home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 437 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  "Sådan er min dag gået"-tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 25 Udprint
Forfatter Emne: "Sådan er min dag gået"-tråden  (Læst 90274 gange)
absalonsen
Gæst
 
Sv: "Sådan er min dag gået"-tråden
« Svar #15: 07 Jul 2010, 21:28 »

Min dag har været ganske overskuelig. Vågnede kl. 08.15, da GLS kom med en pakke. Derefter kunne jeg ikke falde i søvn igen, så kørte til bageren efter morgenmad. To spanske rundstykker + en spandauer med creme. Thumbs Up Da jeg havde spist lagde jeg mig og så lidt tv mens jeg overvejede om jeg skulle tage op og styrketræne. Jeg kom dog frem til at det ville være dumt at træne, da det jo er hårdt (Wink) og mit tøj så skulle ligge i en uge og lugte. Kørte så ned for at vaske bil i stedet for, hvor jeg spiste en McFlurry med en af mine kollegaer, da Mc'en er vores nabo. Smiley
Eftermiddagen bestod af Tour og PCM. Det gør aftenen også inkl. pakning af kuffert, da jeg rejser til Rom i morgen.

Ergo har jeg ikke overanstrengt mig (ikke ret meget i hvert flad).
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "Sådan er min dag gået"-tråden
« Svar #16: 07 Jul 2010, 21:28 »

Meget. Maks 1 til 1 1/4 time pause, inkl. lokumsbesøg, på en 7 timer lang vagt. Ubeslutsom

Jeg arbejder på ABC Pavilloner og arbejder fra 8 til 15.30. Mine pauser er fra 9.00-9.20 og 12.00-12.25 og jeg skal rende rundt og male og rydde op hele dagen.

Dog er pauserne ikke inklusiv toilet besøg, så det hænder at jeg skal skide rimeligt tit.  Rullende Øjne
Logged


ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "Sådan er min dag gået"-tråden
« Svar #17: 07 Jul 2010, 21:30 »

Stod op, tog computeren over i sengen, så Tour de France, spiste aftensmad, og nu ser jeg fodbold.. Sommerferie er livet Opstemt
Logged


absalonsen
Gæst
 
Sv: "Sådan er min dag gået"-tråden
« Svar #18: 07 Jul 2010, 21:33 »

Meget. Maks 1 til 1 1/4 time pause, inkl. lokumsbesøg, på en 7 timer lang vagt. Ubeslutsom

Så skal du vidst ikke klage. Der findes folk, der har det værre. Dovne dyr! Thumbs Up
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "Sådan er min dag gået"-tråden
« Svar #19: 07 Jul 2010, 21:36 »

Jeg arbejder på ABC Pavilloner og arbejder fra 8 til 15.30. Mine pauser er fra 9.00-9.20 og 12.00-12.25 og jeg skal rende rundt og male og rydde op hele dagen.

Dog er pauserne ikke inklusiv toilet besøg, så det hænder at jeg skal skide rimeligt tit.  Rullende Øjne

Lyder meget godt som en typisk arbejdsdag for mig. Tunge

Så skal du vidst ikke klage. Der findes folk, der har det værre. Dovne dyr! Thumbs Up

Og der findes folk, der har det bedre. Så jeg har min gode ret, til at være sur over dette fact. Wink
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Wicked Sick!
Gæst
 
Sv: "Sådan er min dag gået"-tråden
« Svar #20: 07 Jul 2010, 21:36 »

Meget. Maks 1 til 1 1/4 time pause, inkl. lokumsbesøg, på en 7 timer lang vagt. Ubeslutsom

Jeg får kun ½ time på en 8 timers vagt Wink
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: "Sådan er min dag gået"-tråden
« Svar #21: 07 Jul 2010, 21:39 »

Lyder meget godt som en typisk arbejdsdag for mig. Tunge


Ja, det med at skulle skide tit? Wink

Jeg arbejdede otte timer i går. ½ times pause ligesom Wicked Sick.
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "Sådan er min dag gået"-tråden
« Svar #22: 07 Jul 2010, 21:43 »

Lad os bare konkludere, at Zone er en wuss!

/thread
Logged


Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "Sådan er min dag gået"-tråden
« Svar #23: 07 Jul 2010, 21:45 »

Så får i fandme også meget pause. Tunge

Jeg arbejder i 7 ½ timer og har 45 minutters pause.

Dog inkludere det ikke toilet besøg hvilket vel også automatisk giver 45 minutter mere Rullende Øjne
Logged


Enged
Gæst
 
Sv: "Sådan er min dag gået"-tråden
« Svar #24: 07 Jul 2010, 21:49 »

Så får i fandme også meget pause. Tunge

Jeg arbejder i 7 ½ timer og har 45 minutters pause.

Dog inkludere det ikke toilet besøg hvilket vel også automatisk giver 45 minutter mere Rullende Øjne
Jeg får 30 min, hvis jeg arbejder mere end 4 timer, og kun en halv time mere, hvis jeg skal arbejde mere end 9 timer. Så vidt jeg husker.
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "Sådan er min dag gået"-tråden
« Svar #25: 07 Jul 2010, 21:50 »

Jeg får 30 min, hvis jeg arbejder mere end 4 timer, og kun en halv time mere, hvis jeg skal arbejde mere end 9 timer. Så vidt jeg husker.
Samme ved mig.
Logged

Wicked Sick!
Gæst
 
Sv: "Sådan er min dag gået"-tråden
« Svar #26: 07 Jul 2010, 21:50 »

Jeg får 30 min, hvis jeg arbejder mere end 4 timer, og kun en halv time mere, hvis jeg skal arbejde mere end 9 timer. Så vidt jeg husker.

Jeg gætter på, at du arbejder på McD så? Tunge
Logged

bettepjevs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: "Sådan er min dag gået"-tråden
« Svar #27: 07 Jul 2010, 21:52 »

Stod op ved 8/9 tiden, spiste morgenmad, bagefter så jeg noget fjernsyn inden xbox´en og GTA San Andreas blev tændt spillede indtil middagsmaden kom på bordet spillede noget mere GTA og satte net og i køkkenhaven, derefter spillede jeg mere GTA indtil aftensmaden blev sat på bordet så noget Søren Gerige og Søren Ryge inden jeg gik i bad og derefter fodbold i fjerneren og er ikke kommet længer.

Stille og rolig dag, fylder 18 i morgen hvor vi får besøg af farmor & farfar og skal desuden bowle senere på dagen så skal ikke overanstrenge for meget.
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: "Sådan er min dag gået"-tråden
« Svar #28: 07 Jul 2010, 22:11 »

Gik sent i seng i nat, og stod op kl. 11.30 da jeg havde sat mit ur til det. Jeg så lidt tv og spillede FM inden jeg tog noget morgenmad.
Ellers har den stået på FM og afslapning meget af dagen inden jeg tog hjem til en ven ved 15 tiden og så Tour De France. Nu ser jeg VM kampen mellem Spanien og Tyskland hvor jeg synes Spanien har spillet fantastisk!
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "Sådan er min dag gået"-tråden
« Svar #29: 07 Jul 2010, 22:17 »

-3
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 [2] 3 4 ... 25 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010