home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23575
  1 Bruger, 696 Gæster Online.

Nyeste Bruger: datarecovee
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  FCK
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvordan er bloggens opsætning?
Den er Super Thumbs Up
Den er god
Den er dårlig
Den stinker langt væk ticked off
Det vil jeg ikke udtale mig om(forklar hvorfor?)

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: FCK  (Læst 13589 gange)
MisterFCK
Gæst

Sv: FCK
« Svar #45: 20 Jun 2006, 20:59 »

Det bedste af det hele er at han kun kostede 2 mio. Shockeret Jeg har det inde fra FmDanmark.dk

Fedt med den pris. Det kunne jo vøre jeg skulle kigge på ham Smiley

Mikkellas
Gæst

« Svar #46: 20 Jun 2006, 21:57 »

Ja, hans reflekser er helt utrolige, han napper næsten alt. Kommer der flere updates idag?

MisterFCK
Gæst

« Svar #47: 20 Jun 2006, 22:38 »

Ja, hans reflekser er helt utrolige, han napper næsten alt. Kommer der flere updates idag?

Jeg kunne ikke købe ham da han er til udlån og der så ikke var en "afgiv bud"-knap Skuffet

MisterFCK
Gæst

« Svar #48: 20 Jun 2006, 23:10 »

28. August 2005
SAS Ligaen - FCK VS Silkeborg
VI kommer godt fra start da Berglund efter kun 12 minutters spil bestemmer sig for at scorer det, der bliver halvegens eneste mål.
Efter ca. 10 minutters spil af anden halveg får vi straffespark. Det udnytter Hutchinson sikkert. Der kommer ikke flere mål i kampen og vi vinder sikkert og fortjent 2-0.

31. August 2005
Midtbane solgt til Tyskland
Vi har idag fået solgt midtbanemanden Martin Bergvold til Tyske Bayern Leverkusen efter lange forhandlinger. De startede med at byde DKK 10 Mio men jeg ville have DKK 17Mio. Det endte med at jeg fik en fin pris på DKK 16Mio for ham. Iøvrigt var der også 5 andre klubber der havde budt på ham.
På grud af salget kommer Ingebretsen ind på venstremidtbane.

31. August 2005
SAS Ligaen - FCK VS OB
OB har meget af spillet og kommer frem til nogle store changer. Det gør vi dog også men ingen af holdene får udbytte af deres changer så det står 0-0 ved pausen.
Efter 68 minutters spil får Berglund banket bolden i kassen til stor lettelse for de lidt frustrerede FCK-fans(og mig Smiley). I overtiden sikrer Kisliy sejren ved at scorer. Vi vinder derfor 2-0 i en kamp der kunne gå begge veje.

1. September 2005
Transfervinduet er lukket
Ja, så er transfervinduet lukket og her kommer status over handler og økonomi.

Indkøb og salg:
Det er blevet til hele 8 indkøb + 2 fremtidige handler. Vi har ialt købt for DKK 24Mio hvilket jeg syntes er godt klaret da jeg altid plejer at bruge hele mit transfgerbudget. Iøvrigt har jeg lånt en enketl spiller ud til DKK 4,75Mio. Jeg har kun solgt 3 spillere men den samlede pris for dem er DKK55Mio Shockeret Det betyder at Balancen ligger på DKK 316Mio mens transferbudgettet er helt oppe på DKK 68,61Mio. Køb og salg kan ses herunder.

Køb:
L. Gioda - DKK 950.000
B. K. Ingebretsen - DKK 1,1Mio
S. Kisliy - DKK 7,25Mio
L. Mokoena - DKK 6,25Mio
K. Bülow - DKK 1,1Mio
M. Nordstrand - DKK 2,75Mio
N. Saric - DKK 1,9Mio
R. Shawkat - DKK 2,75Mio

Salg:
Á. Santos - DKK 12Mio
L. Jacobsen - DKK 27Mio
M. Bergvold - DKK 16Mio

Økonomi:
Balance: DKK 316Mio
Transferbudget: DKK 68,61Mio

Så er der ikke mere for idag. Smiley

MisterFCK
Gæst

« Svar #49: 21 Jun 2006, 09:31 »

9. September 2005
Samba til København
Vi har idag fået tilført lidt samba til truppen i form af en 19-årig brasilianer. Han hedder Márcio Teruel og kommer fra GR. Barueri. Mere info osv. når han kommer til jul.

10. September 2005
SAS Ligaen 2005 - FC Nordsjælland VS FCK
På grund af skader til både Kai Bülow og Ingebretsen skulle Shawkat ind på højreback og få debut og Mokoena blev igen hevet ned på højrekanten, mens Røll blev flyttet over på venstremidtbane. Kisliy kom ind i angrebet fra start.
Vi kom ikke så godt fra start og allerede efter 20 miutters spil blev Hangeland også skadet Sur Dan Thomassen kom ind som erstatning. Efter skaden kom vi meget bedre med og kontrollerede resten af halvegen men det blev ikke til flere mål.
I anden halveg gik der kun 5 minutter før bolden lå i nettet bag FCN's målmand. Det var Kisliy der sørgede for det mål. Efter det hurtige mål gik kampen i stå og der blev ikke scoret flere mål. Vi vandt derfor en lidt heldig men vigtig sejr på 0-1.

15. September 2005
UEFA Cup, 1. Runde, Kamp 1 - Steaua VS FCK
Jeg ved ikke om dette bliver en let kamp. Det gør det dog ikke lettere at Hangeland også har sluttet sig til de skadesramte og Dan Thomassen må starte inde i midterforsvaret. Iøvrigt er det som om UEFA prøver at sende os ud af turneringen før tid ved at sætte Matt Messas til at dømme ticked off Det lover ikke godt.
Det starter heller ikke godt da de allerede efter 10 minutters spil sender bolden ind bag jesper Christiansen. Efter en halv times spil har vi hjørnespark. Bolden bliver sendt indover og i feltet header Røll bolden i mål. Detkommer ikke flere mål i halvegen.
I anden halveg gik der ikke lang tid før de igen bragte sig foan. 20 minutter før tid fiok berglund bolden udenfor feltet og hamrer bolden op i trekanten. Der kommer ikke flere mål og kampen ender 2-2. Et meget tilfredsstillende resultat da vi nu har et godt udgangspunkt til hjemmekampen.

18. September 2005
SAS Ligaen - AGF VS FCK
Det regner med skader over os. Seneste spiller der har tilsluttet sig de skadede spiller er Mokoena. Han var vores højremidtbane-4. reserve og da de 3 der er foran ham i køen også er skadede har vi et problem. Røll spiller i højreside mens Christoffer Olsen( Huh) spiller i venstre.
Efter 8 minutters spil får de scoret men målet bliver annuleret. Alligevel får de scoret først. Det sker efter 15 minutters spil. Men blot 3 minutter efter scorer Berglund og han scorer såmen igen 20 minutter efter. Vi fører derfor ved halvegen.
Efter et kvarters tid af anden halveg får Kisliy sendt bolden i nettet. Vi styrer resten af kampen men får ikke scoret. Det gør AGF dog ikke så vi vinder fortjent 1-3.

Bovski
Reserveholdsspiller

« Svar #50: 21 Jun 2006, 11:25 »

Ser ud til at det kører nogenlunde selvom FM nærmest prøver at få dig til at tabe med alle de skader...

der er slet ikke noget værre end at blive ramt så meget af skader og da slet ikke på samme plads, men er også sikker på at vi kommer til at se et rigtigt dominerende fck hold når først du får de fleste klar igen...

MisterFCK
Gæst

« Svar #51: 21 Jun 2006, 14:27 »

Ser ud til at det kører nogenlunde selvom FM nærmest prøver at få dig til at tabe med alle de skader...

der er slet ikke noget værre end at blive ramt så meget af skader og da slet ikke på samme plads, men er også sikker på at vi kommer til at se et rigtigt dominerende fck hold når først du får de fleste klar igen...

Ja, det med skaderne er noget lort. Havde engang et spil vor 11 vigtige spillere i første holdstruppen var skadet op til en CL-kvartfinale ticked off Jeg vandt heldigvis alligevel Smiley
Og jeg håber den der dominans kommer ligesom i første kamp mod FCM Smiley

AlexSN
Landsholdsspiller

« Svar #52: 21 Jun 2006, 16:52 »

Tillyke med fremgangen, synes det er imponerende at du har hentet så mange talenter osv. til klubben Smiley Wink
Altid spændende at følge med...

MisterFCK
Gæst

« Svar #53: 21 Jun 2006, 17:21 »

Tillyke med fremgangen, synes det er imponerende at du har hentet så mange talenter osv. til klubben Smiley Wink
Altid spændende at følge med...

Tak Smiley

MisterFCK
Gæst

« Svar #54: 21 Jun 2006, 17:54 »

24. September 2005
SAS Ligaen - FCK VS AaB
VI har op til denne kamp fået Mokoena klar igen efter sin skade. Det betyder at han går ind på højremidtbane og Røll så rykker over i venstre side.
Vi kommer bedst fra start. Efter 20 minutters spil scorer Kisliy på et flot langskud. Efter ca. en halv times spil får vi straffespark. Det brænder Bergdølmo desværre. Straffesparket havde dog større betydning end jeg troede.
I anden halveg fik AaB nemlig mere fat i os og havde mange store changer de dog ikke formåede at udnytte. Men i overtiden skete det så. Allan Olesen kom fri med Jesper Christiansen og scorede sikkert. Vi vandt derfor ikke og måtte nøjes med uafgjort, 1-1.

29. August 2005
UEFA Cup, 1. Runde, Kamp 2 - FCK VS Steaua
Både Bülow og Ingebretsen er kommet tilbage fra skader hvilket er meget godt. Bülow kommer ind på Højremidt så Mokoena kan komme op i angrebet. Ingebretsen starter på bænken indtil videre. Den første kamp blev 2-2 på udebane så vi går videre påå 0-0 eller 1-1 men vi går selvfølgelig efter en sejr.
V kommer godt fra start da berglund efter kun 6 minutter bringer os foran på et flot hovedstød. De får dog udlignet efter et kvarters spil. Den stilling holder helt til pausen på trods af et par store changer til Mokoena og Berglund.
Efter 65 minutters spil bringer de sig foran. Jeg skifter straks om til at spille med 3 angribere og det giver pote tre minutter før tid. Der får indskiftede Marcus Allbäck nemlig scoret. Vi skulle derfor ud i forlænget spilletid.
Idet forste ekstra kvarter kommer der et enkelt mål. Det er desværre til dam og der skal virkelig ske noget hvis vi ikke skal ryge ud nu.
5 minutter inde i det sidste kvarter dukker helten fra den ordinære spilletid, Allbäck, op og scorer. Desværre er det ikke nok og vi må se os slået ud på flest udebanemål. LORTE-REGEL! ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off Kampen endte 3-3 og ialt 5-5. Nå nu må vi "nøjes" med at vinde ligaen.

2. Oktober 2005
SAS Ligaen - SønderjyskE VS FCK
Vi kom fint fra start med et par store changer. Vi fik dog ikke udnyttet dem så 0-0 ved pausen.
Efter 77 minutter blev Hutchinson stoppet i sit opløb og vi fik straffespark. Han tog det selv om omsatte det sikkert til mål. Vi vinder en tam 0-1 sejr.

19. Oktober 2005
Landspokalturnering en, 5. runde - Frem VS Lyngby
Vores skadesantal er nu reduceret til 3. Det er Røll, Langevelt og Hangeland. Det betyder at vi stortset stiller med stærkeste opstilling. Jeg regner dog også med en sejr idag.
På trods af mange store changer får vi først scoret efter 34 minutter. Det er hutchinson der står for målet. Omkring 8 minutter senere får Mokoena også banket bolden i kassen og vi fører fortjent ved pausen.
Der sker ikke så meget i anden halveg udover en skade til Hutchinson. Først i overtiden sker der noget. Silberbauer bliver nedlagt i feltet og vi får straffespark. Bergdølmo sætter sikkert bolden ind. Vi vinder sikkert og fortjent 0-3. I kvartfinalen skal vi op mod OB.

23. Oktober 2005
SAS ligaen - Viborg VS FCK
Vi kommer fint fra start uden at komme til de helt store changer. Den helt store change kom dog efter 24 minutter og den udnyttede berglund på bedste vis ved at score. Derefter pressede vi på i resten af halvegen dog uden at få scoret.
Vi fortsatte presset i anden halveg og efter 75 minutter fik vi straffespark. Det tog Mokoena sig af og scorede sikkert. der kom ikke flere store changer eller mål i kampen og vi vandt fortjent 0-2.
« Seneste Redigering: 21 Jun 2006, 20:35 af MisterFCK » Logged

MisterFCK
Gæst

« Svar #55: 21 Jun 2006, 17:59 »

Så er der lavet en afstemning, så stem løs Thumbs Up

Dusty78DK
Manager

« Svar #56: 21 Jun 2006, 18:55 »

Hvor er det nederen at du ikke kom videre til gruppespillet, men så må du bare på den igen i næste sæson.

Soccerpop
Gæst

« Svar #57: 21 Jun 2006, 19:29 »

Gode resultater, fortsæt og mesterskabet lander hos FCK (som det også gør i virkeligheden)

MisterFCK
Gæst

« Svar #58: 21 Jun 2006, 20:07 »

Hvor er det nederen at du ikke kom videre til gruppespillet, men så må du bare på den igen i næste sæson.

Ja det var ret surt Sur

Gode resultater, fortsæt og mesterskabet lander hos FCK (som det også gør i virkeligheden)

Nemlig Smiley

MisterFCK
Gæst

« Svar #59: 22 Jun 2006, 14:48 »

30. Oktober 2005
SAS Ligaen - FCK VS Esbjerg
Begge hold kommer frem til mange changer i denne halveg. Den største schange tilfaldt Kisliy der skød på overlæggeren. Der blev dog ikke scoret i første halveg.
I starten af anden halveg fik Berglund en stikning og løb fra forsvaret. Han driblede målmanden men hans træk blev for langt og han skød i sidenettet. Derfor blev der heller ikke scoret i denne halveg, og det ender med en kedelig 0-0.

1. november 2005
Flere penge til Shpping
På grund af klubbens gode økonomiske situation har de valgt at øge transferbudgettet fra DKK 50Mio til DKK 117Mio. Yes Grin Så skal jeg ud og have en ny målmand.

2. November 2005
SAS Ligaen - FCK VS AC Horsens
Efter et kvarters tid får Silberbauer trykket af udenfor feltet og bolden ryger i mål. Selvom vi holder dem helt væk fra vores mål og selv får et par changer bliver det ikke til flere mål i 1. halveg.
Kun 5 minutter inde i anden halveg får Linderoth scoret. Det bliver kampens sidste mål, på trods af et par store changer. Vi vinder derfor sikkert 2-0.

6. November 2005
SAS Ligaen - FCK VS Brøndby
Der er som altid lagt op til en spændende kamp når de to hold møder hindanden. I vores trup er Kai Bulow blevet skadet og sammen med ham sidder også Hutchinson og Pimpong ude med skader. Jeg satser selvfølgelig at vi spiller lige så godt som vores sidste møde med BIF og så bare lukker lidt bedre af nede bagved.
Vi kommer godt fra start og efter ne halv times spil scorer Røll til 1-0. Desværre får de udlignet 8 minutter efter men kun 6 minutter senere får Mokoena så bragt os i front igen.
I anden halveg kontrollerer vi begivenhederne og kun 1 minut efter 2. halvegs startfløjt får vi scoret. Scoringen er et selvmål af Dan Anton Johansen. Efter 87 minutters spil får Mokoena endnu en change for at score og den sætter han sikekrt ind, og scorer dermed sit andet mål i kampen. Vi vinder en godt 4-1 sejr. Lær det Bundby Djævel Grin crazy Det skal lige siges at vi fører ligaen med to points ned til netop Brøndby mens vi også har spillet en kamp mindre. i øvrigt er vi stadigvæk ubesejrede i alle 15 kampe der indtilvidere er blevet spillet i SAS Ligaen.

10. November 2005
Royal League, Gruppespil - FCK VS Rosenborg
i Royal League er vi udover Rosenborg kommet i gruppe med Brøndby(!) og Djurgården. Det er ikke en let gruppe men jeg mener at vi skal videre.
Vi kommer godt fra start og efter kun 14 minutter bringer vores afrikanske bomber, Mokoena, os foran. Kort før pausen får de, på trods af stor dominans fra os, udlignet med halvegens sidste mål.
 Efter kort tids spil af anden halveg bringer Steffen Iversen Rosenborg foran. Jeg skifter til at spille med 3 mand i angrebet men lige lidt hjælper det. Vi kom ikke forbi deres forsvar og de vandt 1-2. Dårlig start på Royal League. I den anden kamp vandt Brøndby 3-1 over Djurgården.

16. November 2005
Ny målmand til FCK
Vi har idag sikret os reservekeeperen fra Juventus, Landry Bonnefoi. Han andkommer dog først den 1. januar men jeg kan sige at vi ikke har betalt så meget for ham og at han nok bliver 1. keeper.

17. November 2005
Finne til FCK
Vi havde jo skrevet kontrakt med finnen Pyry Kärkkäinen. Han er nu ankommet til klubben. Han er 19 år gammel og kan spille Forsvar og Wingback i venstreside. I første omgang er han reserve men han skal nok få sin change. Jeg mener dog han mangler lidt hurtighed. Han er købt på fri transfer i den finske klub KuPS.

19. November 2005
Royal League, gruppespil - Djurgården VS FCK
I sidste runde tabte vi til Rosenborg mens Djurgården tabte til Brøndby. Jeg håber på en sejr i dagens kamp men vi skal ikke undervurdere Djurgården. Hutchinson er blevet klar til dagens kamp og spiller fra start på den centrale midbane.
Efter kun 7 minutter får bringer Mokoena os foran med at flot mål. Der sker derefter ikke så meget indtil 2 minutter før tid da Djurgårdens Lars Lundmark bliver udvist.
Kun 3 minutter inde i anden halveg udligner Mattias Jonson for Djurgården. Det påvirker dog ikke Christoffer Olsen der kun 6 minutter senere scorer sit første mål for FCK's A-trup. Efter det mål styrer FCK, eller Fredrik Berglund kampen. Han afgør kampen med 2 scoringer efter henholdsvis 68- og 85 minutter. Det var også de to sidste måkl i kampen så vi vinder 1-4. I gruppens anden kamp vandt Rosenborg 1-0 over Brøndby.

Så er der ikke mere for denne gang. Jeg går dog igang med næste update med det samme. Men i skal ikke snydes for at SS af ligaen og Royal League. Det ser fint ud i begge turneringer så jeg er fint tilfreds Smiley

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010