home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 396 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  "Sådan er min dag gået"-tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 25 Udprint
Forfatter Emne: "Sådan er min dag gået"-tråden  (Læst 90113 gange)
Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
"Sådan er min dag gået"-tråden
« : 08 Jun 2010, 03:35 »

Sådan er min dag gået...
Tråden skal op igen! Så starter bare ud med min egen dag:
Jeg var længe oppe på FmFreaks, ligesom jeg plejer. Jeg vågnede først ved 13-tiden (ja, sommerferie er en skøn ting!), hvor jeg så gik ud i min postkasse for at se om mine bestillinger var kommet. Det var de, men skal selv hente dem på posthuset i morgen. Så tændte jeg computeren og så at FmFreaks var nede (!) Mega nedern, og nærmest alt er blevet slettet herinde. Til aften fik jeg koldskål, som også er mega nedern. Her til aften har jeg brugt det meste af tiden på at spille FIFA og FM. :-)

Dagen får 4. Har ikke lavet noget specielt, FmFreaks har været nede, fik ikke mine pakker og lorte koldskål. Men har jo sommerferie, så Tunge

Edit: Det skal selvfølgelig gøres klart, at dette er fra igår (Mandag d. 7!)
« Seneste Redigering: 08 Jun 2010, 03:42 af NicklasJakobsen » Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Bave
Gæst
 
Sv: "Sådan er min dag gået"-tråden
« Svar #1: 08 Jun 2010, 03:37 »

Tænk at din dag allerede er slut kl. 03:36.
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "Sådan er min dag gået"-tråden
« Svar #2: 08 Jun 2010, 03:40 »

Nu er den skrevet fra igår, søde. Ved godt det er svært, men troede folk vidste, FmFreaks var nede i går. Kan godt skrive dato eller noget for din skyld <3
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Bave
Gæst
 
Sv: "Sådan er min dag gået"-tråden
« Svar #3: 08 Jun 2010, 03:44 »

Tænk at du vil gøre så noget for mig <3
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "Sådan er min dag gået"-tråden
« Svar #4: 07 Jul 2010, 21:04 »

Min dag startede med, jeg gik i seng ved 1-tiden, man er vel B-menneske. Stod op omkring halv otte tiden, så jeg kunne vågne lidt, ingden jeg skulle afsted på arbejde kl. 8. Tjekkede ind lidt i 9 - intet nyt, ren standard.

Jeg havde en lang og hård arbejdsdag, heller ikke noget nyt i det. Efter fyraften, kl. 16, skulle jeg til Kbh, for at få fornyet mit buskort - og så er der altså intet, som lange togforsinkelser. Da jeg nu var i Kbh valgte jeg ved samme lejlighed, at købe den hollandske trøje med Kuyt (<'3) som tryk, som skal afhentes i morgen.

Kom hjem i tide til at se Simpsons, nu efterfulgt af tysk sejr (= penge til mig), mens jeg gamer lidt FM. Dejligt afslappede ovenpå en lang, hård dag. Den dag slutter først i morgen, om godt og vel en fire timer ca. (y)
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "Sådan er min dag gået"-tråden
« Svar #5: 07 Jul 2010, 21:05 »

Min dag startede med, jeg gik i seng ved 1-tiden, man er vel B-menneske. Stod op omkring halv otte tiden, så jeg kunne vågne lidt, ingden jeg skulle afsted på arbejde kl. 8. Tjekkede ind lidt i 9 - intet nyt, ren standard.

Jeg havde en lang og hård arbejdsdag, heller ikke noget nyt i det. Efter fyraften, kl. 16, skulle jeg til Kbh, for at få fornyet mit buskort - og så er der altså intet, som lange togforsinkelser. Da jeg nu var i Kbh valgte jeg ved samme lejlighed, at købe den hollandske trøje med Kuyt (<'3) som tryk, som skal afhentes i morgen.

Kom hjem i tide til at se Simpsons, nu efterfulgt af tysk sejr (= penge til mig), mens jeg gamer lidt FM. Dejligt afslappede ovenpå en lang, hård dag. Den dag slutter først i morgen, om godt og vel en fire timer ca. (y)

Hvor arbejder du henne?
Logged


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "Sådan er min dag gået"-tråden
« Svar #6: 07 Jul 2010, 21:09 »

Hvor arbejder du henne?

Føtex.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "Sådan er min dag gået"-tråden
« Svar #7: 07 Jul 2010, 21:10 »

Logged


søgaard
Gæst
 
Sv: "Sådan er min dag gået"-tråden
« Svar #8: 07 Jul 2010, 21:16 »

Hårdt  crazy
Så længe der kommer på penge ind på kontoen, så er det jo ligemeget hvordan man tjener dem Wink
Logged

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "Sådan er min dag gået"-tråden
« Svar #9: 07 Jul 2010, 21:17 »

Så længe der kommer på penge ind på kontoen, så er det jo ligemeget hvordan man tjener dem Wink

Derfor er min drøm at være trækkerdreng  Wink Rullende Øjne Hævet Øjenbryn
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: "Sådan er min dag gået"-tråden
« Svar #10: 07 Jul 2010, 21:20 »

Stod op kl 10. Sad og stenede i 2-3 timer, inden jeg gik på posthuset og hentede en pakke der lå og ventede på mig. Gik lige i Super Best ved samme lejlighed, og stødte på en af mine venner, som var blevet ansat som kassedame. Efter jeg havde grint af ham, gik jeg hjem og så Tour de France, ryttede lidt op og slappede lidt af. Resten af dagen skal ikke bruges på noget specielt, bare afslapning og lidt VM skal der nok også ses. Fin dag.
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "Sådan er min dag gået"-tråden
« Svar #11: 07 Jul 2010, 21:23 »

Så længe der kommer på penge ind på kontoen, så er det jo ligemeget hvordan man tjener dem Wink

Derfor lever jeg af min krop.

Selv har jeg sovet dejligt længe i dag. Første dag i en del dage, i noget der minder om en seng (læs: Roskilde Festival. Btw, fuck det var fedt!). Tog derefter et smut i byen, for at se om jeg kunne finde nogle spændende udsalgsvarer. Fandt en lækker skjorte, som skal tages i brug på fredag, hvor en ven holder fødselsdag. Kom hjem og begyndte at surfe nettet for vandpibe-sider, da det er sådan en laban, gutten ønsker sig. Den blev bestilt, og nu håber jeg vi har den inden fredag aften! Ellers er den bare stået på afslapning = lidt FIFA på Xbox'en (som står ret så stille for tiden), lidt Two and a Half Men + King of Queens. Dernæst noget aftensmad. Godt at komme hjem til mors kødgryder. Det må åbenbart være sundt at leve af burgere, nachos og andre lækkerier + utallige mænger bajsere. Faktum er i hvert fald, at jeg har smidt 3,5kg på Roskilde. Nu står den så på bold!
Logged


AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "Sådan er min dag gået"-tråden
« Svar #12: 07 Jul 2010, 21:23 »

Stod op kl 12:30, tog lidt at spise og satte mig ind og så Tour De France Studiet med lidt FM10 ved siden af. Efter det, kørte jeg med min far ud og hente den nye bil. Ellers, har jeg bare siddet herhjemme og spillet FM10 og hørt musik. Resten af dagen forgår med at se VM færdig, og så måske se noget Kongen Af Queens og Live Fra Bremen senere hen på aftenen.

Stille og rolig dag...
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "Sådan er min dag gået"-tråden
« Svar #13: 07 Jul 2010, 21:24 »

Hårdt  crazy

Meget. Maks 1 til 1 1/4 time pause, inkl. lokumsbesøg, på en 7 timer lang vagt. Ubeslutsom
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "Sådan er min dag gået"-tråden
« Svar #14: 07 Jul 2010, 21:28 »

Meget. Maks 1 til 1 1/4 time pause, inkl. lokumsbesøg, på en 7 timer lang vagt. Ubeslutsom

Velkommen til livet, som Dansk Supermarked-ansat! Wink Da jeg i sin tid var det, var der sgu 12-timers vagter med 1,5 times pause. Det var lort, skal jeg sige dig. Aldrig har jeg været mere lykkelig, end den dag jeg sagde op!
Logged


Sider: [1] 2 3 ... 25 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010