home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1095 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  FCK - Når drømme skal blive hverdag
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  En karakter til denne blog på 13-skalaen?
13
11
10
9
8
7
6
5
03
00

Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 36 Udprint
Forfatter Emne: FCK - Når drømme skal blive hverdag  (Læst 109495 gange)
DelPiero
Gæst
 
Sv: FCK - Jagten på "Den umulige drøm"
« Svar #285: 03 Aug 2006, 18:11 »

Øv bøv.
Havde håbet på at du fik beckham Skuffet
Men som en sjov mand engang sang:
Always look at the bright side of life
Logged

LosCules
Gæst
 
Sv: FCK - Jagten på "Den umulige drøm"
« Svar #286: 03 Aug 2006, 19:56 »

Tja hvorfor fløj man til Barcelona? Smiley.

Nåh men to superkøb.. Davids er jo heller ikke helt dårlig. Og Maduro er SUPER!

Men venter spændt på næste update og nu skal jeg da nok lade vær' med at presse dig Wink.
Logged

Mijitrix
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FCK - Jagten på "Den umulige drøm"
« Svar #287: 03 Aug 2006, 21:18 »

2 suveræne Køb

og hvis LosCules ikk Presser dig

så kør jeg

du har af at spille hele natten og i morgentidlig forventer jeg at du har en lang og Suveræn Update

dette er et ultimatum

og du må gerne komme med rygterne om Barcelona Halløjet NU

Logged

Come On You Spurs
COYS


lurking

Ramos 4
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FCK - Jagten på "Den umulige drøm"
« Svar #288: 03 Aug 2006, 21:22 »

Jesus, give the man a break...
Logged

LosCules
Gæst
 
Sv: FCK - Jagten på "Den umulige drøm"
« Svar #289: 03 Aug 2006, 21:44 »

Lol mijitrix gad squ ikke være Berendt lige nu Peace. Men ja der er jo pres på når man laver en så suveræn blog!
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: FCK - Jagten på "Den umulige drøm"
« Svar #290: 03 Aug 2006, 21:54 »

SINDSSYGT midterforsvar med Ferdinand og Maduro Opstemt er imponeret over dit hold.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Mijitrix
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FCK - Jagten på "Den umulige drøm"
« Svar #291: 03 Aug 2006, 22:17 »

Ramos 4 han har skam haft Pauser

Loscules gad jeg heller ikk Peace og ja den er suveræn

Cube ja du har ret

Berendt se at få noget fart på  ;P
Logged

Come On You Spurs
COYS


lurking

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FCK - Jagten på "Den umulige drøm"
« Svar #292: 03 Aug 2006, 22:41 »

Øv bøv.
Havde håbet på at du fik beckham Skuffet
Men som en sjov mand engang sang:
Always look at the bright side of life

Personligt vil jeg også mene at det havde været kanont... men når manden ikke vil til København, er der ikke så meget at gøre... Eller måske var det Victoria der satte en stopper for handlen?...

Tja hvorfor fløj man til Barcelona? Smiley.

Nåh men to superkøb.. Davids er jo heller ikke helt dårlig. Og Maduro er SUPER!

Men venter spændt på næste update og nu skal jeg da nok lade vær' med at presse dig Wink.

Hehe, gør ikke noget der er pres på... Det er vel bare fordi i synes om min blog?..

Hmm... Jo, to dejlige køb... Men hvad jeg skulle i Barcelona?... Ingen kommentarer, da intet endnu er afgjort...

2 suveræne Køb

og hvis LosCules ikk Presser dig

så kør jeg

du har af at spille hele natten og i morgentidlig forventer jeg at du har en lang og Suveræn Update

dette er et ultimatum

og du må gerne komme med rygterne om Barcelona Halløjet NU


Ingen kan presse mig.. Peace

Hmm, nej skal ikke spille hele natten, ville gerne, men skal på arbejde i morgen tidlig.

som jeg skrev før er der ingen kommentarer ang. Barcelona. Men da jeg lige har forlænget med F.C. København, skifter jeg ikke klub....

Jesus, give the man a break...

helt enig , helt enig ... Wink

men skal jeg være ærlig? er ikke hjemme næste uge (fra søndag til søndag) så der vil ikke komme nogen update...

Lol mijitrix gad squ ikke være Berendt lige nu Peace. Men ja der er jo pres på når man laver en så suveræn blog!

Igen takker, LosCules... Jeg tager jo heller ikke presset som noget negativt... Wink
Cool

SINDSSYGT midterforsvar med Ferdinand og Maduro Opstemt er imponeret over dit hold.

Hehe, jo, det skal nok blive godt... Wink men da jeg også har en suveræn anfører og sikker mand i Michael Gravgaard bliver det svært at finde en løsning...

Ramos 4 han har skam haft Pauser

Loscules gad jeg heller ikk Peace og ja den er suveræn

Cube ja du har ret

Berendt se at få noget fart på  ;P

Hehe, tak fordi du synes den er suveræn...

Og fart på? Synes da det går hurtigt nok... Wink
Logged


Møller
Gæst
 
Sv: FCK - Jagten på "Den umulige drøm"
« Svar #293: 03 Aug 2006, 22:45 »

DREAMTEAM !!!!!!!
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FCK - Jagten på "Den umulige drøm"
« Svar #294: 03 Aug 2006, 22:48 »

Det er ikke DREAMTEAM nej... holdet har ikke vundet noget endnu, der gør at de kan kalde sig det.
Logged


Mijitrix
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FCK - Jagten på "Den umulige drøm"
« Svar #295: 03 Aug 2006, 23:19 »

så SAS ligaen tæller ikk?

og Berendt der mangler et u i Umulige i din underline Grin

tja selv den næst bedste Blog skriver kan Begå Fejl
Logged

Come On You Spurs
COYS


lurking

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FCK - Jagten på "Den umulige drøm"
« Svar #296: 03 Aug 2006, 23:22 »

på det billed jeg kan se mangler det ikke.. ? hmm...

og jo SAS-ligaen tælller men man er ikke et dreamteam fordi man vinder SAS ligaen 2 gange...
Logged


Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FCK - Jagten på "Den umulige drøm"
« Svar #297: 03 Aug 2006, 23:54 »

SAS-ligaen - kampen mod Vejle BK
Søndag d. 1/4-2007

Optakt:
Vejle har ikke vundet kamp siden de vandt 1-0 over AB tilbage i november 2006. Nu møder de F.C. København, som er godt på vej mod endnu et mesterskab, og som nok ikke vil hjælpe med at vende Vejles dårlige stime.
F.C. København har brug for alt den selvtillid de kan få returopgøret mod Benfica på onsdag i Parken.

Udskiftninger :
45. min - Wilfried Sanou (Nicklas Bendtner)
45. min - Andrés D'Alessandro (Fellype Gabriel)

Kampen i tal:
Vejle BK (0) - (2) F.C. København
0-1 M. Junker , 38. min
0-2 M. Junker , 84. min

Publikum: 10.489 på Ny Vejle Stadion, Vejle
Dommer: Knud Erik Fisker (8)
Kampens spiller: Patrick Mtiliga (9) , FCK
Kort om kampen:
Der var dømt udsolgt før dagens kamp, og de næsten 10.500 der havde fået billetter, så et F.C.K.-hold sidde på kampen i alle 90. min. En sikker og stabil sejr. Ingen blev skadet før retur kampen mod Benfica.




Hvem er Don Lyn?
Mandag d. 2/4-2007

Ved dagens trænings, på Jens Jessens Vej, var en stor gruppe af F.C. Københavns fans mødt op for at hylde klubbens Cheftræner, Nicklas Lyhne Johanssen, som netop har forlænget sin kontrakt med klubben. Flere af dem havde bannere med, hvorpå der stod "Tak, Don Lyn".
Formanden for fansklubben, sagde at med det som Nicklas Lyhne har formået i F.C. København, er det kun på sin rette plads, at han også får en title som "Don"*.

Selvom ikke alle fans var glade for at Nicklas Lyhne Johanssen, kom til klubben som uprøvet træner på topniveau, er han nu elsket af alle tilhængerne.

Men hvem er denne Don Lyn så?
Nicklas Lyhne Johanssen kom til verden på Rigshospitalet fredag den 13. september 1974, hvilke i sig selv ikke er den mest heldige dag at blive født. I skolen var Nicklas ikke nogen mønster elev, og brugte også det meste af tiden på at tænke på fodbold, og når han ikke tænkte på det, spillede han det.
Da Nicklas er fra Amager, begyndte han at spille for den lokale klub Fremad Amager. Her spillede han frem til han blev første års junior, hvorefter han valgte at prøve lykken i Lyngby som solid forsvarsspiller. Det blev da også til et par gode sæsoner for klubbens junior- og ynglingehold.
Da Nicklas, som første års senior, var tæt på at komme på klubbens division hold, satte en knæskader desværre en brat stopper for det hele, og i stedet for en karrierer som lovende forsvarstalent, valgte Nicklas at satse på en træner karrierer.
Endnu en gang var et i Fremad Amager at Nicklas startede sin karrierer, denne gang bare som ung 18'årig træner. I første omgang var det klubbens årgang '82, der ventede. Der gik ikke lang tid før at alle i Fremad Amager var klare over at Nicklas havde et trænertalent, der var større end det han havde som aktiv spiller. Efter et par år som træner for '82'erne gik turen til Avarta, hvor han blev træner for klubbens 2. hold som den gang lå og kæmpede i Serie 2. Her havde han stor succes, og var også på tale som eventuel træner for klubbens første hold, selvom han kun var 28 år.
I stedet endte en ferie til Hong Kong med, at Nicklas lige pludselig var træner for et af de bedste hold i Hong Kong, Hong Rangers. Her havde han stor succes, og det var også her at han fik opbygget et godt venskab med daværende assistenttræner i F.C. København, Carsten V. Jensen (red. nuværende sportsdirektør i klubben).
Da Nicklas så vendte hjem med et succesrigt år i lommen, var Carsten V. Jensen klar til at give ham chancen i F.C. København, og som man så ofte siger: RESTEN ER HISTORIE...

Det har ikke været mulig at få et interview med Nicklas Lyhne Johanssen, da han vil ligge alt sin fokus på retur kampen mod Benfica på onsdag.




*= Betydning af "Don": Title foran fornavnet på spanske mænd af de højere samfundsklasser (oprindelig kun fyrster og adelige)
Logged


Møller
Gæst
 
Sv: FCK - Jagten på "Den umulige drøm"
« Svar #298: 04 Aug 2006, 00:02 »

Haha nice ! Opstemt
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FCK - Jagten på "Den umulige drøm"
« Svar #299: 04 Aug 2006, 00:09 »

takker Peace

Cool
Logged


Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 36 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010