home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 328 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Fodbold
| | |-+  Kategori: VM 2010
| | | |-+  Spanien
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Spanien  (Læst 29668 gange)
dida
Gæst
 
Sv: Spanien
« Svar #15: 10 Jun 2010, 12:36 »

jo Spaniens el Captain er Iker Casillas Smiley
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: Spanien
« Svar #16: 10 Jun 2010, 12:36 »

Uanset hvad er Xavi nok med.. Og I skal nok se Nico's linje dér med et glimt i øjet ;-)
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spanien
« Svar #17: 10 Jun 2010, 12:48 »

Spanien når med største sandsynlighed rigtig langt. Det burde de, med det hold der.. Dog er Spanien ikke uovervindelige. Det så vi blandt andet til Confederations Cup, hvor USA besejrede dem. Italien havde dem også i straffesparkskonkur rence under EM08. Men Spanien er svære at stoppe. England er måske det eneste hold jeg ser kan gøre det. Og en finale mellem England - Spanien vil i mine øjne være helt fantastisk! :-)
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Spanien
« Svar #18: 10 Jun 2010, 12:48 »

Det siger jo en del om Spaniens klasse, at en af verdens bedste midtbanespillere i Fabregas ikke kan få en plads i startopstillingen. Jeg tvivler endda på, at han får en plads, hvis Iniesta ikke kan spille den første kamp. Så står Navas nok forrest i køen til pladsen på kanten, med mindre Del Bosque laver en ændring i opstillingen. Han vil formentlig få spilletid i f.eks. kampen mod Honduras, men ellers må det blive til indhop, hvis enten Xabi eller Xavi ikke leverer. Det er dog yderst sjældent at netop de to spillere ikke spiller godt.
Logged

kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spanien
« Svar #19: 10 Jun 2010, 13:47 »

Når Spanien kommer videre fra gruppen tror jeg kun de spiller med en angriber, da det er det der fungerer klart bedst. Og så er der plads til Fabregas på midtbanen, med mindre del Bosque vælger den defensive udgave og smider Busquets ind. Tror derfor at Torres ender med at blive "ofret" når de skal møde de store hold. Villa har et klart bedre målsnit på landsholdet og Torres har haft sine skadesproblemer op til slutrunden. Desuden er han jo en ganske fin subsitut at have.
Logged

It's gonna be legendary

Marchena
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spanien
« Svar #20: 10 Jun 2010, 14:35 »

Når Spanien kommer videre fra gruppen tror jeg kun de spiller med en angriber, da det er det der fungerer klart bedst. Og så er der plads til Fabregas på midtbanen, med mindre del Bosque vælger den defensive udgave og smider Busquets ind. Tror derfor at Torres ender med at blive "ofret" når de skal møde de store hold. Villa har et klart bedre målsnit på landsholdet og Torres har haft sine skadesproblemer op til slutrunden. Desuden er han jo en ganske fin subsitut at have.

Villas mål gns. er nemlig helt ustyrligt. Det er værd at bemærke, at med en evt. vm slutrunde sejr til Spanien, så er der gode muligheder for at nå Raúls scoringsrekord allerede nu.

Der er en del længere mellem snapsene for Torres, som dog også gør det fint på landsholdet skal det siges.
Logged

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Spanien
« Svar #21: 10 Jun 2010, 14:43 »

Villas mål gns. er nemlig helt ustyrligt. Det er værd at bemærke, at med en evt. vm slutrunde sejr til Spanien, så er der gode muligheder for at nå Raúls scoringsrekord allerede nu.

Der er en del længere mellem snapsene for Torres, som dog også gør det fint på landsholdet skal det siges.

Ja Villa har sgu altid været garant for voldsomt mange mål for Spanien i sin Valencia-tid, lad os se om han fortsætter med det som Tuttifrutti-spiller. Villa var jo helt klart en af holdets store profiler ved EM08, men så blev han desværre skadet, og så var det Torres der scorede i finalen og "løb med opmærksomheden", en smule spøjst. Opstemt

Iøvirgt utroligt badass at Hierro ligger nummer 3. Selvom han var Real-spiller, kan man sgu kun beundre den mand Grin
Logged

Marchena
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spanien
« Svar #22: 10 Jun 2010, 14:45 »

Mener Hierro både var straffe og frisparksskytte - samtidigt med han var meget farlig som i luften.

Men ja, Spanien har aldrig haft nogle farlige målscorer, der samtidigt har spillet mange kampe (udover Raúl og nu Villa)
Logged

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Spanien
« Svar #23: 10 Jun 2010, 14:51 »

Mener Hierro både var straffe og frisparksskytte - samtidigt med han var meget farlig som i luften.

Men ja, Spanien har aldrig haft nogle farlige målscorer, der samtidigt har spillet mange kampe (udover Raúl og nu Villa)

Tja, det hører jo med. At man som centerforsvarer scorer på frispark forholdsvis tit er sgu ganske godt gået. Og hans luftspil taler jo for sig selv, så det har kastet en del af sig.
Logged

kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spanien
« Svar #24: 10 Jun 2010, 15:47 »

Carlos Marchena har altså også en vanvittig landsholdsstatistik . Han har spillet i 52 kampe i træk uden et eneste nederlag. Det er vanvittigt og han har trods alt ikke kun spillet med de sidste par år, hvor det er gået rigtig godt. Han debuterede altså helt tilbage i 2002, så han spillede også ret ofte i de magre år.
Logged

It's gonna be legendary

Cesc
Gæst
 
Sv: Spanien
« Svar #25: 22 Jun 2010, 10:13 »

Folk mistede vist interessen en anelse for Spanien efter den første kamp, men det gjorde jeg bestemt ikke, for jeg vidste at de ville rejse sig mod Honduras. En kamp, der blev spillet i går aftes med masser af chancer til titelbejlerne. David Villa viste sin klasse op til flere gange i løbet af kampen i går, og jeg det meste af Spaniens hold spillede en formidabel kamp. Fernando Torres skyldte måske en kasse, men han er ikke i topform, så han er tilgivet. Han er med i meget, og kommer frem til utrolig mange chancer, men de sidste 5 % mangler, for at han losser bolden ind som han gjorde for et års tid siden. Desværre.

Som sagt, synes jeg at hele holdet spillede en ret god kamp, på nær én spiller - Jesus Navas. Jeg er stor fan af Navas, og synes virkelig hans flair og udfordringer er i en klasse for sig. Dog synes jeg han er lidt for ego til at spille på en kant, og han er ikke præcis nok i sine indlæg. Der var en situation, hvor Villa havde mulighed for at lave sit tredje mål, men den glipper pga. en meget sløset aflevering fra Navas - der ellers har tid og plads til at slå den helt perfekt. Villa havde lavet et langt løb for at sende den ind, men det fuckede Navas desværre op. Han havde mange situationer, hvor jeg sad og råbte: Aflever, aflever, aflever! Men han beholdte bolden ved egne fødder. Dog en af mine yndlingsspillere i verden, på trods af min kritik.

Spanien rejser sig helt sikkert endnu engang mod Chile. Nuvel, Chile spiller gudebold med masser af flair og hurtighed, men Spanien SKAL vinde den kamp - og Spanien VINDER den kamp. Jeg er sikker på, at de vinder, og muligvis ret komfortabelt. 2- eller 3-0 kunne jeg godt forestille mig. Spanien har klart evnerne til at komme helt til tops i denne turnering, og takterne har de vist - målene har bare manglet. De kommer snart, det ved jeg!
Logged

kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spanien
« Svar #26: 22 Jun 2010, 10:36 »

Folk mistede vist interessen en anelse for Spanien efter den første kamp, men det gjorde jeg bestemt ikke, for jeg vidste at de ville rejse sig mod Honduras. En kamp, der blev spillet i går aftes med masser af chancer til titelbejlerne. David Villa viste sin klasse op til flere gange i løbet af kampen i går, og jeg det meste af Spaniens hold spillede en formidabel kamp. Fernando Torres skyldte måske en kasse, men han er ikke i topform, så han er tilgivet. Han er med i meget, og kommer frem til utrolig mange chancer, men de sidste 5 % mangler, for at han losser bolden ind som han gjorde for et års tid siden. Desværre.

Som sagt, synes jeg at hele holdet spillede en ret god kamp, på nær én spiller - Jesus Navas. Jeg er stor fan af Navas, og synes virkelig hans flair og udfordringer er i en klasse for sig. Dog synes jeg han er lidt for ego til at spille på en kant, og han er ikke præcis nok i sine indlæg. Der var en situation, hvor Villa havde mulighed for at lave sit tredje mål, men den glipper pga. en meget sløset aflevering fra Navas - der ellers har tid og plads til at slå den helt perfekt. Villa havde lavet et langt løb for at sende den ind, men det fuckede Navas desværre op. Han havde mange situationer, hvor jeg sad og råbte: Aflever, aflever, aflever! Men han beholdte bolden ved egne fødder. Dog en af mine yndlingsspillere i verden, på trods af min kritik.

Spanien rejser sig helt sikkert endnu engang mod Chile. Nuvel, Chile spiller gudebold med masser af flair og hurtighed, men Spanien SKAL vinde den kamp - og Spanien VINDER den kamp. Jeg er sikker på, at de vinder, og muligvis ret komfortabelt. 2- eller 3-0 kunne jeg godt forestille mig. Spanien har klart evnerne til at komme helt til tops i denne turnering, og takterne har de vist - målene har bare manglet. De kommer snart, det ved jeg!

Så dårlig var Navas heller ikke. HAn fremtvang et straffe og havde flere gode indlæg, og både Xavi og Torres missede en hundrede procent chance, som han smukt serverede for dem. Han havde dog, ligesom de fleste spaniere selv David Villa, på trods af sejren en del situationer, hvor han ikke var effektiv og kold nok.
Logged

It's gonna be legendary

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spanien
« Svar #27: 22 Jun 2010, 12:55 »

Tror ikke folk mistede interessen for Spanien, som du siger Cesc. Nærmere det modsatte. Det gjorde folk mere opmærksomme på om Spanien nu kunne rejse sig igen. De spillede jo godt i den første kamp mod Schweiz, men pga. uskarphed var de selv helt og aldeles skyld i det nederlag. At de slog Honduras kommer jo ikke som den store overraskelse, det drejede sig bare om, at de skulle sparke en enkelt eller to ind, da Honduras ikke er synderligt farlige, selvom de dog har spillet rimelig offensivt - i hvert fald i forhold til hvad jeg havde forventet.

Deres opgør mod Chile bliver spændende. To gode og offensive hold, men spørgsmålet er om ikke Spanien vinder pga. deres bedre defensiv, men jeg synes bestemt ikke den er sikker!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Spanien
« Svar #28: 22 Jun 2010, 13:09 »

Folk mistede vist interessen en anelse for Spanien efter den første kamp, men det gjorde jeg bestemt ikke, for jeg vidste at de ville rejse sig mod Honduras.

Jeg er sikker på at du var den ENESTE der så den sejr komme!!1
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spanien
« Svar #29: 22 Jun 2010, 13:12 »

Jeg er sikker på at du var den ENESTE der så den sejr komme!!1

Amen cesc er jo det eneste fodboldgeni på denne side.. Det var jo f.eks også ham der spåede at enten Man U, Liverpool, eller Arsenal ville vinde guld i pl sidste år  Wink

Men personligt tror jeg Spanien får det uhyre svært mod Chile.. For Chile vil uanset hvad bare fortsætte deres spillestil, som betyder pres over hele banen og hurtige direkte omstillinger.. Jeg tror slet ikke Chile vil have overnødig respekt for Spanien.. De er gode ja men de er stadig kun 11 mand og CHiles fodboldfilosofi håber jeg sejrer..

Holdet der scorer kampens første mål vinder, sådan spår jeg det Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010