home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Jul 2024, 13:17 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 597 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Dårlige oplevelser
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 Udprint
Forfatter Emne: Dårlige oplevelser  (Læst 28700 gange)
SebastianLyngsøe
Gæst
 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #165: 17 Jul 2009, 22:51 »

Vildt, Blankesten. Utroligt det med ambulance folkene. Så godt historien i nyhederne.
Logged

DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #166: 17 Jul 2009, 23:34 »

Hm Pepe gør mig da ondt at høre..
Synes sgu den er slem nok det er jo heller ikke ligefrem en konkurrence om hvem der har den værste historie Skuffet
Logged

Pepe
Gæst
 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #167: 17 Jul 2009, 23:53 »

Haha nej, det er det self ikke, kom lige til at formulere det lidt sjovt Opstemt

Men tak for medfølelsen Wink Det er dog over et år siden, så det er ved at komme på afstand Smiley
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #168: 18 Jul 2009, 00:02 »

Nå nu skulle den være postet rigtigt Rullende Øjne.. Men det er noget jeg skrev tidligere i år, men det er stadig det værste jeg har oplevet Skuffet

Tilbage i maj 03 var jeg på klassetur til jesperhus... Om torsdagen skulle vi, som vi havde været de andre dage ned i svømmehallen... Det var totalt lækkert, og dejligt varmt...

Nå men dengang elskede jeg at dykke under vandet og blive dernede længe... Det gjorde jeg også i denne situation... Efter at havde været dernede i omkring 20 sek, ville jeg op da jeg slet ikke havde mere luft... Men da jeg næsten kommer op til overfladen, er der en korkmåtte som er lagt over mit hoved... Så jeg ikke kunne komme op og få luft.. Jeg gik selvfølgelig totalt i panik, og kunne slet ikke komme væk... VIRKELIG BANGE... Kastede mig panisk fra side til side under vandet, og gispede så jeg fik vand langt ned i lungerne... Så kunne jeg mærke at jeg blev døsig pludseligt, og at det lysnede for mine øjne...

Hvorefter korkmåtten forsvandt... Så jeg kunne komme op... Jeg var totalt i chok da jeg kom op... Nogle af pigerne kiggede på mig og begyndte at snakke til mig( de havde ik set det)... Jeg kunne slet ikke få et ord ud...

Og det påvirkede mig lang tid efter, hvor jeg slet ikke havde lyst til at gå i vandet, og da slet ikke dykke...

Den dag i dag, er det stadig ik det bedste jeg ved, men nu tør jeg det igen...

Det er det værste jeg nogensinde har været udsat for... Og håber aldrig at lide druknedøden... Klamt som bar fanden...
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #169: 18 Jul 2009, 00:08 »

Jeg har aldrig selv oplevet noget helt forfærdeligt, men vil dele en oplevelse om min mor havde med Jer.

Hun er social- og sundshedsassistent og var ude og køre sin daglige rute, da hun modtager et nødkald. Mange ældre har sådan en elektrisk knap hængende om halsen som de kan trykke på hvis de skal have hjælp. Hun modtager så nødkaldet og bliver sent derud da hun er den nærmeste. Hun kører så hurtigt derhen som hun kan, men da hun kører ind på grunden møder et skræmmende syn hende. Igennem et vindue kunne hun se den ældre dame der sad i kørested sidde inde i et røgfyldt køkken. Hun ringer hurtigt efter Falck og i løbet af et minut kommer en frivillig brandmand der var lige i nærheden. Min mor var ved at gøre klar til at gå ind og hente hende den ældre ud. Brandmanden får hende dog talt fra hende da der var så røgfyldt at kun en røgdykker ville kunne gå derind. Men mens de ventede på et slukningskøretøj og mandskabet kunne mine mor stå og se damens forpinte ansigt gennem vinduet mens hun brænde levende, og høre hendes skrig. Til sidst sprænger vinduerne pga. varmen og efter nogle minutter stopper damen med at skrige og er død. I mellemtiden er Falck kommet og er gået igang med at slukke brænden og gøre sig klar til at gå ind, men de kom for sent fordi det hele gik så hurtigt. Man mener den ældre dame har siden og røget i kørestolen og så er faldet i søvn og tabte cigaretten ned i kørestolen som var forret med puder. Disse er så gået i brand og hun har fået skubbet dem væk fra sig, men de skulle så have tændt noget andet og så skulle det hele være brændt af.
Efterfølgende fik alle der var til stede krisehjælp og alt det der. Men min mor blev ved med at have mareridt og se og høre den gamle dame brænde op for sig. Hun fik først "fred" for det efter begravelsen, hvor hun mødte familien og de fik fortalt hende at hun intet have kunnet gøre.
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #170: 18 Jul 2009, 00:11 »

VK: Det lyder alligevel virkeligt nederen. At drukne mener jeg også bare er noget helt forfærdeligt, og virkeligt klamt.
Jeg kan også huske at jeg som ca. 13 årig var ved at blive kvalt under vandet i en svømmehal, hvor jeg med nogle venner bøvlede lidt rundt. Pludseligt hev en af mine venner mig op, og hold kæft hvor var jeg bleg i ansigtet.
Logged

Pepe
Gæst
 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #171: 18 Jul 2009, 00:14 »

Lyder forfærdeligt, VK.. Druknedøden må være det værste..

Gerrarden: Shit, det lyder vildt.. Må have været en ekstremt tragisk oplevelse for din mor.. Godt hun er kommet over det Smiley
Logged

Dimma
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #172: 18 Jul 2009, 00:30 »

Har da også en skræmmende oplevelse.

Min mor havde i en lille periode haft mange mavesmerter, og havde også været hos lægen, som havde givet hende noget medicin . Men en aften havde hun virkelig hårde smerter, så hun ringede til vagtlægen, som så bad hende om at komme. Mig og min stedfar kørte så min mor til vagtlægen, som så gav min mor en sprøjte. Vi satte os ind i bilen og kørte hjem af, vi spurgte hvordan hun havde, og hun sagde at hun havde bedre, men at hun gerne lige ville sove. Det fik hun så lov til, så vi snakkede ikke hele turen hjem. Da vi kommer hjem og kører bilen i garagen, så prøver vi at vække min mor. Hun reagerer slet ikke, vi prøver at skubbe lidt hårdere til hende, men ingen reaktion. Så prøver vi at åbne hendes dør og hjælpe hende ud, da vi så har fat om hende og får hende ud af bilen knækker hun nærmest bare sammen, og vi kan godt se at den er helt galt. Mig og min stedfar får løftet hende ind på sofaen og tilkaldt 112. Min søster og hendes kæreste kommer hurtigt, og kort efter holder ambulance og lægebil ude foran. Det er altså et skræmmende syn .. De tog min bevidstløse mor med sig på sygehuset, hvor hun senere vågnede..

Det viser sig så at lægevagten havde givet hende en indsprøjtning min mor ikke kunne tåle.. :S


Hun har det fint nu, men var dog indlagt i 4 dage.
« Seneste Redigering: 18 Jul 2009, 00:32 af Dimma » Logged


The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #173: 18 Jul 2009, 00:37 »

Har da også en skræmmende oplevelse.

Min mor havde i en lille periode haft mange mavesmerter, og havde også været hos lægen, som havde givet hende noget medicin . Men en aften havde hun virkelig hårde smerter, så hun ringede til vagtlægen, som så bad hende om at komme. Mig og min stedfar kørte så min mor til vagtlægen, som så gav min mor en sprøjte. Vi satte os ind i bilen og kørte hjem af, vi spurgte hvordan hun havde, og hun sagde at hun havde bedre, men at hun gerne lige ville sove. Det fik hun så lov til, så vi snakkede ikke hele turen hjem. Da vi kommer hjem og kører bilen i garagen, så prøver vi at vække min mor. Hun reagerer slet ikke, vi prøver at skubbe lidt hårdere til hende, men ingen reaktion. Så prøver vi at åbne hendes dør og hjælpe hende ud, da vi så har fat om hende og får hende ud af bilen knækker hun nærmest bare sammen, og vi kan godt se at den er helt galt. Mig og min stedfar får løftet hende ind på sofaen og tilkaldt 112. Min søster og hendes kæreste kommer hurtigt, og kort efter holder ambulance og lægebil ude foran. Det er altså et skræmmende syn .. De tog min bevidstløse mor med sig på sygehuset, hvor hun senere vågnede..

Det viser sig så at lægevagten havde givet hende en indsprøjtning min mor ikke kunne tåle.. :S


Hun har det fint nu, men var dog indlagt i 4 dage.

Den der situation har jeg faktisk også været i. Min mor havde igennem længere tid været syg og havde haft det rigtig dårligt. Til sidst havde hun det så dårligt at hun knap nok kunne snakke. Jeg og min stedfar talte om at få hende indlagt, men det ville hun slet ikke høre tale om. Vi ringede så efter vagtlægen der kom ud til os. Han gav hende også en indsprøjtning, det var vist der der Demerol. Det gjorde ihvertfald hun sov i to dage, vagtlægen var vist irriteret over at blive kaldt ud og troede hun bare pyldrede. Da hun vågnede var hun lidt mere frisk og tog så til egen læge der tog et EKG og sendte hende direkte på sygehuset, hun havde haft en blodprop. Vagtlægen skulle have indlagt hende og det var et held hun overlevede og at blodproppen passerede.
Efterfølgende indberettede overlægen fra sygehuset vist vagtlægen, ved ikke om han blev fyret eller om han fik en kraftig irettesættelse, men der skete ihvertfald et eller andet.
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Dimma
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #174: 18 Jul 2009, 00:43 »

Nordjyske vagtlæger er ikke for smarte.. ;S
Logged


Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #175: 18 Jul 2009, 00:50 »

Lyder sgu ikke rart Dimma og Gerrarden..
Logged

Benjamiin
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #176: 18 Jul 2009, 00:58 »

Det her er ikke sket på mig, men på en af mine bedste venner. Selvom oplevelsen var dårligst for ham, var det også ret skræmmende for mig.

Vi var en flok 10 årige, der skulle holde nytårsaften sammen. Vi rendte bare rundt og fyrte krudt af. Vi gik over til en anden ven, som boede i nærheden. Vi havde tænkt os, at spørge vores ven om at han ville med ud, men en fra flokken synes det ville være sjovt at kaste nogle heksehyl ind i hans have. Vennens far løb ud i haven og råbte efter os, så vi løb bare væk. Han var tydeligvis fuld. Faren løb efter os, så vi blev ved med at blev løbe. Vi blev splittet, men vi mødte hinanden efter en del tid. En fra flokken, som ikke havde kastet heksehyl ind i haven, men som bare var med, var blevet taget af ham faren, som havde taget hans hætte af og slået den med ham. Han tog derefter hans sikkerhedsbriller og ødelagde dem, og sagde at vi skulle holde os væk. Han havde grædt, og han var rigtig chokeret.

De følgende dage gad han ikke udenfor, og vi har alle holdt os langt væk fra faren og ham vennens hus. De anklagede ham ikke eller noget, som jeg er lidt sur over, at de ikke gjorde.
Logged

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #177: 18 Jul 2009, 01:02 »

Det her er ikke sket på mig, men på en af mine bedste venner. Selvom oplevelsen var dårligst for ham, var det også ret skræmmende for mig.

Vi var en flok 10 årige, der skulle holde nytårsaften sammen. Vi rendte bare rundt og fyrte krudt af. Vi gik over til en anden ven, som boede i nærheden. Vi havde tænkt os, at spørge vores ven om at han ville med ud, men en fra flokken synes det ville være sjovt at kaste nogle heksehyl ind i hans have. Vennens far løb ud i haven og råbte efter os, så vi løb bare væk. Han var tydeligvis fuld. Faren løb efter os, så vi blev ved med at blev løbe. Vi blev splittet, men vi mødte hinanden efter en del tid. En fra flokken, som ikke havde kastet heksehyl ind i haven, men som bare var med, var blevet taget af ham faren, som havde taget hans hætte af og slået den med ham. Han tog derefter hans sikkerhedsbriller og ødelagde dem, og sagde at vi skulle holde os væk. Han havde grædt, og han var rigtig chokeret.

De følgende dage gad han ikke udenfor, og vi har alle holdt os langt væk fra faren og ham vennens hus. De anklagede ham ikke eller noget, som jeg er lidt sur over, at de ikke gjorde.

I ville ikke få noget ud af en anklage. Blive slået med en hætte og få ødelagt ens briller.. I lavede jo også drengestreger.
Logged

Benjamiin
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #178: 18 Jul 2009, 01:04 »

I ville ikke få noget ud af en anklage. Blive slået med en hætte og få ødelagt ens briller.. I lavede jo også drengestreger.

Ja, det er nok rigtigt.

Bare ærgerligt at det var ham, som det gik udover, og ikke ham som syntes, at det ville være sjovt at lave drengestreger.
Logged

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #179: 18 Jul 2009, 01:06 »

Ja, det er nok rigtigt.

Bare ærgerligt at det var ham, som det gik udover, og ikke ham som syntes, at det ville være sjovt at lave drengestreger.

Det har du helt ret i. Det er synd det går udover ham, som rent faktisk er uskyldig.
Logged

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010