home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 1116 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Din cykeldag
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 41 Udprint
Forfatter Emne: Din cykeldag  (Læst 158605 gange)
DeBuur
Manager

Sv: Din cykeldag.
« Svar #270: 28 Mar 2012, 16:00 »

Hvad så cykelnørder, får I cyklet?

Jeg har, når jeg har trænet til aften, rundet 1.000 km. i marts måned. På fredag drager jeg en uge tll Alsace, Frankrig kører i bjerge!

Wow - jeg har netop rundet 100 km  Forlegen men mere er på vej.

Jeg skal først toppe i 2013 hvor jeg tager 3 uger til Provence..medbringe nde mine cykler... En tur igennem Verdon kløften og et par ture på Mont Ventoux venter... så der skal trænes det næste års tid...

Turen i dag var i smuk solskin men for fanden der var vind... og nåja lugten af gylle gør jo enhver glad  Wink

YNWA

Risom
Manager

« Svar #271: 28 Mar 2012, 16:31 »

Hvad så cykelnørder, får I cyklet?

Jeg har, når jeg har trænet til aften, rundet 1.000 km. i marts måned. På fredag drager jeg en uge tll Alsace, Frankrig kører i bjerge!

Har også kun lige rundet de 100. Satser dog på at komme mere i gang inden snart.. Lyder godt med en tur til Frankrig Smiley

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Batigol
Manager

« Svar #272: 28 Mar 2012, 16:48 »

Jeg kom først, endelig, på cyklen igen i torsdags og i går var jeg så afsted igen. Det er ikke blevet til nogle specielt lange ture, hvilket dog også hænger sammen med at tiden har været begrænset og benene har været godt brugt efter fodbold. Men i torsdags fik jeg kørt denne korte tur, mens jeg i går kørte denne marginalt længere tur. I morgen regner jeg med at køre endnu en tur og så komme afsted på en lidt længere en af slagsen. Til sommer tager jeg nemlig 3 uger til Italien, først 1 uge i Ligurien og derefter 2 uger i Toscana, så formen skal også til at opbygges nu.

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Risom
Manager

« Svar #273: 28 Mar 2012, 21:58 »

Jeg kom først, endelig, på cyklen igen i torsdags og i går var jeg så afsted igen. Det er ikke blevet til nogle specielt lange ture, hvilket dog også hænger sammen med at tiden har været begrænset og benene har været godt brugt efter fodbold. Men i torsdags fik jeg kørt denne korte tur, mens jeg i går kørte denne marginalt længere tur. I morgen regner jeg med at køre endnu en tur og så komme afsted på en lidt længere en af slagsen. Til sommer tager jeg nemlig 3 uger til Italien, først 1 uge i Ligurien og derefter 2 uger i Toscana, så formen skal også til at opbygges nu.

Hvilket program/cykelcomputer bruger du til at vise den der side? Smiley

DeBuur
Manager

« Svar #274: 28 Mar 2012, 23:08 »

Juhu imorgen skal jeg til eksamen...  Græder derefter skal de efterfølgende frustrationer køres væk .... der er optræk til godt med vind...så i morgen følger jeg en gammel trænings medtode... kør ud i medvind indtil man er udkørt..derefter venter helvede i modvind for så at blive belønnet med glæde når man endelig får sig kæmpet hjem igen  Thumbs Up

Så hvis i stiller jer ud til kystvejen mellem Bogense og Otterup i morgen så vil i kunne se et ynkelig syn sidst på eftermiddagen  Wink

YNWA

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #275: 29 Mar 2012, 02:47 »

Fuck hvor nederen. Da jeg kommer hjem fra min træningstur her til aften, knager min cykel ret meget. Jeg tror først det er kranken der er noget galt med, men efter at have åbnet den, finder jeg ud af at fejlen ikke er der, men at lyden nærmere kommer fra forgaflen. Jeg undersøger så cyklen nærmere, og ser at underdelen på cyklen har fået en 25 cm lang revne i carbonen!

Så nu skal jeg have snakket med cykelforhandleren om at jeg skal have erstattet mit stel. Fuck hvor røv, når der er 2 dage til at jeg skulle til Alsace og køre i bjerge. Nu skal jeg op på den gamle cykel, og den sutter bare røv i forhold til den nye Skuffet

Søgaard
Gæst

« Svar #276: 29 Mar 2012, 09:30 »

Fuck hvor nederen. Da jeg kommer hjem fra min træningstur her til aften, knager min cykel ret meget. Jeg tror først det er kranken der er noget galt med, men efter at have åbnet den, finder jeg ud af at fejlen ikke er der, men at lyden nærmere kommer fra forgaflen. Jeg undersøger så cyklen nærmere, og ser at underdelen på cyklen har fået en 25 cm lang revne i carbonen!

Så nu skal jeg have snakket med cykelforhandleren om at jeg skal have erstattet mit stel. Fuck hvor røv, når der er 2 dage til at jeg skulle til Alsace og køre i bjerge. Nu skal jeg op på den gamle cykel, og den sutter bare røv i forhold til den nye Skuffet
Det er sgu sur røv. Læste godt din status på facebook i går aftes og det er sgu super træls!
Rammen bliver vel erstattet af Cervelo, når rammen ikke er ældre og ikke har kørt mere end den har? Men det hjælper selvfølgelig ikke ret meget, når du skulle bruge en ny ramme nu og her for at kunne tage den cykel med til Frankrig.

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #277: 29 Mar 2012, 13:12 »

Rammen bliver efter al sandsynlighed erstattet. Ribe Cykellager sender den til Cervelo, men ham jeg snakkede med derover sagde, at det lignede en fabriksfejl, da cykel jo på ingen måde har lidt overlast.

Jeg har heldigvis en god ven i klubben som er næsten lige så høj som jeg er, og jeg har fået lov til at låne hans "vinter" cykel. En Trek Madone fra sidste år, som kostede 27.000. (Hvem sagde "nogle har for mange penge") Smiley

Jeg har lovet ham, at han må bruge mig som hjælperytter i et af vores licensløb, hvor jeg kører hans chance og kun hans, som tak Smiley

DeBuur
Manager

« Svar #278: 29 Mar 2012, 15:56 »

Rammen bliver efter al sandsynlighed erstattet. Ribe Cykellager sender den til Cervelo, men ham jeg snakkede med derover sagde, at det lignede en fabriksfejl, da cykel jo på ingen måde har lidt overlast.

Jeg har heldigvis en god ven i klubben som er næsten lige så høj som jeg er, og jeg har fået lov til at låne hans "vinter" cykel. En Trek Madone fra sidste år, som kostede 27.000. (Hvem sagde "nogle har for mange penge") Smiley

Jeg har lovet ham, at han må bruge mig som hjælperytter i et af vores licensløb, hvor jeg kører hans chance og kun hans, som tak Smiley

Kan anbefale Trek Madone omend min kun er en model 5.2 og kun monteret med Shimano Ultegra... så kør den helt habil.

YNWA

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #279: 30 Mar 2012, 20:55 »

Kan anbefale Trek Madone omend min kun er en model 5.2 og kun monteret med Shimano Ultegra... så kør den helt habil.

Jeg VIL have Cervelo igen. Folk jeg kender har kun haft gode erfaringer med dem, og jeg tror bare jeg har været uheldig. Jeg gider ikke rigtig Trek, da jeg synes alle kører rundt på dem.

Men paradoksalt nok, er det en Trek Madone jeg skal køre på i Frankrig, da jeg har lånt en kammerats 1 års gamle cykel. Det er sgu en stor gestus af ham!

Nå, nu er der 2 timer til at jeg sidder i bilen mod Alsace. Hyg jer! Smiley

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #280: 30 Mar 2012, 20:56 »

Til gengæld har Ribe Cykellager en Specialized Tarmac med fuld SRAM Red stående til kun 22.000. Den er fandeme fed. Så skulle jeg ende med at få pengene tilbage for min cykel så køber jeg sgu den. Smiley

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #281: 10 Apr 2012, 02:50 »

Nå, jeg har fået en positiv nyhed. Cervelo har givet mig en ny ramme. Men ikke en ny S3. Tilgengæld for jeg den helt nye S5-ramme. Så det er fandeme fedt.

Min Cervelo S3 var en demo cykel med komplet SRAM Red som jeg gav 20.000 for. Nu får jeg en ny ramme der har en nyværdi af 21.500. Og jeg får samtidig snart et sæt Zipp 404 ind af døren. Hvornår S5-rammen kommer ved jeg ikke. Der kunne vist gå op til 5-6 uger :/

Men min cykel kommer ca. til at se sådan her ud:
http://i217.photobucket.com/albums/cc233/dockhoa/IMAG0077.jpg

DeBuur
Manager

« Svar #282: 10 Apr 2012, 06:19 »

Nå, jeg har fået en positiv nyhed. Cervelo har givet mig en ny ramme. Men ikke en ny S3. Tilgengæld for jeg den helt nye S5-ramme. Så det er fandeme fedt.

Min Cervelo S3 var en demo cykel med komplet SRAM Red som jeg gav 20.000 for. Nu får jeg en ny ramme der har en nyværdi af 21.500. Og jeg får samtidig snart et sæt Zipp 404 ind af døren. Hvornår S5-rammen kommer ved jeg ikke. Der kunne vist gå op til 5-6 uger :/

Men min cykel kommer ca. til at se sådan her ud:
http://i217.photobucket.com/albums/cc233/dockhoa/IMAG0077.jpg

Thumbs Up Den ville jeg sgu ikke være ked af at eje - flot service at du i stedet får en bedre ramme - håber du vil fortælle lidt om hvordan den er at køre på, ikke mindst i kombination med dine nye hjul..venter spændt... går selv i overvejelse om at købe nye hjul.

YNWA

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #283: 10 Apr 2012, 22:18 »

Jeg har faktisk fået en S5'er som lånecykel, hvilket er fedt...

Men eftersom, at benene stadig er godt smadret efter Frankrig-turen, har jeg ikke rigtig kunne bedømme cyklen endnu Wink Og jeg har stadig ikke fået mine Zipp Wink

Risom
Manager

« Svar #284: 15 Apr 2012, 15:58 »

Hvor jeg dog hader at punktere!  ticked off

Var ude og køre weekendens 2. tur med 2 kammerater.. De første 18-19 km kører vi næsten uafbrudt i modvind(med 28,3 i snit. Så kommer vi til en lille by, hvor der selvfølgelig skal ´skiltespurtes´. Ligger i front lige ind til 10 m. fra skiltet, hvor baghjulet så rammer en lille bitte sten. For det første taber jeg spurten og for det andet punkterer jeg lige inden vi skulle dreje om i side/med vind.. Så skulle vente 20 min på en opsamlervogn  ticked off ticked off

Så må jeg jo tage til takke med at se Amstel.

Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 41 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010