Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 09:41:44
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54
Sirstaal
Spillersøg...
Spillererfaring
01 Jan 2025, 09:52
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere:
23502
0 Brugere, 1057 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
brukens5434
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Kategori: Nostalgi
FCK - Når drømme skal blive hverdag
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
En karakter til denne blog på 13-skalaen?
13
11
10
9
8
7
6
5
03
00
Sider:
[
1
]
2
3
...
36
Forfatter
Emne: FCK - Når drømme skal blive hverdag (Læst 113165 gange)
Berendt
Manager
FCK - Når drømme skal blive hverdag
«
:
29 Jun 2006, 23:29 »
Dette er min blog, som også er at finde på FMground.dk
Har flere gange læst en bog om FCK, der hedder
"FCK - Den umulige drøm"
...
En titel som jeg også vil give dette spil, dels fordi det siges at være den umulige drøm, at komme ud i det store Europa og få succes, men det vil jeg forsøge at ændre på...
Informationer om spillet :
Valgte ligaer :
Danmark, Sverige, Norge, England, Spanien, Tyskland, Italien, Holland
Database :
Enorm
Alle spillere fra :
ingen lande
FM-Version :
6.03
Andet :
Har ved en fejl glemt at tage Espergærde IF ud af 2. Division øst, og da jeg ikke gider starte forfra må de blive der. Tror dog ikke det får særlig påvirkning på mit spil.
9
«
Seneste Redigering: 23 Aug 2006, 11:02 af Berendt
»
.. Yes, he is back ..
AlexSN
Landsholdsspiller
Sv: FCK - Den umulige drøm
«
Svar #1:
29 Jun 2006, 23:34 »
Lyder godt, altid dejligt at høre om FCK
... Held og lykke, CL here we come
MisterFCK
Gæst
«
Svar #2:
29 Jun 2006, 23:38 »
Citat af: AlexSN 29 Jun 2006, 23:34
Lyder godt,
altid dejligt at høre om FCK
... Held og lykke, CL here we come
Helt enig
Held og lykke med spillet og bloggen
Berendt
Manager
«
Svar #3:
29 Jun 2006, 23:46 »
Per 1. juli 2005 hedder cheftræneren Nicklas Lyhne Johansen.
Fredag d. 1/7-2005
Den succestræner for Hong Kong Rangers, Nicklas Lyhne Johansen, overtager per 1. juli 2005 ansvaret som cheftræner i F.C. København efter Hans Backe, der efter eget ønske stopper i klubben et år før hans kontrakt udløber.
- På fire sæsoner har Hans Backe blandt andet hentet et skandinavisk mesterskab, to danske mesterskaber, to sølvmedaljer og en pokaltriumf. Det er naturligvis ikke let at finde en afløser for en træner af den kaliber. Derfor har vi forberedt trænerskiftet over længere tid, og vi er meget tilfredse med, at klubbens cheftræner fra 1. juli hedder Nicklas Lyhne Johansen,
siger formanden Flemming Østergaard og tilføjer:
- Nicklas viste i Hong Kong at han er en fagligt kompetent træner, og en leder med gode personlige egenskaber. Derudover har han et indgående kendskab til klubben som han har været fan siden dannelsen i 1992.
Den 37-årige Solbakken viste i sin tid i Hong Kong at han har evnerne der skal til for at slå til med små redskaber, i F.C. København får han betydeligt mere at gøre godt med, og Nicklas Lyhne Johansen ser da også meget frem til at vende tilbage til København, og Danmark:
- Min tid i Hong Kong skabte åbenbart lidt mere mediaopmærksomhed end jeg havde regnet med, men jeg er da yderst glad for at få dette tilbud fra F.C. København, og glæder mig meget til at få min daglige gang i den klub jeg altid har været stor fan af. Samtidig er det også de fleste danske træneres drøm at komme til en klub med samme potentiale som F.C. København,
siger Nicklas Lyhne Johansen, der også bekræfter at det er klubbens, og hans, største målsætning at få succes i Europa.
Pressemødet blev sluttet af med at sportsdirektør, Carsten V. Jensen, understreget at ledelsen har fuld tillid til Nicklas Lyhne Johansen.
- Nicklas har den energi og motivation, som klubben har brug for efter 4 sæsoner under Hans Backe. Samtidig har Nicklas en spændende liste over spillere han gerne så komme til klubben, det gælder både direkte forstærkninger og fremtidige inverteringer. Vi i ledelsen og bestyrelsen er sikre på Nicklas er det rigtige valg.
Kort efter pressemeddelsen blev lagt ind på klubbenshjemmeside kom der også en meddelse, med spillerlister til både førsteholdet og andetholdet (KB).
Spillertrupperne udtaget
Fredag d. 1/7-2005
Så har Nicklas Lyhne Johansen udtaget følgende trupper til den kommende sæson, dog er det ikke de endelige.
Førsteholdet:
Jesper Christiansen
Benny Gall
André Bergdølmo
Brede Paulsen Hangeland
Dan Thomassen
Michael Gravgaard
Lars Jacobsen
Urmas Rooba
Jeppe Brandrup
Tobias Linderoth
Martin Bergvold
Morten Bertolt
Atiba Hutchinson
William Kvist
Thomas Røll
Michael Silberbauer
Razak Pimpong
Martin Bernburg
Peter Ijeh
Álvaro
Marcus Allbäck
Peter Møller
Andetholdet:
Lee Langeveldt
Jon Masalin (på prøve)
Thomas Villadsen
Jeppe Hestehave
Jonas Schumacher
Peter Piil
Jamil Fearrington
Nikolaj Hansen
Nicklas Svendsen
Mathias Gravesen
Kasper Sørensen
Alvaro Díaz
Kim Tandrup
Stefan Monberg
Mads Torry
Lasse Qvist
Samtidigt er følgende træningskampe blevet planlagt:
Næsby Boldklub - udebane , søndag d. 3/7-2005
FC Fredericia - udebane , torsdag d. 7/7-2005
Nykøbing FA - udebane , tirsdag d. 12/7-2005
FC Basel (Schweiz) - hjemmebane , lørdag d. 16/7-2005
Kamp mod Næsby BK
Søndag d. 3/7-2005
Til kampen var følgende spillere udtaget:
Jesper Christiansen , Benny Gall , André Bergdølmo , Brede Hangeland , Dan Thomassen , Michael Gravgaard , Lars Jacobsen , Urmas Rooba , Jeppe Brandrup , Tobias Linderoth , Martin Bergvold , Morten Bertolt , William Kvist , Thomas Røll , Michael Silberbauer , Razak Pimpong , Martin Bernburg , Peter Ijeh , Álvaro , Marcus Allbäck , Peter Møller.
Startopstillingen (4-4-2):
Jesper Christiansen
Lars Jacobsen - Michael Gravgaard - Dan Thomassen - André Bergdølmo
Michael Silberbauer - Tobias Linderoth - William Kvist - Razak Pimpong
Álvaro - Marcus Allbäck
Udskiftninger :
Lars Jacobsen (Jeppe Brandrup)
Dan Thomassen (Brede Hangeland)
Michael Silberbauer (Thomas Røll)
Razak Pimpong (Martin Bergvold)
Tobias Linderoth (Morten Bertolt)
William Kvist (Urmas Rooba)
Marcus Allbäck (Martin Bernburg)
Kampen i tal:
0-1 R. Pimpong , 1. min
0-2 Álvaro , 10. min
0-3 Álvaro , 40. min
Publikum: 2404
Kampens spiller: Álvaro, FCK
Kort om kampen:
En noget rodet kamp fra FCK's side, men som de dog dominerede hele vejen. Fortjent og sikker sejr.
Álvaro blev med sine to mål kampens spiller.
Norsk spiller til KB
Mandag d. 4/7-2005
F.C. København har i dag skrevet under med den 21'årig norske midtbanespiller Eivind Sandnes, som var klubløs. I første omgang skal spiller for klubbens andethold.
Aftalen gælder frem til sommeren 2010.
Kamp mod FC Fredericia
Torsdag d. 7/7-2005
Jesper Christiansen , Benny Gall , André Bergdølmo , Brede Hangeland , Dan Thomassen , Michael Gravgaard , Lars Jacobsen , Urmas Rooba , Jeppe Brandrup , Tobias Linderoth , Martin Bergvold , Morten Bertolt , Atiba Hutchinson , William Kvist , Thomas Røll , Michael Silberbauer , Razak Pimpong , Martin Bernburg , Peter Ijeh , Álvaro , Marcus Allbäck , Peter Møller .
Jesper Christiansen
Michael Silberbauer - Tobias Linderoth - Atiba Hutchinson - Razak Pimpong
Álvaro - Marcus Allbäck
Udskiftninger :
Jesper Christiansen (Benny Gall)
Lars Jacobsen (Jeppe Brandrup)
André Bergdølmo (Urmas Rooba)
Dan Thomassen (Brede Hangeland)
Michael Silberbauer (Thomas Røll)
Razak Pimpong (Martin Bergvold)
Tobias Linderoth (Morten Bertolt)
Atiba Hutchinson (William Kvist)
Álvaro (Peter Møller)
Marcus Allbäck (Peter Ijeh)
Kampen i tal:
0-1 Álvaro , 1. min
0-2 Álvaro , 6. min
0-3 Álvaro , 19. min
1-3 J. Bekke , 28. min
1-4 M. Silberbauer , 31. min
1-5 P. Møller , 46. min
1-6 P. Ijeh , 56. min
2-6 T. Holt , 75. min
2-7 B. Hangeland , 90. min
Publikum: 8484
Kampens spiller: Álvaro , FCK
Kort om kampen:
Igen kom vi hurtigt foran, og sad hele kampen på spillet. I forhold til kampen mod Næsby BK, havde vi dog langt mere styr på vores taktik.
Fynbo til hovedstaden
Torsdag d. 7/7-2005
Fra og med 1. januar skifter OB's 17'årige midtbanetalent, Jakob Rasmussen til F.C. København, på en 5’årig kontrakt.
Jakob Rasmussens kontrakt med OB udløb, og F.C. København var hurtige til at slå til.
Norsk U-21 landsholdsspiller til FCK
Søndag d. 10/7-2005[/u]
18'årig Bjarne K. Ingebretsen er blevet hentet til danske hovedstad fra den norske klub FC Lyn. Bjarne K. Ingebretsen har skrevet under på en 5’årig kontrakt med F.C. København.
Bjarne K. Ingebretsen får trøjenummer 17.
To unge talenter til FCK
Tirsdag d. 12/7-2005
F.C. København har netop skrevet 5’årige kontrakter med to nye talenter, 14'årige Andreas Laudrup som kommer fra Søllerød-Vedbæk, og 16'årige Shkelçim Mustafa fra albanske KF Miniera'89.
Begge spillere vil i første omgang spille med på klubbens ungdomshold.
På billedet ses den nye udgave af brødrene Laudrup
Kamp mod Nykøbning FA
Tirsdag d. 12/7-2005
Jesper Christiansen , Benny Gall , André Bergdølmo , Brede Hangeland , Dan Thomassen , Michael Gravgaard , Lars Jacobsen , Urmas Rooba , Jeppe Brandrup , Tobias Linderoth , Martin Bergvold , Morten Bertolt , Atiba Hutchinson , William Kvist , Thomas Røll , Michael Silberbauer , Razak Pimpong , Bjarne K. Ingebretsen , Martin Bernburg , Peter Ijeh , Álvaro , Marcus Allbäck , Peter Møller .
Jesper Christiansen
Michael Silberbauer - Tobias Linderoth - Atiba Hutchinson - Bjarne Ingebretsen
Álvaro - Marcus Allbäck
Udskiftninger :
Marcus Allbäck (Martin Bernburg)
Michael Silberbauer (Razak Pimpong)
Kampen i tal:
0-1 B.K. Ingebretsen , 9. min
0-2 Álvaro , 15. min
0-3 M. Allbäck , 31. min
0-4 Álvaro , 40. min
0-5 M. Bernburg , 70. min
Publikum: 8394
Kampens spiller: Lars Jacobsen , FCK
Kort om kampen:
Kun ros til holdet. Alle spillede en god kamp, og taktikken sidder nu mere eller mindre fast hos spillerne. Vi er tæt på at være sæsonklare.
Endnu en albaner til FCK
Onsdag d. 13/7-2005
F.C. København endnu engang fået skrevet kontrakt med et ungt albansk talent.
Denne gang er det Hajdin Mustafa, som bliver hentet fra Kastrioti, har skrevet under på en 5'årig kontrakt.
Han vil i første omgang spille med på klubbens ungdomshold.
To nye, og tolv der forlænger
Torsdag d. 14/7-2005
I dag blev to nye ansigter præsenteret ved et pressemøde, hvor det også kom frem at tolv unge talenter forlænger deres kontrakt.
De tolv unge spillere er Kim Tandrup, 18, Erton Fejzullahu, 17, Fosu Boateng, 17, Clas Holm-Nielsen, 18, Stefan Monberg, 18, Jamil Fearrington, 19, og Morten Bertolt, Jacob Neestrup, 17, Mike Hansen, 17, Jean Aimé Niyokundi, 17, Phillip Hansen, 18, og Mikael Andersen, 17. Alle spillere har skrevet under på 5'årige kontrakter.
Samtidig blev svenske Tobias Hysén, 23, og norske Lasse Staw, 17, præsenteret som kommende spiller i førsteholdstruppen.
Tobias Hysén, som kommer fra svenske Djurgården, valgte F.C. København foran store klubber som Liverpool, Manchester United og Schalke 04. Tobias Hysén kan både spille venstrekant og på den offensive midtbane. Hans kontrakt med klubben gælder 4 år.
Lasse Staw kommer fra norske Frederikstad, og bliver i hjemlandet betegnet som et af de største målmandstalenter. Han er udset til i første omgang at være tredje målmand for førsteholdet. Hans kontrakt med klubben gælder 5 år.
Tobias Hysén får nummer 10, mens Lasse Staw får nummer 33.
Tobias Hysén under et interview med svensk presse.
Syv spillere mere forlænger
Fredag d. 15/7-2005
De syv spillere som i dag har forlænget er:
Alexander Nielsen, 19, Nikolaj Hansen, 18, Cihan Harmankaya, 18, Peter Piil, 19, Alvaro Díaz, 17, Thomas Røll, 28, Benny Gall, 34. De seks førstnævnte har skrevet under for 5 år mere, mens Benny Gall har skrevet under for 2 år, mens han også skal være cheftræner for KB.
Anføreren vil væk!
Fredag d. 15/7-2005
Tobias Linderoth har i dag til pressen antydet at han ønsker at forlade klubben, da han føler, at han kan komme til at vinde de nok trofæer så længe han bliver i Parken.
Nicklas Lyhne Johansen, som tydeligt var irriteret over Linderoths udtalers, har senere idag udtalt at han godt kan forstå Linderoth, men at klubben arbejder hårdt får at blive en klub som lever op til disse forventninger og ambitioner.
Anføreren bliver!
Lørdag d. 16/7-2005
Før kampen mod schweiske FC Basel fortalte Tobias Linderoth den fremmødte presse, at han efter et møde med Nicklas Lyhne Johansen, ikke længere ønsker at forlade klubben, men at han i stedet vil forsøge at hjælpen klubben til at vinde medaljer.
Kamp mod FC Barsel
Lørdag d. 16/7-2005
Jesper Christiansen , Lasse Staw , André Bergdølmo , Brede Hangeland , Dan Thomassen , Michael Gravgaard , Lars Jacobsen , Urmas Rooba , Jeppe Brandrup , Tobias Linderoth , Martin Bergvold , Morten Bertolt , Atiba Hutchinson , William Kvist , Thomas Røll , Michael Silberbauer , Razak Pimpong , Bjarne K. Ingebretsen , Tobias Hysén , Peter Ijeh , Álvaro , Marcus Allbäck , Peter Møller .
Jesper Christiansen
Thomas Røll - Tobias Linderoth - Atiba Hutchinson - Tobias Hysén
Álvaro - Marcus Allbäck
Udskiftninger :
Jesper Christiansen (Lasse Staw)
Thomas Røll (Razak Pimpong)
Tobias Linderoth (Michael Silberbaur)
Tobias Hysén (Bjarne K.Ingebretsen)
Kampen i tal:
1-0 Papa Malick (Selvmål) , 25. min
1-1 Mladen Petric , 88. min
2-1 Marcus Allbäck , 90. min
Publikum: 1844
Kampens spiller: Marcus Allbäck , FCK
Kort om kampen:
Selvom vi første vinder kampen i overtiden har vi siddet på hele kampen, og Basels mål kort før tid er ganske ufortjent. Stabil kamp for hele holdet. Vi er klar til den nye sæson.
«
Seneste Redigering: 02 Jul 2006, 21:16 af Berendt
»
.. Yes, he is back ..
Møller
Gæst
«
Svar #4:
29 Jun 2006, 23:51 »
Cool. Glæder mig ! allerede til næste update !
AlexSN
Landsholdsspiller
«
Svar #5:
29 Jun 2006, 23:54 »
Det hvad man kalder en lang, dejlig og fyldig update
... rigtig fed at læse og det er meget realistisks...
Mikkellas
Gæst
«
Svar #6:
30 Jun 2006, 00:11 »
Godt med en blog om FCK. Dejlig lang update, gode indkøb til fremtiden
God måde du skriver på.
Berendt
Manager
«
Svar #7:
02 Jul 2006, 21:42 »
Lyhne ønsker sig Lyn-talent
Søndag d. 17/7-2005
Nicklas Lyhne Johansen har til en norsk avis fortalt at han gerne så en venstreback som 19'årige Kevin Larsen, FC Lyn, i F.C. København.
Ifølge avisens hjemmeside, skulle det lade sig gøre for en handel til en værdi af cirka 5-8 mio.
F.C. København er guldfavoritter
Mandag d. 18/7-2005
I morgens udgave af B.T. kunne man læse at F.C. København, spås gode chancer for at vinde SAS-Ligaen i år.
Da Nicklas Lyhne Johansen blev spurgt om han var overbevidst om at holdet er stærkt nok til at vinde titlen, svarede han:
-
Som det ser ud nu, er der ingen tvivl om at vi har det bedste hold når sæsonen går i gang. Vi har minimum to gode spillere til alle pladser, samtidig er det jo også klubbens ambitioner at vi i løbet af 2-3 år skal gøre os gældende ude i Europa.
Herefter blev Nicklas Lyhne Johansen spurgt om man kunne forvente at F.C. København ville forstærke sig yderigere.
-
Som ambitiøs fodboldklub har vi altid spillere, som vi holder øje med, men om der bliver købt flere spillere vil jeg ikke udtale mig om.
Brøndby knuser F.C. Midtjylland
Tirsdag d. 19/7-2005
Brøndby dominerede hele Tele2 Liga Cup-finalen, og vandt sikkert 4-0 over en lidt tam ulveflok fra Midtjylland.
Formanden for F.C. Midtjyllands fanklub, udtalte efter kampen at der kun var ros tilovers for Brøndby-spilleren.
Kampen i tal:
Brøndby (4) - F.C. Midtjylland (0)
1-0 J. Elmander , 2. min
2-0 J. Elmander , 19. min
3-0 M. Troest (Selvmål) , 21. min
4-0 K. Christensen , 51. min
Publikum: 42169, i Parken
Kampens spiller: Joseph Elanga , Brøndby IF.
Glade Brøndby-spillere.
Truppen til weekendens kamp i det midtjyske
Lørdag d. 23/7-2005
Følgende 18 spillere tager i eftermiddag til Herning:
Jesper Christiansen
Lasse Staw
André Bergdølmo
Brede Hangeland
Dan Thomassen
Michael Gravgaard
Lars Jacobsen
Tobias Linderoth
Martin Bergvold
William Kvist
Atiba Hutchinson
Michael Silberbauer
Razak Pimpong
Bjarne Ingebretsen
Tobias Hysén
Álvaro
Marcus Allbäck
Peter Mølle
Andet :
Martin Bernburn er skadet, men forventes klar i løbet af en uge.
Lad det bedste hold vinde!
Søndag d. 24/7-2005
Som optakt til søndagskamp mod F.C. Midtjylland, har Nicklas Lyhne Johansen udtalt:
-
Erik Rasmussen er den dygtig træner, og han fortjener enhver form for succes med F.C. Midtjylland. Samtidig håber jeg at det er det bedste hold forlader SAS-Arena med en sejr.
Midtjyllands træner, Erik Rasmussen.
1. Runde af SAS-Ligaen
Weekenden d. 23-24/7-2005
A.C. Horsens - Silkeborg : 0-0
Brøndby - Esbjerg fB : 3-2
F.C. Midtjylland -
F.C. København
: 1-1
F.C. Nordsjælland - OB : 4-1
SønderjyskE - Viborg : 1-1
AaB - AGF : 2-0
Kamp mod F.C. Midtjylland
Søndag d. 24/7-2005
Af de 18 spillere der var udtaget sidder følgende over:
William Kvist , Bjarne Ingebretsen , Razak Pimpong
Jesper Christiansen
Lars Jacobsen - Michael Gravgaard - Brede Hangeland - André Bergdølmo
Michael Silberbauer - Tobias Linderoth - Atiba Hutchinson - Tobias Hysén
Álvaro - Marcus Allbäck
På bænken:
Lasse Staw , Dan Thomassen , Martin Bergvold , Peter Møller
Udskiftninger :
45. min - Álvaro (Peter Møller)
75. min - Michael Silberbauer (Martin Bergvold)
Kampen i tal:
F.C. Midtjylland (1) - F.C. København (1)
1-0 C. Madsen , 74. min
1-1 P. Møller , 77. min
Publikum: 7713
Dommer: René Christensen
Kampens spiller: Claus Madsen (8) , FCM
Kort om kampen:
En meget lige kamp, som kunne være gået begge veje. Atiba Hutchinson er meget tæt på at scorer til 2-1 lige før tid med Ola Tidman fik hånden på.
Tobias Hysén skal nok vise sit værd!
Søndag d. 24/7-2005
Efter dagens kamp mod F.C. Midtjylland blev Nicklas Lyhne Johansen bedt om at kommenterer Tobias Hysén debut.
-
Jeg synes ikke at pressen skal gå for meget op i én enkelt kamp. Jeg mener at det er en fornøjelse at se Tobias i vores trøje, og jeg er ikke i tvivl om at han nok skal vise han er blandt de bedste spillere i ligaen,
var hvad Nicklas Lyhne Johansen havde at sige om Tobias Hysén.
-
Samtidig vil jeg gerne fortælle at klubben ikke længere forhandler med Kevin Larsen, da vi ikke kun enes om de personlige forhold.
Tidligere landsholdspillere til F.C. København
Onsdag d. 27/7-2005
Det var to glade mænd, Patrick Mtiliga og Peter Skov-Jensen, der i dag skrev under med F.C. København.
Patrick Mtiliga, der bliver hente hjem fra hollandske Feyenoord, har skrevet under på en 5'årig kontrakt, Patrick Mtiliga har spillet 9 U-21 landskampe for Danmark, mens Peter Skov-Jensen, hentet i tyskfodbold hos Bochum samt 4 landskampe for Danmark, har skrevet under for 2 år.
-
Jeg er meget glad for at få muligheden for at vende hjem til København og Danmark, og især muligheden for at komme ud og spille europæiske fodbold i år, var en væsenlig grund til at jeg skrev under,
fortæller Patrick Mtiliga der som dreng spillede for B 93 før han tog til Holland og Excelsior.
Peter Skov-Jensen er enig.
-
Mit ophold i tyskfodbold var ikke lige den bedste tid, men jeg håber at kunne genoplive karriereren i FCK. Men som Patrick siger, er det også vigtigt for mig, at der er europæiske kampe i år!
Patrick Mtiliga der kan spille de fleste pladser i venstre side, kommer til at optræde i nummer 5, mens Peter Skov-Jensen, som er udset som andenmålmand efter Jesper Christiansen, får nummer 26.
Patrick Mtiliga
Bergvold forlænger
Torsdag d. 28/7-2005
Martin Bergvold har i dag skrevet under på en 5'årig kontrakt med klubben.
Bergvold spillede 9 kampe for F.C. København sidste sæson, og er fast mand i den dansk U-21 trup.
UEFA-Cuppen kalder
Fredag d. 29/7-2005
Efter lodtrækningen til UEFA-Cuppen skal F.C. København og møde Atlantas fra Litauen.
De øvrige danske hold møder:
Esbjerg fB : Genk (Belgien)
Midtjylland : Vardan (Makedonien)
Mens Brønby møder Rabotnicki (Makedonien) i Champions League.
Følgende spillere er blevet registret til UEFA-Cup kampe :
Målmænd:
Jesper Christiansen , Peter Skov-Jensen , Lasse Staw
Forsvar:
André Bergdølmo , Brede Hangeland , Dan Thomassen , Michael Gravgaard , Lars Jacobsen , Urmas Rooba
Midtbane:
Patrick Mtiliga , Jeppe Brandrup , Tobias Linderoth , Martin Bergvold , Morten Bertolt , Atiba Hutchinson , William Kvist , Thomas Røll , Michael Silberbauer , Bjarne Ingebretsen , Tobias Hysén
Angreb:
Razak Pimpong , Martin Bernburg , Peter Ijeh , Álvaro , Marcus Allbäck
Første kamp mod Atlantas er i Parken torsdag d. 11/8, og returopgøret er d. 25/8 i Klaipeda, Litauen.
Truppen til weekendens kamp i sønderjylland
Lørdag d. 30/7-2005
Følgende 18 spillere tager i eftermiddag til Haderslev:
Jesper Christiansen
Peter Skov-Jensen
André Bergdølmo
Brede Hangeland
Dan Thomassen
Michael Gravgaard
Lars Jacobsen
Patrick Mtiliga
Tobias Linderoth
Martin Bergvold
Atiba Hutchinson
Thomas Røll
Razak Pimpong
Bjarne Ingebretsen
Tobias Hysén
Peter Ijeh
Álvaro
Marcus Allbäck
Andet :
Urmas Rooba er skadet, og forventes først klar i løbet af to måneder.
Kamp mod SønderjyskE
Søndag d. 31/7-2005
Martin Bergvold , Bjarne Ingebretsen , Razak Pimpong
Jesper Christiansen
Thomas Røll - Tobias Linderoth - Atiba Hutchinson - Tobias Hysén
Álvaro - Marcus Allbäck
På bænken:
Peter Skov-Jensen , Brede Hangeland , Patrick Mtiliga , Peter Ijeh
Udskiftninger :
33. min - Thomas Røll (Patrick Mtiliga)
53. min - Lars Jacobsen (Brede Hangeland)
78. min - Marcus Allbäck (Peter Ijeh)
Kampen i tal:
SønderjyskE (0) - F.C. København (2)
0-1 Álvaro , 13. min
Udvisning Tobias Hysén , 32. min
0-2 A. Hutchinson , 45. min
Publikum: 4141
Dommer: Carsten Petersen
Kampens spiller: André Bergdølmo (8) , FCK
Kort om kampen:
Vi vinder en utrolig dårlig kamp, hvor Tobias Hysén får to dumme gulekort. Men 3 point på kontoen, og det er jo det der tæller.
Norsk lejesvend til FCK
Torsdag d. 4/8-2005
F.C. København har lejet Muhammed Akar for resten af sæsonen, med mulighed for et fremtidig køb.
Muhammed Akar er 18 år, og er en alsidig spiller, som Nicklas Lyhne Johansen glæder sig til at arbejde sammen med.
-
Muhammed er en spændende spiller, som jeg er sikker på vi kan forvente en masse af i fremtiden. Muhammed skal i de første måneder spille på andetholdet, så han kan væne sig til klubben og Danmark.
Truppen til weekendens kamp mod F.C. Nordsjælland
Fredag d. 5/8-2005
Følgende 18 spillere er udtaget til kampen i Parken:
Jesper Christiansen , Peter Skov-Jensen , André Bergdølmo , Brede Hangeland , Dan Thomassen , Michael Gravgaard , Patrick Mtiliga , Jeppe Brandrup , Tobias Linderoth , Martin Bergvold , Atiba Hutchinson , Michael Silberbauer , Thomas Røll , Razak Pimpong , Bjarne Ingebretsen , Álvaro , Martin Bernburg , Marcus Allbäck
Andet :
Urmas Rooba er skadet, og forventes først klar i løbet af to måneder.
Lars Jacobsen er også skadet, og er først klar om 3 måneder.
Tobias Hysén har karantæne efter sit røde kort mod SønderjyskE.
Kamp mod F.C. Nordsjælland
Lørdag d. 6/8-2005
Jeppe Brandrup , Martin Bernburg , Thomas Røll
Jesper Christiansen
André Bergdølmo - Michael Gravgaard - Dan Thomassen - Patrick Mtiliga
Michael Silberbauer - Tobias Linderoth - Atiba Hutchinson - Bjarne Ingebretsen
Álvaro - Marcus Allbäck
På bænken:
Peter Skov-Jensen , Brede Hangeland , Martin Bergvold , Razak Pimpong
Udskiftninger :
45. min - Patrick Mtiliga (Martin Bergvold)
45. min - Bjarne Ingebretsen (Razak Pimpong)
Kampen i tal:
F.C. København (2) - F.C. Nordsjælland (2)
1-0 Álvaro , 24. min
2-0 M.Silberbauer , 50. min
2-1 T. Olsen , 81. min
2-2 K. Rasmussen , 87. min
Publikum: 27484
Dommer: Lars Christoffersen
Kampens spiller: Álvaro (8) , FCK
Kort om kampen:
Vi har kontrol over det meste af kampen, dog får Tommy Olsen scoret, og kort efter laver Michael Silberbauer en fejl, som så koster et mål. Men det er for dårligt vi ikke kan lukke kampen når vi er foran 2-0!!!
Truppen til kampen om Atlantas
Onsdag d. 10/8-2005
Følgende 22 spillere er udtaget til kampen mod Atlantas torsdag aften i Parken:
Jesper Christiansen , Peter Skov-Jensen , Lasse Staw , André Bergdølmo , Brede Hangeland , Dan Thomassen , Michael Gravgaard , Patrick Mtiliga , Jeppe Brandrup , Tobias Linderoth , Martin Bergvold , William Kvist , Atiba Hutchinson , Michael Silberbauer , Thomas Røll , Razak Pimpong , Bjarne Ingebretsen , Tobias Hysén , Álvaro , Peter Ijeh , Martin Bernburg , Marcus Allbäck.
Andet:
Urmas Rooba og Lars Jacobsen er stadig skadet.
Kamp mod Atlantas
Torsdag d. 11/8-2005
Af de 22 spillere der var udtaget sidder følgende over:
Lasse Staw , William Kvist , Thomas Røll , Martin Bernburg
Startopstillingen (4-1-3-2):
Jesper Christiansen
Jeppe Brandrup - Brede Hangeland - Michael Gravgaard - André Bergdølmo
Tobias Linderoth
Michael Silberbauer - Tobias Hysén - Patrick Mtiliga
Peter Ijeh - Álvaro
På bænken:
Peter Skov-Jensen , Dan Thomassen , Martin Bergvold , Atiba Hutchinson , Razak Pimpong , Bjarne Ingebretsen , Marcus Allbäck
Udskiftninger :
45. min - Jeppe Brandrup (Dan Thomassen)
69. min - Patrick Mtiliga (Razak Pimpong)
69. min - Tobias Hysén (Atiba Hutchinson)
Kampen i tal:
F.C. København (6) - Atlantas (2)
1-0 T. Linderoth , 5. min
1-1 M. Juodeikis , 8. min (straffe)
2-1 P. Ijeh , 11. min
3-1 P. Ijeh , 42. min
3-2 A. Laurisas , 47. min
4-2 P. Ijeh , 64. min
5-2 Álvaro , 67. min
6-2 M. Gravgaard , 90. min
Publikum: 13664
Dommer: Mike McCurry (Skotland)
Kampens spiller: P. Ijeh (10) , FCK
Kort om kampen:
Dejlig målrig kamp, kun med få personlige fejl, bl.a. da Jeppe Brandrup begår straffe efter 8 minutter. Men dejligt at få gang i Peter Ijeh.
Peter Ijeh blev med sine 3 mål banens bedste.
Don Ø: Vi nærmer os!
Fredag d. 12/8-2005
I et langt interview med Flemming Østergaard, formand for F.C. København, er han blevet citeret for følgende:
-
Der er ingen tvivl om at vi, med det spil vi havde mod Atlantas, har gode chancer for at få et godt år i UEFA-cuppen. Forsætter Nicklas (Lyhne Johansen red.) med at styrer holdet som han har gjort hidtil, er jeg ikke bange for at det går galt!
Troest vil væk, F.C. København byder velkommen!
Fredag d. 19/8-2005
Efter dagens træning i Silkeborg, fortalte 20'årige Jonas Troest at han nå blev nødt til at forlade klubben, hvis han skulle få det optimale ud af sit talent. Han indrømmer at hans nyværende klub, Silkeborg, ikke kan leve op til hans ambitioner om at vinde medajler.
Denne meddelse falder i god jord hos F.C. København.
-
Jonas er mere end velkommen her! En spiller med hans evner og hans talent kunne være spændende at se i klubben,
udtaler Nicklas Lyhne Johansen til onside.dk.
Dog ser lader Viggo Jensen, træner i Silkeborg, ikke til at have forståelse for Jonas Trosts ønske.
-
Jonas forlader ikke klubben! Han hører til blandt de unge talenter, som skal være med til at bygge klubben op, så den kan vinde de medajler som Jonas ønsker!
Troest vælger at blive.
Lørdag d. 20/8-2005
Efter at havde hørt Viggo Jensens udmeldelse, om at han helst ser Jonas Troest være med til at bygge Silkeborg op, har Troest svaret at han er villig til at blive og hjælpe til.
-
Troest er velkommen til at blive i Silkeborg, men jeg så gerne han skiftede til F.C. København,
udtaler Nicklas Lyhne Johansen overfor TV2-sporten.
Bergvold siger farvel!
Lørdag d. 20/8-2005
21'årige Martin Bergvold er netop blevet solgt fra F.C. København til portugiskiske Vit. Guimarães.
-
Martin er en meget talentfuld spiller, så han skal have lov til at prøve mulighederne i udlandet,
udtaler Nicklas Lyhne Johansen til klubbens hjemmeside.
Truppen om Esbjerg fB
Lørdag d. 20/8-2005
Følgende 18 spillere er udtaget til kampen mod Atlantas torsdag aften i Parken:
Jesper Christiansen , Peter Skov-Jensen , André Bergdølmo , Brede Hangeland , Dan Thomassen , Michael Gravgaard , Patrick Mtiliga , Jeppe Brandrup , Tobias Linderoth , William Kvist , Atiba Hutchinson , Michael Silberbauer , Thomas Røll , Bjarne Ingebretsen , Tobias Hysén , Álvaro , Peter Ijeh , Marcus Allbäck.
Andet:
Kamp mod Esbjerg fB
Søndag d. 21/8-2005
William Kvist , Thomas Røll , Bjarne Ingebretsen
Jesper Christiansen
Jeppe Brandrup - Brede Hangeland - Michael Gravgaard - André Bergdølmo
Tobias Linderoth
Peter Ijeh - Álvaro
På bænken:
Peter Skov-Jensen , Dan Thomassen , Atiba Hutchinson , Marcus Allbäck
Udskiftninger :
45. min - Tobias Hysén (Atiba Hutchinson)
76. min - Tobias Linderoth (Dan Thomassen)
Kampen i tal:
F.C. København (3) - Esbjerg fB (0)
1-0 Álvaro , 52. min (straffe)
2-0 P. Ijeh , 60. min
3-0 D. Thomassen , 90. min
Publikum: 18383
Dommer: Henning Jensen
Kampens spiller: Patrick Mtiliga (8) , FCK
Kort om kampen:
Vi vinder en kedelig kamp, hvor Esbjerg kun har en ting at byde på i deres offensiv, nemlig Fredrik Berglund. Både Peter Ijeh og Álvaro bliver ved med at scorer.
Truppen til kampen om Atlantas
Onsdag d. 24/8-2005
Følgende 22 spillere er udtaget til kampen mod Atlantas. De tager onsdag morgen til Litauen for at sende klubben videre i UEFA-cuppen:
Jesper Christiansen , Peter Skov-Jensen , Lasse Staw , André Bergdølmo , Muhammed Akar , Brede Hangeland , Dan Thomassen , Michael Gravgaard , Patrick Mtiliga , Jeppe Brandrup , Morten Bertolt , Atiba Hutchinson , William Kvist , Michael Silberbauer , Thomas Røll , Razak Pimpong , Bjarne Ingebretsen , Tobias Hysén , Álvaro , Peter Ijeh , Lasse Qvist , Marcus Allbäck.
Andet:
Tobias Linderoth er skadet 4 uger.
Kamp mod Atlantas
Torsdag d. 25/8-2005
Lasse Staw , Morten Bertolt , Thomas Røll , Lasse Qvist
Peter Skov-Jensen
Jeppe Brandrup - Michael Gravgaard - Brede Hangeland - André Bergdølmo
Dan Thomassen
Michael Silberbauer - Razak Pimpong - Patrick Mtiliga
Álvaro - Peter Ijeh
På bænken:
Jesper Christiansen , Muhammed Akar , Atiba Hutchinson , William Kvist , Bjarne Ingebretsen , Tobias Hysén , Marcus Allbäck
Udskiftninger :
34. min - Álvaro (Marcus Allbäck)
45. min - Patrick Mtiliga
Kampen i tal:
Atlantas (0) - F.C. København (2)
Første kamp endte 2-6 - Samlet 2-8
0-1 R. Pimpong , 68. min
0-2 M. Allbäck , 86. min
1-2 A. Laurisas , 87. min
Publikum: 4952
Dommer: Andre Marriner (England)
Kampens spiller: Michael Silberbauer (9) , FCK
Kort om kampen:
En udmærket kamp, hvor det var tydeligt at se at vi sparede kræfter, da vi jo kom med en 6-2 sejr fra første kamp.
F.C. København klar til UEFA-cuppen
Fredag d. 26/8-2005
Med en sejr på 2-1 over Atlantas i går, gik F.C. København videre til første runde i UEFA-cuppen med en samlet sejr på 8-3.
Samtidig vil klubben gerne byde velkommen til Pieter Collen som er hente i Feyenoord.
Pieter Collen er forsvar spiller og kan spille i højreside. Den nu 25'årige belgier har spillet 9 U-21 landskampe.
Hans nye rygnummer bliver 21.
Pieter Collen, billedet er fra da han var udlejet til NAC Breda.
Den unge målmand, Thomas Villadsen, er samtidig blevet lånt ud til Frem resten af sæsonen.
Truppen mod OB
Fredag d. 26/8-2005
Truppen, på 18 spillere, som i morgen rejser til Odense er følgende:
Jesper Christiansen , Peter Skov-Jensen , Pieter Collen , André Bergdølmo , Brede Hangeland , Dan Thomassen , Michael Gravgaard , Patrick Mtiliga , Jeppe Brandrup , Atiba Hutchinson , William Kvist , Michael Silberbauer , Razak Pimpong , Bjarne Ingebretsen , Tobias Hysén , Peter Ijeh , Álvaro , Marcus Allbäck
Andet:
Urmas Rooba, Tobias Linderoth og Lars Jacobsen er stadig skadet.
Intet mesterskab til F.C. København, ifølge Bruce Rioch
Lørdag d. 27/8-2005
-
Nicklas Lyhne Johansen har stadig ikke bevidst at han er god nok til dette niveau, og jeg føler ikke at det er noget skræmmende F.C.K. hold som vi møder i morgen,
siger Bruce Rioch.
Bruce Rioch
Nicklas Lyhne Johansen ryster på hovedet overudtalens:
-
Hvis der er et hold som skal være skræmt i morgen, så burde det være Bruce', de mangler profiler på flere positioner, og kommer ikke til at blande sig helt i toppen i år!
Kamp mod OB
Søndag d. 28/8-2005
Jeppe Brandrup , Razak Pimpong , Michael Silberbauer
Jesper Christiansen
Pieter Collen - Brede Hangeland - Michael Gravgaard - André Bergdølmo
Atiba Hutchinson
Bjarne Ingebretsen - Tobias Hysén - Patrick Mtiliga
Peter Ijeh - Álvaro
På bænken:
Peter Skov-Jensen , Dan Thomassen , William Kvist , Marcus Allbäck
Udskiftninger :
45. min - Peter Ijeh (Marcus Allbäck)
Kampen i tal:
OB (0) - F.C. København (5)
0-1 P. Ijeh , 4. min
0-2 M. Gravgaard , 17. min
0-3 Álvaro , 29. min
0-4 Álvaro , 42. min
0-5 Tobias Hysén , 58. min
Publikum: 10102
Kampens spiller: Patrick Mtiliga (10) , FCK
Kort om kampen:
Bruce Rioch må have tænkt på et andet hold, da han udtalte sig før kampen, for OB fik ikke et ben til jorden. En suveræn 5-0 sejr, og Odense var tavs.
God debut til Collen, og en hilsen til Fyn!
Søndag d. 28/8-2005
Da en hjemmeside spurgte Nicklas Lyhne Johansen om hvad han synes om Pieter Collens debut var det et ærligt svar der kom.
-
Jeg er yderst tilfreds med Collens debut, han bevidste at han er et godt køb!
Nicklas Lyhne Johansen sendte samtidig en hilsen til Bruce Rioch på Fyn.
-
Samtidig vil jeg dog godt understrege at hele holdet spiller godt, og at resultatet vise at vi er klar til at slå alle i år,
kommer det fra Nicklas Lyhne Johansen med et glimt i øjet tilfører ,
OB's stolthed blev vel sat på prøve i eftermiddags...
Jesper Christiansen , Peter Skov-Jensen , Pieter Collen , André Bergdølmo , Brede Hangeland , Dan Thomassen , Michael Gravgaard , Patrick Mtiliga , Jeppe Brandrup , Atiba Hutchinson , William Kvist , Michael Silberbauer , Thomas Røll , Bjarne Ingebretsen , Tobias Hysén , Peter Ijeh , Álvaro , Marcus Allbäck
Andet:
Urmas Rooba, Tobias Linderoth og Lars Jacobsen er stadig skadet.
Svær modstander til F.C. København
Tirsdag d. 30/8-2005
F.C. København var langt fra heldige, da der i dag blev foretaget lodtrækning til første runde i UEFA-cuppen.
F.C. København skal møde tyske Leverkusen, og ligger ud på hjemmebane torsdag d. 15/9, og spiller så retur kamp torsdag den 29/9.
Otte spillere på landsholdsopgaver
Onsdag d. 31/8-2005
F.C. København er stolte over at der er blevet udtaget hele otte spillere fra klubben til diverse landshold.
Spillerne er Atiba Hutchinson (Canada), Michael Gravgaard, Jesper Christiansen, Michael Silberbauer (Danmark), Brede Hangeland, André Bergdølmo (Norge), Marcus Allbäck og Tobias Hysén (Sverige).
Michael Gravgaard er klar for det danske landshold.
Kamp mod Brøndby
Mandag d. 31/8-2005
Jeppe Brandrup , William Kvist , Bjarne Ingebretsen
Jesper Christiansen
Pieter Collen - Michael Gravgaard - Brede Hangeland - André Bergdølmo
Atiba Hutchinson
Álvaro - Marcus Allbäck
På bænken:
Peter Skov-Jensen , Dan Thomassen , Thomas Røll , Peter Ijeh
Udskiftninger :
45. min - Brede Hangeland (Dan Thomassen)
66. min - Álvaro (Peter Ijeh)
Kampen i tal:
F.C. København (1) - Brøndby (0)
1-0 M. Allbäck , 45. min
Publikum: 40608
Dommer: René Christensen
Kampens spiller: Marcus Allbäck (8) , FCK
Kort om kampen:
En tæt kamp bliver vundet på det mål Marcus Allbäck scorer de døende sekunder af første halvleg. Sejren sender os på førstepladsen i ligaen a-point med AaB, men med en kamp mindre.
Fans'ne havde brugt stor energi på tifo'en før kampen!
Mandskaberne er fordelt.
Torsdag d. 1/9-2005
Nicklas Lyhne Johansen, Benny Gall og Torben Storm offentliggjorde i dag de tre spillertruppe, førsteholdet, andetholdet og ungdomsholdet.
Torben Storm, træner for ungdomsholdet har følgende spillere i sin trup:
Målmænd:
Clas Holm-Nielsen, 18år
Martin Jakobsen, 17år
Frederik Vang Larsen, 16år
Forsvarere:
Güney Öscan, 16år
Mike Hansen, 17år
Casper Windfeld, 16år
Mikael Andersen, 17år
Bongumusa Mthethwa, 16år
Niklas Jørgensen, 16år
Rasmus Bogh, 17år
Midtbanespillere:
Shkelçim Mustafa, 16år
Hajdin Mustafa, 16år
Cihan Harmankaya, 18år
Jacob Neestrup, 17år
Kristoffer Almstrup, 16år
Danny Jensen, 16år
Kenneth Beck, 16år
Andreas Laudrup, 14år
Thomas Christiansen, 16år
Angribere:
Erton Fejzullahu, 17år
Phillip Hansen, 18år
Fosu Boateng, 17år
Jean Aimé Niyokindi, 17år
-
Der er mange talenter i truppen, og jeg forventer at vi får en god sæson, selvom vi helst skal vinde vores række, er vores hovedmålsætning dog at udvikle spillerne optimalt, og helst næste år skulle der helst være et par spillere fra holdet på 2.holdet eller måske på førsteholdet,
udtaler Torben Storm der ser frem til den nye sæson.
Samtidig har Ramus Bogh, 17, forlænget med F.C. København, han har skrevet under på en 1'årig kontrakt.
Benny Gall har følgende spillere til rådighed, plus dem der må komme ned fra førsteholdet:
Målmænd:
Thomas Villadsen, 20år (udlejet til Frem)
Benny Gall, 34år
Lee Langeveldt, 19år
Forsvarere:
Ole Tobiasen, 30år (udlejet til AaB)
Alexander Nielsen, 19år
Jeppe Hestehave, 20år
Jonas Schumacher, 20år
Peter Piil, 19år
Martin Ustrup, 22år
Nikolaj Hansen, 18år
Nicklas Svendsen, 18år
Midtbanespillere:
Jamil Fearrington, 19år
Mathias Gravesen, 19år
Kasper Sørensen, 19år
Eivind Sandnes, 22år
Alvaro Díaz, 17år
Morten Bertolt, 21år
Christoffer Olsen, 21år
Stefan Monberg, 18år
Angribere:
Kim Tandrup, 18år
Mads Torry, 19år
Martin Bernburg, 19år
Lasse Qvist, 18år
-
Her er der også mange talenter, som skal spille 2. division i år. Samtidig får jeg jo også de spillere ned, som ikke bliver udtaget på førsteholdet, så vi regner med at ende højt i rækken, selvom vi ikke kan rykke op,
siger Benny Gall med et glimt i øjet.
Og førsteholdstruppen er følgende:
Målmænd:
Lasse Staw, 17år
Peter Skov-Jensen, 34år
Jesper Christiansen, 27år
Forsvarere:
Pieter Collen, 25år
André Bergdølmo, 33år
Brede Hangeland, 24år
Dan Thomassen, 24år
Michael Gravgaard, 27år
Lars Jacobsen, 25år
Urmas Rooba, 27år
Jeppe Brandrup, 20år
Midtbanespillere:
Muhammed Akar, 18år (lejet hos Viking)
Patrick Mtiliga, 24år
Tobias Linderoth, 26år
William Kvist, 20år
Atiba Hutchinson, 22år
Michael Silberbauer, 24år
Thomas Røll, 28år
Razak Pimpong, 22år
Bjarne Ingebretsen, 18år
Tobias Hysén, 23år
Angribere:
Álvaro, 25år
Peter Ijeh, 27år
Marcus Allbäck, 32år
Peter Møller, 33år
-
Jeg slutter mig til både Benny og Torben, i førsteholdstruppen har vi også mange talenter, og som vi har vist i sæsonens første kampe, må vi regnes som værende et af de bedste hold herhjemme, hvis ikke det bedste. Samtidig vil jeg gøre opmærksom på at det er de 25 mand i førsteholdstruppen, som også er blevet registreret til UEFA-Cuppen. Med hensyn til udtagelse til kamp vil der blive udtaget 20-22 spiller til UEFA-Cup kampe, og 18 til SAS-liga kampe. Dem der ikke er udtaget træner og spiller for 2.holdet,
afslutter Nicklas Lyhne Johansen.
Her en liste over de handler der er blevet foretaget i F.C. København, dog uden lejeaftaler:
Spillerindkøb efter 1. juli 2005:
Førsteholdet:
Bjarne Ingebretsen , fra Lyn , ca. 10mio. DKK
Lasse Staw , fra Frederikstad , ca. 7mio. DKK
Tobias Hysén , fra Djurgården , ca. 15mio. DKK
Patrick Mtiliga , fra Feyenoord , ca. 2mio. DKK
Peter Skov-Jensen , fra Bochum , ca. 500k. DKK
Pieter Collen , fra Feyenoord , ca. 2mio. DKK
Andetholdet:
Eivind Sandnes , Klubløs , Gratis
Ungdomsholdet:
Shkelçim Mustafa , fra Miniera'89 , Gratis
Hajdin Mustafa , fra Kastrioti , ca. 100k DKK
Andreas Laudrup , fra Søllerød-Vedbæk , Gratis
Spillersalg efter 1. juli 2005:
Martin Bergvold , til Vit. Guimarães , ca. 15mio. DKK
«
Seneste Redigering: 02 Jul 2006, 21:52 af Berendt
»
.. Yes, he is back ..
Berendt
Manager
«
Svar #8:
02 Jul 2006, 22:06 »
Akar skriver under
Søndag d. 4/9-2005
Lejesvenden fra Viking, Muhammed Akar, har netop skrevet under på en 5'årig aftale med klubben, dog er han først rigtig F.C.K.-spiller 1. januar 2006.
-
Vi byder Muhammed Akar, som vi jo kender i forvejen, meget velkommen. Han har allerede nu vist at han har et stort talent, så derfor var det helt naturligt at vi fik en permanent aftale i hus,
udtaler en glad Nicklas Lyhne Johansen.
Overblik over de senstelandskampe
Torsdag d. 8/9-2005
Onsdag d. 31/8-2005:
U-19 kampe:
Burkina Faso (1) - (1) Sydafrika
Bongumusa Mthethwa spillede en god kamp, og lagde op til Sydafrikas eneste mål. Han fik dog kun 23 minutter på banen.
Ghana (4) - (0) Uganda
Fosu Boateng spillede hele kampen for Ghana, blev kampens spiller og scorede 2 mål.
Fredag d. 2/9-2005:
U-21 kampe:
Slovenien (0) - (4) Norge
Bjarne K. Ingebretsen fik de sidste 27 minutter af kampen, og klarede det godt. Også han scorede et mål. Lasse Staw så hele kampen fra bænken.
Lørdag d. 3/9-2005:
A-holds kampe:
Tyrkiet (2) - (1) Danmark
Michael Gravgaard fik de sidste 14 minutter, og kan ikke være helt tilfreds med sin indsats. Michael Silberbauer så til fra tribunen, mens Jesper Christiansen så kampen fra bænken.
Sverige (3) - (0) Bulgarien
Tobias Hysén fik de sidste 19 minutter på banen, og klarede det udmærket. Marcus Allbäck så kampen fra bænken.
Slovenien (1) - (1) Norge
André Bergdølmo og Brede Hangeland spillede udmærket for Norge, dog uden at skinne igennem.
Spanien (4) - (0) Canada
Atiba Hutchinson spiller under evne, og må i det hele taget være skuffet over kampen.
Norske Brede Hangeland sammen med canadiske Atiba Hutchinson, samt en gammel kending Ståle Solbakken.
Mandag d. 5/9-2005:
U-19 kampe:
Tyskland (3) - (0) Sydafrika
Selvom Bongumusa Mthethwa kun fik 21 minutter, spillede han langt fra en af sine gode kampe.
Tirsdag d. 6/9-2005:
U-21 kampe:
Norge (2) - (0) Skotland
Bjarne K. Ingebretsen spillede de første 72 minutter, og klarede sig godt. Igen så Lasse Staw hele kampen fra bænken.
Onsdag d. 7/9-2005:
A-holds kampe:
Danmark (1) - (1) Georgien
Michael Silberbauer kom ind i stedet for en gammel F.C.K'er, Christian Poulsen, allerede efter 8 minutter, og spillede en god kamp. Michael Gravgaard kom ind i pausen, og scorede i overtiden. Jesper Christiansen så igen kampen fra bænken.
Ugarn (2) - (2) Sverige
Tobias Hysén fik de sidste 13 minutter på banen, spillede en halv-dårlig kamp. Også Marcus Allbäck måtte se sit land kæmpe fra bænken.
Norge (2) - (2) Skotland
André Bergdølmo og Brede Hangeland fik begge fuldtid for Norge. Ingen af dem spillede dog en superkamp, selvom Brede Hangeland bragte Norge på 2-1 kort før tid.
Truppen mod Viborg
Fredag d. 9/9-2005
Lørdag eftermiddag skal følgende 18 spillere mødes, og begynde optakten til søndagens kamp mod Viborg i Parken:
Lasse Staw , Jesper Christiansen , Pieter Collen , André Bergdølmo , Muhammed Akar , Brede Hangeland , Dan Thomassen , Michael Gravgaard , Patrick Mtiliga , William Kvist , Atiba Hutchinson , Michael Silberbauer , Thomas Røll , Bjarne Ingebretsen , Tobias Hysén , Álvaro , Peter Ijeh , Marcus Allbäck
Andet:
Tobias Linderoth og Lars Jacobsen er stadig skadet, mens Razak Pimpong og Urmas Rooba er på vej tilbage.
.. Yes, he is back ..
Berendt
Manager
«
Svar #9:
02 Jul 2006, 22:14 »
Kamp mod Viborg
Søndag d. 11/9-2005
Dan Thomassen , Thomas Røll , Bjarne Ingebretsen
Jesper Christiansen
Pieter Collen - Michael Gravgaard - Brede Hangeland - André Bergdølmo
William Kvist
Michael Silberbauer - Atiba Hutchinson - Patrick Mtiliga
Álvaro - Peter Ijeh
På bænken:
Lasse Staw , Muhammed Akar , Tobias Hysén , Marcus Allbäck
Udskiftninger :
45. min - William Kvist (Muhammed Akar)
45. min - Álvaro (Marcus Allbäck)
Kampen i tal:
F.C. København (2) - Viborg (0)
1-0 P. Mtiliga , 17. min
2-0 M. Allbäck , 69. min
Publikum: 28068
Kampens spiller: Patrick Mtiliga (8) , FCK
Kort om kampen:
Uden rigtigt at skinne igennem, spillede vi en udmærket kamp. Muhammed Akar fik debut, og klarede det godt. Med sejren har vi nu spillet 7 ligakampe, og endnu ikke tabt.
Marcus Allbäck der scorede til 2-0.
ITU-træner til klubben
Mandag d. 12/9-2005
Fra dags dato er Sune Schmidt-Nielsen blevet ansat som træner i klubben, han skal primært være træner for de unge spillere i klubben, og hjælpe med at give dem den bedste tænkelige udvikling.
Nytårs Cup 05-06
Mandag d. 12/9-2005
1. januar byder F.C. København tre europæiske klubber velkommen til en nytårsturnering. Her vil Alle fire hold komme til at møde hinanden en gang, hvorefter der er en vinder.
De tre andre hold er:
Tyske 1. FC Köln, som i øjeblikket ligger nummer 3, i Bundesligaen. Deres største profil er Lukas Podolski.
Belgiske Anderlecht, som er med i Champions League gruppespillet. Deres største profil er Vincent Kompany.
Det sidste hold er fransk Strasbourg, som kæmpe mod nedrykning i den bedste franske række. Herfra kan brøderne Farnerud nævnes som profiler.
Alle seks kampe bliver spillet i Parken, og kampprogrammet er som følgende:
Runde 1, 1. januar 2006:
Strasbourg - Anderlecht
F.C. København - 1. FC Köln
Runde 2, 2. januar 2006:
F.C. København - Anderlecht
1. FC Köln - Strasbourg
Runde 3, 3. januar 2006:
F.C. København - Strasbourg
Anderlecht - 1. FC Köln
Truppen mod Leverkusen
Tirsdag d. 13/9-2005
Truppen, på 22 spillere, som skal være klar mod Leverkusen torsdag d. 15/9:
Jesper Christiansen , Peter Skov-Jensen , Lasse Staw , Pieter Collen , André Bergdølmo , Muhammed Akar , Brede Hangeland , Dan Thomassen , Michael Gravgaard , Patrick Mtiliga , Tobias Linderoth , Atiba Hutchinson , William Kvist , Michael Silberbauer , Thomas Røll , Bjarne Ingebretsen , Razak Pimpong , Tobias Hysén , Peter Ijeh , Álvaro , Marcus Allbäck , Lasse Qvist
Andet:
Trænerteamet bliver igen udvidet!
Onsdag d. 14/9-2005
I endnu et forsøg på at udvikle klubben og spillerne optimalt, er der i dag blevet præsenteret 16 nye trænere i klubben.
De nye trænere er:
Bent Apneseth, Ove Tobiasson, Denis Holmark, Hans Petersen, Eijlert Björkman, Roger Gustafsson, Alf Westerberg, Torbjörn Nilsson, Don Howe, Paul Quétin, Stanislav Parmonov, Brian Kidd, Bert van Lingen, Eddie Gray, Giacomo Modica og Giacomo Tafuro.
For fremtiden vil træningsfordelingen være som følgende:
Styrke træning:
Peter Nielsen og Stanislav Parmonov
Aerobic:
Paul Quétin og Jacques Crevoisier
Målmands træning:
Per Wind og Ove Tobiasson
Taktisk træning:
Eijlert Björkman, Roger Gustafsson og Alf Westerberg
Teknisk træning:
Anders Storskov, Sune Schmidt-Nielsen og Torbjörn Nilsson
Forsvars træning:
Denis Holmark og Brian Kidd
Angrebs træning:
Hans Petersen og Eddie Gray
Afslutninger:
Bent Apneseth, Don Howe og Bert van Lingen
Dødbolde:
Preben Jensen, Jesper L. Andersen og Giacome Modica
Allround:
Giacomo Tafuro og Phil Boersma
Nem modstander i Landspokalturnering
en
Torsdag d. 14/9-2005
Da der i dag blev trukket lod til Landspokalturnering
en's femte runde, hev det forholdsvis ukendte hold fra Nørre Aaby, F.C. København op af pujlen.
Kampen spilles 19. oktober 2005, på Nr. Aaby Stadion.
Kamp mod Leverkusen
Torsdag d. 15/9-2005
Lasse Staw , William Kvist , Thomas Røll , Bjarne Ingebretsen
Jesper Christiansen
Atiba Hutchinson
Álvaro - Peter Ijeh
På bænken:
Peter Skov-Jensen , Muhammed Akar , Dan Thomassen , Tobias Linderoth , Razak Pimpong , Marcus Allbäck , Lasse Qvist
Udskiftninger :
13. min - Álvaro (Lasse Qvist)
45. min - Brede Hangeland (Dan Thomassen)
45. min - Tobias Hysén (Tobias Linderoth)
Kampen i tal:
F.C. København (1) - Leverkusen (1)
0-1 Rafinha , 7. min
1-1 P. Collen , 24. min (staffe)
Publikum: 18727
Dommer: Sergey Shmolik (Hvidrusland)
Kampens spiller: Pieter Collen (7) , FCK
Kort om kampen:
En skuffende kamp, hvor ingen rigtig spiller en god kamp. Vi sidder på det meste af kampen, men får bare ikke scoret på vores chancer. Lasse Qvist, der fik debut, spillede en udmærket kamp.
Lasse Qvist der fik debut for F.C. København.
Truppen mod Silkeborg
Fredag d. 16/9-2005
Truppen, på 18 spillere, som skal være klar mod Silkeborg søndag d. 18/9:
Jesper Christiansen , Peter Skov-Jensen , Pieter Collen , André Bergdølmo , Brede Hangeland , Dan Thomassen , Michael Gravgaard , Patrick Mtiliga , Tobias Linderoth , Morten Bertolt , Atiba Hutchinson , Michael Silberbauer , Bjarne Ingebretsen , Razak Pimpong , Tobias Hysén , Peter Ijeh , Marcus Allbäck , Lasse Qvist
Andet:
Lars Jacobsen og Álvaro er stadig skadet.
Kamp mod Silkeborg
Søndag d. 18/9-2005
Morten Bertolt , Razak Pimpong , Bjarne Ingebretsen
Jesper Christiansen
Tobias Linderoth
Marcus Allbäck - Peter Ijeh
På bænken:
Peter Skov-Jensen , Atiba Hutchinson , Dan Thomassen , Lasse Qvist
Udskiftninger :
45. min - Peter Ijeh (Lasse Qvist)
Kampen i tal:
F.C. København (0) - Silkeborg (1)
0-1 I. Alkhag , 18. min
Publikum: 28385
Dommer: Kim Milton Nielsen
Kampens spiller: Jens Berthel Askou (9) , Silkeborg
Kort om kampen:
Vi taber vores hidtil dårligste kampen, mere er der ikke at sige, det var virkelig pinligt!
Iddi Alkhag der scorede kampens enelige mål.
«
Seneste Redigering: 02 Jul 2006, 22:40 af Berendt
»
.. Yes, he is back ..
Mikkellas
Gæst
«
Svar #10:
02 Jul 2006, 23:20 »
Gode lange updates, fortsæt på den måde og du får mange læsere
KUTGW
Berendt
Manager
«
Svar #11:
03 Jul 2006, 12:52 »
Selvfølgelig har jeg tænkt mig at forsætte
...
For med det hold jeg snart får samlet, er europæisk succes ikke umuligt!...
Som nævnt i blog'en er Nicklas Lyhne Johanssen en dygtig træner
.. Yes, he is back ..
Berendt
Manager
«
Svar #12:
03 Jul 2006, 13:00 »
Truppen mod AC Horsens
Mandag d. 19/9-2005
Truppen, på 18 spillere, som tager til Horsens i morgen, for at spille kamp onsdag d. 21/9:
Jesper Christiansen , Peter Skov-Jensen , Pieter Collen , André Bergdølmo , Muhammed Akar , Brede Hangeland , Dan Thomassen , Michael Gravgaard , Patrick Mtiliga , Nicklas Svendsen , Tobias Linderoth , Atiba Hutchinson , Michael Silberbauer , Razak Pimpong , Bjarne Ingebretsen , Tobias Hysén , Marcus Allbäck , Lasse Qvist
Andet:
Kamp mod AC Horsens
Onsdag d. 21/9-2005
Muhammed Akar , Brede Hangeland , Bjarne Ingebretsen
Jesper Christiansen
Pieter Collen - Dan Thomassen - Michael Gravgaard - Nicklas Svendsen
Tobias Linderoth
Marcus Allbäck - Tobias Hysén
På bænken:
Peter Skov-Jensen , André Bergdølmo , Razak Pimpong , Lasse Qvist
Udskiftninger :
45. min - Marcus Allbäck (Lasse Qvist)
Kampen i tal:
AC Horsens (1) - F.C. København (5)
1-0 K. Klausen , 10. min
1-1 P. Collen , 26. min (straffe)
1-2 T. Hysén , 30. min
1-3 A. Hutchinson , 71. min (straffe)
1-4 M. Silberbauer , 82. min
1-5 P. Mtiliga , 90. min
Publikum: 2627
Dommer: Michael Svendsen
Kampens spiller: Michael Silberbauer (10) , FCK
Kort om kampen:
Vi kommer bagud tidligt i kampen, og selvom vi er foran 2-1 ved pausen, kunne vi ikke være helt tilfredse, hvilke spillerne fik af vide. Anden halvleg spillere alle godt, og vi sidder på alt spillet og scorer tre mål. Nicklas Svendsen fik en god debut som venstreback.
"Så brug dog Nicklas!"
Torsdag d. 22/9-2005
Det var en glad Nicklas Lyhne Johanssen, der dagen efter sejren over AC Horsens, talte med den presse der var mødt frem til træningen. Blandt andet var han meget stolt af 18'årig Nicklas Svendsen. Han valgte endda at gøre ungdomslandstrænere
n, Flemming Serritslev, opmærksom på at der her var en back, der kunne være fremtidens mand.
Nicklas Lyhne Johanssen gjorde det også klart at kampen mod Silkeborg nu var helt glemt.
Truppen AGF
Torsdag d. 22/9-2005
Truppen, på 18 spillere, som tager direkte fra Horsens til Århus for at spille mod AGF lørdag d. 24/9:
Jesper Christiansen , Peter Skov-Jensen , Pieter Collen , André Bergdølmo , MuhammedAkar , Brede Hangeland , Dan Thomassen , Michael Gravgaard , Patrick Mtiliga , Nicklas Svendsen , Tobias Linderoth , Atiba Hutchinson , Michael Silberbauer , Razak Pimpong , Bjarne Ingebretsen , Tobias Hysén , Marcus Allbäck , Lasse Qvist
Andet:
Kamp mod AGF
Onsdag d. 21/9-2005
Muhammed Akar , André Bergdølmo , Bjarne Ingebretsen
Jesper Christiansen
Tobias Linderoth
Marcus Allbäck - Tobias Hysén
På bænken:
Peter Skov-Jensen , André Bergdølmo , Razak Pimpong , Lasse Qvist
Udskiftninger :
57. min - Pieter Collen (André Bergdølmo)
57. min - Tobias Hysén (Lasse Qvist)
Kampen i tal:
AGF (0) - F.C. København (4)
0-1 M. Allbäck , 17. min
0-2 A. Hutchinson , 30. min
0-3 P. Mtiliga , 36. min
0-4 T. Linderoth , 45. min
Publikum: 9099
Dommer: Nicolai Vollquartz
Kampens spiller: Patrick Mtiliga (10) , FCK
Kort om kampen:
En super kamp hvor vi sidder solidt på første halvleg, men trækker os desværre lidt tilbage i anden. Men en sikker 4-0-sejr, næste kamp er mod Leverkusen, i Tyskland.
Truppen mod Leverkusen
Mandag d. 26/9-2005
Kampen mod Leverkusen, skal vindes for at F.C. København er sikre på at gå videre i UEFA-cuppen, derfor har Nicklas Lyhne Johanssen valgt at udtage 25 spillere, som alle sidder i bussen, når den forlader København i aften. De 25 spillere er:
Jesper Christiansen , Peter Skov-Jensen , Lasse Staw , Pieter Collen , André Bergdølmo , Muhammed Akar , Jamil Fearrington , Brede Hangeland , Dan Thomassen , Michael Gravgaard , Urmas Rooba , Patrick Mtiliga , Nicklas Svendsen , Tobias Linderoth , Morten Bertolt , Atiba Hutchinson , William Kvist , Michael Silberbauer , Razak Pimpong , Bjarne Ingebretsen , Tobias Hysén , Peter Ijeh , Álvaro , Marcus Allbäck , Lasse Qvist
Andet:
Lars Jacobsen er stadig skadet.
Mange unge talenter er taget med, dels fordi at de har vist deres værd, men også for at de kan prøve at komme med ud på udlandsturer.
Kamp mod Leverkusen
Torsdag d. 29/9-2005
Af de 25 spillere der var udtaget sidder følgende over:
Lasse Staw , Muhammed Akar , Jamil Fearrington , Urmas Rooba , Morten Bertolt , Bjarne Ingebretsen , Marcus Allbäck
Jesper Christiansen
Tobias Linderoth
Álvaro - Peter Ijeh
På bænken:
Peter Skov-Jensen , André Bergdølmo , Brede Hangeland , William Kvist , Razak Pimpong , Tobias Hysén , Lasse Qvist
Udskiftninger :
45. min - Patrick Mtiliga (Razak Pimpong)
89. min - Álvaro (Lasse Qvist)
89. min - Atiba Hutchinson (Williams Kvist)
Kampen i tal:
Leverkusen (1) - F.C. København (3)
Første kamp endte 1-1 - Samlet 2-4
0-1 Álvaro , 5. min
0-2 P. Ijeh , 13. min
1-2 D. Berbatov , 45. min
1-3 Álvaro , 52. min
Publikum: 15304
Dommer: Graham Poll , England
Kampens spiller: Álvaro (9) , FCK
Kort om kampen:
En super start på begge halvlege var nok til at slå Leverkusen ud! Alle 14 spillere spillede en god kamp, og ramte formen!
Spillere, trænere, ledelsen og fans'ne er glade! Og F.C. København? I UEFA-cuppens gruppespil!
Udemærket gruppe til Byens Hold
Torsdag d. 29/9-2005
Da der efter aftens kampe blev trukket lod til gruppespillet i UEFA-cuppen, kom F.C. København i pujle med følgende:
Italienske Roma: Ligger i øjeblikket nummer 12 i Seria A
Tjekkiske Slavia Prague: Blev nummer 2 i den tjekkiske liga sidste år.
Østriske GAK: Blev lige som Slavia Prague nummer 2 i den hjemlige turnering sidste år.
Rumæniske Steaua: Vandt den hjemlige turnering sidste år, og har de sidste par år ligget i toppen i hjemlandet.
F.C. Københavns kampe bliver spillet som følgende:
20-10-05 - GAK - F.C. København
03-11-05 - F.C. København - Slavia Prague
24-11-05 - Roma - F.C. København
14-12-05 - Steaua - F.C. København
.. Yes, he is back ..
Berendt
Manager
«
Svar #13:
03 Jul 2006, 13:21 »
"Vi går videre"
Fredag d. 30/9-2005
I går blev det gjort klart at F.C. København kom i Gruppe D, sammen med Roma, Slavia Prague, Gak og Steaua.
I et interview med klubbens hjemmeside idag, fortæller Nicklas Lyhne Johanssen, at han anser gruppen for at være spændende, og at han mener at der er gode muligheder for at gå videre. Især de to første kampe mod GAK og Slavia Prague har, ifølge Nicklas Lyhne Johanssen stor betydning.
Truppen mod AaB
Mandag d. 26/9-2005
Til kampen mod AaB d. 2/10, har Nicklas Lyhne Johanssen udtaget følgende 18 spillere:
Jesper Christiansen , Peter Skov-Jensen , Pieter Collen , Muhammed Akar , Jamil Fearington , Brede Hangeland , Michael Gravgaard , Patrick Mtiliga , Nicklas Svendsen , Tobias Linderoth , Atiba Hutchinson , William Kvist , Michael Silberbauer , Bjarne Ingebretsen , Tobias Hysén , Peter Ijeh , Álvaro , Marcus Allbäck
Andet:
Dan Thomassen er skadet, mens Lars Jacobsen så småt er begyndt at træne med igen.
Kamp mod AaB
Søndag d. 2/10-2005
Brede Hangeland , William Kvist , Tobias Hysén
Jesper Christiansen
Pieter Collen - Jamil Fearington - Michael Gravgaard - Nicklas Svendsen
Tobias Linderoth
På bænken:
Peter Skov-Jensen , Muhammed Akar , Bjarne Ingebretsen , Álvaro
Udskiftninger :
45. min - Atiba Hutchinson (Álvaro)
75. min - Peter Ijeh (Muhammed Akar)
83. min - Michael Silberbauer (Bjarne Ingebretsen)
Kampen i tal:
F.C. København (3) - AaB (1)
1-0 P. Ijeh , 3. min
2-0 M. Allbäck , 12. min
2-1 M. Ericsson , 74. min
3-1 M. Allbäck , 90. min
4-1 B. Ingebretsen , 90. min
Publikum: 38014
Dommer: Peter Rasmussen
Kampens spiller: Marcus Allbäck (9) , FCK
Kort om kampen:
En god kamp, hvor vi igen kommer rigtig godt fra start. AaB kommer ind i kampen, da Martin Ericsson reducerer til 1-2, men med 2 mål mere bliver kampen lukket og slukket. Samtidig tillykke til Jamil Fearington, der fik debut og klarede sig godt.
Status for de første 11 kampe i SASligaen
Søndag d. 2/10-2005
Stilling: (K-V-U-T-P)
FC København
11
8
2
1
26
Aalborg BK
11
6
3
2
21
Brøndby IF
11
6
2
3
20
FC Nordsjælland
11
4
5
2
17
Odense BK
11
5
2
4
17
Esbjerg fB
11
5
1
5
16
FC Midtjylland
11
3
4
4
13
Aarhus
11
3
3
5
12
Silkeborg
11
2
5
4
11
Esbjerg fB
11
5
1
5
16
SønderjyskE
11
2
5
4
11
Viborg
11
2
4
5
10
AC Horsens
11
1
2
8
5
Topscorer:
1
Michaël Murcy
Esbjerg fB
7mål
2
Bouabid Bouden
OB
6mål
-
Paul Hübertz
AaB
6mål
-
Tommy Olsen
FC Nord.
6mål
3
Marcus Allbäck
FC Køb.
5mål
-
Álvaro
FC Køb.
5mål
-
Agent Sawu
FC Nord.
5mål
-
Martin Ericsson
Aab
5mål
Lyhne Johanssen krediterer forsvaret for succes
Søndag d. 2/10-2005
Nicklas Lyhne Johanssens trupper er kun lige kommet igang, men alligevel tyder det allerede på, at den uerfarne manager har fået skabt et bomstærkt forsvar.
Nicklas Lyhne Johanssen har på en snu vis ført sit F.C. København-hold frem til 11 sejre i løbet af sæsonens første 15 kampe, og det skyldes ikke mindst at F.C. København kun har lukket 11 mål ind.
Truppen mod SønderjyskE
Mandag d. 3/10-2005
Til kampen mod Sønderjyske d. 5/10, har Nicklas Lyhne Johanssen udtaget følgende 20 spillere:
Jesper Christiansen , Peter Skov-Jensen , Pieter Collen , Muhammed Akar , Jamil Fearington , Brede Hangeland , Michael Gravgaard , Patrick Mtiliga , Nicklas Svendsen , Tobias Linderoth , Atiba Hutchinson , William Kvist , Michael Silberbauer , Razak Pimpong , Bjarne Ingebretsen , Tobias Hysén , Peter Ijeh , Álvaro , Marcus Allbäck , Peter Møller
Andet:
Dan Thomassen er skadet, mens Lars Jacobsen stadig ikke er helt klar.
Kamp mod SønderjyskE
Onsdag d. 5/10-2005
Af de 20 spillere der var udtaget sidder følgende over:
Brede Hangeland , William Kvist , Michael Silberbauer , Bjarne Ingebretsen , Álvaro
Jesper Christiansen
Pieter Collen - Jamil Fearington - Michael Gravgaard - Nicklas Svendsen
Tobias Linderoth
Razak Pimpong - Atiba Hutchinson - Patrick Mtiliga
På bænken:
Peter Skov-Jensen , Muhammed Akar , Tobias Hysén , Peter Møller
Udskiftninger :
45. min - Peter Ijeh (Peter Møller)
69. min - Patrick Mtiliga (Tobias Hysén)
Kampen i tal:
F.C. København (1) - SønderjyskE (1)
1-0 A. Hutchinson , 21. min
1-1 K. From , 71. min
Publikum: 19362
Dommer: Rasmus Justesen
Kampens spiller: Jesper Mortensen (8) , SønderjyskE
Kort om kampen:
Selvom at vi kommer foran i første halvleg, formår vi ikke at slå et bundhold. Alt i alt et pinligt resultat, som spillerne også fik af vide efter kampen.
Køge-talent til hovedstaden
Onsdag d. 5/10-2005
20'årige Casper Grønn skifter efter den igangværende sæson til F.C. København.
Casper Grønn har i år spillet 9 ud af 10 kampe for Køge, og har klaret sig godt.
«
Seneste Redigering: 08 Jul 2006, 02:28 af Berendt
»
.. Yes, he is back ..
DelPiero
Gæst
«
Svar #14:
03 Jul 2006, 14:19 »
God Blog har også læst den på FMG!
KUTGW!
Sider:
[
1
]
2
3
...
36
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »