home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Jul 2024, 13:17 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 595 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Dårlige oplevelser
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 Udprint
Forfatter Emne: Dårlige oplevelser  (Læst 28701 gange)
quuNix
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #150: 17 Jul 2009, 16:31 »

For et par år siden var jeg alene hjemme, og jeg sad på mit værelse. Pludseligt hørte jeg en bekymrende høj lyd inde fra stuen af. Jeg skyndte mig ind i stuen og så fire (udlændinge) stå med et koben og brække i vores dør. Eller. Der stod to ved havelågen og to ved døren, hvor den ene så stod med kobenet.

Jeg tror vist nok lige, at jeg blev skræmt.  Shockeret
Fuck hvor skummelt  Huh
Logged

Tja for en sjældent gangs skyld må jeg give vatpinden ret.

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #151: 17 Jul 2009, 16:56 »

Ja det lyder skummelt og må ha været underligt at se 4 indbrudstyve, men godt at de forsvandt fordi at de nok blev lidt bange, men kan ikke helt fåorstå det, da de var 4 mænd/drenge...

Selvom at jeg har oplevet meget lort har jeg dog ikke oplevet det heldigvis og de (andre ting), som jeg har oplevet sidder ikke så friskt i erindringen mere, men det har helt sikkert givet mig både psykiske og fysiske men, som dog ikke kan ses så godt mere og det er underligt at tænke på især at jeg har været så langt ude, men i forhold til nogle af mine gamle venner, er det ingenting i forhold til hvad de har oplevet, men det var efter den sidste gang jeg blev overfaldet og da at jeg fik stillet diagnosen skizofreni, at jeg tog beslutningen om at ændre mig og efter et år, hvor at jeg prøvede at tage en HF, hvor jeg desværreblev smidt ud fra, men det har sgu været hårdt at tage den beslutning isærda den sgu tages, efter at være ude af det er det lidt nemmere, selvomat jeg som sagt stadig længes efter fortiden og at leve på kanten af samfundet og livet.
Dengang sad tingene mere friskt i erindringen og det har nok gjort at jeg var ked af det og søgte tilflugt i miljøer, hvor de andre også havde en fucked up fortid, jeg har dog aldrig manglet noget økonomisk tværtimod og jeg har en god familie, men nu er jeg så gammel at jeg ved at det andet ikke har nogen fremtid og prøver at komme videre, da det er på tide.
Jeg kan vælge mellem fortiden og fremtiden og der vælger jeg fremtiden og jeg har nogle forskellige planer for den og et brændende ønske om at være noget og at blive til noget...

Vh.Blackstone
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #152: 17 Jul 2009, 21:14 »

Har to historier, dog ikke så slemme som nogen af de øvrige, for der er godt nok nogen slemme imellem. Ubeslutsom

Den første finder sted på motorvejen, på vej hjem fra sæson premieren mellem Brøndby og Herfølge, altså en del år siden. Lige pludeselig kører vedkommende, der kører i indersporet, på tværs af vejen og ud i en mark. 2-3 biler, inkl. os, stopper os, ringer efter politiet, så de kan få fat i ham, men i mellemtiden kom han dog op på vejen igen og kørte væk, som intet var sket. Hvad der videre skete, aner jeg ikke.

Den anden historie er ca. fem år gammel, mener også jeg har skrevet den før herinde.. Men anyways, min bror, mine halvbrødre og jeg skulle ned i centeret og købe noget ædelse, på vej hjem kørte min bror og jeg ræs. Da vi nærmere os nogen hajtænder begyndte jeg at bremse op, det gjorde min bror ikke, selvom jeg sagde, han skulle. Så kom worst case scenario, han kørte ind i siden på en bil, der kom kørende, fløj lidt op og landede på ryggen. Han slap med en brækket arm.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #153: 17 Jul 2009, 21:24 »

Har to historier, dog ikke så slemme som nogen af de øvrige, for der er godt nok nogen slemme imellem. Ubeslutsom

Den første finder sted på motorvejen, på vej hjem fra sæson premieren mellem Brøndby og Herfølge, altså en del år siden. Lige pludeselig kører vedkommende, der kører i indersporet, på tværs af vejen og ud i en mark. 2-3 biler, inkl. os, stopper os, ringer efter politiet, så de kan få fat i ham, men i mellemtiden kom han dog op på vejen igen og kørte væk, som intet var sket. Hvad der videre skete, aner jeg ikke.

Den anden historie er ca. fem år gammel, mener også jeg har skrevet den før herinde.. Men anyways, min bror, mine halvbrødre og jeg skulle ned i centeret og købe noget ædelse, på vej hjem kørte min bror og jeg ræs. Da vi nærmere os nogen hajtænder begyndte jeg at bremse op, det gjorde min bror ikke, selvom jeg sagde, han skulle. Så kom worst case scenario, han kørte ind i siden på en bil, der kom kørende, fløj lidt op og landede på ryggen. Han slap med en brækket arm.

Det er sgu da også vildt dumt at køre ræs! Ud over at sætte dit eget liv på spil, sætter du også andres liv på spil!
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Morten isaksen
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #154: 17 Jul 2009, 21:28 »

Har to historier, dog ikke så slemme som nogen af de øvrige, for der er godt nok nogen slemme imellem. Ubeslutsom

Den første finder sted på motorvejen, på vej hjem fra sæson premieren mellem Brøndby og Herfølge, altså en del år siden. Lige pludeselig kører vedkommende, der kører i indersporet, på tværs af vejen og ud i en mark. 2-3 biler, inkl. os, stopper os, ringer efter politiet, så de kan få fat i ham, men i mellemtiden kom han dog op på vejen igen og kørte væk, som intet var sket. Hvad der videre skete, aner jeg ikke.

Den anden historie er ca. fem år gammel, mener også jeg har skrevet den før herinde.. Men anyways, min bror, mine halvbrødre og jeg skulle ned i centeret og købe noget ædelse, på vej hjem kørte min bror og jeg ræs. Da vi nærmere os nogen hajtænder begyndte jeg at bremse op, det gjorde min bror ikke, selvom jeg sagde, han skulle. Så kom worst case scenario, han kørte ind i siden på en bil, der kom kørende, fløj lidt op og landede på ryggen. Han slap med en brækket arm.


Hvordan kan du sige til din bror at han skulle stoppe for hajtænderne når i kører i ikke kører i samme bil?
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #155: 17 Jul 2009, 21:29 »

For et par år siden var jeg alene hjemme, og jeg sad på mit værelse. Pludseligt hørte jeg en bekymrende høj lyd inde fra stuen af. Jeg skyndte mig ind i stuen og så fire (udlændinge) stå med et koben og brække i vores dør. Eller. Der stod to ved havelågen og to ved døren, hvor den ene så stod med kobenet.

Jeg tror vist nok lige, at jeg blev skræmt.  Shockeret
Ganske enkelt worst case scenario når man er alene hjemme. Uhyggeligt! Shockeret
Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #156: 17 Jul 2009, 21:32 »


Hvordan kan du sige til din bror at han skulle stoppe for hajtænderne når i kører i ikke kører i samme bil?
Jeg tror de kører på cykel, men det kan være jeg har opfattet det forkert Smiley
Zone er også kun 20 år nu, så tvivler på han kørte i bil for fem år siden Smiley
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #157: 17 Jul 2009, 21:36 »

Som Abramovich siger, var vi på cykel. Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Bimmand
Gæst
 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #158: 17 Jul 2009, 21:36 »

Jeg var selv 11 år da det skete, kan godt være det ikke lyder som noget stort men jeg blev selv forskrækket af det.

Min mor havde været syg i lang tid og hun havde et eller andet udenfor æggestokkene, hun havde ligge i sin seng i snart 4 dage uden at kunne rejse sig, men hun ville lige ud og have noget luft på et tidspunkt min mor falder så om og besvimer 3 gange på under 15 min, jeg var ved at skide i bukserne for havde jo aldrig set min mor sådan før.
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #159: 17 Jul 2009, 21:39 »

Har to historier, dog ikke så slemme som nogen af de øvrige, for der er godt nok nogen slemme imellem. Ubeslutsom

Den første finder sted på motorvejen, på vej hjem fra sæson premieren mellem Brøndby og Herfølge, altså en del år siden. Lige pludeselig kører vedkommende, der kører i indersporet, på tværs af vejen og ud i en mark. 2-3 biler, inkl. os, stopper os, ringer efter politiet, så de kan få fat i ham, men i mellemtiden kom han dog op på vejen igen og kørte væk, som intet var sket. Hvad der videre skete, aner jeg ikke.


Den anden historie er ca. fem år gammel, mener også jeg har skrevet den før herinde.. Men anyways, min bror, mine halvbrødre og jeg skulle ned i centeret og købe noget ædelse, på vej hjem kørte min bror og jeg ræs. Da vi nærmere os nogen hajtænder begyndte jeg at bremse op, det gjorde min bror ikke, selvom jeg sagde, han skulle. Så kom worst case scenario, han kørte ind i siden på en bil, der kom kørende, fløj lidt op og landede på ryggen. Han slap med en brækket arm.
Ret weired bare at køre videre..
Men det må da ha set voldsomt ud, at se en bil køre ud på en mark..
Logged

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #160: 17 Jul 2009, 21:39 »

Som Abramovich siger, var vi på cykel. Smiley

Godt!  Peace
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Pepe
Gæst
 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #161: 17 Jul 2009, 21:43 »

Min værste oplevelse kan ikke måle sig med de fleste af jeres, men I får den da alligevel.

For godt et år siden var jeg i praktik på en skole på fyn, hvor min far arbejder. Han er studietekniker dernede, og jeg fulgte ham i de dage. Vi er så kommet hjem en aften, og jeg sidder og spiller noget Playstation med en af mine venner. Min ven skal så på toilettet, og jeg kan høre, at min papmor holder ham tilbage, da han er på vej op til mit værelse igen. Så kommer min far ind, grædende, og fortæller, at min bedstefar er død af et hjertestop. Kunne slet ikke fatte det lige i starten. Han var 70 år, og blot tre dage inden havde vi været oppe og besøge ham og min bedstemor. Vi havde været i vandet med ham og spillet fodbold og så videre, og han virkede virkelig ikke som en mand, der skulle dø..

Ellers stor sympati til jer alle sammen, der er nogle slemme historier imellem.  Ubeslutsom
Logged

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #162: 17 Jul 2009, 21:58 »

Ja der er nogle slemme imellem og især dem om død og mine har da været slemme, men jeg har aldrig set et menneske dø heldigvis...

Vh.Blackstone
Logged

SimonHO
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #163: 17 Jul 2009, 22:01 »

Har ikke oplevet det helt store. Udover dengang jeg var i praktik på Viborg Sygehus.. Synet af en nøgen gammel dame, væmmes jeg stadig ved..
Logged

"There were no time to think, i just hit it"
- Andres Iniesta, Chelsea 1 - 1 Barcelona

Blankesten
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #164: 17 Jul 2009, 22:34 »

Så vil jeg også lige komme med en oplevelse jeg havde imorges ved 06:00 tiden.

Jeg og 2 venner var på vej hjem fra Kbh, efter at havde været i byen. Det havde indtil da været en af de fedeste byture jeg har haft, men det ændrede sig til at skulle blive til kaos. For på vej hjem, ser vi en christiania bike holde ude ved et lyskryds, men der var ingen mennesker. Jeg går selvfølgelig over for at kigge om der var en person som havde lagt sig ned i den for at sove, men personen nede i vognen sov ikke, han var blevet skudt i hånden og låret. Jeg siger/råber straks til mine venner at der skal ringes 112, men inden det bliver gjort, kommer der en ambulance ved lyskrydset. Jeg råber og løber over mod den. Jeg får sagt til dem, at der ligger en mand og er blevet skudt, men til min overraskelse, så siger de at det vil de ikke tage sig af, da de ikke har fået nogle opkald fra centralen af endnu .. Det fandme for vildt, manden er blevet skudt, og så kører de bare videre. Det kan godt være at jeg ikke fik sagt det tydeligt, da jeg var fuld, men når jeg står og peger og prøver at forklare dem hvad der er sket, så er de fuldstændige ligeglade! hvad sker der for det Shockeret
Vi får så ringet efter 112 og få minutter senere kommer der 2-3 politibiler og spærer hele vejen af, og så blev vi ellers bare afhørt og fortalt dem historien.

EB artikel: http://ekstrabladet.dk/112/article1195517.ece
Logged

!!  Supra Societatem Nemo  !!

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010