home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Jul 2024, 13:17 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 383 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Dårlige oplevelser
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: Dårlige oplevelser  (Læst 28697 gange)
bibo123
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Dårlige oplevelser
« : 16 Jul 2009, 23:07 »

Ville starte en tråd om dårlige oplevelser så man kan få snakket dem igennem osv..

Når men jeg var på roskilde station da ham, der blev påkørt af et gennemkørende lyntog, eller nærmere sad på en bænk med ryggen til lige der var han sprang ud, der er dog en reklame væg mellem de 2 bænke. Jeg kunne høre da han ramte toget og fik noget på hånden og trøjen.
« Seneste Redigering: 16 Jul 2009, 23:10 af bibo123 » Logged

,,

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #1: 16 Jul 2009, 23:24 »

Det må ha været en meget slem og dårlig oplevelse at overvære og så så tæt på at få blod på kan jeg forestille mig, men hvordan har du det med det hele og situationen osv...
Jeg kunne forestille mig at man kunne få et trauma eller lignende efter at ha set sådan noget, men ved det ikke, men det må da ha været underligt osv...

Vh.Blackstone
Logged

bibo123
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #2: 16 Jul 2009, 23:28 »

Sad med ryggen til og gad ikke kigge derhen for så ville jeg nok ikke have det så godt sad på den "rigtige" side altså der hvor han ikke sprang ud.. men svært at forestille sig hvad der foregår oppe i hovedet på ham lige inden han hopper.. der var en ældre dame der sagde hovedet var røget af hørte jeg det som. og der var en pige på ca. min alder der sad på den anden side de begyndte at græde forståligt nok. tror aldrig jeg glemme den lyd da han ramte toget
Logged

,,

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #3: 16 Jul 2009, 23:30 »

Det kaldes for en dårlig oplevelse. Det kan jeg slet ikke matche på nogen måde. Hold da kæft. Shockeret Skuffet
Logged

bibo123
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #4: 16 Jul 2009, 23:32 »

Det kaldes for en dårlig oplevelse. Det kan jeg slet ikke matche på nogen måde. Hold da kæft. Shockeret Skuffet

så det ikke men kunne bare høre det det var alt for klamt det var nok 3-4 meter bagved mig han sprang
Logged

,,

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #5: 16 Jul 2009, 23:35 »

Nysgerrigt spørgsmål: Hvordan kunne du få noget på trøjen og hånden, hvis du sad på den anden side af reklamevæggen?

Men jeg kan godt forstå dig, det må satme have været ubehageligt og ulækkert!!

Min dårligste oplevelse var nok da jeg var i praktik hos politiet, og da vi så var på patrulje blev vi kaldt ud til et trafikuheld. Vi kunne vælge om vi ville sættes af, eller opleve det - vi var mig og 2 piger i bilen, og den ene pige blev sat af mens den anden tog med.
Vi skulle have blevet væk - da vi kom derud, sad der 2 voksne og 1 barn i den ene bil, moren til barnet blev samlet op i stykker efter hun var røget ud gennem forruden, mens mandens hals var brækket og hans hoved hvilede ned langs brystet.  Barnet overlevede med nød og næppe, og brækkede "kun" et par ribben.

Den anden fører som var blevet påkørt havde bare ondt i nakke og ryg. Ulækker oplevelse, som er sygt ubehagelig at tænke tilbage på fordi man så det hele så tæt på.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #6: 16 Jul 2009, 23:36 »

Ja hold da kæft, det må ikke være rart bibo123 Skuffet
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #7: 16 Jul 2009, 23:37 »

Heller ikke for dig Caspper.
Logged

bibo123
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #8: 16 Jul 2009, 23:39 »

Nysgerrigt spørgsmål: Hvordan kunne du få noget på trøjen og hånden, hvis du sad på den anden side af reklamevæggen?

Men jeg kan godt forstå dig, det må satme have været ubehageligt og ulækkert!!

Min dårligste oplevelse var nok da jeg var i praktik hos politiet, og da vi så var på patrulje blev vi kaldt ud til et trafikuheld. Vi kunne vælge om vi ville sættes af, eller opleve det - vi var mig og 2 piger i bilen, og den ene pige blev sat af mens den anden tog med.
Vi skulle have blevet væk - da vi kom derud, sad der 2 voksne og 1 barn i den ene bil, moren til barnet blev samlet op i stykker efter hun var røget ud gennem forruden, mens mandens hals var brækket og hans hoved hvilede ned langs brystet.  Barnet overlevede med nød og næppe, og brækkede "kun" et par ribben.

Den anden fører som var blevet påkørt havde bare ondt i nakke og ryg. Ulækker oplevelse, som er sygt ubehagelig at tænke tilbage på fordi man så det hele så tæt på.

sad helt ude ved siden altså af reklame væggen sad foroverbøjet og læste om turen da der pludslig sprøjtede noget op på hånden troede det var noget i en plastik grus eller noget da det lød sådan eller når du smadre et æble..


Lyder sgu ikke rart håber du helt ok efter det... det alt for klamt og sørgeligt
« Seneste Redigering: 16 Jul 2009, 23:41 af bibo123 » Logged

,,

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #9: 16 Jul 2009, 23:40 »

sad helt ude ved siden altså af reklame væggen sad foroverbøjet og læste om turen da der pludslig sprøjtede noget op på hånden troede det var noget i en plastik grus eller noget da det lød sådan eller når du smadre et æble
Lækkert.. kan lige forestille mig det
Logged

bibo123
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #10: 16 Jul 2009, 23:42 »

Lækkert.. kan lige forestille mig det


hvis jeg havde siddet på den anden side så havde jeg nok fået farvet hår
Logged

,,

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #11: 16 Jul 2009, 23:43 »

Ja jeres er meget slemme og værrere end min oplevelse, men min er selvoplevet og den går ud på efter at ha været oppe at skændes eller lignende at blive overfaldet bagfra og røg på hospitalet med 13 sting til følge.
Jeg burde ha kigget og forsvaret mig, som jeg plejer, man kan heldigvis ikke se stingene i hovedbunden mere, men det var slemt og jeg havde også blåtøje, da jeg stod med hovedet ligetil, men vendte det og bagefter slog han mig i hovedet bagfra med et askebæger...

Vh.Blackstone
Logged

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #12: 16 Jul 2009, 23:45 »

Ja jeres er meget slemme og værrere end min oplevelse, men min er selvoplevet og den går ud på efter at ha været oppe at skændes eller lignende at blive overfaldet bagfra og røg på hospitalet med 13 sting til følge.
Jeg burde ha kigget og forsvaret mig, som jeg plejer, man kan heldigvis ikke se stingene i hovedbunden mere, men det var slemt og jeg havde også blåtøje, da jeg stod med hovedet ligetil, men vendte det og bagefter slog han mig i hovedet bagfra med et askebæger...

Vh.Blackstone

Er fandme heller ikke sjovt. Og det må satme have gjort ondt.
Hvordan kunne det være det endte sådan?
Logged

bibo123
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #13: 16 Jul 2009, 23:45 »

Ja jeres er meget slemme og værrere end min oplevelse, men min er selvoplevet og den går ud på efter at ha været oppe at skændes eller lignende at blive overfaldet bagfra og røg på hospitalet med 13 sting til følge.
Jeg burde ha kigget og forsvaret mig, som jeg plejer, man kan heldigvis ikke se stingene i hovedbunden mere, men det var slemt og jeg havde også blåtøje, da jeg stod med hovedet ligetil, men vendte det og bagefter slog han mig i hovedet bagfra med et askebæger...

Vh.Blackstone

lyder grimt. men det var da godt det med stingende at man ikke kan se dem. Hvad var der sket forinden


Caspper har spurgt om det
Logged

,,

sindsygt
Gæst
 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #14: 16 Jul 2009, 23:47 »

Hold kæft nolge crazy historier i har Caspper og bibo.. Det må da være voldnedern bagefter Skuffet..

Min værste historie er ikke sådan noget helt fysisk med sprøjtende blod osv, men for 2½ år siden fik min mor brystkræft. Det var den sværeste periode i mit liv so far. Heldigvis var den ikke så slem, ås hun overlevede og lever i bedste velgående i dag..
« Seneste Redigering: 16 Jul 2009, 23:50 af sindsygt » Logged

Sider: [1] 2 3 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010