-studiet. Jeg har været i praktik der, og var meget stolt. Den stolthed er taget fra mig. Hold kæft hvor de dog udtaler sig dumt. Hvordan kan man stille spørgsmålstegn om trænerens potentielle kvaliteter, ud fra en kamp!?

Eksploderer næsten af raseri, bare ved at tænke på deres paradoksale, uvidende snak.

Analysen tager jeg på et andet tidspunkt, blev simpelthen nød til, at ytre min holdning om dette først.

3.v evaB
Gæst

« Svar #8211: 27 Apr 2011, 23:19 »

Hvordan kan man stille spørgsmålstegn om trænerens potentielle kvaliteter, ud fra en kamp!?
Fordi han lader holdet i stikken ved, at sætte sig over klubben og over alle andre.
Ved at være så nedladende overfor dommeren, at han får sig selv smidt ud. Han sælger holdet kort og det er kun fordi han aldrig fatter at passe sig selv, skal man kommentere på det faglige så udøver han igen i dag en primitv fodboldstil og personligt er jeg glad for at se den straffet.

kerzhakov
Førsteholdsspiller

« Svar #8212: 27 Apr 2011, 23:19 »

Der kan vel ikke stilles de store spørgsmålstegn ved taktikken. Den fungerer ganske udemærket indtil Pepe's udvisning. Ligegyldig hvem der spiller mod Barca og hvordan man spiller, vil Barca altid have mest boldbesiddelse og Xavi vil være den spiller med flest afleveringer. Mourinho har jo netop ført Madrid til sejr i Copa del Rey mod netop Barca ved hjælp af samme taktik og han slog dem med Inter sidste år på samme måde. Det kan godt være det er heroiskt og smukt hvis man kaster sig uhæmmet fremad ad banen, men så ender man som i sæsonens første clasico og det finder du nok ikke mange Madrid-fans, der ønsker.

It's gonna be legendary

Hamza_BIF
Manager

« Svar #8213: 27 Apr 2011, 23:21 »

Sådan går det når man sætter messis fanboy no. 1 til at dømme. Skrevet i frustration. Godnat.

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

LosBlancos26
Gæst

« Svar #8214: 27 Apr 2011, 23:23 »

well det var dette års chl....

Skal han have lov til at fortsætte næste år? det skulle jo ikke være første gang, vi fyrer en træner ovenpå en nogenlunde succesfuld sæson.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #8215: 27 Apr 2011, 23:23 »

Der kan vel ikke stilles de store spørgsmålstegn ved taktikken. Den fungerer ganske udemærket indtil Pepe's udvisning. Ligegyldig hvem der spiller mod Barca og hvordan man spiller, vil Barca altid have mest boldbesiddelse og Xavi vil være den spiller med flest afleveringer. Mourinho har jo netop ført Madrid til sejr i Copa del Rey mod netop Barca ved hjælp af samme taktik og han slog dem med Inter sidste år på samme måde. Det kan godt være det er heroiskt og smukt hvis man kaster sig uhæmmet fremad ad banen, men så ender man som i sæsonens første clasico og det finder du nok ikke mange Madrid-fans, der ønsker.

Han slog dem med Inter sidste år på den måde ja - men da først efter at have gennemkneppet dem i første kamp.

styleez-o2
Reserveholdsspiller

« Svar #8216: 27 Apr 2011, 23:25 »

kan godt forstå hvad du mener, og nej selvfølgelig vil de ikke tabe 5-0 igen.  Men sådan som jeg ser det er Real Madrid ihvertfald i top 3 af bedste hold i verden... fantastiske offensive spillere, og så står man sammelagt halvdelen af første halvleg med alle 11 nede bag den 1. græslinie på deres egen bane halvdel... jeg vil fandeme ikke være tilfreds lige, især ikke når man har ambitioner om at blive de bedste Smiley.  

Liverpool FC!

"If Everton were playing at the bottom of the garden, I'd pull the curtains."
- Citat; Bill Shankly

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #8217: 27 Apr 2011, 23:26 »

Dommeren ødelægger den her kamp! En kamp som koger, hvor hver en tackling er hård. Pepe kommer for sent, gult kort, men fandme ikke rødt på det. Kampen var dramatisk, men blev smadret fuldstændig da han giver det røde kort.

Jeg vil dog ikke afskrive CHL fuldstændig. Men nu skal Mou droppe alle defensive tankegange og sætte nogle af de spillere som lige har smadret Valencia ind. Hvor fanden bliver Kaka, Higuain eller Benzema af? Vi er på hjemmebane! Det kan seriøst den ringeste præstation af Mou jeg nogensinde har set. Dog skal han ikke fyres!

Hala Madrid!

Zone 43
Manager

« Svar #8218: 27 Apr 2011, 23:28 »

lige nogle spørgsmål til real madrids fans:

Jeg kender mange real madrid fans som elsker morinho....   efter sådan en kamp, hvor han opfører sig så helt utroligt idiotisk og ligger sådan en omgang antifodbold som taktik, kan i så godt lide morinho  nu? syntes i virkelig at han gjorde det rigtige ved taktikken? hvad syntes i om hans opførsel?

Mourinho er Mourinho, og uanset hvad vil han altid være en af mine all-time favoritter i fodboldens verden. En af grundene til dette, er at han tør, at være klassens frække dreng, samtidig med han er yderst genial rent taktisk.

Det, at han stiller lidt defensivt op mod Barcelona ser jeg intet galt i, for det er en af bedste måder at slå dem på - efter Mourinhos udvisning lader det dog til, at holdet fik black out, og alt gik galt herefter, hvilket naturligvis er ærgeligt for fodbolden og spændingen.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #8219: 27 Apr 2011, 23:31 »

Fyrer vi Mourinho, er det en falliterklæring af dimensioner. Han er verdenshistoriens bedste træner. Hvem skulle vi ellers hente?

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Sider: 1 ... 546 547 [548] 549 550 ... 664 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010