home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 711 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Award forslags-tråden
0 Brugere og 29 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 36 Udprint
Forfatter Emne: Award forslags-tråden  (Læst 119014 gange)
3.v evaB
Gæst
 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #90: 22 Mar 2011, 20:47 »

ikke for at lyde negativ men må man spørge hvad dine argumenter mod Jakob E er?
Jeg elsker Jan E, men jeg vil helst ikke bruge denne tråd til at nedgøre ham, bare for at få den anden person til at stå i bedre lys.
At the end of the day så er det ligegyldigt hvad der står i mine indlæg for de har ingen indflydelse.
Logged

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #91: 22 Mar 2011, 20:50 »

Jeg elsker Jan E, men jeg vil helst ikke bruge denne tråd til at nedgøre ham, bare for at få den anden person til at stå i bedre lys.
At the end of the day så er det ligegyldigt hvad der står i mine indlæg for de har ingen indflydelse.

helt enig i at det er ligegyldigt hvad der står i denne tråd men ville bare vide hvad du synes der gør at han ikke fortjener den
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Lavezzi
Gæst
 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #92: 22 Mar 2011, 20:51 »

Det må da vidst være mig   Kys
Han mener mig, det gør han altid. Jeg går dog efter at blive månedens tråd denne gang.
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #93: 22 Mar 2011, 20:52 »

Jeg vil mene det er dem der skal vinde, uden tvivl. Men hvis det er den linje du vil køre, jamen så synes jeg du skal holde den røde tråd. I sidste måned er det en fodbold-tråd på 2-sider der vinder, over en tråd der bidrager til FM-delen. Brugeren der vinder, er en der bidrager til FM-delen og da dette er en FM-side så bør det også være en sådan bruger der tager titlen.

Samtidigt skal du da uden tvivl roses for awards, jeg så bare gerne det gav mere mening.

Når vi så er på emnet så fortjener Jakob ikke titlen, nær så meget som en anden gør.

Lige i forhold til sidste måned så syntes jeg ikke den FM tråd var noget specielt. Der var mange onlinerns, og for få kvalitetsindlæg. Det er et rigtig spændene emne, men jeg syntes ikke rigtig den fik opfyldt sit potentiale. (Går ud fra det er Grønthandlerens tråd om angriberens død/4-60 taktikken, som det er du snakker om). Debatten i den fodbold tråd, der vandt døede desværre forholdvis hurtigt ud, men jeg står ved mit valg, og den korte tid den kørte var den rigtig god imo Smiley

Men jeg prøver da så vidt muligt, at lede efter brugere og tråde, hvor FM er i højsæddet da det jo er en FM side. Men hvis det ikke er tilfældet er der jo som regel massere af gode debattøre i fodbold forummet som tidligere nævnt Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #94: 22 Mar 2011, 20:54 »

Bave fjoller bare PEAST. Men tak til dig og VK for at mene jeg skal vinde. :-)
Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #95: 22 Mar 2011, 20:56 »

CREW KAN IKKE VINDE DUMME.

Men hvis de kunne, så var det helt sikkert dig.
Er jo heller ikke fuldt medlem..
Logged

3.v evaB
Gæst
 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #96: 22 Mar 2011, 21:01 »

helt enig i at det er ligegyldigt hvad der står i denne tråd men ville bare vide hvad du synes der gør at han ikke fortjener den
Fordi en anden fortjener den mere end ham? Sådan plejer det jo ligesom at være med denne slags kåringer. Wink

Kan du ikke fortælle mig hvad der gør han fortjener den mere end så mange andre?

Han mener mig, det gør han altid. Jeg går dog efter at blive månedens tråd denne gang.
Håber du bliver månedens tråd, jeg er trods alt blevet årets tråd. Så for at bibeholde dynamikken i vores forhold bør du også få en titel.
Har dog en certain someone i tankerne som til månedens bruger.

Lige i forhold til sidste måned så syntes jeg ikke den FM tråd var noget specielt. Der var mange onlinerns, og for få kvalitetsindlæg. Det er et rigtig spændene emne, men jeg syntes ikke rigtig den fik opfyldt sit potentiale. (Går ud fra det er Grønthandlerens tråd om angriberens død/4-60 taktikken, som det er du snakker om). Debatten i den fodbold tråd, der vandt døede desværre forholdvis hurtigt ud, men jeg står ved mit valg, og den korte tid den kørte var den rigtig god imo Smiley

Men jeg prøver da så vidt muligt, at lede efter brugere og tråde, hvor FM er i højsæddet da det jo er en FM side. Men hvis det ikke er tilfældet er der jo som regel massere af gode debattøre i fodbold forummet som tidligere nævnt Smiley
Synes det er forkert, at sige den tråden i sig selv ikke var noget specielt, det var en glimrende tråd og fantastisk første post af Grønten. Bidrag til FM-sektionen må vel næsten også veje mere end bidrag til de resterende sektioner, men dig om det Smiley

Jeg synes også det er imponerende og selvfølgelig er det umuligt at please alle.
Alt i alt gør du det glimrende. Peace
Bave fjoller bare PEAST. Men tak til dig og VK for at mene jeg skal vinde. :-)
Selvfølgelig, det er jo urealistisk at nogen skulle have fortjent den mere end dig ikke? Arrogante tosse :O
Er jo heller ikke fuldt medlem..
Men du har flotte blå stjerner, så ingen titel til dig. Desværre.
Logged

Lavezzi
Gæst
 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #97: 22 Mar 2011, 21:03 »

Lige i forhold til sidste måned så syntes jeg ikke den FM tråd var noget specielt. Der var mange onlinerns, og for få kvalitetsindlæg. Det er et rigtig spændene emne, men jeg syntes ikke rigtig den fik opfyldt sit potentiale. (Går ud fra det er Grønthandlerens tråd om angriberens død/4-60 taktikken, som det er du snakker om). Debatten i den fodbold tråd, der vandt døede desværre forholdvis hurtigt ud, men jeg står ved mit valg, og den korte tid den kørte var den rigtig god imo Smiley
Så den - by far - mest opsigtsvækkende FM-tråd i hele februar var ikke noget specielt? Det er - imo - forkert at skrive, men jeg er næsten sikker på, du ikke mener det på den måde, som jeg opfatter det. Eller det håber jeg i hvert fald ikke.
Logged

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #98: 22 Mar 2011, 21:10 »

Han mener mig, det gør han altid. Jeg går dog efter at blive månedens tråd denne gang.

Jeg vil sige det sådan, at hvis du på 4-5 linjer kan forklare hvorfor du ER en tråd, så har du fortjent den pris alene på baggrund deraf Opstemt
Logged

Lavezzi
Gæst
 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #99: 22 Mar 2011, 21:11 »

Jeg vil sige det sådan, at hvis du på 4-5 linjer kan forklare hvorfor du ER en tråd, så har du fortjent den pris alene på baggrund deraf Opstemt
Challenge accepted.
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #100: 22 Mar 2011, 21:13 »

Synes det er forkert, at sige den tråden i sig selv ikke var noget specielt, det var en glimrende tråd og fantastisk første post af Grønten. Bidrag til FM-sektionen må vel næsten også veje mere end bidrag til de resterende sektioner, men dig om det Smiley

Jeg synes også det er imponerende og selvfølgelig er det umuligt at please alle.
Alt i alt gør du det glimrende. Peace

Det er bestemt svært, og nærmest umuligt, at please alle. Og tak Smiley

Så den - by far - mest opsigtsvækkende FM-tråd i hele februar var ikke noget specielt? Det er - imo - forkert at skrive, men jeg er næsten sikker på, du ikke mener det på den måde, som jeg opfatter det. Eller det håber jeg i hvert fald ikke.

Som svar til jer begge:

Som jeg nævner så havde den omtalte tråd bestemt en masse potentiale, men jeg følte ikke rigtig den levede op til det. Tråden er/var bestemt interessant, og man ser ikke mange tråde af den slags. Jeg vil stadig holde fast i, der var få kvalitetsindlæg i forhold til de mindre gode indlæg, men med mere aktivitet i tråden og højere niveau havde vi nok haft en anden vinder i den måned Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #101: 22 Mar 2011, 21:14 »

Bave fjoller bare PEAST. Men tak til dig og VK for at mene jeg skal vinde. :-)

det var da så lidt
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

3.v evaB
Gæst
 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #102: 22 Mar 2011, 21:15 »

Jeg vil sige det sådan, at hvis du på 4-5 linjer kan forklare hvorfor du ER en tråd, så har du fortjent den pris alene på baggrund deraf Opstemt
Mine damer og herre ovenstående er manden der skal vinde månedens bruger.
Melder sig i alle klubtråde, er gennemført saglig og bedst af alt så er han Kongen af alt der er Fjong.
DU ER INDTIL VIDERE UOFFICIELT MÅNEDENS BRUGER I MARTS! TILLYKKE!
Logged

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #103: 22 Mar 2011, 21:24 »

Haha tak, men hvor ligger landet hvor alt er fjong?... Er endnu ikke lykkedes mig at finde det, jeg tog blot titlen på aldeles uforskammet maner over en pint og fire ølpinde...
Logged

3.v evaB
Gæst
 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #104: 22 Mar 2011, 21:28 »

Haha tak, men hvor ligger landet hvor alt er fjong?... Er endnu ikke lykkedes mig at finde det, jeg tog blot titlen på aldeles uforskammet maner over en pint og fire ølpinde...
Det er dit land, det er alle de steder hvor du går. Det er det der er fantastisk.
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 36 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010