home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 1156 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken FM2010
| | | | |-+  Videregivende Spil [Leeds Utd]
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 48 Udprint
Forfatter Emne: Videregivende Spil [Leeds Utd]  (Læst 212139 gange)
Chicharito
Landsholdsspiller

Sv: Videregivende Spil [Leeds Utd]
« Svar #285: 19 Jul 2010, 23:02 »

Jo vi skal helt sikkert have nogle gode updates Smiley

Thebarber
Landsholdsspiller

« Svar #286: 19 Jul 2010, 23:16 »

Er jeg den eneste der ikke kunne komme på fmfreaks imorgens?
Nå men jeg har gået hele dagen og ordnet knallert så har ikke været online, jeg undskylder mange gange den manglende update, men jeg går igang med det samme, og spillet er uploadet, bare ikke givet videre til nogen Smiley
Jeg kan ikke rigtig følge med i alt det der, så hvem er det jeg skal sende spillet til?

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #287: 19 Jul 2010, 23:20 »

Er jeg den eneste der ikke kunne komme på fmfreaks imorgens?
Nå men jeg har gået hele dagen og ordnet knallert så har ikke været online, jeg undskylder mange gange den manglende update, men jeg går igang med det samme, og spillet er uploadet, bare ikke givet videre til nogen Smiley
Jeg kan ikke rigtig følge med i alt det der, så hvem er det jeg skal sende spillet til?

Jeg kunne heller ikke komme på fmfreaks i morges...

Lyder godt med update Smiley

Du skal bare sende spillet videre til Ready123. Så sender han det videre til Sj1986 og så får jeg det bagefter Smiley

Thebarber
Landsholdsspiller

« Svar #288: 19 Jul 2010, 23:22 »

Okay, fedt, starter om 5 minutter min mor er lige kommet hjem og skal vise hende knallerten Wink

LukasPodolski
Landsholdsspiller

« Svar #289: 19 Jul 2010, 23:27 »

Super Thebarber, jeg ser frem til at høre om din sæson Wink Som muten skriver så skal spillet bare sendes til Ready123.

WEEEEEE nu er det snart min tur til at spille med holdet igen Peace

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #290: 19 Jul 2010, 23:35 »

dejligt jeg tog fejl glæder mig til Updaten Thebarber Opstemt

Thebarber
Landsholdsspiller

« Svar #291: 20 Jul 2010, 00:27 »

Leeds sæson 2015/16

Jeg har altid fået at vide af min lære, at man aldrig skal ligge ud i en tale med at sige "Ja, jeg er måske ikke den bedste taler", for så har man allerede skudt sig selv i foden, men mon det også tæller med skriveri?
Det ved jeg virkelig ikke, men jeg vil prøve alligevel, for jeg har aldrig været den rigtig store skriver, og rigtig er det her heller ikke en blog men, det betyder vel ikke at jeg ikke kan sætte lidt guf på?
I har vel også fortjent en update der kan virkelig siger spar 5 og sidder lige i klokkeværket.
Så jeg vil prøve at lede jer gennem min sæson, på den bedste måde, selvom skriveri ikke er min stærke side.

I kender jo alle Leeds historie, så den kan man ikke skrive om, hvad skal man mon så skrive?
Nå jo jeg kunne jo fortælle om sæson 2015/16, som der ikke er nogen af jer der har en anelse om hvordan er gået.

Presset var jo stort eftersom Ready vandt UEFA Cup, og nummer 2 i ligaen, så jeg måtte bare igang.

I Ligaen var vi faktisk i toppen hele tiden og til tider spillede vi top klasse, specielt Akinfeev leverede gang på gang og uden ham var Leeds næsten ingenting. Lukaku viste også sin målnæse ved at blive topscore, dog med mange skader, så Dobson og Jô lå lige bag ham, det gør dog ingenting så længe der bliver scoret og kampene vindes?
Af store kampe kan der nævnes:
Leeds 3-0 Man Utd
Leeds 4-0 Arsenal
Leeds 1-0 Liverpool x2

Alt i alt spillede vi fint mod de store hold også de små hold, men det var nogen små irriterende nederlag vi fik, der var ikke en eneste kamp hvor vi rigtig blev spillede ud af banen, vi var altid med, men ikke altid helt skarp.
Med alle de flotte kampen blev det til 24 sejre, 9 udafgjorte, og 5 nederlag, hvilket giver præcis 81 point, 6 bag første pladsen og 2 bag anden pladsen, så til den ikke så hurtige læser endte vi nummer 3.
Ikke helt som sidste sæson, men stadig okay. I Cuppen blev det et hurtigt exit og et uheldigt exit.
Lad os starte med det hurtige, det er Liga Cuppen vi snakker om, allerede i 4 runde, skulle vi møde Chelsea som virkelig var stærke denne sæson, også dem der vandt ligaen, den slog os 2-1 og vi var allerede ude.
Liga Cuppen betyder dog ikke meget, så vi hang ikke vildt med hovederne, i FA Cuppen nåede vi helt til Semi-finale, hvor vi skulle møde Chelsea igen, drengene var opsat på at vinde denne gang, men sådan blev det ikke, Chelsea vandt 1-0.

Liga = http://img829.imageshack.us/i/leeds.jpg/

I Champions League, klarede vi os faktisk rigtig godt, og det havde ikke overrasket mig hvis vi var gået hele vejen, men sådan blev det ikke, men mere om det senere.
I Gruppe skulle vi møde Genoa, Sporting CP og At. Madrid, en gruppe der blev på lutter sejr og en udafgjort mod Genoa ellers vandt vi 3-0 og 2-1 over At. Madrid, 3-0 og 1-0 over Sporting CP,  3-0 og 0-0 mod Genoa.
Meget tilfredsstillende, næste runde skulle vi møde tyrkerne Galatasaray, som bankede os 2-0 på hjemmebane, jeg var parat til allerede at sige farvel, men vidste der stadig var en chance, så spillede rigtig offensivt og stolede på mit forsvar og målmand, det gav pote og vi vandt 8-0!!! En vild kamp som betød vi var videre.
Der skulle vi møde Juventus, som satte enden på vores eventyr, første kamp blev vundet 2-0 og anden tabt 2-0, hvilket betød straffespark, hvor jeg scorer på mine 2 første og Juventus scorede og missede, så der var stor chance for vi var videre, men pludselig gik mine spiller i baglås, og vi missede 4 straffespark og røg ud.
En virkelig tom følelse man sidder med, et mål mere og vi havde vundet for Akinfeev vidste endnu engang hvor klasse han er og reddede faktisk 4 skud mere, men det hjalp ikke for ingen af mine spiller kunne score.

Lige inden jeg skulle til at stoppe så jeg Sergio Canales på transferliste, jeg slog til og fik ham for 87,5 mio!!
Rent røverkøb. http://img832.imageshack.us/i/30227216.jpg/

Håber i har nydt det og tak for nu, spillet er sendt til Ready Wink

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #292: 20 Jul 2010, 00:38 »

Dejligt med den længe ventede update Smiley

Elsker dit køb af Canales. Det var billigt og vi får en rigtig klassespiller som virkelig kan fodre angriberne Opstemt

Resultatmæssigt vil jeg kalde det okay. Ærgerligt at Chelsea skulle sætte en stopper for os i begge cups og samtidig tillod sig at vinde mesterskabet. Men mon ikke vi kæmper med igen næste år? Wink
Surt show i Champions League - men straffesparkskonkur rence er vel altid en form for lotteri. I øvrigt en vanvittig sejr over Galatasaray! Opstemt

I øvrigt dejligt at Akinfeev viser klassen. Det havde jeg forventet af ham og det er lækkert at han lever op til det Opstemt

Så er der bare tilbage at sige held og lykke til Ready123. Glæder mig til at komme hjem fra Italien og se hvordan det er gået Smiley

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #293: 20 Jul 2010, 01:41 »

går igang med spillet imorgen Opstemt

LukasPodolski
Landsholdsspiller

« Svar #294: 22 Jul 2010, 20:17 »

Hey Ready123, Hvordan går det med spillet? Kommer der snart et update?

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #295: 22 Jul 2010, 21:36 »

Hey Ready123, Hvordan går det med spillet? Kommer der snart et update?
det går faktisk fint går igang med updaten omlidt Opstemt

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #296: 23 Jul 2010, 01:27 »

Transfer update - 1. Sep 2016

Så blev det den første september og leeds har hentet dyrt ind dog er det lutter kvalitets spillere Nigel Martyn har fået lokket til Elland Road.

Jeg vil starte med vores måske svageste punkt efter Nigel Martyn(Thebarber) havde ladet vores 2. valg på højrebacken havde vi kun Boateng tilbage til denne plads hvilket jo ikke er nok til en hel sæson.
Leeds har været i Frankrig på rov på Stade Vélodrome i Marseille, klubben hentede Ukrainske Alexandr Martynov der kom fra Shaktar Donetsk i sæsonen 2012-13 hvor han har været fast mand for Didier Deschamps tropper lige siden.
Alexandr's primære rolle vil være Wingback da Nigel Martyn har skiftet taktik, mere om den senere.

Det 2. store indkøb var Liverpools Gino Hol fra Holland som har været fast mand for Liverpool siden han kom som 18 årig fra Twente i år 2011.
Gino Hol rolle er blevet Skarpretter på grund af hans store hurtighed og hans gode afslutninger.

Nå nu vil jeg komme nærmere på den omtalte "Nye Taktik"
Opstillingen ser sådan her ud når vi stiller i stærkeste.
Burov - Lukaku - Hol
Canales - Kacar - Lyons
Dodô - McDowall - Papadopoulos - Martynov
Akinfeev

så den nye taktik er altså en 4-3-3 uden Wings deraf kommer Dodô og Martynov's roller som Wingbacks ind i billedet.

Klubben har også solgt en stor stjerne for at få råd til de 2 unge gutter.

Det blev desværre den aldrene boksspiller Jô som har gjort det utrolig godt for klubben i mange sæsoner.
Dog kunne klubben ikke afslå et bud på 180 Mio kr. for en 29 årig mand der også selv så en god mulighed for at prøve krafterne af i, Italen hos det største hold nemlig Inter Milan.

Endnu en angriber er blevet solgt og det er blevet den Unge Engelske spiller Sam Kent der meget gerne ville prøve krafterne af hos AC Roma.
Klubben fik 60 Mio kr. for angriberen.

I ligaen er der blevet spillet 4 kampe og det er gået utrolig godt når man tænker på spillerne har skulle lære en ny opstilling.

De fire kampe der har været spillet har været 2 ude- og 2 hjemmekampe.
Første kamp i Ligaen var på White Hart Lane hvor leeds manskabet kunne tage der fra med 3 point på en enkelt scoring af Ashley Young.

Anden kamp blev spillet på Goodison Park i Liverpool.
Der blev det en 2-0 sejr til Nigel Martyn's tropper og det skete med scoringer fra Lukaku og Gino Hol som fik sit første mål for Leeds mandskabet.

Tredje kamp var endelig en hjemmekamp mod de engelske mestre fra London nemlig Chelsea FC.
Kampen endte 2-2 Leeds havde faktisk fortjent sejren men sådan blev det ikke kampens målscore var  2 basser af Burov også var det desværre nyindkøbte Martynov der kom til at lave selvmål, sidste pind blev sat ind af Luis Suarez.

Fjerde kamp var også hjemme mod Gino Hol's gamle holdkammerater fra Liverpool.
Kampen endte med en flot 2-0 sejr til hjemmeholdet. på to mål af nyindkøbte Sergio Canales. (købt af Thebarber)

Transfers

LukasPodolski
Landsholdsspiller

« Svar #297: 23 Jul 2010, 10:40 »

WOW, Du har da kastet rundt om dig med pengene Opstemt Hvordan ser økonomien ud efter transfer vinduet? Men rigtige gode indkøb og flotte resultater, fed taktik du har fået lavet og den ser ud til at give pote.

KIU ser frem til næste update Wink

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #298: 23 Jul 2010, 13:37 »

WOW, Du har da kastet rundt om dig med pengene Opstemt Hvordan ser økonomien ud efter transfer vinduet? Men rigtige gode indkøb og flotte resultater, fed taktik du har fået lavet og den ser ud til at give pote.

KIU ser frem til næste update Wink
økonomien bærer jo lidt  præ af de dyre indkøb så er lidt i minus men følte det var nødvendigt for at kunne spille min taktik:)

LukasPodolski
Landsholdsspiller

« Svar #299: 27 Jul 2010, 00:41 »

Hva så Ready123 hvordan går det med spillet? længe siden vi har hørt noget fra dig.. Smiler.. Håber det går godt

Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 48 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010