home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 464 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  "Sådan er min dag gået"-tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 Udprint
Forfatter Emne: "Sådan er min dag gået"-tråden  (Læst 90317 gange)
PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: "Sådan er min dag gået"-tråden
« Svar #330: 10 Feb 2011, 22:09 »

Ynkeligt at poste sådan noget der og endnu mere ynkeligt at grine af det. Hold kæft det er dårlig stil, det er sgu ikke det man har brug for, når man lige er kommet hjem og har fortalt om sin elendige dag.

Kæft hvor er det lavt.

jeg er ikke engang kommet hjem endnu er stadig på arbejde
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: "Sådan er min dag gået"-tråden
« Svar #331: 10 Feb 2011, 22:10 »

Nej, det har ikke noget med det og gøre. Pædofili er bare ikke noget man laver sjov med, og slet ikke beskylder andre for. Heller ikke selvom det er et meme
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: "Sådan er min dag gået"-tråden
« Svar #332: 10 Feb 2011, 22:12 »

Jeg stod op klokken kvart over 7 og mødte i skolen klokken halv ni, hvor vi havde syv timer hvor vi afsluttede det tillæg til en avis som vi har arbejdet på i løbet af ugen. Vi skulle skrive et tillæg om robotter til Politiken. Jeg skulle dog ikke lave det store, da jeg var "journalist", og havde skrevet artiklerne, så det var mest layouterne der arbejdede. Derefter blev jeg i en times tid og spillede lidt bordfodbold med nogle venner, inden jeg tog hjem og stenede lidt TV. Bagefter det faldt jeg pludselig i søvn, og derefter vågnede jeg lige før vi skulle have aftensmad, og jeg har haft det rimelig ringe siden jeg vågnede.

Så en rimelig middelmådig dag, dagen får 4 pga. bordfodbolden. Imorgen bliver også en blandet omgang, for der er blandt andet indendørs fodboldturnering på skolen, men så truer en matematik-aflevering også når jeg kommer hjem.
Logged

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: "Sådan er min dag gået"-tråden
« Svar #333: 10 Feb 2011, 22:15 »

Nej, det har ikke noget med det og gøre. Pædofili er bare ikke noget man laver sjov med, og slet ikke beskylder andre for. Heller ikke selvom det er et meme

nej helt enig.

har selv oplevet det at blive beskyld for pædofili af nogle af mine tidligere fodboldspillere som dog senere indrømmede at de havde sagt de ting om mig fordi de mente jeg var en dårlig træner og så et eller andet latterligt om at de var sure på min lillebror som de gik i klasse med så det skulle lige gå ud over mig  Sur
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Philips
Gæst
 
Sv: "Sådan er min dag gået"-tråden
« Svar #334: 11 Feb 2011, 11:45 »

min dag har da været noget af det værste i hele mit liv eller ihf de sidste 5 timer har været det rene helvede...  ticked off

-03

Grunden:

Min kollega på arbejdet kører mig simpelthen psykisk ned.
man græder sig simpelthen sig selv i søvn næsten hver gang man har været på arbejde med ham.....

og desuden tror spasseren at dette er en hjemmeside i stil scor.dk eller boyfriend.dk eller sådan noget i den stil.
og det synes han jo så at han skal fortælle til alle kunderne at nu "chatter" jeg med susanne på 40 eller sådan noget...

så det har fra klokken 15 og så til nu været en LORTE dag ticked off
Er det ikke muligt at klage det ville jeg da ihvertfald gøre hvis jeg havde muligheden efter sådan noget sket
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "Sådan er min dag gået"-tråden
« Svar #335: 11 Feb 2011, 11:47 »

Jeg har ferie. 12.
Logged


TheHansibush
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: "Sådan er min dag gået"-tråden
« Svar #336: 11 Feb 2011, 11:51 »

Afspasering ftw!! crazy
7-10 stykker indtil videre Smiley - skal dog på arbejde lidt senere, så det er ikk så fedt..
Logged

kanok
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: "Sådan er min dag gået"-tråden
« Svar #337: 11 Feb 2011, 14:40 »

Mødte på skolen kl. 8:00 til sidste dag i projektugen = gaming! Grin
Fik så også lige en time tidligere fri og nåede bussen alligevel  Smiley
Skal så til at træne mit knæ og, måske, løbe min første tur i 5 måneder!

- Klart 12-tal til den her dag!
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "Sådan er min dag gået"-tråden
« Svar #338: 11 Feb 2011, 14:53 »

Aflverede AT2 efter meget stress og har nu ferie. +
Er stadig lidt småsyg, småforkølet og småtræt. -

10! Opstemt
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: "Sådan er min dag gået"-tråden
« Svar #339: 11 Feb 2011, 14:58 »

Vågnede kl 14, og fik bagels til 'morgenmad'. 12!
Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: "Sådan er min dag gået"-tråden
« Svar #340: 11 Feb 2011, 14:58 »

Har ferie i dag, og drager mod Østrig i nat - Så det kan man vidst kalde en 12'er. Det kan vi nok også godt skrive på resten af ugen, på ski!
Logged

caspar2
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: "Sådan er min dag gået"-tråden
« Svar #341: 11 Feb 2011, 15:05 »

min dag har da været noget af det værste i hele mit liv eller ihf de sidste 5 timer har været det rene helvede...  ticked off

-03

Grunden:

Min kollega på arbejdet kører mig simpelthen psykisk ned.
man græder sig simpelthen sig selv i søvn næsten hver gang man har været på arbejde med ham.....

og desuden tror spasseren at dette er en hjemmeside i stil scor.dk eller boyfriend.dk eller sådan noget i den stil.
og det synes han jo så at han skal fortælle til alle kunderne at nu "chatter" jeg med susanne på 40 eller sådan noget...

så det har fra klokken 15 og så til nu været en LORTE dag ticked off

Er du 21?
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: "Sådan er min dag gået"-tråden
« Svar #342: 11 Feb 2011, 23:24 »

Mødte i skole 8:30, hvor vi havde 4 timer, hvor vi evaluerede vores avisprojekt, det var fandeme kedeligt, så der spillede jeg FM i stedet. Derefter stod den på fodboldturnering hvor vores klasse ikke helt kunne stille hold, så vi lånte nogle af vores venner, og så nåede vi alligevel længere end dem vi låntes klasser. Det var fedt at få spillet lidt bold igen, selvom det var indendørs. Bagefter sad vi nogle stykker og kogte og så resten af turneringen og hyggede, og bagefter tog vi på mac'en og åd noget klamt, jeg selv fik en is.

Bagefter det var vi nogle stykker der tog tilbage til skolen for at prøve at lave en matematikaflevering, men det kunne vi ikke, så i stedet endte vi bare med at koge. Heldigvis har vores skole ikke mere plads på Fronter, så vi kan "desværre" ikke aflevere "det vi har lavet", så vi får lidt nok ekstra tid. Så jeg tog bare hjem og kogte videre og forsøgte at tage en lur uden held. Jeg nåede dog også lige at lave lidt matematik med hjælp fra min far...

Ret fed dag i dag med herligt selskab ovre på skolen og til fodboldturneringen, men matematikken trækker ned... 7 er nok passende. Wink
Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "Sådan er min dag gået"-tråden
« Svar #343: 12 Feb 2011, 00:02 »

Real Inferno har tabt et hav af kampe.

00 Rullende Øjne
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Grønthandleren
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: "Sådan er min dag gået"-tråden
« Svar #344: 12 Feb 2011, 00:05 »

Efter en lang uge, med alt for mange oplæg og alt for mange afleveringer, fik man ferie allerede kl. 9.40 i dag, i stedet for kl. 14.35!
Det kan KUN resultere i et kæmpe 12-tal! Bedre start på ferien, kunne jeg ikke forestille mig!
Logged

Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010