home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 294 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Award forslags-tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 36 Udprint
Forfatter Emne: Award forslags-tråden  (Læst 112756 gange)
Lavezzi
Gæst
 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #60: 24 Feb 2011, 17:37 »

JG7. Jeg synes, han har været godt aktiv i Barcelona-tråden og til tider deltaget i Arsenal-tråden. Og han hjælper gerne folk med idéer.

JG7 er mega sød i dette linky
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #61: 24 Feb 2011, 18:35 »

Vil gerne nominerer en Guldbrand til månedens bruger. Han er her og der, og alle vegne, og er altid hjælpsom Wink
Logged


xxbikbokxx
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #62: 24 Feb 2011, 18:51 »

Ezraels blog: Verden er rund. Smiley
Logged

Hala Madrid!

Lavezzi
Gæst
 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #63: 24 Feb 2011, 18:55 »

Logged

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #64: 25 Feb 2011, 18:11 »


helt enig.

genialt koncept hvis man kan kalde det..
jeg har da selv prøvet taktikken og den fungere da meget godt
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #65: 25 Feb 2011, 18:49 »

JG7. Jeg synes, han har været godt aktiv i Barcelona-tråden og til tider deltaget i Arsenal-tråden. Og han hjælper gerne folk med idéer.

JG7 er mega sød i dette linky
Jeg er enig her. JG7 har deltaget i mange debatter, med højt niveau. Et niveau der gør at han i mine øjne er den bedste kandidat til "månedens bruger".
Logged

Frederik1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #66: 25 Feb 2011, 18:52 »

Jeg er faktisk enig i at JG7, har gjort et super stykke arbejde ;-) Og derfor burde han også løbe med prisen.
Logged

:-)

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #67: 25 Feb 2011, 18:57 »

Jeg må også erkende at JG7 har gjort det over forventning i denne måned. Mener jeg har set 2-3 indlæg fra hans hånd rettet mod mig som IKKE var af provokerende karakter - Det må være et nyt maks.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #68: 25 Feb 2011, 18:59 »

Jeg må også erkende at JG7 har gjort det over forventning i denne måned. Mener jeg har set 2-3 indlæg fra hans hånd rettet mod mig som IKKE var af provokerende karakter - Det må være et nyt maks.

Du er også så pirlig. det kommer med alderen Rullende Øjne
Logged


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #69: 25 Feb 2011, 19:04 »

Jeg må også erkende at JG7 har gjort det over forventning i denne måned. Mener jeg har set 2-3 indlæg fra hans hånd rettet mod mig som IKKE var af provokerende karakter - Det må være et nyt maks.

Du er også Arsenal fan, der skal jo intet til  Tunge ( Wink )

JG er en som kunne vinde, men jeg synes også det er på tide at Jakob E løber med titlen. Han har gennem mange måneder været aktiv og deltager i tonsvis af debatter, med et ganske fint niveau.. Bevares nogle gange har man selvfølgelig lyst til at tage en sløv kniv og snitte ham i terninger, men generelt er han med til at holde aktiviteten oppe i klubtrådene Smiley.. Synes efterhånden ikke i kan komme udenom ham mere!

( Men hvis det handlede om msn kunne du få titlen som verdens mest irriterende Kuyt lover  Sur  Grin )
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #70: 25 Feb 2011, 19:21 »

Du er også Arsenal fan, der skal jo intet til  Tunge ( Wink )

JG er en som kunne vinde, men jeg synes også det er på tide at Jakob E løber med titlen. Han har gennem mange måneder været aktiv og deltager i tonsvis af debatter, med et ganske fint niveau.. Bevares nogle gange har man selvfølgelig lyst til at tage en sløv kniv og snitte ham i terninger, men generelt er han med til at holde aktiviteten oppe i klubtrådene Smiley.. Synes efterhånden ikke i kan komme udenom ham mere!

( Men hvis det handlede om msn kunne du få titlen som verdens mest irriterende Kuyt lover  Sur  Grin )

Jeg er helt enig, Jakob E står også højt i min bog. Synes også snart du selv har fortjent den VK, din debatterende udvikling har jo været fænomenal og din aktivitet er i top Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #71: 25 Feb 2011, 19:29 »

Mange tak Hawk er glad for dine roser Smiley..
Du kunne som også sagtens vinde, du skriver mange gode indlæg i Arsenal tråden Smiley.. Altid spændende at læse, specielt når du omtaler Barca eller Stoke Grin
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #72: 25 Feb 2011, 19:32 »

Jeg vil skam også gerne takke jer begge to. Wink

Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #73: 25 Feb 2011, 19:44 »

Jeg vil da gerne hoppe med på JG-vognen. Han har jo været helt fornuftig at høre på den seneste tid...
Logged



Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #74: 25 Feb 2011, 19:44 »

Vil også gerne lægge et godt ord ind for Jakob E.

Som VK nævner kan han være så sindsygt belastende sommetider, men omvendt så er han en saglig debattør for det meste, der holder klubtrådenes niveau højt oppe og konstant giver nye debateringer og nye emner at debattere, hvor han altid er aktiv og altid har sin holdning, hvilket man kun kan respektere ham for.
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 36 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010