home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 981 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Din cykeldag
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 41 Udprint
Forfatter Emne: Din cykeldag  (Læst 158375 gange)
vesperGT
Manager

Sv: Din cykeldag.
« Svar #195: 05 Aug 2009, 22:02 »

Nej, dimma.... jeg skal ud og svinge metalhesten i morgen.... Jeg var nede forleden og købe en af disse små saddeltasker, der kan sidder under sædet og har friske forsyninger af CO2 patroner til pumpen, så nu er det hele klar til i morgen Smiley

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #196: 05 Aug 2009, 22:12 »

Har også været ude og trille lidt idag, desværre kun 20km. Men regner med en længere tur her i weekenden.
Jeg har bare en ganske normal lille pumpe med, hvis uheldet skulle ske, også selvfølgelig en slange med i tasken.

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #197: 07 Aug 2009, 16:56 »

45 km blev det til, gns fart på 27 km/t ... Lækkert vejr!! Heller ingen tegn på krampe denne gang - fremskridt..  Thumbs Up

Zulue
Manager

« Svar #198: 07 Aug 2009, 17:02 »

Har kørt nogle ganske få ture, mest bare for at få formen op inden jeg har sæsonstart på min nye skole, hvor jeg skal have fodbold hele året, og mest bare for at hyggekøre. Jeg har trænet rigtig meget på mindre bakker, kørt op og vendt, for at køre ned igen, og når jeg kører, er det egentlig kun for at blive udmattet, så jeg kører indtil jeg ikke kan mere, og så lige lidt mere. Det hele gælder om, hvor meget jeg kan presse mig selv, og jo mere, jo bedre. Jeg har kørt 15 km nogle dage i træk og det har taget mig omkring en halv times tid på min mountainbike - jeg skal aldrig være prof. cykelrytter eller noget, men det er sgu fint til mig. (:

El Kun
Landsholdsspiller

« Svar #199: 07 Aug 2009, 17:40 »

Jeg lever altså endnu, og siden jeg skrev sidst har jeg cirka cyklet hver 2. dag 35-50 km med en snit på ca. 27 km/t. I går cyklede jeg 42 med et snit på 27,8 km/t! Det var meget godt. JEg satte også maxhastighedsrekord med 70,1 km/t, fandeme vildt at køre så stærkt

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #200: 07 Aug 2009, 23:57 »

Jeg lever altså endnu, og siden jeg skrev sidst har jeg cirka cyklet hver 2. dag 35-50 km med en snit på ca. 27 km/t. I går cyklede jeg 42 med et snit på 27,8 km/t! Det var meget godt. JEg satte også maxhastighedsrekord med 70,1 km/t, fandeme vildt at køre så stærkt

Gaaaal mand.. Jeg må ærlig indrømme at jeg er ret så umodig når det gælder nedkørsler, går ud fra at det var på en nedkørsel du fik den op på de 70?  crazy

Føler ikke at jeg ENDNU har så meget styr over cyklen at jeg tør bevæge mig op i de hastigheder. Smiley

Theis Mørup
Førsteholdsspiller

« Svar #201: 09 Aug 2009, 20:51 »

Lidt enig med Dimma, er så også end del yngre. Men alligevel... Det højeste jeg er  kommet op på er noget med 60,, og det var kun fordi at jeg skulle følge med de andre.  (Det giknedad.)

Men,, det er sgu meget meget sjovt at køre så stærkt,, Lige indtil man prøver at falde med den fart. :s  Wink

(:

LassePetersen
Ynglingespiller

« Svar #202: 09 Aug 2009, 20:55 »

Så fik jeg sgu også kørt lidt idag. Har haft min racer i en uge nu, og idag var jeg så ude i godt bakket terræn, lige over 25 kilometer med bakker hele vejen.
Rigtig god tur som jeg kørte på 40 minutter.

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #203: 09 Aug 2009, 22:16 »

Så fik jeg sgu også kørt lidt idag. Har haft min racer i en uge nu, og idag var jeg så ude i godt bakket terræn, lige over 25 kilometer med bakker hele vejen.
Rigtig god tur som jeg kørte på 40 minutter.

Arh, mon ikke du kørte den noget langsommere?  Wink Tvivler på at du har lagt med 37,5 km/t i gennemsnit, især i det der bakkede terrænWink

El Kun
Landsholdsspiller

« Svar #204: 12 Aug 2009, 15:32 »

Jeg cykler stadig på livet løs. I dag blev det til 49 km med 26,5 i snit. Det var meget kuperet

barca4ever2
Reserveholdsspiller

« Svar #205: 21 Aug 2009, 18:37 »

Har lige færdiggjort første tur på min nye racer 32 km blev det til idag.

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #206: 23 Aug 2009, 07:43 »

Jeg var ude og trille i går morges, det blev til ca 70 km. Selve ruten jeg kører er 62km, så er der lidt vej hen til start stedet og lidt vej hjem.

Jeg ved ikke hvad jeg gør forkert, men igen idag røg kæden af. Det skete da jeg skulle fra den store klinge(?) til den lille, men den røg helt af, altså til venstre fra den lille klinge. I sidste uge gik til til højre fra den store klinge. Hvad fanden gør jeg forkert ?? Jeg tør dårlig nok at skifte stor og lille klinge..

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #207: 23 Aug 2009, 13:52 »

Jeg var ude og trille i går morges, det blev til ca 70 km. Selve ruten jeg kører er 62km, så er der lidt vej hen til start stedet og lidt vej hjem.

Jeg ved ikke hvad jeg gør forkert, men igen idag røg kæden af. Det skete da jeg skulle fra den store klinge(?) til den lille, men den røg helt af, altså til venstre fra den lille klinge. I sidste uge gik til til højre fra den store klinge. Hvad fanden gør jeg forkert ?? Jeg tør dårlig nok at skifte stor og lille klinge..

Det kan være noget så simpelt som at du ikke har smurt kæden i længere tid. Eller selve gearet. Sidder der bare en smule snavs kan den nemt smide kæden af. Tænk lidt på Paris-Roubaix hvis det regner og er smadret, så er der forholdvis mange der smider kæden (og ikke kun pga. brostensstykkerne! Wink ).

Ellers er det måske gearet der skal justeres lidt.

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #208: 23 Aug 2009, 15:41 »

Kan det ikke også have noget at gøre med hvor hårdt der bliver trådt når han skifter klinge foran??

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #209: 23 Aug 2009, 16:56 »

Kan det ikke også have noget at gøre med hvor hårdt der bliver trådt når han skifter klinge foran??

Det vil jeg ikke mene. Specielt eksemplet med at den ryger af når han går fra stor til lille klinge synes næsten at bekræfte mig i, at der sidder noget snavs...

Et ordenligt gearsystem bør ikke smide kæden hvis man træder hårdt samtidig med at skifte gear.

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 41 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010