home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
12 Maj 2025, 10:08 g00n Blogs Minimalistic 2020
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 612 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Valencia CF-tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: Valencia CF-tråden  (Læst 60633 gange)
Marchena
Landsholdsspiller

Sv: Valencia CF-tråden
« Svar #45: 23 Jun 2010, 15:04 »

Jeg orker seriøst ikke at skulle diskutere købeklubber - og hvorvidt Valencia er en af de slemme. Jeg har som Valencia fan de seneste 11 år konstant skulle acceptere mine største stjerner blive solgt.
Crybaby.. ja...

Samtidigt så er det der hypotetiske bullcrap: "Hvis Valencia/Sevilla/At. Madrid var i Premier League, ville de ikke kunne følge med" en meget uinteressant diskussion for mig - men jeg er lodret uenig.

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

bacigo
Ynglingespiller

« Svar #46: 23 Jun 2010, 15:06 »

Nej, og det er jo det der gør at vi er så bitre. Kan du se cirklen nu? Grin

Dem har vi snart ikke flere tilbage af crazy Arh, Pablo, Soldado og Joaquin, samt måske Sunny og Jordi Alba til den tid. Og så er der Ever Banega fra Argentina Wink

Ja jeg ser godt cirklen.
Men i behøver vel ikke være så bitre hvis i har så mange upcomming talents Smiley

Marchena
Landsholdsspiller

« Svar #47: 23 Jun 2010, 15:06 »

Nej, og det er jo det der gør at vi er så bitre. Kan du se cirklen nu? Grin

Dem har vi snart ikke flere tilbage af crazy Arh, Pablo, Soldado og Joaquin, samt måske Sunny og Jordi Alba til den tid. Og så er der Ever Banega fra Argentina Wink

Sunny kan ikke komme på hold i Betis, ham skal du ikke regne med noget fra Wink

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

bacigo
Ynglingespiller

« Svar #48: 23 Jun 2010, 15:08 »

Jeg orker seriøst ikke at skulle diskutere købeklubber - og hvorvidt Valencia er en af de slemme. Jeg har som Valencia fan de seneste 11 år konstant skulle acceptere mine største stjerner blive solgt.
Crybaby.. ja...

Samtidigt så er det der hypotetiske bullcrap: "Hvis Valencia/Sevilla/At. Madrid var i Premier League, ville de ikke kunne følge med" en meget uinteressant diskussion for mig - men jeg er lodret uenig.

fint, vi stopper den bare her Smiley
Det er iøvrigt også langt fra sikkert at Mata skifter til Barca.

EDIT: og måske alligevel ikke. http://onside.dk/nyheder/primera-division-spansk/medie-barca-har-kobt-juan-mata
« Seneste Redigering: 23 Jun 2010, 15:12 af bacigo » Logged

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #49: 23 Jun 2010, 15:09 »

Ja jeg ser godt cirklen.
Men i behøver vel ikke være så bitre hvis i har så mange upcomming talents Smiley

Puha, det er naivt at tro på at de bliver lige så gode. Men man kan da håbe

Sunny kan ikke komme på hold i Betis, ham skal du ikke regne med noget fra Wink

Skal ærligt indrømme at jeg ikke har fulgt ham, og at jeg mht. Sunny lever i en FM/FIFA-verden crazy

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #50: 23 Jun 2010, 15:11 »

Nu kiggede jeg lige lidt på Valencias wikipedia, og klikkede mig ind på nogle af spillerne, bla. David Navarro, som har spillet i Valencia i 8 år, men kun nået 80 kampe - hvordan kan det være?

Marchena
Landsholdsspiller

« Svar #51: 23 Jun 2010, 15:15 »

Nu kiggede jeg lige lidt på Valencias wikipedia, og klikkede mig ind på nogle af spillerne, bla. David Navarro, som har spillet i Valencia i 8 år, men kun nået 80 kampe - hvordan kan det være?

Han har været på lejeophold osv. Han har altid været back-up og helt ude i 5. valg i midterforsvaret. I år var vel hans egentlige gennembrud. Men han er eget produkt og derfor populær.

- George Costanza

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #52: 23 Jun 2010, 15:16 »

Tja, han har jo aldrig rigtig været fast mand, og så har han været lejet meget ud, til f.eks. Mallorca.

Men en anden årsag er meget badass. Da vi slog Inter ud af CL i 2007, så ville Inter-spillerne slås efter kampen, og der kom en del uro inde på banen, hvor Navarro så dukker op og banker en knytnæve lige i skallen på Nicolas Burdisso. Så fik han mange måneders karantæne, 7 mener jeg. Du kan se episoden på youtube. Wink

Wicked Sick!
Gæst

« Svar #53: 23 Jun 2010, 15:17 »

Var det ikke ham, der fik en mega lang karantæne for at slå en Inter spiller? Huh

EDIT: Too late Tunge

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #54: 23 Jun 2010, 18:23 »

http://www.bold.dk/nyt/David-Silva-til-samtale-hos-City

Dagen bliver bare bedre og bedre! crazy

Men hvis han skal sælges, er det da positivt at det som det ser ud nu, ikke bliver Real Madrid der køber ham.

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #55: 23 Jun 2010, 19:13 »

I får da solgt ud for tiden Grin Holy shit - men I får vel også en del penge i kassen, som vel skal bruges på nye spillere. Er vild med jeres køb af Soldado. Glimrende angriber, der egentlig kan lidt af det hele.

Smiley

-LFC-
Manager

« Svar #56: 23 Jun 2010, 21:26 »

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/primera-division/valencia-afviser-mata-salg

Måske er det ikke så nært forestående alligevel. Smiley

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #57: 23 Jun 2010, 21:36 »

I får da solgt ud for tiden Grin Holy shit - men I får vel også en del penge i kassen, som vel skal bruges på nye spillere. Er vild med jeres køb af Soldado. Glimrende angriber, der egentlig kan lidt af det hele.

Smiley

Ikke mange af dem bliver brugt - vi har nok købt dem ind vi skal, og vi har også en stor gæld der skal dækkes lidt... Smiley

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #58: 23 Jun 2010, 22:17 »

Hvor stor er jeres gæld? Smiley

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #59: 23 Jun 2010, 22:41 »

Hvor stor er jeres gæld? Smiley

Jeg er ikke helt sikker, det er svært at finde rundt i synes jeg. Men så vidt jeg ved er den desværre på et par milliarder Skuffet

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 13 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010