home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Okt 2024, 20:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1117 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Dårlige oplevelser
0 Brugere og 26 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 13 Udprint
Forfatter Emne: Dårlige oplevelser  (Læst 29651 gange)
Cesc
Gæst
 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #135: 17 Jul 2009, 13:29 »

tæskede du ham ikke efter det??

Fredesvbg er en fuldvoksen mand, der lyder til at have noget mellem ørerne. Selvfølgelig har han ikke tæsket sin tidligere svigerfar, men håbet på at en dom skulle falde over ham.

 Smiley
Logged

quuNix
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #136: 17 Jul 2009, 13:30 »

det tror jeg jeg havde gjort anyway
Logged

Tja for en sjældent gangs skyld må jeg give vatpinden ret.

Cesc
Gæst
 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #137: 17 Jul 2009, 13:44 »

det tror jeg jeg havde gjort anyway

Det er det der med at tænke før man handler.

Du vil komme i seriøse problemer, hvis du giver ham tæsk. Det vil ødelægge meget af dit liv, da du naturligvis vil få en straffeattest der ikke er helt ren.
Logged

quuNix
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #138: 17 Jul 2009, 13:55 »

Det er det der med at tænke før man handler.

Du vil komme i seriøse problemer, hvis du giver ham tæsk. Det vil ødelægge meget af dit liv, da du naturligvis vil få en straffeattest der ikke er helt ren.
hvis han havde gramset på ens datter :s
Logged

Tja for en sjældent gangs skyld må jeg give vatpinden ret.

Cesc
Gæst
 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #139: 17 Jul 2009, 14:02 »

hvis han havde gramset på ens datter :s

Jamen jeg kan da fuldstændig godt forstå det, at du går med tanken og at fredesvbg har sagt, at den form for mordlyst kommer op i ham. Det samme ville jeg da have - det vil alle mennesker, men jeg vil ikke ødelægge noget for mig selv og min egen familie resten af livet..

Vil aldrig nogensinde tæske ham, så får jeg selv problemer - og min datter får problemer med en far der måske sidder inde osv. Jeg vil ikke udstille mig selv som et dårligt forbillede for min datter, ligesom svigerfaderen har gjort. Det har jeg hjerne nok til.

Mit barn skal ikke vide, at hendes far har tæsket folk når han er fuldvoksen og at far har siddet i spjældet i nogen tid. Det er slet ikke sådan en far jeg vil være, og uanset om han har gramset på datteren eller ej, skal du aldrig give ham igen med slag, aldrig. Det er den fuldstændig forkerte måde at gribe det an på..
Logged

quuNix
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #140: 17 Jul 2009, 14:03 »

Jamen jeg kan da fuldstændig godt forstå det, at du går med tanken og at fredesvbg har sagt, at den form for mordlyst kommer op i ham. Det samme ville jeg da have - det vil alle mennesker, men jeg vil ikke ødelægge noget for mig selv og min egen familie resten af livet..

Vil aldrig nogensinde tæske ham, så får jeg selv problemer - og min datter får problemer med en far der måske sidder inde osv. Jeg vil ikke udstille mig selv som et dårligt forbillede for min datter, ligesom svigerfaderen har gjort. Det har jeg hjerne nok til.

Mit barn skal ikke vide, at hendes far har tæsket folk når han er fuldvoksen og at far har siddet i spjældet i nogen tid. Det er slet ikke sådan en far jeg vil være, og uanset om han har gramset på datteren eller ej, skal du aldrig give ham igen med slag, aldrig. Det er den fuldstændig forkerte måde at gribe det an på..
Det havde jeg sq ikke tænkt over alt det der ... Du sq en klog mand  Cool
Logged

Tja for en sjældent gangs skyld må jeg give vatpinden ret.

Cesc
Gæst
 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #141: 17 Jul 2009, 14:06 »

Det havde jeg sq ikke tænkt over alt det der ... Du sq en klog mand  Cool

Lige det der er skam bare ren fornuft.

Er dog enig, jeg er sgu' for klog.. om nogen ting - giv mig en matematiktest og du vil se mig fucke det op!
Logged

quuNix
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #142: 17 Jul 2009, 14:10 »

Lige det der er skam bare ren fornuft.

Er dog enig, jeg er sgu' for klog.. om nogen ting - giv mig en matematiktest og du vil se mig fucke det op!
jeg er os extrem dårlig til matematik ...
Logged

Tja for en sjældent gangs skyld må jeg give vatpinden ret.

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #143: 17 Jul 2009, 15:04 »

Havde du set ham, så ville du fuldstændig give mig ret i Smiley han er en lille splejs på højst 50 kg.
Hvad fanden er der galt med folk der vejer omkring 50 kilo!? ticked off
Jeg tror dog ikke at jeg er et hovede lavere end dig, og jeg vejer da også lidt over 50 kilo..

Det skal også lige nævnes, at jeg har stor medfølelse for de personer som har oplevet alle disse ting. Slikkel, Blackstone osv.

Desuden har jeg ikke rigtigt noget at bidrage med selv. Selvfølgelig er det da i øjeblikket slemt, når man forstuver noget, eller får en stor flænge i fingeren. Men det er jo vand i forhold til nogle af de historier herinde. Jeg har heller ikke ret mange dødsfald i familien. Min farmor døde lige inden jeg blev født, og mine to oldemødre er døde - dog blev de begge over 80 (hhv. 83 og 87 tror jeg) - så det kom ikke som noget chok. Den ene døde dog af kræft. Slagsmål, hash og sådan er ikke rigtigt noget jeg er involveret i. Hash har jeg aldrig prøvet, og gør det nok aldrig. Slagsmål, tja. Det er mest sådan nogle tøsede slagsmål i de mindre klasser. Det er ikke blevet til mere end et par stykker i nyere tid, hvor de begge har haft alkohol som "årsag".. Dog er det heller aldrig rart hvis man har fået for meget at drikke, og vælter rundt og knækker sig en gang eller to.. Engang var der røget et lille stykke glas af halsen på en flaske, hvor jeg slugte det stykke glas. Efter mere alkohol endte det med opkast, som så var helt rødt og blodigt, efter at jeg havde slugt det glasskår. Og synet af det fik mig til at kaste op igen.. Dagen efter føler man sig helt afkræftet, og det er sgu heller ikke rart.
Logged

fredesvbg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #144: 17 Jul 2009, 15:52 »

Jamen jeg kan da fuldstændig godt forstå det, at du går med tanken og at fredesvbg har sagt, at den form for mordlyst kommer op i ham. Det samme ville jeg da have - det vil alle mennesker, men jeg vil ikke ødelægge noget for mig selv og min egen familie resten af livet..

Vil aldrig nogensinde tæske ham, så får jeg selv problemer - og min datter får problemer med en far der måske sidder inde osv. Jeg vil ikke udstille mig selv som et dårligt forbillede for min datter, ligesom svigerfaderen har gjort. Det har jeg hjerne nok til.

Mit barn skal ikke vide, at hendes far har tæsket folk når han er fuldvoksen og at far har siddet i spjældet i nogen tid. Det er slet ikke sådan en far jeg vil være, og uanset om han har gramset på datteren eller ej, skal du aldrig give ham igen med slag, aldrig. Det er den fuldstændig forkerte måde at gribe det an på..

Tro mig, hvis ikke der havde været 200 km op til ham, så kunne det faktisk godt være gået galt den dag jeg hørte det. Jeg har jo ikke altid været den rare og omgængelig voksne mand jeg er idag, og har mere end en gang stået i situationer hvor næverne måtte klare hvad hjerne burde havde forhindret (drak alt for meget da jeg var 18-20 år og er psyko hidsig når jeg er stiv). Men alle de punkter du nævner, var de samme der fik mig til at gå til, først en offer rådgivning og da de mente der var mere i sagen, tog jeg så til politiet. Jeg kan stadigvæk få helt ondt i sjælen, bare jeg tænker på ham (der har været en del problemer med x-konens psyke hvor bedsteforældrene så har passet børnene) de dage skal jeg skynde mig at tænde for et FM spil eller noget andet, hvor hjerne ikke bruges på sorte tanker, for jeg har lovet min X at 8 år tog jeg gerne hvis mine unger led skade.

Men tanken om man har taget kontakten til politiet og de har papir på ham nu og så troen på at jeg ville få besked som den første af mine børn hvis der skete noget, gør at jeg kan holde den slemme slemme fyr jeg var engang fanget. Bare ikke snak med mig om det, hvis i en dag møde mig kl 6 på et disko, så blive pappi underlig
Logged

Vah! Denuone Latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur

CR9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #145: 17 Jul 2009, 16:06 »

For et par år siden var jeg alene hjemme, og jeg sad på mit værelse. Pludseligt hørte jeg en bekymrende høj lyd inde fra stuen af. Jeg skyndte mig ind i stuen og så fire (udlændinge) stå med et koben og brække i vores dør. Eller. Der stod to ved havelågen og to ved døren, hvor den ene så stod med kobenet.

Jeg tror vist nok lige, at jeg blev skræmt.  Shockeret
Logged


BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #146: 17 Jul 2009, 16:06 »

Hvad skete der så ?
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #147: 17 Jul 2009, 16:08 »

For et par år siden var jeg alene hjemme, og jeg sad på mit værelse. Pludseligt hørte jeg en bekymrende høj lyd inde fra stuen af. Jeg skyndte mig ind i stuen og så fire (udlændinge) stå med et koben og brække i vores dør. Eller. Der stod to ved havelågen og to ved døren, hvor den ene så stod med kobenet.

Jeg tror vist nok lige, at jeg blev skræmt.  Shockeret

Hvad skete der så efterfølgende...? Details homie..

Forstår egentlig ikke at folk skriver udlændinge hver gang det er dem, når de ikke skriver danskere når det er dem som laver balladen. Danskerne er lige så slemme som indvandrerne, hvis ikke mere... Forstår ikke denne evige svada, der altid bliver nævnt.. Undskyld drenge, men er irritabelt på et eller andet plan.
Logged

CR9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #148: 17 Jul 2009, 16:12 »

Jeg løb ind til naboen (hans 18-årige søn var selvfølgelig den eneste, der var hjemme), som åbnede deres dør ud til haven. De var så løbet væk. Det var faktisk super mærkeligt, fordi jeg først troede, at det var noget, jeg havde bildt mig selv ind. Det var varmt, og jeg havde siddet og stenet vildt på mit værelse, så var lidt omtåget. Jeg gik så tilbage på mit værelse ret forvirret. Pludseligt begyndte det at hamre igen fra stuen af, og jeg smuttede endnu engang ind til naboen.

Igen flygtede de, men den ene gik blot langsomt ud af min have, mens han kiggede på os.
Logged


CR9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #149: 17 Jul 2009, 16:13 »

Forstår egentlig ikke at folk skriver udlændinge hver gang det er dem, når de ikke skriver danskere når det er dem som laver balladen. Danskerne er lige så slemme som indvandrerne, hvis ikke mere... Forstår ikke denne evige svada, der altid bliver nævnt.. Undskyld drenge, men er irritabelt på et eller andet plan.

Jeg tænkte faktisk på det, og det er også derfor, at jeg skrev det i parentes. Men det gør da det lige mere spooky.  Rullende Øjne
Logged


Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010