home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 261 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Fodbold
| | |-+  Kategori: VM 2010
| | | |-+  Danmark
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] Udprint
Forfatter Emne: Danmark  (Læst 80725 gange)
DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #210: 11 Aug 2010, 22:20 »

 Thumbs Up ham der Johnny Thomsen har da egentlig gjort det helt godt.
Logged

YNWA

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #211: 11 Aug 2010, 22:24 »

Opstemt jaaaaa Van den Juuunker gør det en angriber skal...scorer mål...mer af den slags ønskes... måske vi skulle smide Agger op foran.... han har været ringe nede bagi  Wink

Og ligeledes utroligt uskarp. Han burde have scoret et par mål. Generelt bare en af de ringeste kampe han har spillet i den rød-hvide trøje.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Danmark
« Svar #212: 11 Aug 2010, 22:58 »

En ganske fornuftig og i store dele af kampen, en velspillet kamp fra vores side, hvor det har været opmuntrende at se nogle af de nye stjerner der er på vej frem på det danske landshold.. Her vil jeg komme med mit syn på nogle af de spillere jeg har fundet interessante og deres præstation:

Nicklas Pedersen:
Den mand var uden tvivl den der imponerende mig mest i dagens kamp.. Jeg havde på forhånd ingen store forventninger til ham, men efter hans præstation idag, hvor han leverede en fremragende indsats, har han overbevist mig om at han sagtens kan bruges på landsholdet.. Faktisk var hans præstation idag, af sådan en karakter, at han kan true Bendtner på toppen. Nicklas Pedersen er meget mere livlig i hans spil, hvilket jeg syntes klæder det danske landshold.

Mads Junker:
Han scorede et mål, og leverede en fin præstation.. Men han har stadig ikke overbevist mig fuldt ud endnu, at han er en kommende landsholdsspiller - Specielt ikke set i lyset af Nicklas Pedersens præstation..

Lasse Schøne
En okay indsats, der dog var lidt præget af at han ikke virker helt i topform.. Men jeg har forsat en fidus til ham, og håber han vil være en del af et kommende landshold.. Han er ung, og har nogle gode kvaliteter, som helt sikkert kan bruges på holdet.

Christian Eriksen
Ingen tvivl om at den knægt bliver omdrejningspunktet for landsholdet i fremtiden. Han er et åbenlyst stort talent, og det viste han også idag.. Hans spil bære dog stadig præg af at han er ung, da hans spil stadig er præget af små fejl hist og her.

Til sidst, så var jeg bestemt ikke imponeret over Mike Jensen og William Kvist på den centrale midtbane, som jeg ikke mener har kvaliteterne eller niveauet til at være på landsholdet.. Det skulle ihvertfald kun være på baggrund af afbrud eller skader.. De virkede udsikre, lavede fejl, og var ikke mentalt hurtige nok til at reagere når de blev presset på midten af banen, hvilket resulterede i nogle dumme boldtab.. Håber ikke at de to kommer til at præge landsholdet fremover..


Edit:  Den absolut værste præstation kom dog fra Troels Bech.. Aldrig har jeg oplevet ham så irriterende at høre på..!! Hans konstante lyst til at belære os om fodbold, og nærmest pædegoiske måde at snakke fodbold på, var i særdeleshed med til at ødelægge en ellers god kamp.. Var konstant irriteret over at han skulle lege dommer over for de unge spillere..  ticked off   ticked off   ticked off
« Seneste Redigering: 11 Aug 2010, 23:04 af Guldbrand » Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #213: 11 Aug 2010, 23:27 »

Jeg kunne nu godt lide Troels Bech som kommentator, var enig med ham i de fleste ting Smiley

Men ellers en masse positive ting, flot spil af Christian Eriksen, jeg tør ikk tænke på hvor god han er om 5 år..
Det var også en flot kamp af Rommedahl, han kan godt blive et vigtig våben mod Portugal.

Et minus punkt ved dagens kamp, må være forsvaret, det var igen ikk særlig godt, håber det hjælper når Agger og Kjær bliver spillet bedre sammen, og så vil Christian Poulsen selvfølgelig også give noget bedre defensiv support, end spiller som Mike Jensen, Kvist og Silberbauer kan gøre
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #214: 12 Aug 2010, 00:14 »

Ja, jeg synes nu også at Troels Bech er rigtig god. Meget bedre end Martin Laursen, eller Stig Tøfting for den sags skyld. Ham og Morten Bruun er muligvis de skarpeste hoveder herhjemme når det kommer til selve det taktiske aspekt af fodbold. At de så mangler nogle andre kvaliteter, for at blive toptrænere er jo så en helt anden ting. Men Bech kommer med rigtig mange gode observation og rigtig meget input, og når det så bliver leveret med et glimt i øjet er det altså noget sjovere at høre på, end når Martin Laursen sidder og forsøger at levere bare en enkelt lille observation, men konstant går i stå, enten fordi han mangler et ord eller også fordi hans lyse stemme og jyske dialekt bare ikke kan skære igennem. Misforstå mig nu ikke, jeg har stor respekt for den mand, men han fungerer bare ikke som kommetator. I øvrigt er jeg selv jyde, så der er ingen grund til at skyde mig, fordi jeg ikke mener at en jysk dialekt passer til kommentatorhvervet! Wink
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Danmark
« Svar #215: 12 Aug 2010, 00:22 »

Vi kan hurtigt blive enige om at Bech er klasser bedre end Laursen.. Men lige idag, var jeg meget irriterert over hans måde at agere på.. Han skulle hele tiden ind og lege dommer over for de "nye" spillere, og være den der skulle afgøre om de gjorde det godt nok..

Det er rigtigt at han kom med mange gode observationer, men de blev bare for trættende at høre på i længden, da man godt selv kunne se dem, og ikke behøvede at han skulle fortælle det til en hele tiden..

Jeg syntes ellers normalt meget godt om ham som kommentator, men idag var han irriterende at høre på..   Skuffet
Logged

S
Gæst
 
Sv: Danmark
« Svar #216: 12 Aug 2010, 10:34 »

Vi kan hurtigt blive enige om at Bech er klasser bedre end Laursen.. Men lige idag, var jeg meget irriterert over hans måde at agere på.. Han skulle hele tiden ind og lege dommer over for de "nye" spillere, og være den der skulle afgøre om de gjorde det godt nok..

Det er rigtigt at han kom med mange gode observationer, men de blev bare for trættende at høre på i længden, da man godt selv kunne se dem, og ikke behøvede at han skulle fortælle det til en hele tiden..

Jeg syntes ellers normalt meget godt om ham som kommentator, men idag var han irriterende at høre på..   Skuffet

Der var mange nye spillere med og et af formålene med kampen var at få prøvet de nye spillere af.. Det er da helt åbenlyst at det er en naturlig ting at snakke om for kommentatorerne. At Troels Bech så tør sige sin mening skal vi bare prise os lykkelige for. Bech leverede i den kamp mere konstruktiv kritik af landsholdet end Laursen har gjort det sidste år. Jeg syntes aldrig man skal ærgre sig over at få en ekspert ind i kommentator-boksen.
Logged

Know112233
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #217: 12 Aug 2010, 13:32 »

[b]Edit:  Den absolut værste præstation kom dog fra Troels Bech.. Aldrig har jeg oplevet ham så irriterende at høre på..!! Hans konstante lyst til at belære os om fodbold, og nærmest pædegoiske måde at snakke fodbold på, var i særdeleshed med til at ødelægge en ellers god kamp.. Var konstant irriteret over at han skulle lege dommer over for de unge spillere..  ticked off   ticked off   ticked off
Citat

Og han ligger også under stregen i suppen  Thumbs Up
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #218: 12 Aug 2010, 16:32 »

Og netop som der bliver diskuteret medkommentatorer, kommer følgende op på Tipsbladet:
http://tipsbladet.dk/nyhed/erik-rasmussen-faerdig-paa-tv2

Slut med Tryllerik og jysk dialekt. Krydser fingre for at det betyder at vi kommer til at høre mere på Troels Bech under kampene, i stedet for at det kun er i pausen og efter kampen. Wink
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #219: 03 Okt 2010, 22:42 »

Lössl og Løvenkrands er efter-udtaget til landskampene mod Portugal og Cypern, mens Agger, Kalle og Skoubo har meldt fra.
http://www.dbu.dk/Nyheder/2010/Oktober/Afbud_til_landsholdet.aspx

Der bliver vel udtaget en midterforsvarer, nu hvor Agger er væk. Men hvem. Kunne godt forestille mig Michael Jakobsen, de minder lidt om hinanden i stil, synes jeg.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #220: 03 Okt 2010, 22:43 »

Hvad har det med VM at gøre? Peace

http://fmfreaks.dk/index.php?topic=27320.0
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #221: 03 Okt 2010, 22:47 »

At det er det nye landshold efter VM. crazy

Men lad snakken fortsætte i den anden tråd.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Sider: 1 ... 13 14 [15] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010