home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 517 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Fodbold
| | |-+  Kategori: VM 2010
| | | |-+  Danmark
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: Danmark  (Læst 82480 gange)
LosBlancos26
Gæst
 
Sv: Danmark
« Svar #30: 14 Jun 2010, 09:17 »

Således kommer start 11 til at se ud. Hvis andet bliver jeg meget meget mundlam
               Sørensen
Kvist - Agger - Kjær - Jacobsen
       C. Poulsen - Enevoldsen
Grønkjær - J. Poulsen - Kahlenberg
              Søren Larsen

Så tror jeg desværre, du bliver mundlam. Rommedahl er sikker på at starte inde, Jon, tror jeg også spiller. J. Poulsen og Ene bytter plads, tror jeg Smiley
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Danmark
« Svar #31: 14 Jun 2010, 09:27 »

Det bliver sådan her:

Sørensen
Jacobsen - Agger - Kjær - Poulsen
Poulsen - Poulsen
Rommedahl - Eriksen - Ene
Bendtner

Det tror jeg i hvert fald Opstemt
Logged

Thebadmentor
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Danmark
« Svar #32: 14 Jun 2010, 09:28 »

Så tror jeg desværre, du bliver mundlam. Rommedahl er sikker på at starte inde, Jon, tror jeg også spiller. J. Poulsen og Ene bytter plads, tror jeg Smiley

Nok rigtigt angående rommedahl. Han er jo en af Olsens børn. Men vi ville bare få meget mere ud af ham i en rolle som (super)-sub. Han løber ikke som i gamle dage.
Logged

LosBlancos26
Gæst
 
Sv: Danmark
« Svar #33: 14 Jun 2010, 09:36 »

Nok rigtigt angående rommedahl. Han er jo en af Olsens børn. Men vi ville bare få meget mere ud af ham i en rolle som (super)-sub. Han løber ikke som i gamle dage.

Det er jeg enig med dig i, men det er vores kære landstræner desværre ikke  Skuffet
Logged

xaagaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #34: 14 Jun 2010, 10:53 »

Det bliver sådan her:

Sørensen
Jacobsen - Agger - Kjær - Poulsen
Poulsen - Poulsen
Rommedahl - Eriksen - Ene
Bendtner

Det tror jeg i hvert fald Opstemt
Ja nu er der jo store spekulationer om at Bendtner er klar og at han spiller - det ville være super for Danmark hvis det er tilfældet, dog må man ikke håbe at det kan give tilbageslag med hensyn til hans skade. Kan godt lide dit bud på en opstilling. Grønkjær og Kahlenberg kunne nemt erstatte Eriksen og Enevoldsen, men lad os nu se.

God kamp til alle! Thumbs Up
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #35: 14 Jun 2010, 11:27 »

For det første, vil jeg ønske alle en god kamp. Smiley

Dernæst synes jeg, at det er naivt og alt for optimistisk at tro inderligt på sejren idag, efter vores pivringe spil på det sidste, og nej jeg bøjer mig ikke! Det er pivringe fodbold, hvor man kunne sætte FC Fyn på banen og spille bedre bold, hvilket jo ikke passer, men overdrivelse fremmer forståelsen og jeg synes, at det har været pinligt i vores testkampe, på trods af vores rigtig gode kvalifikations-kampe.

Selvfølgelig skal man som fan bakke op, men nu hvor jeg ikke er i Sydafrika synes jeg godt, at jeg kan dreje den lidt og forholde mig til virkeligheden, som er, at Holland er en del bedre end Danmark og jeg tror ikke, at vores Landshold kan overraske idag, da jeg som skrevet overstående, synes at Danmark spiller elendigt i øjeblikket.

Alt i alt vil jeg komme frem med den konklusion, at det ville overraske mig besynderligt meget, hvis Danmark får en sejr, eller bare spiller uafgjort.

Min kampvudering er, at Holland vil dominerer meget af spillet og vil være meget chanceskabende, med deres utrolig effektive og fremadrettede offensive spillere, hvor kreativiteten vil komme til udtryk i deres flotte spil.

3-0 til Holland.

Hvor det måske godt kunne lyde som om, at jeg var lidt for pissemistisk, men jeg håber da også virkelig på en sejr. Smiley
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #36: 14 Jun 2010, 11:34 »

Ja jeg er enig i pessimismen. Holland er simpelthen for stærke når det handler om det offensive, og danskerne har en vane for at gå i panik når de bliver presset - og det vil de blive. Jeg håber selvfølgelig på det bedste, men tror desværre også vi taber. Mit bud lå også på 3-0.. Dog tror jeg på 3-1 hvis Bendtner kommer i starten som der spekuleres i. Jeg håber lidt på den holdopstilling som Yoggi foreslår hvor Eriksen ligger bag Bendtner og holdet generelt ser forholdsvist stærkt ud. Jeg tror ikke på Danmark i dag, men jeg håber da, og skal da også ind og se den på storskærm i Aalborg.

God kamp!
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #37: 14 Jun 2010, 11:51 »

Jeg har via nogle bekendte som kender Stephan Andersen, og snakkede med ham så sent som igår, hørt, at Stephan har sagt at Bendtner slet ikke er skadet, selvfølgelig har han haft sin skade, men den er ovre.
Logged

Frederik1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #38: 14 Jun 2010, 12:05 »

Jeg har via nogle bekendte som kender Stephan Andersen, og snakkede med ham så sent som igår, hørt, at Stephan har sagt at Bendtner slet ikke er skadet, selvfølgelig har han haft sin skade, men den er ovre.

Forhåbenligt taler du sandt! Men desværre er det ikke engang et overraskelses moment. Hollænderne lader i hvert fald til at havde Bendter med i deres planer.
Logged

:-)

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #39: 14 Jun 2010, 12:11 »

Jeg har via nogle bekendte som kender Stephan Andersen, og snakkede med ham så sent som igår, hørt, at Stephan har sagt at Bendtner slet ikke er skadet, selvfølgelig har han haft sin skade, men den er ovre.
Fedt med insiderviden!  Peace

Men forstår virkelig ikke pointen i at bluffe?  Huh
det giver ingen mening!

er det fordi at hollænderne skal undervurdere os ekstra meget ved at tro at vi ikke har bendter?
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

cjensen94
Gæst
 
Sv: Danmark
« Svar #40: 14 Jun 2010, 12:14 »

blomvikings: Tvivler kraftigt på at en i truppen lækker sådan nogle oplysninger. Alle ved jo godt han er med i kamptruppen, men alligevel, tvivler!
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #41: 14 Jun 2010, 12:27 »

Fedt med insiderviden!  Peace

Men forstår virkelig ikke pointen i at bluffe?  Huh
det giver ingen mening!

er det fordi at hollænderne skal undervurdere os ekstra meget ved at tro at vi ikke har bendter?

Det skal dog også siges at Stephan sagde at han ikke vidste om Bendtner ville starte inde!

Og ja, der er ingen ide i at bluffe....

blomvikings: Tvivler kraftigt på at en i truppen lækker sådan nogle oplysninger. Alle ved jo godt han er med i kamptruppen, men alligevel, tvivler!

Ham der har talt med Stephan er en af hans barndomsvenner og de snakkede sammen via skype igår, så jeg regner ikke ligefrem med at Stephan tror hans gode ven går til EB eller lign. så gas li ned.
Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: Danmark
« Svar #42: 14 Jun 2010, 12:28 »

Må da have lov  til at tvivle. Tror stadig ikke på de siger de til nogen Smiley.
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #43: 14 Jun 2010, 12:30 »

Må da have lov  til at tvivle. Tror stadig ikke på de siger de til nogen Smiley.

Det tror jeg nu ikke de er så hemmelighedsfulde omkring, når de snakker med deres gode venner. Tror bare de holder mund over for pressen!
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #44: 14 Jun 2010, 12:33 »

blomvikings: Tvivler kraftigt på at en i truppen lækker sådan nogle oplysninger. Alle ved jo godt han er med i kamptruppen, men alligevel, tvivler!

Enig.

SA burde, uanset om det er hans kæreste/mor/barndomsven ikke lukke sådanne informationer ud. Det er i hvert fald ikke noget han har fået lov til, så tillader mig også at have min tvivl omkring den der.
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010