home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23575
  0 Brugere, 673 Gæster Online.

Nyeste Bruger: datarecovee
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  FCK
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvordan er bloggens opsætning?
Den er Super Thumbs Up
Den er god
Den er dårlig
Den stinker langt væk ticked off
Det vil jeg ikke udtale mig om(forklar hvorfor?)

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: FCK  (Læst 13590 gange)
MisterFCK
Gæst

Sv: FCK
« Svar #15: 19 Jun 2006, 17:44 »

Fedt med en blog om Byens Hold!! Thumbs Up Skal nok blive spændende.

PS: Kisliy kan bare ikke score funny Har ham på landsholdet i mit HViderusland/AaB spil. Ubeslutsom

Jeg har prøvet at have ham før med et storhold og der blev han topscorer i sin første sæson så mon ikke han kan få scoret et par kasser Wink

MisterFCK
Gæst

« Svar #16: 19 Jun 2006, 20:01 »

Så har jeg fået spejdet Kai Bülow Han ser faktisk meget fornuftig ud. SS af ham kan ses nedenunder.

Hvad siger i? Skal jeg prøve at få fat i ham.

PS: Jeg vil lige afslører at første SAS Liga kamp bliver meget målrig Shockeret resultatet får idog ikke at vide. Rullende Øjne Cool

Don AA
Manager

« Svar #17: 19 Jun 2006, 20:05 »

Så har jeg fået spejdet Kai Bülow Han ser faktisk meget fornuftig ud. SS af ham kan ses nedenunder.

PS: Jeg vil lige afslører at første SAS Liga kamp bliver meget målrig Shockeret resultatet får idog ikke at vide. Rullende Øjne Cool

Det ser sku ikke så ringe ud køb ham  Thumbs Up Thumbs Up

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

MisterFCK
Gæst

« Svar #18: 19 Jun 2006, 20:36 »

Det ser sku ikke så ringe ud køb ham  Thumbs Up Thumbs Up

Tror jeg også jeg gør. Der er 2 andre klubber der har budt på ham og hvis de får ham har jeg måske ikke mulighed for at få ham i fremtiden Smiley Iøvrigt kunne jeg godt bruge en forstærkning til højresiden da den ser meget tynd ud.
Så lad os da håbe han vil til Danmark Wink

MisterFCK
Gæst

« Svar #19: 19 Jun 2006, 20:52 »

23. Juli 2005
SAS Ligaen - FCK VS FC Midtjylland
Efter et kvarters spil står der 2-0 til os. Hutchinson og Silberbauer stod for målene. Kort efter bliver Silberbauer desværre skadet og må skiftes ud. Inskifteren er Sergey Kisliy og han starter godt ved at scorer på hans første boldberøring. Kort før halvegenfår de en mand udvist og så går der Hutchinson i det. HYan scorer efter at have driblet et par mand. I overtiden får han så igen scoret, denne gang på straffespark. 5-0 ved pausen Shockeret
i anden halveg skulle der gå lang tid før næste mål faldt. Målet stod Kisliy før og det kom med 10 minutter tilbage. Kisliy får også scoret i overtiden. Vi vinder suverænt 7-0 i SAS Liga debutten. to spillere fik lavet hattrick så meget bedre bliver det ikke.

29. Juli 2005
Gioda udlejes
grunden til dette er at Jeg har for mange udlændinge i truppen og jeg mener det er den plads jeg bedst kan undvære en af udlændingene. De andre udlændinge i truppen er Kisliy, Mokoena, Hutchinson, Ijeh og Pimpong. Det er de tre første der sansynligvis vil blive brugt mens Ijeh og Pimpong nok ryger på et tidspunkt.
Tilbage til Gioda. Han er blevet udlejet til Boca Juniors i Argentina. De betaler hele hans løn i perioden, der løber til sæsonafslutningen. Oven i handelen får vi DKK 4,75Mio

31. Juli 2005
SAS Ligaen - AC Horsens VS FCK
På grund af en skadet Silberbauer blev Mokoena sat ned på højremidt og kisliy fik changen helt fremme fra start. Den change udnyttede han ved at score allerede efter 12 minutter. Denne scoring satte dog en smule stå i spillet og der kom ikke flere mål i første halveg.
Efter 76 minutter fik Horsens straffespark. Sparket blev dog parreret af Jesper Christiansen men Berisha fulgte flot op og scorede. Efter målet valgte jeg at sætte Allbäck ind i stedet for en skadet kisliy og så sætte Mokoena op i front så taktikken hed 4-3-3. Det gav bonus og 2 minutter før tid scorede inskiftede Marcus Allbäck. Kampen endte 1-2 til os.

En meget kort update da jeg ikke har tid til mere men jeg ville hellere give jeg lidt end intet Smiley vi ses næste gang

Don AA
Manager

« Svar #20: 19 Jun 2006, 21:06 »

God start i hvad der ser ud til at blive en rigtig god blog og held og lykke med at få hentet Kai Bülow til klubben 

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Mikkellas
Gæst

« Svar #21: 19 Jun 2006, 21:20 »

God start, nem og overskuelig måde du skriver på, held og lykke med at få hentet Kai Bülow til klubben, du har bare at hente mesterskabet hjem, ellers vanker der  ticked off

Gosser
Manager

« Svar #22: 19 Jun 2006, 21:26 »

I mit spil, der er halvanden år længere fremme, er han 19 mil værd i selv samme klub Wink

AlexSN
Landsholdsspiller

« Svar #23: 19 Jun 2006, 21:32 »

Held og lykke med bloggen, har motiveret mig til at starte et spil med guld løverne  Opstemt

Thorøe
Reserveholdsspiller

« Svar #24: 19 Jun 2006, 22:08 »

Okay, Kisliy kan score Opstemt Da han ikek scorede og spillede godt mine første kmape som landshold træner kasserede jeg ham. Måske skulle jeg overveje at bruge ham igen crazy Han har udviklet sig kanont, spiller i Scahlke og har 60 mio i værdi. I Okt. 07 Opstemt

EDIT: Fandt lige ud af hvorfor jeg ike havde brugt ham meget Smiley Han har lige været skadet i 6 måneder funny
« Seneste Redigering: 19 Jun 2006, 22:19 af Jimboboy » Logged

MisterFCK
Gæst

« Svar #25: 19 Jun 2006, 22:27 »

Held og lykke med bloggen, har motiveret mig til at starte et spil med guld løverne  Opstemt

tak Smiley

Okay, Kisliy kan score Opstemt Da han ikke scorede og spillede godt mine første kmape som landshold træner kasserede jeg ham. Måske skulle jeg overveje at bruge ham igen crazy Han har udviklet sig kanont, spiller i Scahlke og har 60 mio i værdi. I Okt. 07 Opstemt

EDIT: Fandt lige ud af hvorfor jeg ike havde brugt ham meget Smiley Han har lige været skadet i 6 måneder funny

Det er fordi han normalt skal trænes lidt før han begynder at scorer meget. I mit gamle FCK spil havde jeg ham med FCk men da han ikke scorede så meget solgte jeg ham til Roma hvor han så ligepludselig bombede løs. Da jeg så senere blev manager i Roma var han der stadig og han scorede stortset i hver kamp.

MisterFCK
Gæst

« Svar #26: 20 Jun 2006, 11:39 »

God start, nem og overskuelig måde du skriver på, held og lykke med at få hentet Kai Bülow til klubben, du har bare at hente mesterskabet hjem, ellers vanker der  ticked off

Tak Smiley

Og så må jeg jo hellere gøre det. Søsonstarten lover godt så det burde være muligt Thumbs Up

God start i hvad der ser ud til at blive en rigtig god blog og held og lykke med at få hentet Kai Bülow til klubben

Tak Smiley

cube
Manager

« Svar #27: 20 Jun 2006, 13:06 »

Hvordan ser dine holdinstruktioner ud? =) hvis jeg må spørge.

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Kalsboelle
Gæst

« Svar #28: 20 Jun 2006, 13:15 »

tag lige et billed af din taktik med

MisterFCK
Gæst

« Svar #29: 20 Jun 2006, 13:27 »

Hvordan ser dine holdinstruktioner ud? =) hvis jeg må spørge.
tag lige et billed af din taktik med

Taktikken er i første inlæg men da jeg lige har ændret den kommmer den også med Smiley

Som i kan se er der ikke blevet lavet de store ændringer i indstrukserne. Grunden til det er at jeg i første omgang glemte det Forlegen Og da det går så godt som det gåør nu ser jeg ingen grund til at ændre på det igen.

Grunden til at spillerne ikke er med på taktik billedet er at jeg har fået et par nye spillere. Det betyder at der er ændret i startopstillingen og jeg vil ikke afsløre noget før næste update Smiley

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010