home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1094 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Din cykeldag
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 41 Udprint
Forfatter Emne: Din cykeldag  (Læst 158230 gange)
vesperGT
Manager

Sv: Din cykeldag.
« Svar #120: 16 Jul 2009, 17:48 »

Hehe sjovt du nævner det Dimma, har selv været ude og cykle 41km idag, desværre ikke på en racer, men min gennemsnit var 27,4km/t.

Men sjovt at vi har næsten cyklet ligelangt og med samme hastighed Opstemt

du lå jo i røven af ham.... så det selv xD

ej, ligesom vi har fmf sommerbold, burde vi lave fmf cykelbold Tunge

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #121: 16 Jul 2009, 17:55 »

Hvis nogen af jer har lavet jeres rute på nettet, kunne det da være interessant at se den Smiley

Min egen er her: http://iform.dk/ruteplanner/pandrup/pandrup-kaas-saltum-hune-moseby

I dag tog jeg dog ikke alle 44 km pga. alt for meget vind Tunge Men kører 2 gange over den lokale Mount Ventoux, i kan trykke på Beregn højdeprofil lidt længere nede for at se ruten illustreret anderledes.

vesperGT
Manager

« Svar #122: 16 Jul 2009, 18:01 »

Hvis nogen af jer har lavet jeres rute på nettet, kunne det da være interessant at se den Smiley

Min egen er her: http://iform.dk/ruteplanner/pandrup/pandrup-kaas-saltum-hune-moseby

I dag tog jeg dog ikke alle 44 km pga. alt for meget vind Tunge Men kører 2 gange over den lokale Mount Ventoux, i kan trykke på Beregn højdeprofil lidt længere nede for at se ruten illustreret anderledes.

27 højdemeter? det er da ikke vildt meget Shockeret

Theis Mørup
Førsteholdsspiller

« Svar #123: 16 Jul 2009, 18:11 »

Womm, det var vildt da Nicki han lige triller med høj fart ind over målstrejen idag Shockeret

BTW, tror jeg cykler langt imorgen, har været til badminton i 5-6 timer, og derefter i svømmehalen, så er ret smadret.. Wink

BTW(igen) Godt at se tråden kører Grin

(:

vesperGT
Manager

« Svar #124: 16 Jul 2009, 18:13 »

jeg tror sgu også at jeg skal svinge Focus'en i morgen Smiley Nogen der bor i nærheden af Brønshøj? Smiley

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #125: 16 Jul 2009, 18:15 »

http://iform.dk/ruteplanner/broendby/40km-ruten?page=18
Denne rute kørte jeg i dag, så det var små 40km. Og jeg vil alligevel sige at selvom det kun er 48 højdemeter så kan det godt være lidt hårdt når man i forvejen har cyklet 20km Opstemt

Ulempen ved ruten er at det trodsalt er i kbh også, så der er en del lyskryds.

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.

Theis Mørup
Førsteholdsspiller

« Svar #126: 16 Jul 2009, 18:18 »

god rute, bare irriterende med alle de lyskryds Rullende Øjne  !  Wink

(:

vesperGT
Manager

« Svar #127: 16 Jul 2009, 18:19 »

http://iform.dk/ruteplanner/broendby/40km-ruten?page=18
Denne rute kørte jeg i dag, så det var små 40km. Og jeg vil alligevel sige at selvom det kun er 48 højdemeter så kan det godt være lidt hårdt når man i forvejen har cyklet 20km Opstemt

Ulempen ved ruten er at det trodsalt er i kbh også, så der er en del lyskryds.

Ville det ikke være nemmere for dig at cykle sydpå, mod køge, da jeg kunne forestille mig at der var længere strækninger uden lyskryds der?

Jeg bor i Brønshøj, men bor tæt på motorvejen nordpå, så jeg kan cykle mod helsingør..... der er lange (godt nok lige) strækninger, men det bakker rigeligt, så er udfordrende nok til mig Smiley

SebastianLyngsøe
Gæst

« Svar #128: 16 Jul 2009, 18:21 »

Synes godt nok der er nogen af jer der cykler med en imponerende gns fart.. Smiley Måske er det flad vej i cykler på? Tunge

Jeg er lige kommet hjem fra en tur på 39 km, meget kuperet vej og jeg lå med en gns. fart på 26 km/t.. Smiley

Mht. Munkebjerg, så skal jeg til Vejle og prøve kræfter med bakkerne dernede, inkl. munkebjerg.. Kan slet ikke vente, min fætter bor 1 km derfra, så har kørt op af den i bil, vanvittig bakke... Smiley
Munkebjerg er super fed. Bare lidt træls, hvis man bliver holdt tilbage i "lyskrydset" i bunden, hvor den starter med at stige 12-14%. Held og lykke.  Thumbs Up

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #129: 16 Jul 2009, 18:22 »

Jov, det ville nok være nemmere, men der er noget ved denne rute som jeg godt kan lide, den "lille" bakke der er kan jeg godt lide, skal bare have skaffet mig en rigtig racercykel, så vil jeg nok også kører længere. Men man lære efterhånden at kende de lyskryds Opstemt

Velkommen til Hazard.

vesperGT
Manager

« Svar #130: 16 Jul 2009, 18:26 »

Jov, det ville nok være nemmere, men der er noget ved denne rute som jeg godt kan lide, den "lille" bakke der er kan jeg godt lide, skal bare have skaffet mig en rigtig racercykel, så vil jeg nok også kører længere. Men man lære efterhånden at kende de lyskryds Opstemt

jeg skal bare have fat på et sæt TT bøjler, jeg kan smide på min racer, så skal i se en stor fed hvid klump tage patent på landevejene nordpå!  Rullende Øjne

SebastianLyngsøe
Gæst

« Svar #131: 16 Jul 2009, 18:45 »

Det var dog en genial hjemmeside den der iForm. Har netop lavet denne rute og tager den måske i morgen. Ruten er dog for de mere lokal garvede folk: http://iform.dk/ruteplanner/fredericia/38-km-gode-bakker Thumbs Up

vesperGT
Manager

« Svar #132: 16 Jul 2009, 19:03 »

Det var dog en genial hjemmeside den der iForm. Har netop lavet denne rute og tager den måske i morgen. Ruten er dog for de mere lokal garvede folk: http://iform.dk/ruteplanner/fredericia/38-km-gode-bakker Thumbs Up

Se, det er en etape profil efter min smag Wink

SebastianLyngsøe
Gæst

« Svar #133: 16 Jul 2009, 19:06 »

Se, det er en etape profil efter min smag Wink
Den er ikke dårlig. Der kommer to stejle bakker. Den første rammer nok de 8-10%, mens den anden rammer 13-15%, det meste af vejen.  Peace

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #134: 16 Jul 2009, 19:08 »

Ved ikke hvad der sker, men jeg kan intet få frem når jeg trykker på linket

Velkommen til Hazard.

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 41 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010