home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1098 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Din cykeldag
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 41 Udprint
Forfatter Emne: Din cykeldag  (Læst 158324 gange)
Dimma
Landsholdsspiller

Sv: Din cykeldag.
« Svar #165: 21 Jul 2009, 21:24 »

Nu ved jeg ikke hvor længe du har cyklet Vesper? Fordi jeg havde også utrolig mange smerter i måsen i starten, men tror jeg har fået "hård hud" på røven nu, fordi nu mærker jeg intet, hverken på turen eller efter turen. Så kan det ikke bare være noget med noget tilvænning for dig??

vesperGT
Manager

« Svar #166: 21 Jul 2009, 21:34 »

Nu ved jeg ikke hvor længe du har cyklet Vesper? Fordi jeg havde også utrolig mange smerter i måsen i starten, men tror jeg har fået "hård hud" på røven nu, fordi nu mærker jeg intet, hverken på turen eller efter turen. Så kan det ikke bare være noget med noget tilvænning for dig??

Hård hud på røven crazy Ja, det har du sgu nok ret i! Jeg må bare op på jernhesten igen Smiley

Hvordan garderer i jer mod punkteringer undervejs på turen, hvis nogle forholdsregler tages overhovedet? Smiley

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #167: 21 Jul 2009, 21:38 »

Min gardering er en smule tragikomisk.. Jeg har lappegrej og hele svineriet med i en mini taske under min saddel, men jeg har aldrig nogensinde prøvet at lappe en cykel, så egentlig ville jeg ikke kunne lappe den på trods af at jeg har alt udstyret med.  crazy

Dog har jeg ALTID min mobiltelefon med, så jeg regner med at ringe hjem og tilkaldt en servicevogn Tunge

vesperGT
Manager

« Svar #168: 21 Jul 2009, 21:52 »

Min gardering er en smule tragikomisk.. Jeg har lappegrej og hele svineriet med i en mini taske under min saddel, men jeg har aldrig nogensinde prøvet at lappe en cykel, så egentlig ville jeg ikke kunne lappe den på trods af at jeg har alt udstyret med.  crazy

Dog har jeg ALTID min mobiltelefon med, så jeg regner med at ringe hjem og tilkaldt en servicevogn Tunge

Jeg skal bare have fat på en taske til under sadlen og nye patroner til min "pump-gun" Hævet Øjenbryn, så er jeg fuldt udstyret Opstemt

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #169: 22 Jul 2009, 08:16 »

Jeg har valgt at købe en slange, så den er med bag i tasken, med pumpe selvfølgelig. Så hvis uheldet skulle ske, så bare af med dækket, sæt en ny slang i, pumpe lortet også videre. Og håbe på man ikke punktere resten af vejen Opstemt

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #170: 22 Jul 2009, 12:36 »

Hvad har i af gode råd til, hvad man kan gøre, hvis man får ondt i røven - bogstavelig talt - efter en små 30 kilometer?

NB: Skal siges at jeg sidder på en meget hård racer saddel, samt bruger Giordana cykelshorts Smiley

Der er ikke så meget at gøre, end bare at vende sig til det. En saddel SKAL være hård, og kører du i Giordana-cykelshorts, så har du noget af det bedste kvalitet der findes på markedet.

Mht. til at undgå punkteringerne så findes der flere muligheder. Jeg bruger dog ikke det her eksempel jeg kommer med i sommerperioden - kun til vinter hvor vejret bliver rigtig træls.

Man tager en brugt dæk, og klipper/skærer ståltråden væk (den som gør at dækket låser sig til fælgen. Derefter ligger du dit nyklippede dæk ind i dit nye dæk (så du har dobbelt dæk). Derefter får du smidt en slange i, og sætter dækket normalt på (det er lidt sværere da det er strammere). Du punktere ikke med mindre du kører over noget skarpt glas, eller et søm. Og så slipper man også får at stå i koldt møgvejr og skifte Smiley

Om sommeren har jeg bare 1-2 ekstra slange med, da det går 100 gange hurtige end at lappe. Det kan jeg gøre når jeg kommer hjem Smiley Grunden til at jeg ikke kører med dobbeldæk om sommeren, er at det går ud over rullekræften i cyklen og gør at den bliver tungere at trække.

Bimmand
Gæst

« Svar #171: 23 Jul 2009, 14:16 »

Har lige cyklet 11 KM

Danielsen
Manager

« Svar #172: 23 Jul 2009, 14:19 »

Har lige cyklet omkring 18 killometer på en 31 minutter og 5 sekunder.. Er nemlig lige begyndt på cyklen igen..
« Seneste Redigering: 23 Jul 2009, 14:42 af Danielsen » Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #173: 23 Jul 2009, 14:30 »

Så er det jo ligefør du skal være med på dagens enkelstart i Touren.
For hvis du har cyklet 28 km på 31minutter, så har du cykel per km på lidt over 1 minut ? det giver jo en sindsyg gennemsnits fart

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #174: 23 Jul 2009, 14:39 »

Har lige cyklet omkring 28 killometer på en 31 minutter og 5 sekunder.. Er nemlig lige begyndt på cyklen igen..

Du er da fuld af løgn Danielsen, dvs. du har kørt med en gns. hastighed på ca. 54 km/t..  Rullende Øjne

Jeg forstår ikke at i har brug for at lyve omkring sådan noget her? Tror også at der er andre, der måske har sagt de har kørt lidt stærkere end de egentlig gjorde.. Din var dog fuldstændig overdrevet, så det er vist en ommer ...  Wink

Danielsen
Manager

« Svar #175: 23 Jul 2009, 14:41 »

SLudder må have skrevet forkert, der skulle have stået 18 killomerter

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #176: 23 Jul 2009, 14:42 »

Så er det jo ligefør du skal være med på dagens enkelstart i Touren.
For hvis du har cyklet 28 km på 31minutter, så har du cykel per km på lidt over 1 minut ? det giver jo en sindsyg gennemsnits fart

Jeg har sådan set lagt mærke til, at mange kører en ret høj gennemsnitsfart herinde. Også selv folk som kun hygge cykler et par gange i ugen eller i måneden.

Der er mange herinde, som åbenbart ikke kører ture med under en gennemsnitsfart på under 30 km/t, og så samtidig siger at de var trætte osv. Og mange af dem er kun 13-16 år.

Jeg kan kun sige til dem;

Jeg kan sige, at da jeg var i min topform for 6 år siden, trænede jeg 5-6 gange i ugen, og kørte sjælendt distancer under 50 km. Og jeg kørte meget sjælendt ture hvor jeg lå på 30 km/t eller derover.
Så hvis mange af jer virkelig kører så hurtigt, så synes jeg at i skulle prøve jer af, med rigtig cykelløb, for vi har åbenbart en talentmasse i DK, som er helt uopdaget.

Har lige cyklet omkring 28 killometer på en 31 minutter og 5 sekunder.. Er nemlig lige begyndt på cyklen igen..

Du har en gennemsnitsfart på 54 km/t. Jeg tror du er fuld er løgn Wink

EDIT; Det gav mere mening med de 18 km. Selvom at en gennemsnitsfart for en 17-årig med næsten 35 km/t, lyder meget vild i mine øjne.
« Seneste Redigering: 23 Jul 2009, 14:44 af Spezialized » Logged

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #177: 23 Jul 2009, 14:47 »

Tvivler stadig på at du har kørt 18 km med 35 km/t i snit. Men gider jeg sådan set ikke rode mere med, hvis man føler at man har brug for at lyve for at "fremme sig selv" så fred være med det. Rullende Øjne

Skanse
Ynglingespiller

« Svar #178: 24 Jul 2009, 22:42 »

Tvivler stadig på at du har kørt 18 km med 35 km/t i snit. Men gider jeg sådan set ikke rode mere med, hvis man føler at man har brug for at lyve for at "fremme sig selv" så fred være med det. Rullende Øjne
Misundelse er en grim ting Wink

Jeg helder ikke til nogle sider. Folk må selv om de ville lyve om hvor stærkt, langt eller sindssygt de køre. I don´t give a fuck. Det går kun udover dem selv i sidste ende.

Fodboldspilleres IQ står på ryggen!

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #179: 25 Jul 2009, 01:10 »

Misundelse er en grim ting Wink

Jeg helder ikke til nogle sider. Folk må selv om de ville lyve om hvor stærkt, langt eller sindssygt de køre. I don´t give a fuck. Det går kun udover dem selv i sidste ende.

Med den konklusion du kommer med, kontra min så kan jeg ikke se særlig stor forskel. Derfor er jeg lidt i tvivl om den med misundelse er en grim ting er henvendt til eller om den er henvendt til dem som lyver om deres hastigheder?

Hvis den er henvendt til mig er du jo blank, ellers har du ret.  Smiley

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 41 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010