home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23479
  0 Brugere, 567 Gæster Online.

Nyeste Bruger: AlexKr4
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Fodbold
| | |-+  Kategori: VM 2010
| | | |-+  Danmark
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: Danmark  (Læst 88711 gange)
Legenden
Manager

Sv: Danmark
« Svar #60: 14 Jun 2010, 14:22 »

Det går sgu da udmærket, synes vi har meget godt styr på Oranje! Rommedahl har også overrasket mig positivt, i dag har han både lavet en god tæmning, et godt indlæg og et kvalificeret skud på mål. Regner bestemt med, at vi får et mål i anden halvleg. Smiley

Og lad være med at whine over de horn, mand...

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Anders-G
Reserveholdsspiller

« Svar #61: 14 Jun 2010, 14:33 »

nej hvor er det ærgeligt

Erik Mykland: En god fodboldspiller skal være temperamentsfuld. 80% temperament og 20% fuld.

Blackstone
Landsholdsspiller

« Svar #62: 14 Jun 2010, 14:34 »

Øv øv øv selvmål af Danmark så er der lang vej op og nu kan Holland spille  deres spil og jeg tvivler på om Danmark kan komme igen...

Vh.Blackstone

Blackstone
Landsholdsspiller

« Svar #63: 14 Jun 2010, 14:50 »

Beckman ind istedet for Bendtner.
Morten Olsen har vist drukket af natpotten et eller andet er der ihvertfald galt og kampen er tabt medmindre vi er meget heldige, men det tror jeg ikke og kun et spørgsmål om hvor meget vi taber...

Vh.Blackstone

Thebadmentor
Ynglingespiller

« Svar #64: 14 Jun 2010, 14:56 »

Hold kæft hvor er det til grin. Dommeren, dem her inde som sletter mine post, og morten olsen!

Blackstone
Landsholdsspiller

« Svar #65: 14 Jun 2010, 15:02 »

Ja jeg synes ellers at den/det var meget sjov/sjovt...

Vh.Blackstone

fraize
Førsteholdsspiller

« Svar #66: 14 Jun 2010, 15:10 »

Elia river vores forsvar fuldstændig fra hinanden .. Synd, at han ikke selv scorede.

Legenden
Manager

« Svar #67: 14 Jun 2010, 15:25 »

Ærgerligt, at en kamp ikke kun er 45 minutter! Ved deres første mål er vi rigtig uheldige, hvordan kan han overhovedet heade bolden den vej? Ellers synes jeg faktisk, han spiller en god kamp med en assist til Daniel Agger. Vi står skide godt defensivt, mens vi næsten intet skaber offensivt. Ved det andet mål er det efter min mening Simon Kjær, der sover inde i feltet og lader sin mand løbe hen og prikke den ind.

Nu håber jeg på uafgjort mellem Japan og Cameroun, mens Danmark samtidig vinder over begge. Så kan Robben også godt tage og blive klar, så han kan spille mod Japan og Cameroun Tunge

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #68: 14 Jun 2010, 15:26 »

Sikke en skidt kamp, kan slet ikke se hvor vores mål skal komme fra :S Og vi kan ikke engang holde 90 minutter.. Kjær tager sig vist lige en kop kaffe og en lille lur ved 2-0 målet.. og hvordan S.Poulsen kan heade den ind i eget mål er mig en gåde! Også kommer Beckmann ind istedet for Bendtner.. hvor lavt kan man synke.. havde været mere logisk at sætte en stor Søren Larsen ind også prøve nogle lange bolde hen mod slutningen.. vi jo ikke i nærheden af deres mål i denne kamp.... skidt offensiv...

DeBuur
Manager

« Svar #69: 14 Jun 2010, 16:09 »

Forlegen jeg syntes 1. halvleg viste at vi kunne være med, selve spillet var ikke flydende, men omvendt så kom der åbninger i forsvaret hos Holland.
2.halvleg.... jamen herfra kan det da kun gå frem, Bendtner virkede til at være små skadet og Martin Jørgensen gik mere end tom for batteri og selve spillet hang slet ikke sammen og det var alt for nemt at løbe forbi midten.

Thomas Sørensen stod imo en super kamp og han virkede til at være fit også når han skulle kaste sig efter bolden.
Jeg mener ikke han er verdens klasse, men en stabil god målmand som Capello sikkert gerne ville låne.

Lige nu sidder jeg med en flad fornemmelse i kroppen, hvordan kommer det offensive spil til at hænge sammen og hvem skal vi bruge som angriber.

Til kampen mod Cameroun håber jeg at DK satser med en Eriksen fra start, han kan rykke forsvaret op måske skabe noget fremdrift.  Thumbs Up

YNWA

Swizz CataR
Manager

« Svar #70: 14 Jun 2010, 16:26 »

Rent offensivt skal der virkelig ske noget frem mod de andre kampe. Normalt er jeg modstander af Romme, men i dag spillede han trods alt godt og mere udfordrende end i lange tider. Angrebspladsen forstår jeg ikke, som I andre nævner, hvad er der nu galt med Larsen, manden med det voldsomt imponerende scoringsgennemsnit på landsholdet? Nuvel, han har været meget skadet i år, men personligt føler jeg lidt han er Danmarks svar på Podolski. Uanset hvordan det går på klubplan er han altid tip top for landsholdet.. IMO langt bedre løsning end alle andre end en skadesfri Bendtner - Hvis han er bag Beckmann i køen til angrebet, hvorfor så have ham med?

Angående målene, så er selvmålet svært uheldigt, og det viser blot, at Simon Povlsen (som ellers spiller super i dag) stadig har en del at lære med sin positionering i forsvaret. Det havde været en bedre løsning at heade til hjørnespark eller forsøge at kigge op forinden, se den fri plads, og så blot tage den ned med brystet eller fødderne for så at sparke væk.
Andet mål, ja, Kjær sover lidt i timen, men IMO sker problemet ved, at Jacobsen bliver ladt alene med Elia på alt for meget plads. Elia havde allerede taget røven totalt på ham i forvejen, og pludselig manglede Kjær i midten af forsvaret eller hvem der nu manglede. Det er egentlig der den går galt i mine øjne. Om det så er Jacobsens ringe placering i øjeblikket eller Kjærs (eller hvem der nu manglede) fremstormen der må tage skylden skal jeg ikke kunne sige, men det så i hvert fald ikke godt ud der.

Egentlig formår vi jo at holde dem under kontrol i første halvleg, men da virkede hollænderne godt nok også sløve og ugidelige. Samtidig manglede de (heldigvis) Robben, der nok ville have spoleret defensiven fuldstændig.

Jeg synes ikke kun at den forreste mand er et problem offensivt. Vi kommer ikke nok mand frem, og der er for få der løber dybt uden bold. Alle søger bolden, og det dur ikke. Vi skal have mange stikninger fremad, gerne ved jorden grundet bolden, men der skal noget fart over feltet, noget som dog er blevet bedre siden testkampene. IMO har Eriksen farten, men idag lykkedes intet for ham, og det hollandske forsvar pillede ham nemt. Grønkjær har jeg svært ved at forstå, hvorfor skulle være så vigtig på kanten, da jeg synes han mangler meget speed. Han finter ja, men han får ikke endegyldigt sat manden af. Der så jeg hellere Poulsen komme rundt om i overlap i de næste par kampe. Enevoldsen tror jeg kan gøre det godt på hele midtbanen, og hvis ikke andet, så kunne jeg godt finde plads til ham enten som wing eller midtermand..

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

marcusdyhr
Reserveholdsspiller

« Svar #71: 14 Jun 2010, 16:46 »

danmark har problemer nu, japan vinder så der får danmark meget svært ved at vinde i det at når de møder dem kan japan nok gå efter uafgjort :s

Peace Sølvet gik til de hvide og blå fra fyn i 08/09 Peace
Græder Sølvet gik til de hvide og blå fra fyn i 09/10 Græder
!!! Håber guldet kommer til OB i 10/11 !!!

Know112233
Førsteholdsspiller

« Svar #72: 14 Jun 2010, 16:49 »

Hvad står det mellem Japan og Cameroun?

ptrN
Manager

« Svar #73: 14 Jun 2010, 16:49 »

Martin Jørgensen, Beckmann og Eriksen spillede en skidt kamp. Ene, Rommedahl og Bendter var kampens højdepunkter. Fatter ikke Olsen tager Ene ud i stedet for Jørgensen.

1-0 til Japan.

welbz is dat guy

Know112233
Førsteholdsspiller

« Svar #74: 14 Jun 2010, 16:53 »

Du mener Grønkjær ikke? Smiley

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 15 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010