home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23575
  1 Bruger, 701 Gæster Online.

Nyeste Bruger: datarecovee
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  FCK
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvordan er bloggens opsætning?
Den er Super Thumbs Up
Den er god
Den er dårlig
Den stinker langt væk ticked off
Det vil jeg ikke udtale mig om(forklar hvorfor?)

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: FCK  (Læst 13588 gange)
MisterFCK
Gæst

FCK
« : 19 Jun 2006, 09:45 »

Efter at have forsøgt at starte spil med forskellige klubber bla. Wigan, Barcelona, Chelsea, Manchester United, Ajax osv. er jeg gået tilbage til det allerførste hold jeg spillede med i FM 2006, FC København. I det spil førte jeg dem til Mesterskabet i første sæson. I anden sæson å jeg solidt nr. 1 men i vinterpausen skiftede jeg til Dortmund. Der lykkedes det mig ikke at få noget ud af den igangværende sæson men næste sæson vandt jeg både ligaen, CL og Pokalturneringen. I 4. sæson var jeg så manager for roma hvor jeg også vandt ligaen og CL. Så tog jeg til Barcelona hvor jeg fik en dårlig start på ligaen, på trods af et klassehold, og stoppede derfor spillet midt i 5. sæson.
  Jeg vil prøve at efterligne det kunststykke ved at vinde noget i alle de lande jeg har med. Der er tale om den øverste liga i Danmark, England, Ialien, Sanien og Tyskland. Databasen er stor og jeg har loadet alle spillere fra Brasilien. Jeg spiller med Patch 0.3 og Freakup 2.0. Jeg har lavet nogle ændringer i editoren så f.eks Berlund spiller i FCK, Løvenkrands spiller i Schalke osv.
  Mit mål er, som jeg henviser til lidt længere oppe, at vinde ligaerne i alle landene, sam CL med nogle af de store klubber. Derefter vil jeg gå efter FA Cup, Royal League, Copa Del Rey og hvad de ellers allesammen hedder.
Men tilbage til selve spillet. Opdateringerne bliver ligesom i den chelsea-blog der er her på siden. Det kan dog godt være den bliver en smule anderledes men nu må vi se.

Men lad os da få gang i bloggen.

FC København

Trup:
Benny Gall - Mm
Jesper Christiansen - Mm
Lee Langeveldt - Mm

Jeppe Hestehave - F H
Lars Jacobsen - F HVC
André Bergdølmo - F HVC, DMC
Brede Hangeland - F C, DMC
Dan Thomassen - F C, DMC
Michael Gravgaard - F C, Bo
Urmas Rooba - F V, WB V
Jeppe Brandrup - F H, M H
Tobias Linderoth - DMC
William Kvist - M HC
Martin Bergvold - M VC
Morten Bertolt - M C
Atiba Hutchinson - M C
Michael Silberbauer - OM HC
Thomas Røll - OM HVC
Razak Pimpong - OM HV, Bo
Christoffer Olsen - OM V
Peter Ijeh - A C
Martin Bernburg - A C
Fredrik Berglund - Bo
Marcus Allbäck - Bo
Álvaro Santos - Bo

Startopstilling:
P. Ijeh          F. Berglund

R. Pimpong                                A. Hutchinson                            M. Silberbauer
T. Linderoth

A. Bergdølmo          M. gravgaard          B. Hangeland          L. Jacobsen

J. Christiansen

Jeg syntes det er en trup der har potentialet og spillerne til at vinde SAS Ligaen, men samtidig mangler der noget i bredden, da jeg ikke tror spillere som Jeppe Brandrup, Christoffer Olsen og Jeppe Hestehave kan spille på dette nivau. Jeg har også et par spillere i kikkerten så der kommer nok nogle forstærkninger. Det skal i øvrigt siges at Pimpong, Hutchinson og Silbebauer(M V,M C og M H) alle har en pil frem mod den offensive midtbane.

Økonomi:

Balance: DKK 275Mio
Transferbudget: DKK 38,2Mio
Lønbudget: DKK 4,5Mio p/u
Nuværende løn: DKK 1,29Mio p/u

En meget fornuftig økonomi. Jeg ville dog gerne have at der var lidt flere penge til spillerindkøb. Det ahr jeg derfor anmodet om men bestyrelsen sagde at jeg allerede havde det jeg skulle bruge. Jeg tror de fleste transferpenge vil blive brugt og jeg håber også at få solgt nogle spillere.

Det var så ”introen” til bloggen.
« Seneste Redigering: 21 Jun 2006, 17:58 af MisterFCK » Logged

MisterFCK
Gæst

Sv: FCK
« Svar #1: 19 Jun 2006, 09:47 »

3. Juli 2005
Venskabskamp - Lyngby VS FCK
Denne kamp skulle vindes. Det blev den også da Ijeh først scorede efter 65 minutter, så efter 80 minutter og fuldendte sit hattrick 1. minut før tid. Vi vandt sikkert 0-3.

5. Juli 2005
Forsvarer til FCK
Vi har fået købt forsvarstalentet Leandro Gioda. Han kostede os sølle DKK 950.000 i Lanús. Den 20-årige argentiner skal ind og overtage Hangelands plads i midterforsvaret. Hans tal ser meget lovende ud og jeg tror han går en stor fremtid i møde.

5. Juli 2005
Normand til København
Idag har vi skrevet kontrakt med det norske stortalent Bjarne K. Ingebretsen. Han er blevet hentet i Lyn for DKK 1,1Mio. SOm hans tal ser ud nu skal han ikke ind i startopstillingen med det samme men hvor lang tid der går før det sker, ved jeg ikke. Han kan iøvrigt spille OMC, OMV og AC.

8. Juli 2005
Venskabskamp - Ølstykke VS FCK
Vi kommer godt fra start da Berglund scorer et hurtigt startmål. Atiba Hutchinson gør det samme 10 minutter efter. Efter 25 minutters spil laver Ølstykkes Steffen Hartmann et selvmål.
Midt i anden halveg scorer Hutchinson sit andet mål i kampen og 10 minutter før tid scorer Silberbauer kampens sidste mål. Vi vinder sikkert 0-5.

9. Juli 2005
Sergey Kisliy til FCK
Idag har vi, som overskriften siger, fået fat i den 17-årige angriber, Sergey Kisliy. Han er blevet købt i den hviderussiske klub, MTZ-Ripo, og har kostet DKK 7,25Mio.Han starter på bænken men vil få en change på holdet lige pludselig.

9. Juli 2005
FCK'er til Portugal
Der er tale om Álvaro Santos som jeg, med købet af Kisliy, ikke mener der er plads til på holdet. Han havde fine tal men de gange jeg ahr haft ham har han næsten ikke scoret hvilket han heller ikke har gjort i de to foregående venskabskampe.

10. Juli 2005
Afrikaner til FCK
Efter succéer som Zuma og van Heerden har jeg har jeg købt endnu en sydafrikaner i håb om at han vil blive en lige så stor succes. Der er tale om Lebohang Mokoena. Han kommer fra Orlando Pirates for DKK 6,25Mio. Han kan både spille OMC, OMV og AC og det forventes at han skal spille ved siden af Berglund eller Ijeh i angrebet.

12. Juli 2005
Venskabskamp - Skive VS FCK
Vi kommer godt fra start da debutanten Mokoena scorer efter kun 6 minutter. Berglund socrer efter 12 minutter kampens andet mål. Efter 26 minutter bliver kampens sidste mål scoret. Det står Hutchinson for. Han har vist sig at være en solid målmager på midtbanen.
Som tidligere skrevet, kommer der ikke flere mål i kampen, på trods af nogle store changer til os. Vi vinder 0-3

16. Juli 2005
Venskabskamp - Artmedia VS FCK
I vores sidste venskabskamp begynder det hele lidt kedeligt. Ingen af holdene får nogle store changer i første halveg og derfor kommer der heller ingen mål.
Anden halveg blev mere spændende. Berglund har et skud på stolpen og Ijeh har en friløber i slutminutterne men ingen af changerne bliver udnyttet så det ender med en kedelig 0-0.

MeeLo
Gæst

« Svar #2: 19 Jun 2006, 10:08 »

Spændende med en FCK blog. Men du har lige glemt at sende Ijeh til Viking Wink

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #3: 19 Jun 2006, 10:17 »

Nu er Ijeh jo ikke solgt officielt, så det ville vel være snyd, hvis han gjorde det Smiley - Det er jo først idag han er til lægetjeck osv Opstemt

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

MeeLo
Gæst

« Svar #4: 19 Jun 2006, 10:27 »

Ja, men salget er jo 99% sikkert :b

cube
Manager

« Svar #5: 19 Jun 2006, 11:03 »

Super fedt med en blog med mit yndlingshold Wink

Dog synes jeg det er lidt ærgeligt at man næsten altid køber Ingebretsen, Gioda osv. osv. Kunne være lidt sjovere, hvis vi fik nogle andre ansigter at se. Fx. Kai Bülow som også er vildt billig fra start og har ganske god stats - han har ik ritti slået igennem her på sitet..

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

MeeLo
Gæst

« Svar #6: 19 Jun 2006, 11:13 »

Dog synes jeg det er lidt ærgeligt at man næsten altid køber Ingebretsen, Gioda osv. osv. Kunne være lidt sjovere, hvis vi fik nogle andre ansigter at se. Fx. Kai Bülow som også er vildt billig fra start og har ganske god stats - han har ik ritti slået igennem her på sitet..

Enig. Jeg er også begyndt at prøve Kai af, og han spiller ihvertfald upåklageligt som højreback.  Smiley

cube
Manager

« Svar #7: 19 Jun 2006, 11:19 »

Enig. Jeg er også begyndt at prøve Kai af, og han spiller ihvertfald upåklageligt som højreback.  Smiley

Han kan også anbefales som fløj. I mit fiorentina-spil fik han 2. pladsen som årets unge spiller =)

cm-master
Gæst

« Svar #8: 19 Jun 2006, 11:42 »

Har selv et spil igang med FCK!
Der har jeg valgt og købe Louis Saha:D

EDIT: du har glemt og flytte Røll til FCM Cool

« Seneste Redigering: 19 Jun 2006, 11:45 af cm-master » Logged

gehyden_bab
Førsteholdsspiller

« Svar #9: 19 Jun 2006, 13:37 »

Hvis alle gjorde det, ville et købe af Kai Bülow jo bare svare til at købe de sædvanlige talenter :-)

Ellers er jeg enig i, at det kunne være spændende at prøve at købe spillere ud over de sædvanlige 10-12 stykker. Det gør også spillet langt mere udfordrende. Nu handler bloggen om FCK, og så kunne det være interessant, hvis der f.eks. blev satset på skandinaviske spillere, præcis som i virkeligheden. Det gør ens spil meget mere udfordrende frem for bare at købe de sædvanlige talenter. I hvert fald efter min mening :-)

Nå, det var bare lidt løse tanker.

mvh,
mathias

cube
Manager

« Svar #10: 19 Jun 2006, 14:09 »

Hvis alle gjorde det, ville et købe af Kai Bülow jo bare svare til at købe de sædvanlige talenter :-)

Ellers er jeg enig i, at det kunne være spændende at prøve at købe spillere ud over de sædvanlige 10-12 stykker. Det gør også spillet langt mere udfordrende. Nu handler bloggen om FCK, og så kunne det være interessant, hvis der f.eks. blev satset på skandinaviske spillere, præcis som i virkeligheden. Det gør ens spil meget mere udfordrende frem for bare at købe de sædvanlige talenter. I hvert fald efter min mening :-)

Nå, det var bare lidt løse tanker.

mvh,
mathias

Jaja, selvfølgelig. Det var bare et bud på et mere alternativt talent (indtil videre).

Er meget enig.

Thorøe
Reserveholdsspiller

« Svar #11: 19 Jun 2006, 14:21 »

Fedt med en blog om Byens Hold!! Thumbs Up Skal nok blive spændende.

PS: Kilsey kan bare ikke score funny Har ham på landsholdet i mit HViderusland/AaB spil. Ubeslutsom

MisterFCK
Gæst

« Svar #12: 19 Jun 2006, 14:46 »

Jeg syntes det var lidt surt at der ikke var nogle FCK-blog så jeg lavede en Smiley

Jeg køber dem mest fordi jeg mangler nogle på de forskellige pladser og jeg er for utålmodig til at finde nogle. Men det skal også siges at jeg fandt Ingebretsen, Kisliy og Gioda selv dengang i mit første FCK-spil Smiley
Jeg har foresten sat en spejder på Kai Bulow. Jeg kan smide et SS op af ham når hans tal kommer frem Wink

Har selv et spil igang med FCK!
Der har jeg valgt og købe Louis Saha:D

EDIT: du har glemt og flytte Røll til FCM Cool
I mit gamle spil fik jeg også spillere som James Beattie, James McFadden, Paolo Cannavaro og Danny Murphy Smiley det var dog i anden sæson da de var sat til salg.

Jeg havde ikke set det med rølkl før jeg havd startet spillet.

MeeLo
Gæst

« Svar #13: 19 Jun 2006, 15:35 »

Kai Bülow ville være fornem for dit FCK mandskab, men svær at få fat i. Jeg kan ihverfald ikke lokke ham til i mit spil.

cube
Manager

« Svar #14: 19 Jun 2006, 15:52 »

Kai Bülow ville være fornem for dit FCK mandskab, men svær at få fat i. Jeg kan ihverfald ikke lokke ham til i mit spil.

Har lige fået ham til Wigan i mit spil uden problemer Peace men FCK har måske ik ligeså meget prestige.

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010