|
LukasPodolski
|
|
Jeg er også stadig med  Så vi er mig, muten, Ready123, NiklasJakobsen og Nieki har også givet udtryk for han stadig er med da han jo havde stuearrest sidste da det var hans tur. Regner også stadig med vmanstar stadig er med da han kommenterede noget med spillet igår. The barber og vel også stadig en del at spillet Mangler dog at høre fra TheX og dissing10 om de stadig er interesseret i at være med i vores dejlige spil
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Thebarber
|
|
Jeg er stadig med 
|
|
|
|
|
|
Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......
|
|
|
|
|
Ariana Grande
|
|
Jeg springer over. Jeg har haft en sæson og det må være nok  Men følger naturligvis med 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
LukasPodolski
|
|
Efter som TheX har meldt fra kan Tizinho overtage hans plads, hvis altså Tizinho får oprettet en bruger her på siden  og hvis han ikke går det har vi jo en plads åben 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vt11
|
|
Hvis i har problemer med at finde én så kunne det være interessant for mig ;-).
|
|
|
|
|
|
Barça: Més que un club <3
|
|
|
|
|
CarlosVela
|
|
Er jeg en af de 5 der spiller videre???
|
|
|
|
|
|
FMFreaks inside you.
|
|
|
|
|
Ready123
|
|
Lige få at få det på det rene med hvem der stadig er tilbage 1. Ready123 2. Nieki 3. TheBarber 4. Muten 5. Sj1986 6. NicklasJakobsen 7. Vmanstar har jeg glemt nogle?
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 08 Aug 2010, 12:13 af Ready123 »
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Schmidt
|
|
Fedt save i har gang i 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ready123
|
|
mig
så er du også med på listen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
LukasPodolski
|
|
Det er listen med folk der stadig er med i spillet  Så vi mangler vel en enkel spiller 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ready123
|
|
hvis vi bruger den liste der skal vi så ikke se hvor mange der vil tage den sidste plads også køre en lodtrækning om den sidste plads?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Legenden
|
|
Hvor langt er du nået med spillet, Muten? 
|
|
|
|
|
|
[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]
|
|
|
|
|
Chicharito
|
|
Jeg har haft lidt travlt de sidste par dage, så jeg er kun nået til oktober tror jeg. Og jeg havde nattevagt på arbejde i nat, så jeg har sovet indtil nu. Får muligvis spillet lidt i aften... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PEAST
|
|
ja jeg er enig med mange herinde... det er et fedt save i har gang i der det kunne være man selv skulle prøve det sammen med vennerne
|
|
|
|
|
|
PSN: PEAST
JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!
|
|
|
|