home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1054 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  "Sådan er min dag gået"-tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 25 Udprint
Forfatter Emne: "Sådan er min dag gået"-tråden  (Læst 95654 gange)
Baliian
Landsholdsspiller

Sv: "Sådan er min dag gået"-tråden
« Svar #30: 07 Jul 2010, 22:18 »

Ariana Grande
Manager

« Svar #31: 07 Jul 2010, 22:18 »

-3

Sådan går det når man ikke lytter til Paul og oddser på det forkerte hold!

Altid FCK
Manager

« Svar #32: 07 Jul 2010, 22:20 »

Vågnede kl. 10. Så lidt fjernsyn, efterfulgt at morgenmad. Bagefter lavede jeg lidt let styrketræning, inden jeg tændte tv'et, for at se Tour. Skiftedes lidt til at se Tour og spille NHL 10, inden jeg slog over på diverse serier på Zulu.
Spareribs til aftensmad! Så så jeg, at jeg tjente 155 kr. fordi Spanien vandt(længe leve blæksprutten Paul!) Nu regner jeg med at se nedtakt og spille lidt mere NHL 10.

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Baliian
Landsholdsspiller

« Svar #33: 07 Jul 2010, 22:22 »

Vågnede kl. 10. Så lidt fjernsyn, efterfulgt at morgenmad. Bagefter lavede jeg lidt let styrketræning, inden jeg tændte tv'et, for at se Tour. Skiftedes lidt til at se Tour og spille NHL 10, inden jeg slog over på diverse serier på Zulu.
Spareribs til aftensmad! Så så jeg, at jeg tjente 155 kr. fordi Spanien vandt(længe leve blæksprutten Paul!) Nu regner jeg med at se nedtakt og spille lidt mere NHL 10.
Lyder fandme godt med spareribs og pengene!

Altid FCK
Manager

« Svar #34: 07 Jul 2010, 22:27 »

Lyder fandme godt med spareribs og pengene!

Ja, det er super! Elsker spareribs og penge Grin Bliver nødt til at være tro mod Paul, og oddse i bronzekampen Wink

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Baliian
Landsholdsspiller

« Svar #35: 07 Jul 2010, 22:49 »

Spareribs er klasse! Hvis der kan komme flere penge på kontoen, skal du da gøre det!

-LFC-
Manager

« Svar #36: 07 Jul 2010, 22:58 »

Dejligt afslappet dag, godt med noget bold, men trist, at der kun er to kampe tilbage af VM og lidt ærgerligt, at det ikke blev Tyskland - Holland i finalen, nabobrag ftw!

-LFC-
Manager

« Svar #37: 08 Jul 2010, 16:17 »

Startede min dag kl. 11 med at tage min mobil og slå alarmen fra og sove videre til kl. 12. Er på sjette dag i rygestop, hvilket kører problemfrit indtil videre, og har i samme anledning fået et abonnement, eller hvad man nu skal kalde det for, foræret til FitnessWorld af min mor, hvor jeg var første gang i tirsdags, og anden gang i dag. Fik allerede intensiveret træningen i forhold til sidst, hvilket lover godt til fremtiden, og sidder nu og ser engang Tour de France med lidt PCM kørende på computeren.

7 indtil videre! Smiley

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #38: 08 Jul 2010, 16:29 »

Vågnede ved 11-tiden og satte mig til, at se lidt Miami Ink. Derefter spillede jeg lidt FIFA og FM, og slappede bare af, indtil min mor kom hjem fra arbejde, og vi gik igang med, at tømme huset. Nu er vi så færdige for i dag, selvom vi dog mangler, at bære 2 sofaer ud, og så kommer vores nye møbler imorgen, hvilket nok skal blive spændende. Stille og rolig dag.

phil0883
Gæst

« Svar #39: 08 Jul 2010, 16:30 »

Startede dagen klokken 11, da min Kæreste ringede til mig. Og ville sige "Tak for igår  Cool)  Jeg faldt så i søvn igen, og vågnede klokken 13:20 da min kæreste ringede igen, og spurgte om jeg kunne være sammen i weekenden. Det ku jeg godt, så weekender har allerede sikret sig et 7-tal, men nu til idag. SÅ fandt jeg nogle chokolade müsli bar'er til mrogenmad, sammen med 4 stykker salatpizza fra igår SÅ det var fantastisk. Jeg fandt så ud af at mine forældre skal til Århus hele weekenden, så der kan også drikkes i denne weekend.
Idag får et sturt sturt 12-tal!!
(Det skal lige siges jeg kun er 14 Tunge)

Baliian
Landsholdsspiller

« Svar #40: 08 Jul 2010, 16:32 »

Stod op kl. 11.40 cirka og tog mig noget mad og fik et bad. Ellers har den her i eftermiddag stået på Football Manager, PS3 og Tour De France.
Ved ikke hvad jeg skal lave senere, men det finder jeg vel ud af.
Afslappende dag idag som det plejer her i ferien! Smiley

love fmmanager:)
Ynglingespiller

« Svar #41: 08 Jul 2010, 16:36 »

havde sat min alarm til kl 6 for at komme op på arbejde, sammen med min far.. falder så i søvn igen, og da jeg vågner igen er det fordi min far står og banker på døren, hvem tror i så lige der fik travlt ?Smiley 5 timer på arbejde og så 3 kvarters bus, for at komme ind til vordingborg for at blive klippet.. skal så her senere sove sammen med en kammerat!!:D så et 7 tal:)

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #42: 08 Jul 2010, 16:42 »

Min dag startede kl, 13.30 hvor jeg stod op. Så spiste jeg lidt frokost (har droppet morgenmad her i ferien) og så har jeg indtil videre bare set Tour de France og spillet lidt FM! Opstemt

God dag! Thumbs Up

Aldrig alene!

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #43: 08 Jul 2010, 16:49 »

Vågnede klokken 13 med nogle slemme tømmermænd. Vi havde intet og absolut intet at æde, så jeg fik lige min lillebror til at hente pizza for mig Opstemt Så har dagen ellers stået på lidt fm og pro cycling manager, mens touren med jørgen leths klatrende stemme har bulret i baggrunden. Resten af dagen står på det samme, dog regner jeg lige med at jeg snart sætter godfather 2 på, så jeg kan få nogle timer fløjet af sted, mens jeg napper hen til pizzamanden igen i aften Opstemt

Hala Madrid!

Ariana Grande
Manager

« Svar #44: 08 Jul 2010, 16:50 »

Skulle have været på arbejde klokken 8.00 men sov over mig og kom først derned klokken 9.10. Sagde til chefen at det var fordi min cykel var punkteret så det gik egentligt fint nok. Er nu lige kommet hjem og ser nu lidt Tour De France og stener.
Og så har min chef lige ringet og spurgt om jeg ikke kunne møde klokken 6.00 imorgen, hvilket jeg jo selvfølgelig sagde ja til Tunge

Pik dag.

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 25 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010