home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 1149 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Din cykeldag
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 41 Udprint
Forfatter Emne: Din cykeldag  (Læst 158560 gange)
DeBuur
Manager

Sv: Din cykeldag.
« Svar #255: 31 Aug 2011, 07:32 »

Jeg vil lige høre om hvordan den første er, siden det er den billigste.

den er monteret med billigere udstyr og hjul - men hvordan den kører er et subjektiv oplevelse og du bør tage ud og prøve alternativer - der er masser af lignende cykler ude i forretningerne - husk at handle om prisen ingen betaler fuld pris for en cykel

YNWA

vuson
Landsholdsspiller

« Svar #256: 01 Sep 2011, 19:07 »

For lige at hive tråden op igen, så vil jeg lige informere jer om at jeg har besluttet mig for at tage ud og lede efter en ny cykel imorgen.
Derfor vil jeg lige høre jer om I kender nogle cykelbutikker i København?

Nekker
Førsteholdsspiller

« Svar #257: 01 Sep 2011, 21:24 »

Der er rigtig mange gode steder... Heino Cykler i Glostrup har et kæmpe udvalg, WeBike i Vanløse, Rolsted på HC Ørstedsvej, Heino Cykler på Østerbrogade og Spectre i Fields. Tjek evt. deres hjemmesider først og husk at prisen i butikken altid kan forhandles...

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #258: 05 Sep 2011, 22:38 »

Vi var 6 gutter der i går drog til Oksbøl for at køre en holdtidskørsel. Ruten var flad som en pandekage, mens til gengæld var der er en frygtelig vind.

Vi skulle køre 3 omgange á 19 km., hvor 4. mands tid ville gælde. Allerede inden første omgang røg den første af, hvilket ikke var så katastrofalt.

Men da vi rammer starten på 3. og sidste omgang ryger vores 5. mand, og pludselig er vi vildt skrøbelige. En punktering eller defekt (eller træthed) ville ødelægge alt.

De sidste 8 km., er nok noget af det mest modbydelige jeg har prøvet, hvor begge ben syrede og småkrampede. Vi kørte ind i 4. bedste til med tiden 1:24:48, hvilket gav en gennemsnitsfart på 40,33 km/t.

Vinder holdet kørte i 1:18:17 med en imponerede  gennemsnitsfart på 43,69 km/t.

Risom
Manager

« Svar #259: 16 Nov 2011, 16:47 »

Hiver lige tråden op igen  Wink
Nogle, som har gode sange til cykling, når man ´kører´ på hometraineren?
Tak Smiley

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #260: 20 Feb 2012, 18:27 »

Så har jeg sgu lige købt nyt cykel.

Gjorde et kæmpe scoop, da jeg fandt denne brugte Cervelo S3 med SRAM RED til 20.000 kr. Den har kun kørt 1000 km. på landevejen. Tog mig lige hurtigt en time på den her til eftermiddag, og den er mega sprød. Så nu pakker jeg snart min gamle Principia REX væk, og håber på sommer!

Legenden
Manager

« Svar #261: 20 Feb 2012, 18:38 »

Nu kører jeg ikke racercykel eller noget, men får man ikke ondt i ryggen af at køre i den position? Og hold da op, det ligner dine ben er 2 meter lange. Opstemt

Fed cykel ellers!

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #262: 20 Feb 2012, 18:47 »

Jeg er også knap 2 meter, og når stellet slopper så meget, så vil saddelpinden se voldsomt lang ud Smiley

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #263: 20 Feb 2012, 19:11 »

Kæft hvor er den fed. Cervelo er mit favoritmærke udover Pinarello og Bianchi. Sprødt!

Har selv en fornuftig racer, som jeg købte for 4 år siden for 5.000. Sidste år var jeg i Alperne og cykle lidt, hvilket jeg dog ikke kommer i år, så jeg får lidt svært ved at sætte mig op til for alvor at træne her i foråret. Der skal dog alligevel blive plads til et par ture i i klassiker-weekenderne Smiley

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #264: 20 Feb 2012, 19:46 »

Kæft hvor er den fed. Cervelo er mit favoritmærke udover Pinarello og Bianchi. Sprødt!

Har selv en fornuftig racer, som jeg købte for 4 år siden for 5.000. Sidste år var jeg i Alperne og cykle lidt, hvilket jeg dog ikke kommer i år, så jeg får lidt svært ved at sætte mig op til for alvor at træne her i foråret. Der skal dog alligevel blive plads til et par ture i i klassiker-weekenderne Smiley

Jeg er faktisk ikke så hooked på Pinarello, da jeg synes de er alt for dyre i forhold til kvaliteten. Ikke at kvaliteten er ringe - overhovedet ikke - men jeg vil ikke give 50.000 for en cykel, som jeg mener jeg kan få tilsvarende for 35.000 hvis jeg valgte andet mærke.

Cervelo S3'eren var ikke mit største ønske - havde ud set mig R3'eren faktisk, men da tilbudet kom kunne jeg bare ikke sige nej. Det var simpelthen for billigt.

Risom
Manager

« Svar #265: 27 Feb 2012, 16:30 »

Så var man lige ude at køre årets første tur i går pga. det gode vejr Smiley
Lækkert at komme i gang igen selvom det kun blev til beskedne 31 km.

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #266: 05 Mar 2012, 22:14 »

Så blev det lige til 100 km. på rammen i dag. Formen er stærkt opadgående, så er snart klar til licenssæsonen! Smiley

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #267: 05 Mar 2012, 22:16 »

Skal vi køre ud i det blå?

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #268: 05 Mar 2012, 22:30 »

Skal vi køre ud i det blå?

Helt sikkert - der ligger en masse godt cykellandskab syd for Aalborg med en masse sjove stigninger. Det må vi lige snakkes ved om  Smiley

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #269: 28 Mar 2012, 15:39 »

Hvad så cykelnørder, får I cyklet?

Jeg har, når jeg har trænet til aften, rundet 1.000 km. i marts måned. På fredag drager jeg en uge tll Alsace, Frankrig kører i bjerge!

Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 41 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010