home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23575
  0 Brugere, 694 Gæster Online.

Nyeste Bruger: datarecovee
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  FCK
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvordan er bloggens opsætning?
Den er Super Thumbs Up
Den er god
Den er dårlig
Den stinker langt væk ticked off
Det vil jeg ikke udtale mig om(forklar hvorfor?)

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: FCK  (Læst 13592 gange)
MisterFCK
Gæst

Sv: FCK
« Svar #30: 20 Jun 2006, 13:40 »

6. August 2005
SAS Ligaen - FCK VS Viborg
Vi kommer godt fra start og allerede efter 15 minutter scorer vores midtbanestyrmand Linderoth, halvegens eneste mål.
Ti minutter inde i anden halveg før hutchinson en friløber som han sikkert scorer på. Med et kvarter tilbage bliver det så 3-0. Det er Thomas Andie der scorer selvmål. I overtiden får de dog reduceret men det ænddrer ikke andet end målscoreren. Vi vinder 3-1.

6. August 2005
Bülow til FCK
Så fik jeg hentet Kai Bülow. Han er tysker og er 19 år gammel. Han er købt i Rostock for DKK 1,1Mio. Han kan spille F H og M HC. Det er meget godt at han kan spillere så mange pladser. Jeg har tænkt mig at sætte ham ind på højreback og så flytte Lars jacobsen over på venstreback. Så bliver jeg nødt til at bænke Bergdølmo men det gør ikke noget da jeg ikke syntes han er god nok.

11. August 2005
UEFA Cup, 2. kvalrunde kamp 1 - Zilina VS FCK
Både Kisliy og Mokoena er skadede. Det betyder at Allbäck kommer ind på toppen og Pimpong kommer ind på højrekanten. Efter kun 16 minutter kommer de desværre foran. 10 minutter før halvegen scorer Allbäck et meget vigtig udebanemål.
Efter 62 minutters spil scorer Allbäck sit andet mål i kampen og 10 minutter efterfuldfører han sit hattrick. Zilina kommer ikke tilbage i kampen og vi får heller ikke scoret mere. Vi vinder derfor en flot 1-3 sejr.

12. August 2005
Bomber til FCK
Ja det er ikke fordi vi vil springe modtanderne i luften. Men der er ankommet EN bomber til klubben. Navnet er Morten Nordstrand og han er købt i FC Nordsjælland for DKK 2,75Mio. Jeg havde ham i min Lyngby blog hvor han fik den gyldne støvle i europa i anden sæson og hvis han kan gengive den bedrift ville det være super. I første omgang bliver han dog reserve da vi har nogle fremragende angribere i forvejen.

14. August 2005
SAS Ligaen - Esbjerg VS FCK
Jeg har, som man kan se i inlægget lidt længere oppe, ændret min taktik så jeg bla. spiller med 3 mand helt fremme. På grund af skader er de tre mand i dagens kamp Peter Ijeh, Marcus Allbäck og nyindkøbet morten Nordstrand. Efter 7 minutter gør Hangeland en af de ting han er bedst til. han scorer med hovedet. Føringen varede næsten en halv time, men så fik Esbjerg straffespark. Det tog Murcy sig sikkert af. Efter 39 minutter fik vi også et straffespark men desværre brændte Allbäck. ticked off
I anden halveg pressede vi på for at få et ekstra mål. det´lykkedes dog ikke og vi må nøjes med at enkelt point. Jeg har dog besluttet at prøve taktikken i en kamp mere men hvis det fortsætter sådan her skifter jeg nok til den gamle igen.

Så er der ikke mere i denne omgang Smiley

Kalsboelle
Gæst

« Svar #31: 20 Jun 2006, 13:52 »

hvilken taktik var din gamle da Wink?

MisterFCK
Gæst

« Svar #32: 20 Jun 2006, 16:26 »

hvilken taktik var din gamle da Wink?

Den står i første inlæg Wink

Mikkellas
Gæst

« Svar #33: 20 Jun 2006, 16:31 »

Hvordan har du egentlig fået Mokoena, Bülow og Gioda til klubben? Jeg kan bare ikke få dem til FCK.

Kalsboelle
Gæst

« Svar #34: 20 Jun 2006, 16:44 »

Hvordan har du egentlig fået Mokoena, Bülow og Gioda til klubben? Jeg kan bare ikke få dem til FCK.

jo forskelligt fra spil til spil, eller også er det fordi han har freakup 2.0 patchen ?

MisterFCK
Gæst

« Svar #35: 20 Jun 2006, 16:57 »

Altså Bulow ville gerne til klubben selvom han ikke skulle spille fast. Gioda har jerg fået til FCK før det syntes jeg heller ikke er at problem. Det blev straks sværere med Mokoena. Både Milan og en eller anden englesk 1. divisionsklub havde budt på ham og der gik også meget lang tid før han svarede på kontrakttilbuddet Smiley Mokoena handellen syntes jeg også selv var lidt heldig da han nok normalt ville have valgt Milan Peace
jo forskelligt fra spil til spil, eller også er det fordi han har freakup 2.0 patchen ?
Ja det er nok forskelligt men det ændrer sig da ikke fordi jeg har FreakUp 2.0 updaten. Huh Nogle gang kan jeg ikke engang få ham til større klubber end FCK

Mikkellas
Gæst

« Svar #36: 20 Jun 2006, 17:07 »

Det er bare fordi Giodas klub acceptere aldrig mit bud?

MisterFCK
Gæst

« Svar #37: 20 Jun 2006, 17:12 »

Det er bare fordi Giodas klub acceptere aldrig mit bud?

Han spiller i Lanús ikk? Og hvor meget har du budt?

Kalsboelle
Gæst

« Svar #38: 20 Jun 2006, 18:22 »

kan ikke  vente til den næste update Opstemt

du laver altid nogle geniale blogge !

MisterFCK
Gæst

« Svar #39: 20 Jun 2006, 18:26 »

kan ikke  vente til den næste update Opstemt

du laver altid nogle geniale blogge !

Tja...jeg har ikke skrevet så forfærdeligt meget på næste update men den kommer om ikke så længe Smiley

Og tak Smiley Så den er det jo når man ER genial Opstemt crazy

Mikkellas
Gæst

« Svar #40: 20 Jun 2006, 20:27 »

Jeg bød 6.5 millioner, er det ikke nok? Men har fået en klassekeeper, en 23-årig nordmand, men ved ikke hvem der skal stå af ham og Jesper, jeg kommer med et SS af nordmanden om lidt.

Mikkellas
Gæst

« Svar #41: 20 Jun 2006, 20:32 »

Her er han så:

I skal bare klikke så kommer det.  Thumbs Up

MisterFCK
Gæst

« Svar #42: 20 Jun 2006, 20:38 »

Jeg bød 6.5 millioner, er det ikke nok? Men har fået en klassekeeper, en 23-årig nordmand, men ved ikke hvem der skal stå af ham og Jesper, jeg kommer med et SS af nordmanden om lidt.

Det burde være nok.
Her er han så:

I skal bare klikke så kommer det. Thumbs Up
Ham Nordsmanden ser god ud.

I øvrigt hvor har du det flotte skind fra Smiley

Mikkellas
Gæst

« Svar #43: 20 Jun 2006, 20:42 »

Det bedste af det hele er at han kun kostede 2 mio.  Shockeret Jeg har det inde fra FmDanmark.dk

MisterFCK
Gæst

« Svar #44: 20 Jun 2006, 20:58 »

14. August 2005
Talent til FCK
Idag har vi gjort vores yngste indkøb til dato. Der er tale om en 14-årig dansker ved navn Nikola Saric. Han er blevet opdaget af mine spejdere der varmt anbefalede ham. Han er blevet hentet på harfølges U/18-hold. Vi skulle dog betale DKK 1,9Mio i kompentation. Saric kan spille OMV og angriber og hvis man ser på hans stats som de er nu ser hans change for en angriberplads i fremtiden meget lovende ud.

17. August 2005
2. lyngby spiller til FCK
Det er denne gang tale om det danske talent Rang Shawkat. Det 19-årige talent kan spille venstre back og højreback. Han kommer direkte fra Lyngby for DKK 2,75Mio. Jeg tror han har en stor karriere foran sig selvom han forventes at starte på bænken.

19. August 2005
Finne til FCK
Vi har fået skrevet kontrakt med et ungt finsk talent idag. Han hedder Pyry Kärkkäinen og kommer fra KuPS. Han ankommer dog først den 17. november så info om skiftet og SS må i vente med.

21. August 2005
SAS Ligaen - Brøndby VS FCK
Der er lagt op til topbrag på Brøndby Stadion idag. Jeg tror dog på at vi får points med hjem. Jeg har skiftet tilbage til den gamle 4-4-2 opstilling da den anden ikke virkede så godt. Både Kisliy, BGerglund og Mokoena er kommet tilbage fra skader hvilket tyder godt.
Allerede efter 8 minutter kommer vi bagud da Martin Ericsson dribler et par mand og scorer. Efter 22 minutters spil får Berglund dog udlignet på et flot lob over målmanden. Kort efter berglunds mål laver Sennels et meget grimt frispark og bliver korrekt hvis ud. SÅ lå kampen i vores hænder. Alligevel var det Brøndby og Martin Ericson der stod for kampens næste mål, da han scorer sit andet mål efter 38 minutter. Inden halvegen bliver der scoret endnu et mål. Det står Fredrik Berglund for så kampen står 2-2 ved pausen.
20 minutter inde i anden halveg får Brøndby et frispark. Det hamrer Ericsson op i trekkanten, uden en change for målmanden, og fuldbyrder sit hattrick. Men berglund ville ikke give Brøndby alle pointsne og samtidig ville han også scorer hattrick. Og det var lige det han gjrode 6 minutter får tid.
Det var en rigtig spændende kamp som endte 3-3. Det var ellers et fint resultat.

21. August 2005
Caio til FCK
Vi har idag gjort os et fremtidsindkøb. Og det har ikke noget at gøre med at det er en ung spiller men at han først ankommer den 1. Januar 2007. Spilleren hedder Caio og kommer fra GR Barueri i brasilien. grunden til at han først ankommer senere er at han i øjeblikket er udlejet til Internacional. Mere info samt SS kommer senere.

25. August 2005
UEFA Cup, 2. Kvalrunde, kamp 2 - FCK VS Zilina
Vi har et godt udgangspunkt til denne kamp da vi jo som bekendt vandt 3-1 på udebane i den første kamp. Jeg stiller med samme opstilling so mkampen mod Brøndby.
Vi kommer også godt fra start, da Mokoena scorer efter kun 7 minutter. Kun 3. min efter det scorer Berglund og kort efter får vi straffespark som Lars Jacobsen socrer på. er bliver ikke dcoret mere i første halveg og det ser meget ud til at vi går videre.
I anden halveg viser Mokoena at han godt kan score mål. Han laver et ægte hattrick med 3 mål efter 56, 71 og 79 minutter. De blev halvegens eneste mål og vi vinder sikkert 6-0. Det giver en samlet sejr på 9-1, hvilket må siges at være tilfredsstillende.

27. August 2005
Jacobsen solgt
Idag har vi solgt vores højreback Lars Jacobsen. Han er blevet solgt til Olympiakos. Normalt ville jeg ikke sælge ham da han er en af profilerne på holdet, men da jeg har en god reserve i Kai Bülow og samtidig får hele DKK 27Mio for ham kunne jeg ikke sige nej. Ydermere fik jeg presset en vidersalgsklausul ind på hele 20%. Smiley Salget betyder at Kai Bülow rykker ned på højreback mens enten Røll eller Mokoena tager sig af højremidtbane indtil Silberbauer kommer tilbage fra en skade.

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010