home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Okt 2024, 20:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 908 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Dårlige oplevelser
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: Dårlige oplevelser  (Læst 29625 gange)
Cesc
Gæst
 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #120: 17 Jul 2009, 02:22 »

Det største problem er faktisk, at det jo kan komme pludseligt. Det kan tænkes at jeg mister fire familiemedlemmer på en uge, bare for at vise, hvor vildt det egentligt kan være. Men en klam sygdom, hvor personen bliver helt grå i huden, og for at overdrive en smule, kommer vedkommende til at ligne et råddent træ..

Derudover har min farfar alzheimer, min farmor døde fredag den 13. juni sidste år - siden har min farfar haft det svært, og min mormor faldt for et par uger siden, og hendes knæ har det ikke ret godt. Hun kan knap nok rejse sig op, og hun bor på anden sal. Min farfar har det ret slemt, og så sent som i dag, var han ved at drive min far til vanvid. Det er en anelse tragikomisk, det dement dér.. Min farfar styrkertræner heller ikke mere, ja en 80-årig kan godt pumpe jern, men det gør han ikke mere, og nu kan han knap nok skubbe en græsslåmaskine uden motor. Det var det som problemet var i dag, og jeg vil ikke gå nærmere i detaljer om dagens hændelser.. Men det er en rigtig sød familie jeg har, især min mormor elsker jeg højere end noget andet! Hun har altid været der for mig, altid været hende som har fulgt mig i børnehave som lille, hende som har passet mig 1000 gange, hende som har bagt kage everyday, ja - får det hårdt når hun går bort..
Logged

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #121: 17 Jul 2009, 02:30 »

Ja det er det og det er ikke det hele og det ligger tilbage i fortiden, da jeg nu efter 3 år prøver at leve et normalt liv, men det gamle liv trækker i mig hele tiden fordi at jeg savner at der sker noget og savner at leve på kanten af  livet og det, som at jeg har fortalt er sket inden at jeg blev 23 og det er fra især mellem, da jeg var 17 år og til 23 at jeg levede i halvkriminelt miljø, men jeg var fuld første gang, som 11 årig og gik i 4.Klasse og nogle gange derefter og røg hash 1.Gang, som 16 årig, røg hver dag, som 17 årig og ca. 6 år frem og prøvede svampe 1.Gang, som 18 årig og ecstacy og kokain, som 20 eller 21 årig osv. og jeg haRr fået tæsk 2 gange,uddelt tæsk 1 en enkelt gang mod en med rocker relationer, set en del fået tæsk og været oppe at skændes med nogle i en bus og da vi steg ud ventede 2 af mine venner med køller og jeg har prøvet amfetamin og som sagt set narkomaner skyde/sprøjte heroin op i/ind i deres årere, men alt det ligger 3 år tilbage og så er der ting, som at jeg ikke kan sige fordi at det har været kriminelt desværre og der har da også været nogle piger ind i mellem, dog kun engangs affærer...
men jeg har levet et omfangsrigt liv, men det underlige ved det hele er at jeg ikke mener at jeg har oplet ret meget fordi at dem, som jeg færdedes med havde oplevet meget mere og jeg har kendt en del folk og jeg overvejer at skrive en bog om mit liv og holde foredrag, når at jeg har lavet en dokumentarfilm om stofmisbrug sammen med en anden og så ud at holde foredrag om det og om at færdes i de/det rigtige miljø, hvor respekten ikke kommer efter hvor meget lort, som man har lavet, men efter andet og hvis at jeg får børn skal de opdrages mere strengt end jeg er blevet for jeg er frit opdraget, nok for frit, mine forældre burde ha sagt noget mere, men jeg tror ikke at jeg ville ha hørt eftet desværre og de fleste ting er også sket efter at jeg blev 17 år og jeg tror faktisk at min far har oplevet næsten ligeså meget, som mig og jeg har hængt ud med nogle, som han kendte og hang ud med, da ha var yngre og som stadig hænger ved og i det miljø...

Vh.Blackstone
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #122: 17 Jul 2009, 07:07 »

Min Mormor blev indlag på hospitalet og de sagde hun ikke ville overleve natten over . Så Min søster , min onkel og så jeg selv blev der indtil hun døde . vi sad inde ved hende og så en maskine hjalp hende med at trække vejret og til sidst var der ikke mere at gøre , så vi så da hjertet stoppede med at slå det var en væmmelig oplevelse det lød nærmest som om hun blev kvalt i sit eget spyt . Ligesom en der hev efter vejret . Men jeg er glad for jeg var der på hospitalet .

Jeg har også engang set en få monster mange tæsk uden jeg kunne gøre noget oppe på Tisvilde Bio og Bistro . Det var ikke rart at se en familiefar få tæsk af nogle med rygmærker foran sin familie ..

Jeg blev af mine forældre nærmest beordret til ikke at tage med ind, men af en eller anden mærkelig grund er jeg glad for at jeg var der, da han døde! På et eller andet plan for at sige farvel! Det skal lige siges at han havde været bevidstløs i 2 dage inden!

Det der imponerer mig, var at sygeplejersken om morgenen (Til min bevidstløse farfar) havde sagt: Nu holder du ud indtil HELE familien er her! 20 min efter min ene fætter og hans kone kom derud, døde han!

Jeg ved ikke om det er skæbnen eller en eller anden højerestående magt, men jeg er nødt til at tro på at han hørte det og kæmpede til det sidste Forlegen
Logged

LassePetersen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #123: 17 Jul 2009, 10:36 »

Den dårligste oplevelse må være da jeg oplevede et bandeopgør på åben gade i Kansas City. (var på udvekslingsophold derovre)
To grupper på nok en 15 stykekr i hver kommer pludselig løbende mod hinanden og begynder at slås. Det var ikke så slemt, det er set før. Men da mange af dem begynder at trække knive og to enda pistoler, var det ikke så sjovt længere.
En gut blev stukket i halsen, og en anden tre-fire gange i brystet.

Meget ubehageligt at opleve.
Logged


quuNix
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #124: 17 Jul 2009, 11:02 »

min værste situoation var da mig og min ven skulle hjem til mig ved 22 tiden. Da vi køre inde i skoven mens det er helt sort kommer vi op til et hus ved vejen hvor vi høre en hund gø. Da den begynder at løbe efter os da vi cykler kan jeg høre den ånde bagefter mig. Jeg var skide bange....
Logged

Tja for en sjældent gangs skyld må jeg give vatpinden ret.

quuNix
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #125: 17 Jul 2009, 11:03 »

Det største problem er faktisk, at det jo kan komme pludseligt. Det kan tænkes at jeg mister fire familiemedlemmer på en uge, bare for at vise, hvor vildt det egentligt kan være. Men en klam sygdom, hvor personen bliver helt grå i huden, og for at overdrive en smule, kommer vedkommende til at ligne et råddent træ..

Derudover har min farfar alzheimer, min farmor døde fredag den 13. juni sidste år - siden har min farfar haft det svært, og min mormor faldt for et par uger siden, og hendes knæ har det ikke ret godt. Hun kan knap nok rejse sig op, og hun bor på anden sal. Min farfar har det ret slemt, og så sent som i dag, var han ved at drive min far til vanvid. Det er en anelse tragikomisk, det dement dér.. Min farfar styrkertræner heller ikke mere, ja en 80-årig kan godt pumpe jern, men det gør han ikke mere, og nu kan han knap nok skubbe en græsslåmaskine uden motor. Det var det som problemet var i dag, og jeg vil ikke gå nærmere i detaljer om dagens hændelser.. Men det er en rigtig sød familie jeg har, især min mormor elsker jeg højere end noget andet! Hun har altid været der for mig, altid været hende som har fulgt mig i børnehave som lille, hende som har passet mig 1000 gange, hende som har bagt kage everyday, ja - får det hårdt når hun går bort..
Du må virkelig have et hårdt liv engang imellem ...
Logged

Tja for en sjældent gangs skyld må jeg give vatpinden ret.

quuNix
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #126: 17 Jul 2009, 11:20 »

Min dårligste oplevelse var engang da jeg var til kamp på Silkeborg Stadion.. Jeg og et par gutter sidder helt nede på de nederste pladser(lige ved siden af banen) da SIF og VFF spiller kamp(jeg TROR det var i den kamp, hvis ikke så har jeg hørt på det tv) da Jacob Olesen pludselig, helt tilfældigt brækker anklen.. jeg sværger ved GUD at jeg HØRTE dengang den brækkede og for SATAN hvor tog han sig til foden.. det skal jeg da lige love for.. hold kæft en grim oplevelse at få og SPECIELT når man sidder så tæt på banen som vi gjorde.. Ubeslutsom
Det var på viborg stadion Smiley
Logged

Tja for en sjældent gangs skyld må jeg give vatpinden ret.

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #127: 17 Jul 2009, 11:52 »

Jeg har også et par dårlige oplevelser at byde ind med.

Tilbage i 2005, eller 2006, boede min mor, papfar og søskende til leje i et halvgammel (ulækkert) hus. Huset ligger et par kilometer uden for Thisted i en by der hedder Thorsted. Nå, det har egentlig ikke noget med historien at gøre. Pludselig en nat kommer mine forældre stormende ind i min lillebrors og mit soveværelse: ''Se, det brander udenfor'', siger de og spørger om vi vil med ud og se det. Jeg takker, af én eller anden grund, nej tak og sover videre. Jeg når dog knap nok at falde i søvn før min papfar igen kommer op og siger, at nu SKAL jeg ud, fordi det er bange for at ilden breder sig til vores hus. Fint, jeg kommer med ud og da jeg træder ud af døren kan jeg mærke varmen fra bygningen lige ved siden af vores hus. Der bor ikke nogen i bygningen, men det er DLG der ejer den så der er masser af brandbart materiale derinde. På det tidspunkt kommer en brandmand over og siger at vi nok skal tænke over om der er noget vi gerne vil redde ud derfra. Lidt omtåget er det første jeg tænker på min playstation... Mine forældre løber så de næste par minutter ud og ind af huset for at tage billeder, videoer osv. ud, mens min lillebror og jeg sidder tilbage i bilen. Det var virkelig væmmeligt bare sidde der og kigge mens bygningen ved siden af står i flammer. Mine forældre prøver at ringe til vores far, så vi kan komme derned og sove, men han sover altså rimelig tungt, så vi kommer i stedet ud til min farmor og farfar. Jeg klan tydeligt huske at vi sidder og drikker Super Topform derude og snakker om alt andet end branden. Igen kunne man bare sidde og tænke over alt der gik op i flammer hjemme i huset. Det er så vanvittigt meget man mister.
Om morgenen ringer min mor så. Huset er IKKE brandt ned. Der stod en brandmur (ved ikke helt hvad det er, udover at navnet giver en idé) mellem vores hus og bygningen, som altså lå maks 5 m. fra hinanden. Vores hus har fået nogle røgskaderne, men er ellers helt som da vi tog afsted. DLG-bygningen er dog brandt fuldstændig ned og der ligger endda en bil (ejeren havde brugt noget af lageret til hans veteranbiler) derinde blandt al asken.
Til branden var der tilkaldt forstærkninger fra hele området og det havde været én af de voldsomste brande i Thy. Vi fik også at vide at hvis brandmuren ikke havde været der, så havde vors hus været lige så brandt som bygningen.

Det var virkelig væmmeligt at opleve. Heldigvis endte det jo godt for os.

Jeg har en enkel mere, om da min far døde, men jeg orker altså ikke at skrive mere nu  Peace

Logged

quuNix
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #128: 17 Jul 2009, 12:11 »

ik for noget men er der nogen herinde der er blevet voldtaget??
Logged

Tja for en sjældent gangs skyld må jeg give vatpinden ret.

søgaard
Gæst
 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #129: 17 Jul 2009, 12:15 »

ik for noget men er der nogen herinde der er blevet voldtaget??
Da den største del er drenge på siden, så er det ikke så sandsynligt og selvom, at der er nogen, som er blevet voldtaget, så tvivler jeg på, at de vil dele det med os, da det er noget, som mærker en for livet og tit har de utrolig svært ved at snakke om det også selvom det er mange år siden.
Logged

quuNix
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #130: 17 Jul 2009, 12:23 »

Undskyld :/
Logged

Tja for en sjældent gangs skyld må jeg give vatpinden ret.

fredesvbg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #131: 17 Jul 2009, 12:33 »

Nu ved jeg ikke hvor meget jeg vil kalde det dårlige oplevelser, men har da haft et par oplevelser her i livet der har fået kvalmen til at melde sig.
Da jeg var et lille kid, fandt mig og nogen venner en gammel mand, der var faldet sammen over et hegn. Da min far er falckmand, har jeg lært lidt førstehjælp, så jeg skulle jo selvfølgelig være den der skulle se om han levede..... Nope, og den følelse af at røre ved hans klamme underlige hud, kan stadig melde sig i mine fingre.
Senere da jeg gik med morgenaviser, kom jeg forbi Svendborgsund broen, og der lå en mand og klagede sig, det var så en spritter der var faldet ud over broen, hans skinneben var så brækket så knoglen stak ud gennem hans bukser, ikke nice.
Senere har jeg været udsendt som soldat, og har da heldigvis ikke oplevet det vilde "krig" men husker stadig at vi skulle ud og hjælpe med en der var kørt galt. I det land jeg var, var der ikke lige noget der hed sikkerhedssele og spiritus lovgivning, så manden havde i en kæmpe brandert placeret sin bil direkte ind i en væg, og slaget var så voldsomt at han havde fået retstammen ind i brystet, vist pga han havde kørt med et ødelagt ret, der måtte jeg sku knække mig da de trak hamfri, den lyd glemmer jeg aldrig.
For et par år siden var jeg på et kursus, sammen med en flok lastbil chaufføre, og de var jo verdensmestre i at køre bil, så en skulle lige køre formel 1 forbi mig og 3 andre biler på en landevej. Jeg så ikke hvordan det skete, men han kørte galt og smadrede direkte ind i et vejtræ. Jeg stoppede selvfølgelig for at hjælpe, og da bilen lugtede meget kraftigt af benzin valgte jeg at trække ham ud af bilen(selvom man jo ikke må hvis der er nakkeskader).  Jeg fik så trukket ham ud og begyndte psykisk førstehjælp, for han var helt klart i chok, og blev ved med at snakke om at han altså ikke havde tid til at sidde og snakke med mig, mens konen gik hjemme og ventede på de skulle ud og handle. Han var godt nok fucked up, aldrig har jeg set så meget blod eller haft så meget blod på mig selv. Det værste ved denne oplevelse var dog, at jeg havde glemt min telefon og forsøgte at få folk til at stoppe ude på landevejen for at ringen efter falck, men der gik 15-20 min før ejeren af huset kom hjem og ringede efter falck, det var sku slemt, da der nok var 20-30 biler der var kørt forbi.

Min værste oplevelse, som jeg stadig slås med, var da min datter fortalte at hendes bedstefar "legede" med hende, selvom politi og andet har undersøgt det og ikke har mente at hans "leg" var grov nok til en sag kan jeg stadig ikke se ham eller høre fra min x at ungerne har besøgt ham, uden at mit hjerte galopere og noget der kunne minde om mordlyst bobler op i mig.
Logged

Vah! Denuone Latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur

Soeby
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #132: 17 Jul 2009, 12:42 »

Nu ved jeg ikke hvor meget jeg vil kalde det dårlige oplevelser, men har da haft et par oplevelser her i livet der har fået kvalmen til at melde sig.
Da jeg var et lille kid, fandt mig og nogen venner en gammel mand, der var faldet sammen over et hegn. Da min far er falckmand, har jeg lært lidt førstehjælp, så jeg skulle jo selvfølgelig være den der skulle se om han levede..... Nope, og den følelse af at røre ved hans klamme underlige hud, kan stadig melde sig i mine fingre.
Senere da jeg gik med morgenaviser, kom jeg forbi Svendborgsund broen, og der lå en mand og klagede sig, det var så en spritter der var faldet ud over broen, hans skinneben var så brækket så knoglen stak ud gennem hans bukser, ikke nice.
Senere har jeg været udsendt som soldat, og har da heldigvis ikke oplevet det vilde "krig" men husker stadig at vi skulle ud og hjælpe med en der var kørt galt. I det land jeg var, var der ikke lige noget der hed sikkerhedssele og spiritus lovgivning, så manden havde i en kæmpe brandert placeret sin bil direkte ind i en væg, og slaget var så voldsomt at han havde fået retstammen ind i brystet, vist pga han havde kørt med et ødelagt ret, der måtte jeg sku knække mig da de trak hamfri, den lyd glemmer jeg aldrig.
For et par år siden var jeg på et kursus, sammen med en flok lastbil chaufføre, og de var jo verdensmestre i at køre bil, så en skulle lige køre formel 1 forbi mig og 3 andre biler på en landevej. Jeg så ikke hvordan det skete, men han kørte galt og smadrede direkte ind i et vejtræ. Jeg stoppede selvfølgelig for at hjælpe, og da bilen lugtede meget kraftigt af benzin valgte jeg at trække ham ud af bilen(selvom man jo ikke må hvis der er nakkeskader).  Jeg fik så trukket ham ud og begyndte psykisk førstehjælp, for han var helt klart i chok, og blev ved med at snakke om at han altså ikke havde tid til at sidde og snakke med mig, mens konen gik hjemme og ventede på de skulle ud og handle. Han var godt nok fucked up, aldrig har jeg set så meget blod eller haft så meget blod på mig selv. Det værste ved denne oplevelse var dog, at jeg havde glemt min telefon og forsøgte at få folk til at stoppe ude på landevejen for at ringen efter falck, men der gik 15-20 min før ejeren af huset kom hjem og ringede efter falck, det var sku slemt, da der nok var 20-30 biler der var kørt forbi.

Min værste oplevelse, som jeg stadig slås med, var da min datter fortalte at hendes bedstefar "legede" med hende, selvom politi og andet har undersøgt det og ikke har mente at hans "leg" var grov nok til en sag kan jeg stadig ikke se ham eller høre fra min x at ungerne har besøgt ham, uden at mit hjerte galopere og noget der kunne minde om mordlyst bobler op i mig.
Shit!

var det din far der "legede" med hende`?
Logged


fredesvbg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #133: 17 Jul 2009, 13:15 »

Shit!

var det din far der "legede" med hende`?

Nope, min X kones far, der også har pryglet min x da hun var barn, så vi er ikke lige på hilsefod mere.
Logged

Vah! Denuone Latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur

quuNix
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #134: 17 Jul 2009, 13:24 »

tæskede du ham ikke efter det??
Logged

Tja for en sjældent gangs skyld må jeg give vatpinden ret.

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010