home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Okt 2024, 20:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 990 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Dårlige oplevelser
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: Dårlige oplevelser  (Læst 29633 gange)
vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #30: 17 Jul 2009, 00:07 »

Så dét var dét, der skete. Jeg skulle op på posthuset og så bare en masse politi, ambulance og brandbiler.. Jah, og en masse spejdere.. Tænkte nok, at en eller anden idiot havde sprunget ud ( jah, undskyld sproget). Men det er så vildt egoistisk at springe ud foran et tog. Der bliver så mange ofre i stedet for bare ét. Husker en episode, hvor en kvinde hopper ud fra Runde Tårn, lige foran en folkeskoleklasse. Det er... Ej, men kan slet ikke ha' det. Hvis man virkelig er så langt ude, at man tænker på selvmord, så må altså bare ikke gå ud over andre.  

Må virkelig have været en ubehagelig oplevelse. Fy for silvan da.  

ja, i stedet for at sluge et glas piller derhjemme! fy for satan
Logged

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #31: 17 Jul 2009, 00:07 »

Sku ikke rare oplevelser Caspper  og bibo :s

Jeg har som sindsygt nok heller ikke haft nogle specielle dårlige fysiske oplevelser. Men det værste der indtil videre er hændet mig er nok for noget tid siden. Min onkel fik af vide for 1½ år siden at han havde lungekræft, hvilket selvfølgelig ikke er særlig fedt. Men han er overlevet indtil videre, dog bliver det værre og værre med hans lungekræft. Men for 1-2 måneder siden fik min moster så lungebetændelse, og røg på sygehuset. Efter hun havde været der en dag, var hendes ene lunge klappet sammen, og man kunne ikke få den åbnet igen. Lægerne fandt en knude nede ved hendes ene lunge, men turde ikke røre den, fordi den sad lige ved "hovedpulsåren" eller hvad den hedder. Så hun røg i respirator, eller kunstigt koma. Igennem en uge var min mor og min mosters børn, min onkel osv. op hos min moster på sygehuset, hvorefter hun så døde. Det har taget hårdt på vores familie, at min onkel har lungekræft, men at min moster så dør inden han har sat træskoene..

Godt nok ubehageligt  Ubeslutsom
Jeg er enig i dit indlæg. Det vigtigste må uden tvivl være at få snakket om det, så man bliver klar over, hvad der rent faktisk er sket. Man må lære at forstå - og ikke mindst acceptere - det. Det gælder især i situationer, der faktisk vedrører en personligt (ikke fordi, jeg vil tale jeres - i mangel af bedre ord - syge oplevelser ned).

Hvis jeg skal bidrage til topic, så kan jeg fortælle en lille historie fra den gang, jeg var fem. De fleste ting fra den tid husker jeg sgu ikke, men denne ene ting husker jeg ganske klart. Jeg får stadigvæk gåsehud, når jeg tænker på det.

Anyway, hele familien er samlet hos min bedstefar, og jeg er blevet hentet i børnehaven. Jeg husker så derefter, at min mor tager mig ud i køkkenet, hvorefter hun giver mig en rød sodavand, og sætter mig op på køkkenbordet... og så fortæller hun mig, at min far er død.

Det er så vildt så soleklart det står i hukommelsen for mig. Alt andet er væk fra den tid, og jeg husker eksempelvis hverken begravelse eller kapellet.. men det der, der står bare lysende klart i min hukommelse.

Jeg kender godt det der med man lige kan huske én enkelt ting der er sket, og ikke noget andet fra den tid. Har det selv sådan, dog positive ting. Men det må godt nok være ubehageligt, at kunne huske den onde besked ligeså tydeligt, men intet andet.  Ubeslutsom


Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #32: 17 Jul 2009, 00:08 »

Så dét var dét, der skete. Jeg skulle op på posthuset og så bare en masse politi, ambulance og brandbiler.. Jah, og en masse spejdere.. Tænkte nok, at en eller anden idiot havde sprunget ud ( jah, undskyld sproget). Men det er så vildt egoistisk at springe ud foran et tog. Der bliver så mange ofre i stedet for bare ét. Husker en episode, hvor en kvinde hopper ud fra Runde Tårn, lige foran en folkeskoleklasse. Det er... Ej, men kan slet ikke ha' det. Hvis man virkelig er så langt ude, at man tænker på selvmord, så må altså bare ikke gå ud over andre.  

Må virkelig have været en ubehagelig oplevelse. Fy for silvan da.  

Helt enig med dig der Njaourinho.
Man ødelægger et menneske fysisk ved selvmord, men man ødelægger også en masse andre psykisk.
Det er det mest egoistiske man kan gøre.
Logged

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #33: 17 Jul 2009, 00:09 »

Nu har jeg ikke læst hele tråden igennem, da noget af det simpelthen er for meget at læse om, men ud fra det jeg HAR læst, kan jeg forstå det som at i aldrig har SET et menneske dø, foran øjnene på jer?

For det har jeg, da min farfar døde af kræft..... En ting er at vide at han ville dø af det, en helt anden ting er at se ham trække vejret det ene øjeblik og lige pludselig er der bare stille! Skuffet

Det må være ulækkert.. især hvis det er på sådan en rigtig film agtig måde, hvor du bare kan høre den maskine der bipper hele tiden fordi hjertet banker, og så lige pludselig stopper det bare og siger "biiiiiiiiiiiiiiiiii iiiiiiiiiiiiiiiiip".. det må sgu være ulækkert  Ubeslutsom
Så dét var dét, der skete. Jeg skulle op på posthuset og så bare en masse politi, ambulance og brandbiler.. Jah, og en masse spejdere.. Tænkte nok, at en eller anden idiot havde sprunget ud ( jah, undskyld sproget). Men det er så vildt egoistisk at springe ud foran et tog. Der bliver så mange ofre i stedet for bare ét. Husker en episode, hvor en kvinde hopper ud fra Runde Tårn, lige foran en folkeskoleklasse. Det er... Ej, men kan slet ikke ha' det. Hvis man virkelig er så langt ude, at man tænker på selvmord, så må altså bare ikke gå ud over andre.  

Må virkelig have været en ubehagelig oplevelse. Fy for silvan da.  

Enig. Selvom man vil dø, kan du sgu godt bruge de sidste 5 minutter af dit liv på at tænke på andre.
Logged

bibo123
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #34: 17 Jul 2009, 00:11 »

kan man ikke dø en uge efter man har taget pillerne uden der er noget at gøre det eneste er at man bare kan vente
Logged

,,

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #35: 17 Jul 2009, 00:12 »

Jeg har også 3 gange, når at jeg har været fuld væltet og slået hovedet både forfra og bagfra og begge gange med en masse blod... No Shit, men jeg har været heldig med at skrammerne ikke kan ses den dag i dag heldigvis.
Jeg har sgu været vild i mine unge dage.
Jeg er dog kun 26 år nu...

Nå jo og da jeg som 8 eller 10 år var udsat for overgreb af en af min storesøsters venners storebror... no shit...

Nå jo og da jeg jeg som ca. 13 årig fik en vasker af de nogle fra klassen over, men det var ikke så slemt , som det andet eller jeres andres historier heldigvis, men det var sgu ikke fedt...

Nedern at han ikke overlever, det må være trist og sørgeligt for dig Erzael...

Meget meget trist og sørgeligt VesperGT...

Vh.Blackstone
« Seneste Redigering: 17 Jul 2009, 00:15 af Blackstone » Logged

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #36: 17 Jul 2009, 00:13 »

kan man ikke dø en uge efter man har taget pillerne uden der er noget at gøre det eneste er at man bare kan vente

Så vidt jeg ved, hvis du tager en MASSE panodil inden du går i seng, så vågner du højst sandsynligt ikke op igen.
Jeg har også 3 gange, når at jeg har været fuld væltet og slået hovedet både forfra og bagfra og begge gange med en masse blod... No Shit, men jeg har været heldig med at skrammerne ikke kan ses den dag i dag heldigvis.
Jeg har sgu været vild i mine unge dage.
Jeg er dog kun 26 år nu...

Nå jo og da jeg som 8 eller 10 år var udsat for overgreb af en af min storesøsters venners storebror... no shit...

Nedern at han ikke overlever, det må være trist og sørgeligt for dig Erzael...

Meget meget trist og sørgeligt VesperGT...

Vh.Blackstone

Hvordan kan det være at en af din storesøsters venners storebror overgreb dig??  Huh
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #37: 17 Jul 2009, 00:13 »

Citat
kan man ikke dø en uge efter man har taget pillerne uden der er noget at gøre det eneste er at man bare kan vente

Jeg havde (snakker ikke med ham mere) en ven som har prøvet at spise piller, hvorefter han kom på sygehuset, hvor lægerne så stadig ikke efter et par dage kunne sige om han overlevede, da pillerne bare åd hans lever op. Han overlevede så heldigvis.
Logged


Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #38: 17 Jul 2009, 00:15 »

Min Mormor blev indlag på hospitalet og de sagde hun ikke ville overleve natten over . Så Min søster , min onkel og så jeg selv blev der indtil hun døde . vi sad inde ved hende og så en maskine hjalp hende med at trække vejret og til sidst var der ikke mere at gøre , så vi så da hjertet stoppede med at slå det var en væmmelig oplevelse det lød nærmest som om hun blev kvalt i sit eget spyt . Ligesom en der hev efter vejret . Men jeg er glad for jeg var der på hospitalet .

Jeg har også engang set en få monster mange tæsk uden jeg kunne gøre noget oppe på Tisvilde Bio og Bistro . Det var ikke rart at se en familiefar få tæsk af nogle med rygmærker foran sin familie ..
Logged

Vi skal alle være her.

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #39: 17 Jul 2009, 00:17 »

Min Mormor blev indlag på hospitalet og de sagde hun ikke ville overleve natten over . Så Min søster , min onkel og så jeg selv blev der indtil hun døde . vi sad inde ved hende og så en maskine hjalp hende med at trække vejret og til sidst var der ikke mere at gøre , så vi så da hjertet stoppede med at slå det var en væmmelig oplevelse det lød nærmest som om hun blev kvalt i sit eget spyt . Ligesom en der hev efter vejret . Men jeg er glad for jeg var der på hospitalet .

Jeg har også engang set en få monster mange tæsk uden jeg kunne gøre noget oppe på Tisvilde Bio og Bistro . Det var ikke rart at se en familiefar få tæsk af nogle med rygmærker foran sin familie ..

Vi kan godt blive enige om det ikke må være rart at se nogen få tæsk. Men nogen gange, hvis du siger det bare er den ene mand det går udover - som får bank af nogen rockere/bandemedlemmer whatever, så har han højst sandsynligt selv været uden om det - og så har jeg altså INGEN medlidenhed.

Men det med din mormor må godt nok også have været ubehageligt :S
Logged

Dicki
Gæst
 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #40: 17 Jul 2009, 00:18 »

Nu har jeg ikke læst hele tråden igennem, da noget af det simpelthen er for meget at læse om, men ud fra det jeg HAR læst, kan jeg forstå det som at i aldrig har SET et menneske dø, foran øjnene på jer?

For det har jeg, da min farfar døde af kræft..... En ting er at vide at han ville dø af det, en helt anden ting er at se ham trække vejret det ene øjeblik og lige pludselig er der bare stille! Skuffet
Har oplevet det helt samme med min farfar, man kunne se han fik det dårligere og dårligere, det ene tidspunkt kunne han havde det udmærket og det andet tidspunkt var tæt på at gå bort.
Logged

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #41: 17 Jul 2009, 00:18 »

Jeg har ligesom nogle andre ikke prøvet noget fysisk. Men det værste der er sket for mig, var da en af mine bedste venner mor døde af sklerose(Tror jeg det hedder). Vi fik det af vide midt i en skoletime, og det ramte alle meget hårdt, og der blev virkelig grædt ud der. Men "heldigvis" døde hun stille og roligt uden smerter. Det værste ved det hele var nok at hun var en af de sødeste mennesker man kan finde, og hun fortjente virkelig ikke at blive ramt af det...
Logged


Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #42: 17 Jul 2009, 00:19 »

Vi kan godt blive enige om det ikke må være rart at se nogen få tæsk. Men nogen gange, hvis du siger det bare er den ene mand det går udover - som får bank af nogen rockere/bandemedlemmer whatever, så har han højst sandsynligt selv været uden om det - og så har jeg altså INGEN medlidenhed.

Men det med din mormor må godt nok også have været ubehageligt :S

Men det er da stadig trist at opleve det .. Da Michael Jackson døde var det 1 år siden min Mormor døde .
Logged

Vi skal alle være her.

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #43: 17 Jul 2009, 00:22 »

Til Caspper:
Det ved jeg faktisk ikke den dag i dag, han tog mig bare med ud i et cykelskur og begyndte at sætte mig oven på mig og begyndte at pille mig i skridtet...

Jeg har også set en del få tæsk og jeg er blevet truet med køller af indvandrer bl.a...

Til Enevoldsen: Min morfar har ADSL Sclerose og min farmor Parkinson, men de begge er udholdende og holder stadig ud, selvom at deres sygdomme bliver værrere og værrere...

Vh.Blackstone
Logged

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dårlige oplevelser
« Svar #44: 17 Jul 2009, 00:23 »

Jeg har ligesom nogle andre ikke prøvet noget fysisk. Men det værste der er sket for mig, var da en af mine bedste venner mor døde af sklerose(Tror jeg det hedder). Vi fik det af vide midt i en skoletime, og det ramte alle meget hårdt, og der blev virkelig grædt ud der. Men "heldigvis" døde hun stille og roligt uden smerter. Det værste ved det hele var nok at hun var en af de sødeste mennesker man kan finde, og hun fortjente virkelig ikke at blive ramt af det...

Det er sgu tit dem der mindst fortjener det, som det rammer..   Ubeslutsom
Til Caspper:
Det ved jeg faktisk ikke den dag i dag, han tog mig bare med ud i et cykelskur og begyndte at sætte mig oven på mig og begyndte at pille mig i skridtet...

Jeg har også set en del få tæsk og jeg er blevet truet med køller af indvandrer bl.a...

Til Enevoldsen: Min morfar har ADSL Sclerose og min farmor Parkinson, men de begge er udholdende og holder stadig ud, selvom at deres sygdomme bliver værrere og værrere...

Vh.Blackstone

Det er sgu ubehagligt at høre og tænke på  Græder
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010