home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:45:50 g00n Blogs Minimalistic 2020
08 Sep 2025, 18:37 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 909 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  30' FCK uden Ståle
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: 30' FCK uden Ståle  (Læst 40874 gange)
fc-hansen
Manager

Sv: 6' FCK uden Ståle
« Svar #45: 02 Jul 2009, 16:29 »

hvornår skal vi forvente update? Smiley

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Mikkellas
Gæst

« Svar #46: 02 Jul 2009, 16:39 »

hvornår skal vi forvente update? Smiley

Jeg mangler at spille fire kampe i oktober måned, og så går jeg igang med at skrive updaten Smiley

fc-hansen
Manager

« Svar #47: 02 Jul 2009, 16:43 »

Jeg mangler at spille fire kampe i oktober måned, og så går jeg igang med at skrive updaten Smiley
klasse Smiley

hay que joder?

Mikkellas
Gæst

« Svar #48: 02 Jul 2009, 18:45 »

Oktober 2008
- en måned med op- og nedture

FC København - Motherwell 2-1 (4-4 samlet)
1-0 Dame N’Doye (30)
1-1 David Clarkson (32)
2-1 Peter Larsson (61)
Mathias Zanka Jørgensen udvist  (65)
Paul Quinn udvist (90+3)

FC København - AGF 3-1
1-0 Niclas Jensen (1)
1-1 Nando Rafael (2)
2-1 Peter Larsson (10)
3-1 Mathias Zanka Jørgensen (29)

SønderjyskE - FC København 0-2
0-1 Peter Larsson (34)
0-2 Libor Sionko (88)

Racing Santander - FC København 3-0
1-0 Juanjo (10)
Ulrik Laursen udvist (20)
2-0 Peter Luccin (22)
3-0 Peter Luccin (42)

FC København - Esbjerg fB 0-1
0-1 Kristian Onstad, straffe (48)

FC København - AaB 1-1 (6-7 efter straffe)
1-0 Ailton Almeida (14)
1-1 Luton Shelton (86)

1. oktober 2008
I fjerde runde af Ekstra Bladet Cup skal FC København op mod de forsvarende danske mestre fra AaB.

2. oktober 2008
Den første kamp i oktober var nok også en af de allervigtigste i hele sæsonen. Det første opgør mod Motherwell var blevet tabt med 3-2 på udebane, så mindst et mål var kravet for at gå videre til UEFA Cup-gruppespillet. Det holdt hårdt for danskerne, selvom de både fik bragt sig foran 1-0 og 2-1. Zanka fik matchordre med 25 minutter igen. Forsvaret er dog begyndt at blive lidt bedre, og heldigvis fik Danmark et hold med i gruppespillet.

7. oktober 2008
Lodtrækningen til UEFA Cup-gruppespillet blev ikke en sjov oplevelse for FCK, der skal op imod Stuttgart, Ajax, Udinese og Racing Santander i gruppe B.

5. oktober 2008
I hjemmekampen var det forsvaret, der tog sagen i egen hånd, da først Niclas Jensen bragte løverne foran på et frispark fra 40 meters afstand. Siden dukkede Mathias Zanka Jørgensen og Peter Larsson op ved dødbolde, og så var det ligemeget, at Nando Rafael havde udlignet til 1-1 efter to minutters spil.

19. oktober 2008
Kravet inden udekampen mod SønderjyskE var klart: En sejr skulle bare i hus. Og det kom den. Peter Larsson scorede for anden kamp i træk, inden Libor Sionko kort før tid lukkede og slukkede med sin scoring til 2-0. Forsvaret viste endnu en gang stor styrke ved at holde modstanderen fra chancer i stort set hele kampen.

23. oktober 2008
Så var det tid til den store prøve. Racing Santander var værter for den første kamp i gruppespillet i UEFA Cuppen. Det skulle dog blive til et sandt mareridt for FC København. Hurtigt kom man bagud, og så blev anfører Ulrik Laursen udvist efter to dumme advarsler. Derfra gik det stærkt, og efter første halvleg stod det 3-0 til hjemmeholdet på lystavlen. Mere skete der ikke i den kamp, og det skal man vist være glad for, hvis man er dansker.

26. oktober 2008
Et dårligt resultat i Europa skulle helst følges på med endnu en sejr i SAS Ligaen i hjemmekampen mod trængte Esbjerg. FC København skabte dog også rigeligt med chancer i første halvleg, hvor det burde have stået 2 eller 3-0. Sådan gik det dog uheldigvis ikke, og kort inde i anden halvleg begik Peter Larsson et noget tvivlsomt straffespark, som Kristian Flittie Onstad sikkert udnyttede til at give Esbjerg tre point i PARKEN.

29. oktober 2008
Sidste kamp i måneden var fjerde runde-kampen i Ekstra Bladet Cup på hjemmebane mod AaB. En fantastisk start fik FCK'erne på opgøret, da Ailton med sit første mål i mere end ti timer bragte værterne i front. Dette mål lignede længe sejrsmålet men fem minutter før tid dukkede en herre ved navn Luton Shelton op og kanonerede bolden ind bag Jesper Christiansen, der fik chancen i buret.

I den forlængede spilletid skete der intet, og så skulle kampen afgøres på straffespark. Her skulle man helt hen til det syvende spark, før man fik den første misser. Den stod FCK's tjekkiske back, Zdenek Pospech, for, og dermed kunne AaB glæde sig over den videre deltagelse i pokalturneringen.

Evaluering af oktober
Oktober måned startede fantastisk med sejren over Motherwell, der gav adgang til gruppespillet i UEFA Cuppen. Det blev fulgt op med sejre over AGF og SønderjyskE, men så gik det galt. Et klart nederlag til Racing i UEFA Cuppen, et nederlag hjemme til Esbjerg, og så røg vi ud af Ekstra Bladet Cup efter et nederlag til AaB på straffespark.

Det er meget, meget skuffende, at vi slutter af på den måde. Mest irriteret er jeg over nederlaget til Esbjerg. Ikke mindst pga. det var på hjemmebane. Vi var også lige ved at have godt fat i toppen af ligaen, men efter nederlaget røg vi igen lidt efter, og det er skide irriterende.

Stillingen i SAS Ligaen

Altid FCK
Manager

Sv: 7' FCK uden Ståle
« Svar #49: 02 Jul 2009, 18:51 »

God update men ærgerligt at du røg ud i EB Cuppen. Hvem bruger du på mål og er Niclas Jensen i startopstillingen Huh

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

guldfck
Førsteholdsspiller

« Svar #50: 02 Jul 2009, 21:13 »

Elsker måden du sætter bloggen op på og jeg har kun et spørgsmål hvem stiller du med på bænken da der jo er reglen om 21 år og du har zanka inde som jeg i i ttilfælde r plejer at stille med på bænke.

PSN: Guldfck

Mikkellas
Gæst

« Svar #51: 02 Jul 2009, 21:17 »

God update men ærgerligt at du røg ud i EB Cuppen. Hvem bruger du på mål og er Niclas Jensen i startopstillingen Huh

Jeg bruger normalt Wiland på mål, men JC fik lige pokalkampen, hvor han også gjorde det fint. Niclas Jensen er reserve for Oscar Wendt, der var blevet træt ovenpå en masse kampe på kort tid. Smiley

Elsker måden du sætter bloggen op på og jeg har kun et spørgsmål hvem stiller du med på bænken da der jo er reglen om 21 år og du har zanka inde som jeg i i ttilfælde r plejer at stille med på bænke.

Man skal have tre under 21 år på bænken, hvis man har syv på bænken i alt, to under 21 år, hvis man har seks på bænken i alt osv., og det er meget forskelligt, hvem jeg har på bænken, da truppen er rigtig bred, og så kører jeg med meget rotation. Smiley

Altid FCK
Manager

« Svar #52: 02 Jul 2009, 22:27 »

Jeg bruger normalt Wiland på mål, men JC fik lige pokalkampen, hvor han også gjorde det fint. Niclas Jensen er reserve for Oscar Wendt, der var blevet træt ovenpå en masse kampe på kort tid. Smiley

Man skal have tre under 21 år på bænken, hvis man har syv på bænken i alt, to under 21 år, hvis man har seks på bænken i alt osv., og det er meget forskelligt, hvem jeg har på bænken, da truppen er rigtig bred, og så kører jeg med meget rotation. Smiley

Hvorfor har du Wiland inde? JC er klubbens mand  ticked off

Mikkellas
Gæst

« Svar #53: 02 Jul 2009, 23:33 »

November 2008
- en måned med solide præstationer

FC Midtjylland - FC København 1-3
0-1 Morten Nordstrand (7)
0-2 Hjalte Nørregaard (11)
0-3 Morten Nordstrand (34)
1-3 Danny Califf (73)

FC København - Randers FC 2-0
1-0 Sebastian Castro-Tello (30)
2-0 Abdou Razack Traoré (90+3)

AC Horsens - FC København  1-0
1-0 Peter Larsson, selvmål (28)

FC København - AaB 2-1
1-0 Libor Sionko (25)
2-0 Morten Nordstrand (41)
2-1 Steve Olfers (45)

FC København - Udinese 2-2
0-1 Felipe (45+1)
0-2 Fernando Tissone (63)
1-2 Dame N’Doye (73)
2-2 Thomas Kristensen  (79)

OB - FC København  0-0

3. november 2008
Efter nederlaget til Esbjerg i den seneste SAS Liga-kamp var FC København-holdet nærmest tvunget til sejr på udebane mod FC Midtjylland, hvis de ikke skulle komme for langt efter de øvrige tophold. Det var også tydeligt at se, at FCK ikke var kommet til Heden for at spille uafgjort. Fra start af gik de højt op og pressede FC Midtjylland-spillerne, der ikke vidste, hvad de skulle stille op. To Nordstrand-kasser og en enkelt fra Hjalte Nørregaard var nok til at sikre gæsterne en 3-1-sejr, der sagtens kunne have været større.

9. november 2008
Sejren mod FC Midtjylland havde givet masser af selvtillid til spillerne fra FC København. Det var tydeligt at se på holdets fremragende præstation hjemme mod Randers, som blev blæst ud af banen fra start. Der skulle dog gå en halv time, før tilskuerne kunne bryde ud i jubel, da indkøbet før sæsonen, Sebastian Castro-Tello, flot scorede på et oplæg fra Oscar Wendt. I overtiden blev sejren slået fast, da et andet indkøb, Abdou Razack Traoré, på fremragende vis fik sparket bolden ind i kassen via stolpen på kanten af feltet.

16. november 2008
Med to sejre i træk skulle man tro, at FC København også ville tage den tredje på udebane over AC Horsens, men sådan gik det ikke. Peter Larsson fik nemlig den uheldige rolle som kampens eneste målscorer for modstanderholdet, da han efter en lille halv times spil headede bolden forbi sin egen keeper. FC København formåede aldrig at skabe chancen, der kunne bringe balance i regnskabet, og derfor blev overraskelsen en realitet i Horsens.

22. november 2008
AaB var inden denne kamp på SAS Ligaens førsteplads, mens FC København var placeret på fjerdepladsen syv point efter. Et nederlag ville dermed sende FCK meget langt væk fra guldet. Størstedelen af tilskuerne kunne dog også gå glade fra stadion, da FCK-spillerne formåede at snævre AaB’s forspring ned til fire point i tabellen med en 2-1-sejr. Libor Sionko, Morten Nordstrand og Steve Olfers var mændene bag de tre scoringer i topkampen.

27. november 2008
FC Københavns første kamp i gruppespillet var en katastrofe, og nu søgte man oprejsning i hjemmekampen mod italienske Udinese. Hjemmeholdets forsvar var dog stærkt svækket, da Peter Larsson, Mathias Zanka Jørgensen og Ulrik Laursen alle havde karantæne, og dermed måtte Oscar Wendt optræde i det centrale forsvar sammen med Mikael Antonsson. Forsvaret var også rystende usikkert, og Johan Wiland skulle flere gange vise prøver på sine fantastiske reflekser.

Udinese kom foran i slutningen af første halvleg, mens man udbyggede føringen et kvarter inde i anden halvleg, men så begyndte FCK’erne at røre på sig. Først reducerede Dame N’Doye, og fem minutter efter kom forløsningen for de mange FCK-tilhængere. Indskiftede Thomas Kristensen scorede på flot vis på langskud kampens sidste mål.

30. november 2008
I november måneds sidste kamp skulle FC København en tur til Odense, hvor det ubesejrede hjemmehold OB tog imod. Kampen blev som forudset en intent og taktisk affære, hvor begge hold ikke turde satse alt i fare for at smide det ene point. Derfor blev det også en lidt kedelig 0-0-kamp, hvor begge hold godt med lidt held kunne have sikret sig de tre point.

Evaluering af november
November måned har nok været en af de bedste i min tid som træner. Det har været nogle solide resultater, men selvfølgelig var der lige en enkelt svipser mod Horsens på udebane, hvor vi tabte 1-0, og disse kampe skal vi selvfølgelig arbejde på at få fjernet. Vi kæmpede os flot tilbage i UEFA Cuppen, hvor vi var nede med 0-2 på hjemmebane, men et flot comeback gjorde, at vi fik det ene point ud af kampen, der var på det jævne for os, men vores forsvar var selvfølgelig heller ikke det stærkeste grundet flere karantæner.

Stillingen i SAS Ligaen

andersfa123
Gæst

Sv: 8' FCK uden Ståle
« Svar #54: 02 Jul 2009, 23:37 »

Syntes ikke rigtigt, at resultaterne er med dig. Men updatsne er ihf. gode. KIU Thumbs Up

Altid FCK
Manager

« Svar #55: 02 Jul 2009, 23:38 »

Udemærket update, rigtig godt sprog du har i bloggen.
Dog synes jeg godt det kan blive lidt kedeligt med så mange detaljer om kampene når det ikke var nogle "afgørende" kampe hvis du forstår mig.

Mikkellas
Gæst

« Svar #56: 02 Jul 2009, 23:40 »

Syntes ikke rigtigt, at resultaterne er med dig. Men updatsne er ihf. gode. KIU Thumbs Up

Jeg er også selv meget skuffet over resultaterne, men denne måned var nok en af mine bedste. Skide irriterende med det nederlag i Horsens.  Sur

Jeg er dog kommet bedre med i toppen, men jeg skal da godt nok til at vinde nogle flere kampe i træk, hvis jeg skal hente lidt ind på Brøndby.

Udemærket update, rigtig godt sprog du har i bloggen.
Dog synes jeg godt det kan blive lidt kedeligt med så mange detaljer om kampene når det ikke var nogle "afgørende" kampe hvis du forstår mig.

Jeg takker for det første. Smiley

Hvad vil du så have, at jeg skal skrive om kampene?

Mikkellas
Gæst

« Svar #57: 03 Jul 2009, 15:40 »

December 2008
- en måned med resultatet 1-1

Ajax - FC København 1-1
1-0 Eyong Enoh (18)
1-1 Libor Sionko (24)

AGF - FC København 1-1
0-1 Thomas Kristensen (6)
1-1 Jeremiah White (45+1)

FC København - Stuttgart 1-1
1-0 Dame N’Doye (42)
1-1 Danijel Ljuboja (76)

3. december 2008
En svær udekamp ventede for FC København i Amsterdam, hvor Ajax tog imod. Ajax viste også fra start, hvem der var favoritterne på Amsterdam ArenA, og med flere gode muligheder i det første kvarter testede de FCK’ernes Johan Wiland i målet. Han kunne dog ikke redde holdet mere efter 18 minutter, hvor Eyong Enoh fik bragt værterne i front. Heldigvis for københavnerne fik man udlignet kort efter ved Libor Sionko. Dette resultat holdt resten af kampen, og det kan man især takke Johan Wiland for.

7. december 2008
FC København var smalle favoritter til udebanekampen mod AGF, og det hele startede også fantastisk, da Ailton flot spillede Thomas Kristensen alene med Steffen Rasmussen, som han sikkert udplacerede til en 1-0-føring til det gæstende hold. I første halvlegs overtid fik hjemmeholdets tilskuere sig noget at et særsyn, da lille Jeremiah White oversprang Oscar Wendt og headede bolden ind til 1-1, som også blev kampens resultat for anden kamp i træk for FC København.

17. december 2008
FC København skulle have en sejr hjemme over Stuttgart, hvis man skulle have europæisk fodbold på programmet i foråret. Det lignede dog ikke et FCK-hold, der ville vinde fra start, da Stuttgart havde alt spillet i starten af kampen. FCK-tilskuerne fik dog noget at juble gevaldigt over, da Dame N’Doye steg til vejrs efter et indlæg fra Martin Vingaard og headede føringsmålet ind, og så lignede det alligevel videre deltagelse for Løverne. I anden halvleg pressede Stuttgart på for at få målet, det ville give dem adgang til næste runde, og et kvarter før tid lykkedes det også for tyskerne, da indskiftede Danijel Ljuboja bragte balance i regnskabet efter en fejl ved et frispark på tyskernes banehalvdel af FC København. Det bliver altså ikke til mere europæisk fodbold i denne sæson for FC København, der heller ikke formåede at vinde en kamp i gruppespillet.

Evaluering af december
December måned var ikke en speciel god en. Vi tabte yderligere to point i SAS Ligaen i en kamp, vi burde have vundet. Vi røg ud af UEFA Cuppen pga. en børnefejl i den afgørende fase af kampen mod Stuttgart på hjemmebane. En kamp vi havde vundet, hvis vi havde været mere skarpe foran kassen.

fc-hansen
Manager

« Svar #58: 03 Jul 2009, 15:44 »

fin update, Ærgeligt at du ikke går videre, men sådan er det jo nogen gange, flot resultat i amsterdam Smiley hvad kan vi forvente i næste update, og hvornår kan vi forvente den? Smiley

hay que joder?

Mikkellas
Gæst

Sv: 9' FCK uden Ståle
« Svar #59: 03 Jul 2009, 15:46 »

Jeg ved sgu ikke, hvad næste update vil indeholde. Der er jo vinterpause, men nogle træningskampe vil der blive spillet, og man ved jo aldrig med transfers. Smiley

Den kommer nok i aften eller i morgen. Det ved jeg ikke endnu. Smiley

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010