home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  2 Brugere, 965 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken FM2010
| | | | |-+  Videregivende Spil [Leeds Utd]
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 48 Udprint
Forfatter Emne: Videregivende Spil [Leeds Utd]  (Læst 212106 gange)
Thebarber
Landsholdsspiller

Sv: Videregivende Spil [Leeds Utd]
« Svar #390: 12 Aug 2010, 21:45 »

Kommer den update eller hvad?

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #391: 12 Aug 2010, 21:56 »

Ja det gør den. Jeg er lige ved at lave det sidste. Skal bare have taget en masse SS, så skulle den være klar. Der går nok lige en time ca. vil jeg tro Smiley

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #392: 12 Aug 2010, 22:37 »

Managerens ord
Som I skal se i det næste afsnit, så har Nigel Martyn i den grad formået at stå for det forventningspres, som han selv har fået bygget op på baggrund af imponerende bedrifter i de foregående sæsoner. Men det er ikke det, jeg vil fokusere på her i første afsnit. Jeg vil i stedet fortælle mine tanker om holdet og lidt om den måde, jeg har grebet tingene an på.
Først og fremmest så har jeg efter bedste evne forsøgt at fordel spilletiden blandt de mange offensive stjerner. På denne vis er det også lykkedes at holde dem alle sammen glade. Den offensive spiller, der har fået mindst spilletid, er Gino Hol, der tit er blevet henvist til bænken af de andre angrebsstjerner. En anden grund til at Hol ikke har fået så mange kampe, var at han på et tidspunkt måtte holde en måneds pause på grund af en brækket arm. Han viser dog ingen tegn på utilfredshed og er stadig glad for at spille i klubben.
Defensivt har jeg kørt med en fast 4-backkæde bestående af Summerfield-McDowall-Papadopoulos-Martynov. Disse er dog tit i mindre kampe blevet aflastet af Schaus, Benson og Boateng, og disse spillere har leveret fine præstationer, når de har fået chancen.
I det hele taget synes jeg, at vi har en rigtig stærk og bred trup, hvilket tit er kommet os til gode, når vi er blevet ramt af en skade. F.eks. var den offensive styrmand, Sergio Canales, ude med en skade i halvanden måned, men dette betød ingenting, fordi andre spillere bare tog over og gjorde det lige så godt. Sådan noget er bare lækkert!
Jeg kan afsløre, at jeg ikke har været på transfermarkedet siden sidst. Ved årsskiftet kiggede jeg ellers lidt efter transferfrie spillere, men dem, der var, havde ikke den fornødne kvalitet. Når holdet skal forstærkes næste gang, vil jeg mene, at det skal være i forsvaret. Kyrgiakos Papadopoulos er en god spiller, men jeg mener, at det må være muligt at finde en midterforsvarer, der er lidt bedre. Derfor har jeg kigget lidt efter en spiller, der kunne skubbe Papadopoulos ud på bænken. Jeg har desværre ikke kunnet finde en englænder, som, jeg mener, er god nok. Til gengæld jeg har disse to spillere, som, jeg mener, kunne være transferemner i fremtiden:

Orlando Sánchez
Tobias Becker

Hvis vi kigger lidt på faciliteterne, så har vi fået opgraderet vores træningsfaciliteter samt vores ungdomsfaciliteter. De er nu toptræningsfacilite ter og fremragende ungdomsfaciliteter + fodboldskole.
Elland Road kan huse 55.000 tilskuere, og der er fuldt hus hver gang. Derfor spurgte jeg, om vi kunne få udvidet stadion, men bestyrelsen mente ikke, at det ville være muligt at skaffe en byggetilladelse. Dette kunne tyde på, at vi muligvis kan være så heldige at få et helt nyt stadion engang i den nærmeste fremtid. Det vil dog sandsynligvis kræve en lidt bedre økonomi. Mere om økonomien senere.

Turneringer
Leeds-mandskabet har formået at ride videre på den fantastiske bølge fra sidste år, og vi klarer os således rigtig godt i alle turneringer. I det følgende får I et overblik over de forskellige turneringer, og jeg vil gå mere i detaljer med et par udvalgte kampe.

Ligaen
I ligaen har Leeds United været urørlige. Indtil videre har vi spillet 23 kampe, og det har faktisk været ét stort triumftog. Alle kampe er blevet vundet, og målscoren lyder på 77-6. Vi har altså en velsmurt offensiv og en betondefensiv. Jeg har ærligt talt aldrig oplevet noget lignende; vi scorer utroligt mange mål og lukker næsten ingen ind. Kampene, som vi har spillet i ligaen, ses her:

Manchester City 2-3 Leeds United (Martynov, Dobson (2))
MK Dons 0-3 Leeds United (Canales, Dobson, Lukaku)
Leeds United 2-0 Wolves (Papadopoulos, Canales)
Aston Villa 1-2 Leeds United (Lukaku (2))
Leeds United 4-0 Hull (Lukaku (2), Papadopoulos, Dobson)
Everton 0-4 Leeds United (Hol, Dobson, Canales (2))
Leeds United 4-0 Fulham (Dobson (2), Lukaku (2))
Tottenham 0-1 Leeds United (Canales)
Leeds United 3-0 Newcastle United (Heiniger (3))
Manchester United 0-1 Leeds United (Heiniger)
Leeds United 12-0 Leicester (Mhlongo (3), Heiniger, Hol (3), Lukaku (4), Greenwood)
Leeds United 3-0 Burnley (Mhlongo, Dobson, Lukaku)
Leeds United 4-0 Stoke (Verratti (2), Lukaku, Greenwood)
Middlesbrough 0-5 Leeds United (Dobson (3), Greenwood, Steele (selvmål))
Leeds United 1-0 Bristol City (Dobson)
Liverpool 1-3 Leeds United (Verratti (3))
Leeds United 6-1 Sunderland (Zuculini (2), Dobson, Verratti (2), Lukaku)
Burnley 0-2 Leeds United (Lukaku, Mhlongo)
Leeds United 4-0 MK Dons (Heiniger (3), Dobson)
Wolves 0-2 Leeds United (Canales (2))
Leeds United 1-0 Manchester City (Greenwood)
Leeds United 4-1 Aston Villa (Heiniger (2), Lukaku (2))
Leeds United 3-0 Everton (Heiniger, Lukaku (2))

12-0-sejren over Leicester var en mindeværdig kamp for såvel fans som spillere. Det var den største sejr nogensinde i Premier League, og den kom i hus hjemme på et fuldstændig udsolgt Elland Road. Allerede ved pausen var stillingen 8-0, og Leicester-spillerne må vel have haft lyst til at tage noget kontaktlim og lime sig selv fast til bænken i omklædningsrummet for at undgå at skulle ud efter pausen og fortsætte ydmygelsen. I anden halvleg gav Nigel Martyn fuldstændig frie tøjler til sine spillere. Dette resulterede i 4 mål, og den samlede sejr var altså på hele 12-0. Værd at bemærke var hattrick fra både Mhlongo og Hol samt Lukakus 4 kasser. Marco Verratti sørgede i øvrigt for 5 assists i denne kamp.
Udekampen mod Manchester United blev vundet 1-0. Ikke nogen vanvittig sejr, men alligevel var kampen lidt speciel og viste en af Leeds-mandskabets store styrker i denne sæson. Både hjemmeholdet og udeholdet spillede en rigtig skidt kamp. Derfor var det bestemt ikke nogen stor overraskelse, at kampen så ud til at skulle ende med en nulløsning. Sådan skulle det dog som bekendt ikke gå takket være Heiniger, som scorede vores sejrsmål i det 87. minut. Målet var flot. Heiniger modtog bolden med ryggen til mål et stykke inde på Uniteds banehalvdel. Herfra sendte han med en stikning Martynov i dybden og tog derefter selv et løb ind i feltet. Martynov løb til baglinien og sendte et fladt indlæg ind til Heiniger, som resolut afsluttede nede ved forreste stolpe. Det vidner om høj klasse, at man vinder sine kampe, selvom man spiller skidt.

Champions League
Champions League-gruppespillet blev ikke den store udfordring for Leeds Uniteds stjernespækkede mandskab. 6 sejre i 6 kampe og en målscore på 23-3 vidner om forholdsvis let spil. Østrigske Mattersburg blev kørt over i to omgange. Udekampen var Nigel Martyns kamp nr. 500 i spidsen for Leeds United, og holdet gratulerede med en 7-0 sejr bl.a. efter et flot hattrick af Greenwood. Feyenoord fra Holland var også kun et mindre bump på vejen mod avancement, og de blev slået begge gange. Den største trussel kom fra de spanske vicemestre Atletico Madrid. Udekampen vandt vi uden de store anstrengelser 2-0, men hjemmekampen skulle blive en spændende affære – ikke mindst pga. Leeds’ egne spillere. Danny Welbeck bragte gæsterne foran tidligt i kampen efter en stor forsvarsfejl fra Papadopoulos. Midt i første halvleg udlignede Lukaku, men i det 27. minut fik Igor Akinfeev rødt kort efter at have nedlagt en helt fri Welbeck uden for feltet. Dermed var kampen helt åben, og måske lå årets første nederlag og truede Leeds. Men nej, forsvaret holdt stand, og i det 72. minut kunne Kacar sparke sejrsmålet i kassen. Asenjo kom ud af sit mål for at cleare en bold, men denne røg direkte hen til Kacar, som fra midtercirklen kunne sparke bolden i det tomme Atletico-mål. Kampene ses her:

Atletico Madrid 0-2 Leeds United (Lukaku, Papadopoulos)
Leeds United 4-0 Feyenoord (Lukaku, Canales, Hol, Lyons)
Mattersburg 0-7 Leeds United (Verratti, Greenwood (3), Lukaku, Heiniger, Dobson)
Leeds United 6-1 Mattersburg (Heiniger (2), Lukaku (2), Greenwood (2))
Leeds United 2-1 Atletico Madrid (Lukaku, Kacar)
Feyenoord 1-2 Leeds United (Dobson, Greenwood)
I første knockout runde venter Villarreal som sluttede nr. 2 i deres pulje efter Man City.

FA Cuppen
FA Cuppen er stadig i sin indledende fase. Indtil videre har vi spillet to kampe, og det er blevet til to lette sejre. Kampene ses her:

3. runde: West Ham 0-5 Leeds United (Heiniger (3), Lukaku (2))
4. runde: Leeds United 4-1 Bristol City (Greenwood, Heiniger (2), Lukaku)
I 5. runde venter Hartlepool eller Nottingham Forest.

Liga Cuppen
Liga Cuppen har holdet vadet igennem godt hjulpet af en nem lodtrækning. Først i semifinalen rendte vi ind i det, der kunne ligne modstand, i form af Aston Villa. Efter at det første opgør på Elland Road var endt 4-1 i Leeds’ favør, var der dog ikke meget spænding tilbage om, hvem der ville nå finalen. Derfor valgte Nigel Martyn at spare lidt på kræfterne, og lade en del reserver spille i returkampen. Leeds kom planmæssigt foran tidligt i første halvleg, men inden pausen fik Delfouneso udlignet for værterne. Langt hen i anden halvleg lignede det en remis, men bedst som kampen gik ind i overtiden, fulgte Villas Kevin McDonald op på et skud og sikrede Aston Villa en mere eller mindre ligegyldig sejr. Dermed indkasserede Leeds United deres første og hidtil eneste nederlag i denne sæson. Det betyder dog ikke så meget. Kampene ses her:

3. runde: Preston 0-3 Leeds United (Verratti (2), Hol)
4. runde: Norwich 0-4 Leeds United (Canales, Greenwood (3))
Kvartfinalen: Leeds United 3-0 Burnley (Greenwood, Mhlongo, Verratti)
Semifinale 1. kamp: Leeds United 4-1 Aston Villa (Lyons (2), Dobson, Heiniger)
Semifinale 2. kamp: Aston Villa 2-1 Leeds United (Canales)
I finalen venter Chelsea som slog Manchester City i semifinalen.

VM for klubhold
VM for klubhold plejer at være en smal sag for Champions League-vinderne at vinde. Det blev da heller ikke det store problem for Leeds United, om end sejrene ikke blev så store som forventet. I kampene fik et par af marginalspillerne chancen for at gøre indtryk på manageren. Kampene ses her:

Semifinalen: Leeds United 3-0 Okayama FC (Lukaku (2), Lancini)
Finalen: Leeds United 2-1 São Paulo (Lukaku, Mhlongo)

Topscorere
Blandt de mange offensive stjerner i Leeds United kører der en intern konkurrence om at blive årets topscorer. Sidste års vinder, Romelu Lukaku, ser igen ud til at løbe med hæderen, idet han pt. fører topscorerlisten, hvor top 5 ser ud, som følger:

1. Romelu Lukaku: 32 mål
2. Dominique Heiniger: 21 mål
3. Alex Dobson: 17 mål
4. Stuart Greenwood: 16 mål
5. Marco Verratti: 11 mål

Økonomi
På trods af den store succes på banen er der lidt knas uden for banen. Leeds har således en balance på – 366.655.014. Dette er naturligvis ikke så godt, men jeg håber på, at det forbedrer sig til sidst på sæsonen, når vi formentlig får en masse præmiepenge i kassen. Jeg forstår ærligt talt ikke rigtig, hvorfor vi har dette store underskud. Jeg er godt klar over, at jeg brugte mange penge i sommertransfervindu et, men jeg brugte langt fra mit budget op, og jeg solgte også et par spillere for større summer. Desuden er der masser af luft i lønbudgettet. Måske kan nogle af jer andre forklare mig, hvad der går galt?

Priser
Ved årsskiftet blev der uddelt priser, og Leeds-spillerne var særdeles grådige. Især Lukaku, der tog sig af 4 priser og spillede sig på Årets Verdenshold. Oversigt over priserne ses her:

Årets fodboldspiller i Verden: Lukaku
Årets spiller i Verden: Lukaku
Årets fodboldspiller i Europa: Lukaku
Årets målmand i Europa: Akinfeev
Årets forsvarsspiller i Europa: Omar Rico fra Fiorentina (Martynov nr. 3)
Årets midtbanespiller i Europa: Gourcuff fra Sevilla (Verratti nr. 3)
Årets angriber i Europa: Lukaku
Startopstilling i Årets Verdenshold: Akinfeev, Martynov, Lukaku, Heiniger
Bænk i Årets Verdenshold: Mhlongo, Greenwood
Desuden er Nigel Martyn blevet kåret til månedens manager i august, september, oktober, november, december og januar. Det vil altså sige samtlige måneder!

LukasPodolski
Landsholdsspiller

« Svar #393: 12 Aug 2010, 23:43 »

Fanatisk update Wink God fyldig og rigtig godt skrevet Opstemt

Det kunne være vi skulle indføre et Transfer forbud i klubben indtil vores økonomi er ved at være iorden igen, jeg synes også det er rigtig mærkeligt at vi år efter år køre med kæmpe underskud.

Vi kunne laves en aftale om at vi kun købte spiller under 100 mio. eller kun købte transferfrie spillere. Eller har i andre en anden ide til hvordan man kan styrke økonomien?

Lukaku er jo så syg det er vanvittigt!!! Ud over Lukaku hvilken spillere præstere så bedst denne sæson? hvem har overrasket dig mest?

Hvordan ser det ud med Benson og Schaus? Dem fik jeg jo til klubben for små penge! de kan muligvis sælges videre med stor profit!

Er du stadig ubesejret i sæsonen? og hvis du er hvor mange kampe i træk er vi så ubesejret? Wink

whale
Gæst

« Svar #394: 12 Aug 2010, 23:56 »

Fedt med en så grundig opdatering. Det er spændende at følge jeres game.
Et lille tip: Hold Alt inde, når du tager screenshots med print screen knappen, så nøjes du med at fange det aktive vindue.

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller

« Svar #395: 13 Aug 2010, 17:15 »

Kunne det være at i ville dele dette fantastiske spil, så jeg kan downloade det og spille lidt på det? Smiley

Hala Madrid!

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #396: 13 Aug 2010, 17:26 »

Fanatisk update Wink God fyldig og rigtig godt skrevet Opstemt

Det kunne være vi skulle indføre et Transfer forbud i klubben indtil vores økonomi er ved at være iorden igen, jeg synes også det er rigtig mærkeligt at vi år efter år køre med kæmpe underskud.

Vi kunne laves en aftale om at vi kun købte spiller under 100 mio. eller kun købte transferfrie spillere. Eller har i andre en anden ide til hvordan man kan styrke økonomien?

Lukaku er jo så syg det er vanvittigt!!! Ud over Lukaku hvilken spillere præstere så bedst denne sæson? hvem har overrasket dig mest?

Hvordan ser det ud med Benson og Schaus? Dem fik jeg jo til klubben for små penge! de kan muligvis sælges videre med stor profit!

Er du stadig ubesejret i sæsonen? og hvis du er hvor mange kampe i træk er vi så ubesejret? Wink

Med hensyn til transferforbuddet så ved jeg ikke rigtig. Det vil nok være ret træls for de spillere der får spillet de næste par gange. Det må de om.
Jeg ved ikke om der rigtig er nogen der har overrasket mig. Måske Mhlongo der har scoret en del langskudsmål. Synes alle præsterer godt så der er svært at fremhæve nogen.
Benson og Schaus spiller mest de mindre kampe. Fx spillede de mod Mattersburg i Champions League og de var med ved Klub VM. Ellers får de en gang imellem en kamp i Premier League og hvis vi møder et dårligt hold i cuppen. Og de gør det fint nok når de spiller Smiley

Jeg har ikke spillet videre på spillet i dag endnu, da jeg har været på arbejde fra 7-17. Så derfor er jeg stadig ubesejret i ligaen. Jeg ved ikke rigtig hvor mange kampe vi er ubesejret i, i træk. Men eftersom du var ubesejret hele sidste ligasæson og jeg har vundet alle 23 kampe indtil videre så må det være 38+23=61 kampe. Og evt. flere hvis der skal tælles nogen med fra Ready123s sæson.

Fedt med en så grundig opdatering. Det er spændende at følge jeres game.
Et lille tip: Hold Alt inde, når du tager screenshots med print screen knappen, så nøjes du med at fange det aktive vindue.

Jeg er glad for at du kunne lide min update Smiley
Og tak for tippet  Thumbs Up
Kunne det være at i ville dele dette fantastiske spil, så jeg kan downloade det og spille lidt på det? Smiley

Jeg er pt. ved den 1. februar. Når jeg kommer til sommerpausen, skal jeg jo give spillet videre og til den tid skal jeg derfor uploade spillet. Så jeg kan lige smide linket ind i tråden, så kan alle der har lyst spillet videre. Det bliver nok en gang i weekenden, sandsynligvis søndag Smiley

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller

« Svar #397: 13 Aug 2010, 17:29 »

Lyder godt, mange tak, ser frem til det  Smiley!

Hala Madrid!

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #398: 13 Aug 2010, 20:35 »

Og vinderen af den Sidste plads er fundet:

Citat af: michaelk
10

Citat af: dreamdrea
19

Så Tillykke med den sidste plads til Dreamdrea!

Og til Muten rigtig fed update Smiley

dreamdrea
Reserveholdsspiller

« Svar #399: 14 Aug 2010, 10:44 »

yes    mange tak for det Wink

dreamdrea
Reserveholdsspiller

« Svar #400: 14 Aug 2010, 10:44 »

jeg ser virkelig frem til at spille det

FredrikLeander
Gæst

« Svar #401: 14 Aug 2010, 11:29 »

Det er virkelig spændende det her! Jeg hentede spillet da i var i 2012 og spiller lidt videre på det med mine egne erfarninger og taktiske forståelse. Håber ikke at det gør noget Smiley

Legenden
Manager

« Svar #402: 14 Aug 2010, 13:39 »

Hvordan ser det ud med rækkefølgen? Jeg vil nemlig gerne stadig spille, men ikke som næste spiller. Jeg vil gerne om bag i køen, hvis det er mulig. Smiley

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #403: 14 Aug 2010, 13:42 »

Jeg har ikke styr på rækkefølgen. Det eneste jeg ved, er at du er efter mig. Men hvis du hellere vil vente lidt, så kan en anden jo sagtens komme foran i køen. Det må vel være mest rimeligt at den spiller der er efter dig får tilbuddet først. Hvem er efter NicklasJakobsen? Smiley

vmanstar
Landsholdsspiller

« Svar #404: 14 Aug 2010, 13:43 »

Sidste gang fik jeg vist spillet fra NJ

EDIT: Fik det fra TheX, som vist var efter NJ.

Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 48 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010