|
Chicharito
|
|
Fin update  Synes du har gjort dig nogle fornuftige indkøb. Lukaku var sgu til spotpris!  Jeg kunne godt tænke mig SS af startopstillingen samt midtbanespilleren Lyons 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ready123
|
|
Fine indkøb dog lidt dyrt indkøb af Papadopoulos og jeg er da lidt ked af du solgte Garay  men McDowall og Lukaku har jeg selv købt i det spil som jeg har spillet videre med 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ready123
|
|
Fin update  Synes du har gjort dig nogle fornuftige indkøb. Lukaku var sgu til spotpris!  Jeg kunne godt tænke mig SS af startopstillingen samt midtbanespilleren Lyons  Lyons er MEGA vild! han var fast mand under mig
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chicharito
|
|
Okay nice  Jeg tror nemlig ikke jeg har set SS af ham endnu. Og hvis jeg har, så har han givetvis udviklet sig siden 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Thebarber
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......
|
|
|
|
|
|
|
Thebarber
|
|
Spillerne er ved at lære taktikken, og har lige banket At. Madrid 3-0 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chicharito
|
|
Nice  Jeg går ud fra det var i Champions League.. Hvem er vi ellers i gruppe med?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Thebarber
|
|
Genoa og Sporting CP 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chicharito
|
|
Okay. Det er vel medgørligt uden at være helt nemt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Thebarber
|
|
Ja det burde kunne lade sig gøre, specielt sådan som de spiller lige ud med 3-0 og 4-0 sejre 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
LukasPodolski
|
|
Gode indkøb Thebarber, vil gerne se et SS af vores økonomi. Det er utrolig mange penge du har brugt, men hold da op hvor nogen gode spillere du har fået købt  Ser frem til at høre mere fra dig. KIU
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Thebarber
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
LukasPodolski
|
|
Hva så Thebarber hvordan ser det ud med vores spil??  Glæder mig til at høre næste update  Dejligt at se vi stadig har lidt penge på bundlinjen!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|