home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23286
  0 Brugere, 486 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pinkcitymodel
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken FM2010
| | | | |-+  Videregivende Spil [Leeds Utd]
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 46 47 [48] Udprint
Forfatter Emne: Videregivende Spil [Leeds Utd]  (Læst 176879 gange)
Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende Spil [Leeds Utd]
« Svar #705: 09 Maj 2011, 16:59 »

Mbbn, det ved jeg intet om endnu, det var heller ikke mig der lavede den sidste, men jeg ville bare gerne prøve igen.
Her har vi listen fra sidste gang, det er nok ikke alle der vil igen.
Sæson 1: SJ1986
Sæson 2: muten
Sæson 3: NicklasJakobsen
Sæson 4: Nieki
Sæson 5: Thex
Sæson 6: Vmanstar
Sæson 7: Ready123
Sæson 8: dissing10
Sæson 9: Thebarber

Indtil videre er det kun
SJ1986
Nieki
Ready123
Thebarber
og måske Mbbn og skipper der er frisk.
« Seneste Redigering: 09 Maj 2011, 17:14 af Thebarber » Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Frederikbjerg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende Spil [Leeds Utd]
« Svar #706: 09 Maj 2011, 17:09 »

Det er sgu da lige før det er mobning, at holde en anden ude? Hvis han gerne vil være med, og der er plads til det, hvad er så problemet?

Jeg er ikke selv interesseret i at være med, og burde måske af den grund ikke blande mig, men det virker sgu for arrogant i mine ører. Er det fordi han 'kun' har 1 stjerne, modsat dine 5?
Logged

If you can't join them, beat them.


Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende Spil [Leeds Utd]
« Svar #707: 09 Maj 2011, 17:14 »

Det er sgu da lige før det er mobning, at holde en anden ude? Hvis han gerne vil være med, og der er plads til det, hvad er så problemet?

Jeg er ikke selv interesseret i at være med, og burde måske af den grund ikke blande mig, men det virker sgu for arrogant i mine ører. Er det fordi han 'kun' har 1 stjerne, modsat dine 5?
wow, det var da noget af et angreb. Jeg har da aldrig på nogen måde sagt at han ikke måtte være med, og det har da intet med stjerner at gøre? I FM10 da dette spil sluttede snakkede vi om at gå sammen de samme drenge og prøve med et andet hold, derfor tager jeg den op her inde, for at spørge hvor mange af de "gamle drenge" der er med, derefter ville vi starte tråden op og der ville da også være plads til andre folk, som en tidligere skriver på forrige side, det ville være sjovt med de gamle og et par "friske ben" jeg ville dog ikke starte nogen tråd op eller noget nu, jeg ville bare spørge om hvem af de gamle der var med?
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Frederikbjerg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende Spil [Leeds Utd]
« Svar #708: 09 Maj 2011, 17:19 »

wow, det var da noget af et angreb. Jeg har da aldrig på nogen måde sagt at han ikke måtte være med, og det har da intet med stjerner at gøre? I FM10 da dette spil sluttede snakkede vi om at gå sammen de samme drenge og prøve med et andet hold, derfor tager jeg den op her inde, for at spørge hvor mange af de "gamle drenge" der er med, derefter ville vi starte tråden op og der ville da også være plads til andre folk, som en tidligere skriver på forrige side, det ville være sjovt med de gamle og et par "friske ben" jeg ville dog ikke starte nogen tråd op eller noget nu, jeg ville bare spørge om hvem af de gamle der var med?

Fair nok. Jeg skal selvfølgelig heller ikke komme og fortælle dig, hvordan det skal gøres. Jeg forstod det dog bare som om, at det var en lukket klub, hvilket ikke ville være helt fair overfor de andre, som gerne vil være med. Jeg skal med glæde trække mine udtalelser tilbage, og komme med en uforbeholdt undskyldning. Peace   
Logged

If you can't join them, beat them.


Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende Spil [Leeds Utd]
« Svar #709: 09 Maj 2011, 17:25 »

Fair nok. Jeg skal selvfølgelig heller ikke komme og fortælle dig, hvordan det skal gøres. Jeg forstod det dog bare som om, at det var en lukket klub, hvilket ikke ville være helt fair overfor de andre, som gerne vil være med. Jeg skal med glæde trække mine udtalelser tilbage, og komme med en uforbeholdt undskyldning. Peace   
Som du kan se ændrede jeg også mit indlæg fra "med" til "frisk", kan godt se hvad du mener når man kommer ude fra og det undskylder jeg for, det var overhovedet ikke meningen, jeg ser alle på ligefod her inde om du har 6, 1 eller hvor mange stjerner du nu har. Alle skal da have lov til at være med, dette var bare en spørgerunde Peace
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Chicharito
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende Spil [Leeds Utd]
« Svar #710: 09 Maj 2011, 17:54 »

Jeg er frisk igen Smiley
Logged

Elmander9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende Spil [Leeds Utd]
« Svar #711: 09 Maj 2011, 19:07 »

Jeg er frisk, har dog ikke været med i dette spil før :-)!
Logged

Sider: 1 ... 46 47 [48] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010