home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23280
  0 Brugere, 242 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofsjaipur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Fodbold
| | |-+  Kategori: VM 2010
| | | |-+  Danmark
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: Danmark  (Læst 80708 gange)
Ben92
Gæst
 
Sv: Danmark
« Svar #15: 13 Jun 2010, 17:58 »

Nu snakker Morten Olsen om af Jon Dahl og Daniel Jensen er tvilsomme tror ikke Morten har rent mel i posen og tror på hele bundet er klar Opstemt
Daniel Jensen trænede ikke med i dag, så han kommer i hvert fald ikke med og tror heller ikke han bluffer om de andre. Men lige meget hvad, så taber vi nok til Holland. Desværre.. Så har hele bundet bare at være klar, til at tæve Cameroun og Japan!
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #16: 13 Jun 2010, 18:12 »

Jeg håber de bliver klar til kampen i morgen, bare for at have flere kampklare reserver. Ingen af dem har noget, at gøre i start-11.

Indtil videre har der kun været overraskelser ved VM - mon ikke vi fortsætter den stime. Wink
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Danmark
« Svar #17: 13 Jun 2010, 22:38 »

Nøj hvor kunne jeg dog godt tænke mig at lægerne vurderer at Jon Dahl ikke kan spille, og at de så sender bud efter Nicki Bille Opstemt

men mon ikke den gamle ræv bliver klar, det må vi da ihvertfald håbe at Bendtner gør, for uden ham, der har vi intet at gøre ved VM imo!
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

matnic_92
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Danmark
« Svar #18: 13 Jun 2010, 22:46 »

Nøj, det bliver spændende i morgen!

En uafgjort kunne være perfekt, men det er selvfølgelig også meget at håbe på. Nicklas Bendtner skal blive klar. Jon Dahl er kun nødvendig, hvis førnævnte ender på tribunerne.

Midtbanen bliver også interessant, Daniel Jensen er tilsyneladende tvivlsom, så mon ikke Enevoldsen eller måske Christian Eriksen kommer på banen?
Logged

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #19: 13 Jun 2010, 22:49 »

Tror faktisk godt vi kan lave et godt relsutat, vi plejer altid af være gode i gruppespillet, og denne her kamp minder lidt om da vi i 04 mødte Italien, hvor alle regnede med af vi skulle få bank, men vi fik en 0-0 og var faktisk lidt skuffet bagefter fordi vi ahvde fortjent af vinde.
Logged

FCK

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #20: 13 Jun 2010, 23:36 »

Synes ikke det lyder så slemt hvis Jon Dahl er skadet. Til gengæld vil det være katastrofalt hvis Bendtner ikke kommer med. Så bliver vi nødt til at have Søren Larsen på toppen. Den eneste der kan spille i front ellers er Jon Dahl, som ikke har scoret i over to år. Ellers har vi ingen rigtige angribere. Satser på Bendtner er med, hvis han ikke er, tror jeg Morten Olsen godt kan se at Søren Larsen skal starte på toppen. Eller det håber jeg ihf. Hvis Morten Olsen nu vælger at sætte Jon Dahl på toppen, så vil det være ligesom at sætte Justin Bieber til at synge Heavy Metal. Har også lige købt målmand og forsvarer fra Holland i manager Wink
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #21: 14 Jun 2010, 00:18 »

Hvis hverken Bendtner, Jon Dahl eller Daniel Jensen er med, hvordan tror i så vi stiller op imorgen? Får Beckmann eller Søren Larsen lov at starte på toppen, i vores vanlige opstilling? Ændrer vi formation, for at tilpasse os?
Logged

mgk-99
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #22: 14 Jun 2010, 00:26 »

Hvis hverken Bendtner, Jon Dahl eller Daniel Jensen er med, hvordan tror i så vi stiller op imorgen? Får Beckmann eller Søren Larsen lov at starte på toppen, i vores vanlige opstilling? Ændrer vi formation, for at tilpasse os?

Det ville ikke ligne MO at ændre formation. Har på fornemmelsen at han sender Eriksen i aktion. Den er lidt 50-50 med Beckmann og Larsen. Men tror MO hælder til at bruge Beckmann, eftersom at det virker til at Larsens form ikke dur til en hel kamp. Derfor vil dette være mit bud på en startopstilling

                 Sørensen
Jacobsen - Agger - Kjær - Mtiliga
        Poulsen - Jørgensen
Rommedahl - Eriksen - Grønkjær
                 Beckmann
Logged

LOVE UNITED - HATE GLAZER

xaagaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #23: 14 Jun 2010, 00:46 »

Det ville ikke ligne MO at ændre formation. Har på fornemmelsen at han sender Eriksen i aktion. Den er lidt 50-50 med Beckmann og Larsen. Men tror MO hælder til at bruge Beckmann, eftersom at det virker til at Larsens form ikke dur til en hel kamp. Derfor vil dette være mit bud på en startopstilling

                 Sørensen
Jacobsen - Agger - Kjær - Mtiliga
        Poulsen - Jørgensen
Rommedahl - Eriksen - Grønkjær
                 Beckmann

Bestemt et rigtig godt bud.

Et bud kunne også være:

               Sørensen
Kvist - Agger - Kjær - Jacobsen
        Poulsen - Poulsen
Romme/Ene - Eriksen - Grønkjær
              Beckmann

Backen kan også nemt ende som dit bud, og det sammen gælder naturligvis den centrale midtbane. Jeg er også utrolig sikker på at MO hverken vil ændre opstilling eller spilkoncept på grund af nogle skader.
Jeg regner ikke med at se Bendtner i kamp, selvom vi godt kunne bruge ham.
Logged

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #24: 14 Jun 2010, 00:51 »

Tror nu han ville bruge Larsen i front, alt andet ville også være dumt imo.
Logged

FCK

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #25: 14 Jun 2010, 00:53 »

Hvad har i mod Kahlenberg og Enevoldsen? Ved ikke om det er fordi jeg ikke kan lide Rommedahl og Grønkjær, men personligt ville jeg foretrække dem. Håber dog også vi får Eriksen at se, da han vil være i stand til at fordele boldene til de forreste, men jeg føler mig langt fra overbevist om at han starter mod Holland.
Logged

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #26: 14 Jun 2010, 00:55 »

Syntes Kahlenberg skal starte inde også smider vi Eriksen ind i 2. halveg.
Logged

FCK

xaagaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #27: 14 Jun 2010, 01:00 »

Hvad har i mod Kahlenberg og Enevoldsen? Ved ikke om det er fordi jeg ikke kan lide Rommedahl og Grønkjær, men personligt ville jeg foretrække dem. Håber dog også vi får Eriksen at se, da han vil være i stand til at fordele boldene til de forreste, men jeg føler mig langt fra overbevist om at han starter mod Holland.
Syntes Kahlenberg skal starte inde også smider vi Eriksen ind i 2. halveg.
Kunne også tænkes at det kommer til at ske. Efter min mening er Kahlenberg også bedst som offensiv midtbane, i stedet for som kantspiller. I højre siden skal vi have Grønkjær der kan udfordre og slå nogle indlæg. På højresiden tror jeg at Rommedahl starter inde, han har en masse rutine og plejer at bliver valgt af MO og han "holder" også bredden i spillet, ved at han sjældent trækker ind i banen. Enevoldsen er imo meget bedre til at udfordre og kommer med stor sandsynlighed på banen, jeg tror bare ikke at han starter inde.

Grunden til at Eriksen har mulighed for at starte inde har jeg udelukkende baseret på de seneste dages nyheder om at Eriksen skulle have imponeret til træning. At Kahlenberg starter inde kan dog lige så nemt ske - og slet ikke nogen dårlig beslutning i så fald.

Det er også interessant at se hvad MO gør på centrale midtbane - bliver det rutineret og pasnings"stærke" Martin Jørgensen eller bliver det Jakob Poulsen. En outsider kunne også være William Kvist.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Danmark
« Svar #28: 14 Jun 2010, 08:46 »

Hvis hverken Bendtner, Jon Dahl eller Daniel Jensen er med, hvordan tror i så vi stiller op imorgen? Får Beckmann eller Søren Larsen lov at starte på toppen, i vores vanlige opstilling? Ændrer vi formation, for at tilpasse os?

Synes helt bestemt, at trekanten skal ændres fra en off. midtbane til en def. midt, så vi kan få lukket ned for deres offensive firkløver. Og det er også derfor, jeg helst vil se Kvist og Jacobsen på back pladserne. Specialt til den her kamp, ærger jeg mig over, at vi ikke har en Leon A. med, for kunne godt nok have gjort ondt på deres offensiv.

De to centrale midtbanespillere skal være J. Poulsen og Enevoldsen, da de begge har speed i fødderne, og de kan bruges begge veje. Tilmed har de begge vist, de godt kan lave mål.
Rommedahl skal bruges som i Ajax - supersub'en. Hvilket passer fint med, han får en 20-30 min., når Grønkjærs bentøj ikke kan klare mere i kampen. Kahlenberg på den anden fløj.

Hvis Bendtner ikke bliver klar, så ind med Larsen på toppen, for at få en fysisk stærk angriber ind - som kan lave mål. Vild målstatistik han har. Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Thebadmentor
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Danmark
« Svar #29: 14 Jun 2010, 09:09 »

Således kommer start 11 til at se ud. Hvis andet bliver jeg meget meget mundlam
               Sørensen
Kvist - Agger - Kjær - Jacobsen
       C. Poulsen - Enevoldsen
Grønkjær - J. Poulsen - Kahlenberg
              Søren Larsen
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010