|
MisterFCK
Gæst
|
|
 |
Sv: FCK
« Svar #15: 19 Jun 2006, 17:44 »
|
|
Fedt med en blog om Byens Hold!!  Skal nok blive spændende. PS: Kisliy kan bare ikke score  Har ham på landsholdet i mit HViderusland/AaB spil.  Jeg har prøvet at have ham før med et storhold og der blev han topscorer i sin første sæson så mon ikke han kan få scoret et par kasser 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
 |
« Svar #17: 19 Jun 2006, 20:05 »
|
|
|
|
|
|
|
|
Succes is Temporary - Loyalty is Forever
|
|
|
|
|
MisterFCK
Gæst
|
|
 |
« Svar #18: 19 Jun 2006, 20:36 »
|
|
Det ser sku ikke så ringe ud køb ham  Tror jeg også jeg gør. Der er 2 andre klubber der har budt på ham og hvis de får ham har jeg måske ikke mulighed for at få ham i fremtiden  Iøvrigt kunne jeg godt bruge en forstærkning til højresiden da den ser meget tynd ud. Så lad os da håbe han vil til Danmark 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
 |
« Svar #20: 19 Jun 2006, 21:06 »
|
|
God start i hvad der ser ud til at blive en rigtig god blog og held og lykke med at få hentet Kai Bülow til klubben
|
|
|
|
|
|
Succes is Temporary - Loyalty is Forever
|
|
|
|
|
Mikkellas
Gæst
|
|
 |
« Svar #21: 19 Jun 2006, 21:20 »
|
|
God start, nem og overskuelig måde du skriver på, held og lykke med at få hentet Kai Bülow til klubben, du har bare at hente mesterskabet hjem, ellers vanker der 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AlexSN
|
|
 |
« Svar #23: 19 Jun 2006, 21:32 »
|
|
Held og lykke med bloggen, har motiveret mig til at starte et spil med guld løverne 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Thorøe
|
|
 |
« Svar #24: 19 Jun 2006, 22:08 »
|
|
Okay, Kisliy kan score  Da han ikek scorede og spillede godt mine første kmape som landshold træner kasserede jeg ham. Måske skulle jeg overveje at bruge ham igen  Han har udviklet sig kanont, spiller i Scahlke og har 60 mio i værdi. I Okt. 07  EDIT: Fandt lige ud af hvorfor jeg ike havde brugt ham meget  Han har lige været skadet i 6 måneder 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 19 Jun 2006, 22:19 af Jimboboy »
|
|
|
|
|
|
|
MisterFCK
Gæst
|
|
 |
« Svar #25: 19 Jun 2006, 22:27 »
|
|
Held og lykke med bloggen, har motiveret mig til at starte et spil med guld løverne  tak  Okay, Kisliy kan score  Da han ikke scorede og spillede godt mine første kmape som landshold træner kasserede jeg ham. Måske skulle jeg overveje at bruge ham igen  Han har udviklet sig kanont, spiller i Scahlke og har 60 mio i værdi. I Okt. 07  EDIT: Fandt lige ud af hvorfor jeg ike havde brugt ham meget  Han har lige været skadet i 6 måneder  Det er fordi han normalt skal trænes lidt før han begynder at scorer meget. I mit gamle FCK spil havde jeg ham med FCk men da han ikke scorede så meget solgte jeg ham til Roma hvor han så ligepludselig bombede løs. Da jeg så senere blev manager i Roma var han der stadig og han scorede stortset i hver kamp.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MisterFCK
Gæst
|
|
 |
« Svar #26: 20 Jun 2006, 11:39 »
|
|
God start, nem og overskuelig måde du skriver på, held og lykke med at få hentet Kai Bülow til klubben, du har bare at hente mesterskabet hjem, ellers vanker der  Tak  Og så må jeg jo hellere gøre det. Søsonstarten lover godt så det burde være muligt  God start i hvad der ser ud til at blive en rigtig god blog og held og lykke med at få hentet Kai Bülow til klubben
Tak 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cube
|
|
 |
« Svar #27: 20 Jun 2006, 13:06 »
|
|
Hvordan ser dine holdinstruktioner ud? =) hvis jeg må spørge.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kalsboelle
Gæst
|
|
 |
« Svar #28: 20 Jun 2006, 13:15 »
|
|
tag lige et billed af din taktik med
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MisterFCK
Gæst
|
|
 |
« Svar #29: 20 Jun 2006, 13:27 »
|
|
Hvordan ser dine holdinstruktioner ud? =) hvis jeg må spørge.
tag lige et billed af din taktik med
Taktikken er i første inlæg men da jeg lige har ændret den kommmer den også med  Som i kan se er der ikke blevet lavet de store ændringer i indstrukserne. Grunden til det er at jeg i første omgang glemte det  Og da det går så godt som det gåør nu ser jeg ingen grund til at ændre på det igen. Grunden til at spillerne ikke er med på taktik billedet er at jeg har fået et par nye spillere. Det betyder at der er ændret i startopstillingen og jeg vil ikke afsløre noget før næste update 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|