home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:32:49 szukizek Blogkonkur... 12# Hjertet banker kun...
I går kl. 11:01:45 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
07 Jun 2024, 20:07 Bubbles Blogkonkur... #16 - Danish Viking Wa...
03 Jun 2024, 20:58 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23327
  1 Bruger, 530 Gæster Online.

Indlæg: 1132828 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: milesy1991
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  "Sådan er min dag gået"-tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 25 Udprint
Forfatter Emne: "Sådan er min dag gået"-tråden  (Læst 92231 gange)
Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "Sådan er min dag gået"-tråden
« Svar #300: 08 Feb 2011, 22:11 »

Gik i seng i aftes, eller nat vil de fleste nok mene, i pausen mellem 1860 München og Fortuna Düsseldorf, ca. 2.30 - til lyden af vinden udenfor. Skulle op lidt i syv i dag, og ja, er fuldstændig smadret lige nu. Kom afsted et par minutter for sent, men nåede stadig bussen - dog for at finde ud af, mit tog var 20 minutter forsinket, da jeg stod af på Ørestad st. Da jeg endelig nåede hovedbanegården i Kbh ville jeg købe mig noget morgenmad, men fandt så ud af, at jeg ingen penge havde på mig og min gevinst fra SB45 kunne først hæves fra kl. 12.

Endte med, at komme et par minutter for sent til den første skoledag, som jeg kom igennem lettere sovende.. Efter skole tog jeg og et par stykker på Irish pub, eller hvad den nu hedder, inde på Strøget. Et kort visit. Herefter gik vi ned af et par gågader, og endte på Nørreport st. Og endelig fik jeg hævet min gevinst.. Derefter tog vi videre hver i sær, da vi havde hvert sit af se til.
Da jeg kom hjem fik jeg set lidt comedy serier, gamet lidt PS3 og set godt en time af Inglorius Bastard, en halv kedelige film tbh.

Halvfesen dag, jeg regner med ender omkring kl. 1 i aften..
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "Sådan er min dag gået"-tråden
« Svar #301: 08 Feb 2011, 22:19 »

Godt jeg ikke nød noget at Chrille og VKs selskab! :-)

Tro mig du havde hygget dig   Grin.. Altså indtil vi havde scoret, så havde du nok fået det lidt hårdt  Wink  Grin

Har haft en stille og rolig dag herhjemme, kun afbrudt af at jeg var oppe og handle lidt ind med en ven, hvor vi fik snakket lidt om weekendens pl kampe osv Smiley..
Ellers har jeg gamet fifa, gamet fifa, og gamet mere fifa, gået med min hund, og set tv samt skrevet lidt på msn.. Stille og rolig dag.. 7 Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: "Sådan er min dag gået"-tråden
« Svar #302: 10 Feb 2011, 15:40 »

Har haft en fed dag i skolen.
Men dag jeg så skal cykle hjem, finder jeg ud af at min nye cykel er blevet nakket.

-3.
Logged

Hala Madrid!

Fernando
Gæst
 
Sv: "Sådan er min dag gået"-tråden
« Svar #303: 10 Feb 2011, 15:45 »

Var den låst? Tunge
Logged

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "Sådan er min dag gået"-tråden
« Svar #304: 10 Feb 2011, 15:54 »

Det har godt nok været en kedelig dag idag. Jeg er på ferie lige nu oppe på Island og det er godt nok irriterende at INGEN af mine venner har ferie. Og idag har vi ikke besøgt noget familie så jeg har bare gamet FM og været alene hjemme. Men her om en halv time tager jeg ud og spiller fodbold. Det skal nok redde dagen lidt ;-)

02 indtil videre, men et fint 7 tal med en god omgang bold samt god aftensmad ;-)
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "Sådan er min dag gået"-tråden
« Svar #305: 10 Feb 2011, 16:16 »

Har lige slået Oure i håndbold hjemme, mens de havde taget hele deres håndboldlinje med(110 personer). Vi vandt også over dem i tirsdags... Går på Hjemly IE, så Oure er vores værste rivaler og vi hader virkelig hinanden Grin

12!
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

quuNix
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: "Sådan er min dag gået"-tråden
« Svar #306: 10 Feb 2011, 17:20 »

Lige være til afhøring, men ellers en okay dag

4!
Logged

Tja for en sjældent gangs skyld må jeg give vatpinden ret.

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: "Sådan er min dag gået"-tråden
« Svar #307: 10 Feb 2011, 19:53 »

Logged

Hala Madrid!

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: "Sådan er min dag gået"-tråden
« Svar #308: 10 Feb 2011, 20:07 »

min dag har da været noget af det værste i hele mit liv eller ihf de sidste 5 timer har været det rene helvede...  ticked off

-03

Grunden:

Min kollega på arbejdet kører mig simpelthen psykisk ned.
man græder sig simpelthen sig selv i søvn næsten hver gang man har været på arbejde med ham.....

og desuden tror spasseren at dette er en hjemmeside i stil scor.dk eller boyfriend.dk eller sådan noget i den stil.
og det synes han jo så at han skal fortælle til alle kunderne at nu "chatter" jeg med susanne på 40 eller sådan noget...

så det har fra klokken 15 og så til nu været en LORTE dag ticked off
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

HansenLFC
Gæst
 
Sv: "Sådan er min dag gået"-tråden
« Svar #309: 10 Feb 2011, 20:17 »

min dag har da været noget af det værste i hele mit liv eller ihf de sidste 5 timer har været det rene helvede...  ticked off

-03

Grunden:

Min kollega på arbejdet kører mig simpelthen psykisk ned.
man græder sig simpelthen sig selv i søvn næsten hver gang man har været på arbejde med ham.....

og desuden tror spasseren at dette er en hjemmeside i stil scor.dk eller boyfriend.dk eller sådan noget i den stil.
og det synes han jo så at han skal fortælle til alle kunderne at nu "chatter" jeg med susanne på 40 eller sådan noget...

så det har fra klokken 15 og så til nu været en LORTE dag ticked off

Rolig frækfyr21 ...
Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: "Sådan er min dag gået"-tråden
« Svar #310: 10 Feb 2011, 20:17 »

Du skal da heller ikke chatte, mens du er på arbejde. Så kan det da være lige meget om det er Susanne på 40 eller Theis på 12.
Logged

matnic_92
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: "Sådan er min dag gået"-tråden
« Svar #311: 10 Feb 2011, 20:18 »

Ret elendig dag fra min side...

Startede med at skulle møde i skole kl 10, og havde lånt bilen. I Korup (forstad til Odense) overså jeg en fotovogn, der tog mig i at køre ca. 60-65, tror jeg, hvor man måtte kører 50. Det er kun 2 måneder siden jeg fik kortet, så rigtig dumt  ticked off

Er meget nervøs over om jeg får klip, for man må maks kører 64, hvis man skal nøjes med bøde. Håber rigtigt meget.

Da jeg så kom i skole, mødte jeg vores lærer på gangen. Hende skulle vi have i første time. Men hun valgte ikke, at dukke op og kontoret vidste ikke, hvor hun var eller hvad hun lavede. Så benyttede nogle kammerater og jeg tiden til at tage på Bull, og da vi kom tilbage skulle vi have time kl 12 (vi har 1½ time ad gangen). Men den blev også aflyst, fordi vores lærer åbenbart havde erhvervscase med nogle andre elever og havde glemt han os. Fedt...så havde man så haft fri og vi nåede da lige ned og klage på kontoret.

Overvejer kraftigt at sende min bøde til dem...Lortedag! -3
Logged

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: "Sådan er min dag gået"-tråden
« Svar #312: 10 Feb 2011, 20:24 »

Ret elendig dag fra min side...

Startede med at skulle møde i skole kl 10, og havde lånt bilen. I Korup (forstad til Odense) overså jeg en fotovogn, der tog mig i at køre ca. 60-65, tror jeg, hvor man måtte kører 50. Det er kun 2 måneder siden jeg fik kortet, så rigtig dumt  ticked off

Er meget nervøs over om jeg får klip, for man må maks kører 64, hvis man skal nøjes med bøde. Håber rigtigt meget.

Da jeg så kom i skole, mødte jeg vores lærer på gangen. Hende skulle vi have i første time. Men hun valgte ikke, at dukke op og kontoret vidste ikke, hvor hun var eller hvad hun lavede. Så benyttede nogle kammerater og jeg tiden til at tage på Bull, og da vi kom tilbage skulle vi have time kl 12 (vi har 1½ time ad gangen). Men den blev også aflyst, fordi vores lærer åbenbart havde erhvervscase med nogle andre elever og havde glemt han os. Fedt...så havde man så haft fri og vi nåede da lige ned og klage på kontoret.

Overvejer kraftigt at sende min bøde til dem...Lortedag! -3

Du skal huske du kan få halveret den når du er studerende Smiley
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

matnic_92
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: "Sådan er min dag gået"-tråden
« Svar #313: 10 Feb 2011, 20:27 »

Du skal huske du kan få halveret den når du er studerende Smiley

Ja, til 300 kr. Smiley

Men jeg har nok penge, bekymrer mig mest om jeg får et klip - der må man jo kun få ét enkelt, når man lige har fået kortet.
Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: "Sådan er min dag gået"-tråden
« Svar #314: 10 Feb 2011, 20:28 »

Der er vidst en fejlmargin på et par kilometer, på de fotofælder der. Så du får nok ikke et klip.
Logged

Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 25 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010