home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 699 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Award forslags-tråden
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 36 Udprint
Forfatter Emne: Award forslags-tråden  (Læst 119005 gange)
JKJ
Gæst
 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #75: 25 Feb 2011, 20:33 »

Jeg er også med på Jakob E vognen. Hold kæft han kan være en pain in the ass, men han gør det på en måde så man ikke bliver røv irriteret på ham som ved andre der kan og er lige så påståelige i visse situationer Wink

Men han har altså oppet sig over en længere periode så hvis jeg havde en stemme ville den ret sikkert falde på ham.

Ezraels blog: Verden er rund. Smiley

Enig  Thumbs Up
Logged

Philips
Gæst
 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #76: 26 Feb 2011, 03:27 »

Logged

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #77: 26 Feb 2011, 10:04 »

Vil også gerne lægge et godt ord ind for Jakob E.

Som VK nævner kan han være så sindsygt belastende sommetider, men omvendt så er han en saglig debattør for det meste, der holder klubtrådenes niveau højt oppe og konstant giver nye debateringer og nye emner at debattere, hvor han altid er aktiv og altid har sin holdning, hvilket man kun kan respektere ham for.

den der får da ihf min stemme Thumbs Up

Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

3.v evaB
Gæst
 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #78: 26 Feb 2011, 20:40 »

Jeg kan også tage den hvis det er?

Men ellers ville det ikke gøre mig noget hvis det blev JG eller Jakob E.
De gør det begge ganske glimrende, og især Jakob E er ikke bange for at sige sin mening trods stor modgang.
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #79: 26 Feb 2011, 20:46 »

Jeg synes helt klart du skal have den Bave.

Synes du skal have den fordi det er en ære at have dig her Kys
Logged


BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #80: 01 Mar 2011, 23:43 »

Jeg skal selvfølgelig ikke tage noget for givet, men jeg takker for dem der synes jeg fortjener "månedens bruger". Det betyder meget for mig, og jeg håber da crewet er enige. Det er da en titel, jeg meget gerne vil vinde, men aldrig har vundet. Nu må vi bare vente at se hvad der sker.

I skal have tak jer 5-6 stykker der mener jeg fortjener den ære. :-)
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #81: 22 Mar 2011, 20:00 »

Jeg ved ikke om dette er lidt tidligt, men i så fald vil jeg gerne komme med mit bud på en 'månedens bruger'.

Mit valg falder på Verdenskrig. Jeg synes han gennem hele måneden har debatteret i diverse fodboldtråde på et rigtig højt niveau. Han er ikke bleg for en god debat, og det er til stor gavn for siden. Nu ved jeg godt der er flere dage i måneden, men jeg er ret sikker på jeg ikke ændre mit valg. Jeg synes Verdenskrig skal vinde 'månedens bruger' i marts måned.
« Seneste Redigering: 22 Mar 2011, 20:04 af Jakob E » Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #82: 22 Mar 2011, 20:04 »

Jeg ved ikke om dette er lidt tidligt, men i så fald vil jeg gerne komme med mit bud på en 'månedens bruger'.

Mit valg falder på Verdenskrig. Jeg synes han gennem hele månedens har debatteret i diverse fodboldtråde på et rigtig højt niveau. Han er ikke bleg for en god debat, og det er til stor gavn for siden. Nu ved jeg godt der er flere dage i måneden, men jeg er ret sikker på jeg ikke ændre mit valg. Jeg synes Verdenskrig skal vinde 'månedens bruger' i marts måned.

Kys

Tak for det Jakob, det er jeg skam rigtig glad for at du synes  Wink.. Jeg må dog indrømme at du kandiderer mere til titlen end jeg selv, da jeg nok har skrevet lidt for mange indlæg med for useriøs undertone i denne måned  Peace..

Jeg synes som jeg længe har synes at titlen skal gå til dig.. Desværre virker det som om crewet på forhånd har besluttet at du ikke må vinde, og jeg kan ikke forstå det Tunge..
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #83: 22 Mar 2011, 20:29 »

Kys

Tak for det Jakob, det er jeg skam rigtig glad for at du synes  Wink.. Jeg må dog indrømme at du kandiderer mere til titlen end jeg selv, da jeg nok har skrevet lidt for mange indlæg med for useriøs undertone i denne måned  Peace..

Jeg synes som jeg længe har synes at titlen skal gå til dig.. Desværre virker det som om crewet på forhånd har besluttet at du ikke må vinde, og jeg kan ikke forstå det Tunge..

Da det jo er mig, der er den awardansvarlige føler jeg lidt dit svar henvender sig til mig Smiley I de knap 10 måneder jeg har været i crewet har størstedelen af dem, der blev månedes brugere, været debattøre der bruger de fleste af deres kræfter i fodbold trådene. Og i de tilfælde hvor de har vundet syntes jeg ikke Jakob har været bedre end dem. Samtidig kan det jo ikke blive en fodbold debattør, der vinder prisen hver gang. De brugere bidrager en masse til FM delen af forummet skal jo også belønnes en gang i mellem. I hvert fald når de gør sig bemærket.

Dog vil jeg godt indrømme, at jeg i nogle måneder har overset Jakob primært pga. muderkast i f.eks. United tråden. Men hans evne til, at skabe debat ser man meget sjældent på denne side, og jeg syntes han har lagt det meste mudderkasteri fra sig (mudderkasteri er måske så meget sagt, men føler tit debatten med Jakob gik i ring).

Jakob, dig selv og flere af jeres andre meddebattøre er ofte blandt mine kandidater, og sådan ser de også ud indtil videre i denne Peace

Men det er da glædeligt i skriver i tråden, det gør jo mit arbejde lidt nemmere, og samtidig kan jeg jo heller ikke se alt  Wink
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #84: 22 Mar 2011, 20:32 »

Kys

Tak for det Jakob, det er jeg skam rigtig glad for at du synes  Wink.. Jeg må dog indrømme at du kandiderer mere til titlen end jeg selv, da jeg nok har skrevet lidt for mange indlæg med for useriøs undertone i denne måned  Peace..

Jeg synes som jeg længe har synes at titlen skal gå til dig.. Desværre virker det som om crewet på forhånd har besluttet at du ikke må vinde, og jeg kan ikke forstå det Tunge..

kunne ikke være mere enig med dig i at Jakob fortjener prisen...
synes personligt at han har kandideret i et par måneder nu...
ville dog også sige at du selv VK er en "Lille" kandidat til prisen som månedens bruger...
har ikke selv skrevet noget i fodbold trådene men har dog læst med og synes da at indlæggene har et forholdsvist højt niveau.




ville også gerne tilføje mit eget bud til awards.


synes egentligt ikke at man kan komme uden om denne blog i denne måned da der allerede har været mange gode updates i denne måned...
det er denne blog jeg hentyder til hvis nogen skulle være i tvivl:
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=28409.0

 
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

3.v evaB
Gæst
 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #85: 22 Mar 2011, 20:39 »

De brugere bidrager en masse til FM delen af forummet skal jo også belønnes en gang i mellem. I hvert fald når de gør sig bemærket.
Jeg vil mene det er dem der skal vinde, uden tvivl. Men hvis det er den linje du vil køre, jamen så synes jeg du skal holde den røde tråd. I sidste måned er det en fodbold-tråd på 2-sider der vinder, over en tråd der bidrager til FM-delen. Brugeren der vinder, er en der bidrager til FM-delen og da dette er en FM-side så bør det også være en sådan bruger der tager titlen.

Samtidigt skal du da uden tvivl roses for awards, jeg så bare gerne det gav mere mening.

Når vi så er på emnet så fortjener Jakob ikke titlen, nær så meget som en anden gør.
Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #86: 22 Mar 2011, 20:41 »

Når vi så er på emnet så fortjener Jakob ikke titlen, nær så meget som en anden gør.
Det må da vidst være mig   Kys
Logged

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #87: 22 Mar 2011, 20:41 »

Jeg har fulgt med i alle fodbold tråde, og selv skrevet noget i Real Madrid tråden, og den person der hele siden er der, er VK.
Logged

Hala Madrid!

3.v evaB
Gæst
 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #88: 22 Mar 2011, 20:42 »

Det må da vidst være mig   Kys
CREW KAN IKKE VINDE DUMME.

Men hvis de kunne, så var det helt sikkert dig.
Logged

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #89: 22 Mar 2011, 20:45 »

Jeg vil mene det er dem der skal vinde, uden tvivl. Men hvis det er den linje du vil køre, jamen så synes jeg du skal holde den røde tråd. I sidste måned er det en fodbold-tråd på 2-sider der vinder, over en tråd der bidrager til FM-delen. Brugeren der vinder, er en der bidrager til FM-delen og da dette er en FM-side så bør det også være en sådan bruger der tager titlen.

Samtidigt skal du da uden tvivl roses for awards, jeg så bare gerne det gav mere mening.

Når vi så er på emnet så fortjener Jakob ikke titlen, nær så meget som en anden gør.

ikke for at lyde negativ men må man spørge hvad dine argumenter mod Jakob E er?
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 36 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010