home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 600 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Award forslags-tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 36 Udprint
Forfatter Emne: Award forslags-tråden  (Læst 119134 gange)
Bobogol
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #120: 23 Mar 2011, 12:24 »

Den dag Hawk vinder en månedens bruger, er den dag han igen er en del af crewet!

Før lykkes det ikke!  Wink
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #121: 23 Mar 2011, 12:29 »

Den dag Hawk vinder en månedens bruger, er den dag han igen er en del af crewet!

Før lykkes det ikke!  Wink

Det er da vist noget af et paradoks xD

Hvis han aldrig får månedens bruger, før han melder sig ind i crewet, så får han jo aldrig månedens bruger, fordi et crewmedlem ikke kan blive månedens bruger. Ergo kan han aldrig få den fornemme titel  crazy
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

3.v evaB
Gæst
 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #122: 23 Mar 2011, 12:32 »

Det er da vist noget af et paradoks xD

Hvis han aldrig får månedens bruger, før han melder sig ind i crewet, så får han jo aldrig månedens bruger, fordi et crewmedlem ikke kan blive månedens bruger. Ergo kan han aldrig få den fornemme titel  crazy
Han kunne jo have gjort sig fortjent til den i den foregående måned, og når måneden er slut ville han blive kronet hvorefter han samtidigt ville indtræde i crewet. Det ville dog kræve, at han skulle omgå prospect perioden.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #123: 23 Mar 2011, 12:36 »

Den dag Hawk vinder en månedens bruger, er den dag han igen er en del af crewet!

Før lykkes det ikke!  Wink

Hvorfor tror du at jeg kom tilbage til crewet? Det var da for at blive månedens bruger, men efter et halvt års skuffelse, gad jeg ikke at forsøge mere, og smuttede.

Men tak til jer andre der også synes at Candy-Man er en korrupt satan. Peace
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #124: 23 Mar 2011, 12:38 »

Det er da vist noget af et paradoks xD

Hvis han aldrig får månedens bruger, før han melder sig ind i crewet, så får han jo aldrig månedens bruger, fordi et crewmedlem ikke kan blive månedens bruger. Ergo kan han aldrig få den fornemme titel  crazy

Hvis han er en del af crewet, så kan han vel nemlig selv være med til at lave reglerne om, således at han kan blive månedens bruger Peace
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Lavezzi
Gæst
 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #125: 23 Mar 2011, 12:40 »

Så vil jeg da personligt gerne høre om jeg har været en af kandidaterne? Synes det er lidt underligt at så mange andre brugere som næsten udelukkende befinder sig i baren og fodboldforaerne bliver fremhævet, og jeg aldrig selv er blevet hverken kåret eller nomineret/nævnt, når jeg trods alt blev kåret til årets debattør.
Men hey, du blev årets debattør. Årets debattør > Månedens bruger. Godt nok har du ikke fået flotte, blinkende stjerner, men kan se, du selv har købt dem i stedet. 
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #126: 23 Mar 2011, 12:44 »

Hvis han er en del af crewet, så kan han vel nemlig selv være med til at lave reglerne om, således at han kan blive månedens bruger Peace

Tvivler desværre på at jeg har hele crewet under tøflen som jeg havde engang, og enerådigt kunne få gennemført et sådanne forslag..  Ubeslutsom

Men hey, du blev årets debattør. Årets debattør > Månedens bruger. Godt nok har du ikke fået flotte, blinkende stjerner, men kan se, du selv har købt dem i stedet. 

Ja, men nu er det freak$ belønningen jeg går efter - Mistede en del på Arsenal de sidste par uger, så jeg skal lige have lidt guld i kassen! Og jeg fik jo ingen freak$ for at blive Årets debattør, som ellers burde give 12xmånedens bruger freak$ præmie, ligesom Årets bruger burde give..! Peace
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #127: 27 Mar 2011, 12:34 »

Nu er der kun nogle få dage tilbage i marts, og en "månedens bruger" nærmer sig vel.

Jeg holder fast i min holdning om, at Verdenskrig skal vinde i denne måned. Det synes jeg han fortjener. Han har holdt et højt niveau gennem hele måneden, og argumenter på bedste vis. Han er dog efterfulgt af KongFjong, som jeg må beundre for hans stærke måde at argumentere på. Han farer aldrig i flint, og når folk ikke gør det, er en debat oftest bedst. De to har skilt sig ud efter min mening, og jeg håber en af de to vinder.

Mit bud på en "månedens bruger":

1) Verdenskrig
2) KongFjong

Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #128: 27 Mar 2011, 12:37 »

Han er dog efterfulgt af KongFjong, som jeg må beundre for hans stærke måde at argumentere på. Han farer aldrig i flint, og når folk ikke gør det, er en debat oftest bedst.


Netop derfor vil jeg nok mene at KongFjong og duer en mere værdig vinder end mig, da jeg trods alt har haft et par mudderkastdebatter i løbet af måneden, hvilket ikke klæder en månedens bruger Wink..

Men tak for din ros Jakob Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #129: 27 Mar 2011, 13:13 »

Umiddelbart vil jeg pege på Jakob E, som månedens bruger.

Han er en god debattør, som argumentere for sin sag. Mange, (inklusive mig selv) er ofte uenig med ham, men han udtrykker og begrunder sine holdninger rigtig fint. Han er meget aktiv på sitet, og holder debatniveauet oppe i den grad!

Altså, Jakob E som månedens bruger.  Thumbs Up
Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #130: 27 Mar 2011, 13:18 »

Jakob E bør imo. være månedens bruger. Enig med Daniel.

Oftest er det meget velargumenteret, og han fører så vidt jeg har set også sobre debatter.

Jakob E som månedens bruger fra min side Smiley
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

JKJ
Gæst
 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #131: 27 Mar 2011, 13:27 »

Hvad med Messi1987? Han har da om noget taget kritikken til sig. Og selv om han stadig er meget Barca/Messi fokuseret så er det altså på et andet niveau end tidligere.

Men ellers går min stemme nok også på JakobE  Thumbs Up
Logged

Lavezzi
Gæst
 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #132: 27 Mar 2011, 13:30 »

Hvad med Messi1987? Han har da om noget taget kritikken til sig. Og selv om han stadig er meget Barca/Messi fokuseret så er det altså på et andet niveau end tidligere.
Hvad med nej.

En person - der ikke har været aktiv nok til at vinde - men alligevel har gjort sig fortjent til at blive nævnt, er Plutonium.
Logged

Philips
Gæst
 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #133: 27 Mar 2011, 13:35 »

Jeg syntes PLutonium skal være månedens bruger han skriver godt nok ikke så mange indlæg, men alle de indlæg han skriver er af uffatelig høj kvalitet og så er det meste fm relateret






Logged

Duffk90
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #134: 27 Mar 2011, 13:36 »

Jakob E bør imo. være månedens bruger. Enig med Daniel.

Oftest er det meget velargumenteret, og han fører så vidt jeg har set også sobre debatter.

Jakob E som månedens bruger fra min side Smiley

Thumbs Up

Jeg vil også gerne sætte et kryds ved Jakob E. Det har ikke kun været i denne måned han har været aktiv, men jeg syntes jeg har lagt mere mærke til hans kampreferater og hvad han syntes der var gjort rigtigt og forkert, ved hovedsageligt Chelsea's kampe. I modsætning til mange, inklusiv mig selv, så syntes jeg han er meget overordnet og har et tvesyn på mange sager Smiley
Logged

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 36 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010