home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  1 Bruger, 423 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  30' FCK uden Ståle
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: 30' FCK uden Ståle  (Læst 35157 gange)
andersfa123
Gæst
 
Sv: '3' FCK uden Ståle
« Svar #15: 30 Jun 2009, 23:43 »

Rigtig flot update igen. Lyder godt at alle angribere er igang før sæsonen. Lad os håbe du kan give FCK succes som v,i så i den sæson der lige er afsluttet Thumbs Up.
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '3' FCK uden Ståle
« Svar #16: 30 Jun 2009, 23:45 »

Det ser da meget fornuftigt ud. Det skriftilige er godt og det samme med opsætningen, som gør det utrolig nemt at læse. Gode transfers du har fået lavet dig der.
Alle 4 danske hold burde komme videre i Uefa Cuppen.

Logged

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '3' FCK uden Ståle
« Svar #17: 30 Jun 2009, 23:50 »

Igen en lækker update! Og jeg kan godt lide dine indkøb. Spændende spillere som tilmed er realistisk hentede, da København forholdsvist tit henter skandinavere.
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: '3' FCK uden Ståle
« Svar #18: 30 Jun 2009, 23:51 »

Syntes indkøbene er spændende, måske du evt. kunne linke et SS af dem begge op? Opstemt
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '3' FCK uden Ståle
« Svar #19: 30 Jun 2009, 23:52 »

Syntes indkøbene er spændende, måske du evt. kunne linke et SS af dem begge op? Opstemt

Jeg tillader mig at svare for Mikkellas.. Hvis du trykker på de to navne, så kommer der et SS frem Wink
Logged

Mikkellas
Gæst
 
Sv: '3' FCK uden Ståle
« Svar #20: 30 Jun 2009, 23:57 »

Rigtig flot update igen. Lyder godt at alle angribere er igang før sæsonen. Lad os håbe du kan give FCK succes som v,i så i den sæson der lige er afsluttet Thumbs Up.

Tak og ja, det var sgu dejligt, at alle fire fik scoret. Så ved jeg da ihvf., at alle fire kan ramme målet Peace

Det ser da meget fornuftigt ud. Det skriftilige er godt og det samme med opsætningen, som gør det utrolig nemt at læse. Gode transfers du har fået lavet dig der.
Alle 4 danske hold burde komme videre i Uefa Cuppen.
Igen en lækker update! Og jeg kan godt lide dine indkøb. Spændende spillere som tilmed er realistisk hentede, da København forholdsvist tit henter skandinavere.
Syntes indkøbene er spændende, måske du evt. kunne linke et SS af dem begge op? Opstemt

Tak for roserne mht. indkøbene. Jeg håber selv, at de kan udvikle sig rigtig meget i løbet af den første sæson, så de forhåbentlig kan gøre en forskel i anden sæson Thumbs Up

Jeg tillader mig at svare for Mikkellas.. Hvis du trykker på de to navne, så kommer der et SS frem Wink

Tak for hjælpen. Smiley
Logged

Frederik1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '3' FCK uden Ståle
« Svar #21: 01 Jul 2009, 00:01 »

Jeg er Randers fan, men alligevel har du med dit gode sprog fanget mig, så jeg er med !
Logged

:-)

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '3' FCK uden Ståle
« Svar #22: 01 Jul 2009, 00:11 »

Det ser rigtig godt ud, du har helt klart fået en fast læser. Det bliver også meget sjovt at høre om, da jeg selv har en karriere kørende med FCK
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

sells!
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: '3' FCK uden Ståle
« Svar #23: 01 Jul 2009, 13:58 »

godt sprog og en god opsætning, jeg vil helt sikkert følge med her. Kommer der snart en update?
Logged

Mikkellas
Gæst
 
Sv: '3' FCK uden Ståle
« Svar #24: 01 Jul 2009, 14:00 »

Der skal nok komme en update i dag på et tidspunkt, og hvis i er heldige, så kan i måske også få to Wink

Jeg skal lige have spillet fire kampe kampe i juli måned, og så har jeg besluttet mig for at give en update for hver måned i spillet Smiley
Logged

Visby
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: '3' FCK uden Ståle
« Svar #25: 01 Jul 2009, 14:04 »

Jamen det lyder jo som om det kunne gå hen at blive fremragende Opstemt
Logged

Fc København !

Mikkellas
Gæst
 
Sv: '3' FCK uden Ståle
« Svar #26: 01 Jul 2009, 20:12 »



Transfers:
Ind:
Martin Bernburg, FC Nordsjælland

Transfers:

Endnu en spiller er skiftet til hovedstaden. Denne gang er der tale om FC Nordsjælland-angribere, Martin Bernburg, der har besluttet at tage tilbage til FC København, hvor hans karriere startede. Det var dog ikke en billig handel for FC København, da man måtte slippe hele 19 millioner for den talentfulde angriber.

Da købet af Bernburg blev bekræftet, var brasilianske Ailton Almeida ude at sige til pressen, at han var utilfreds med hans situation i klubben efter købet. Mikkel Lasson svarede dog igen med, at han bare skulle imponere ham ved træningerne, og så ville han formentlig kunne kæmpe sig tilbage ind på holdet.

Cesar Santin forventes efter købet at blive brugt mere som kantspiller, hvor han skal kæmpe med Sionko, Vingaard og Castro-Tello om en startplads, når han vender tilbage fra sin skade.





UEFA Cup:
Vlaaznia - FC København 0-1
Altin Hys (4)
0-1 Hjalte Nørregaard (81)

FC København - Vlaaznia 3-1
0-1 Altin Hysa (12)
Krenar Doda (33)
1-1 Sebastian Castro-Tello, straffe (47)
2-1 Ailton Almeida (49)
3-1 Dame N’Doye (90)

UEFA Cup:

17. juli 2008
FC Københavns første officielle kamp i denne sæson var den på udebane mod Vllaznia fra Albanien i den første kvalifikations runde til UEFA Cuppen. Opgøret startede fremragende for sidste sæsons bronzevindere i SAS Ligaen, da man efter fire minutter fik tilkendt sig et straffespark. Den normalt så sikre Morten Nordstrand måtte dog se sit forsøg fra pletten reddet.

Tre minutter senere så det endnu bedre ud, da hjemmeholdet fik en mand udvist efter en svinestreg på Dame N’Doye. FCK pressede på og pressede på, men ind ville bolden bare ikke. Flere mirakelredninger og stopleskud forhindrede løverne i at tage en forventet føring.

Man skulle faktisk vente helt hen til ti minutter før tid, før man fik kampens eneste scoring. Den stod Hjalte Nørregaard for, da han fra 28 meters afstand bankede bolden ind bag en sagesløs albansk målmand.


31. juli 2008
Returopgøret i PARKEN skulle bare overstås for de københavnske løver, der med en 1-0-sejr på udebane var meget tæt på videre deltagelse i UEFA Cuppen. Om det var en sovepude skal være svært at sige, men alligevel kom de gæstende albanere foran på et drømmeskud efter lidt mere end ti minutters spil.

Ligesom i den første kamp skulle albanerne dog fuldføre kampen med 10 mand, da man efter en halv times spil fik en mand udvist efter endnu en svinestreg. Dette banede vejen for et endnu større FCK-pres, men Vlaaznias føring holdt til pausen, hvor FCK fik en ordentlig skideballe.

Dette gav pote, da Castro-Tello blot to minutter efter pausen kunne bringe balance i regnskabet på et straffespark. To minutter efter udligningen bragte Ailton så FCK på vinderkurs med sit mål til 2-1. Dame N’Doye rundede kampen af med et hovedstødsmål i overtiden til 3-1, og dermed gik FCK sikkert videre med en samlet 4-1-sejr.




SAS Ligaen:
FC København - AC Horsens 1-0
Mads Rieper (62)
1-0 Søren Jochumsen (selvmål) (82)

FC København - FC Midtjylland 2-2
0-1 Danny Olsen (5)
1-1 Dame N'Doye (41)
1-2 Kim Christensen (43)
2-2 Zdenek Pospech (88)

SAS Ligaen:

20. juli 2008
SAS Liga-sæsonen for FC København startede på hjemmebane mod et af holdene, der er spået en placering i den forkerte ende, AC Horsens. FC København pressede da også på, men endnu engang kunne holdet ikke få sparket bolden det sidste stykke ind over stregen grundet flere fantastiske aktioner af Horsens-målmand, Søren Jochumsen, der skulle gå hen og få en større hovedrolle senere i kampen.

Den fik han nemlig efter 82 minutter, da han efter et hjørnespark af Hjalte Nørregaard tabte bolden ind i eget net til stor begejstring for størstedelen af de godt 16.000 tilskuere, der var mødt frem i PARKEN den eftermiddag.


28. juli 2008
Sæsonens anden kamp for FC København foregik også på hjemmebanen i København. Det var dog en langt værre modstander, der var på besøg denne gang, da det var sidste sæsons andenplads, FC Midtjylland.

FC København fik da også en mareridtsstart, da Sionko fejlbedømte en bold i det lille felt, og så kunne gæsternes Danny Olsen let gøre det til 1-0 for jyderne. Hjemmeholdets tilskuere fik også noget at fejre i første halvleg, da Dame N'Doye fire minutter før pausefløjt bragte balance i regnskabet. Den føring holdt dog ikke længe, da Kim Christensen kort efter bragte FC Midtjylland på sejrskurs igen.

Efter pausen skulle man helt frem til to minutter før tid, før FC København igen fik tilskuerne op at stå. Højrebacken Zdenek Pospech kanonerede nemlig en bold op i nettaget fra 25 meters afstand til kampens resultat, 2-2.




Stillingen i SAS Ligaen

Hvis I har spørgsmål, så fyr løs. Jeg ved ikke selv, om det var for meget tekst til kampene, så hvis det var, så skriv det gerne, så skal jeg forsøge at forkorte det til næste update, hvor der vil være flere kampe nemlig. Smiley
Logged

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '4' FCK uden Ståle
« Svar #27: 01 Jul 2009, 21:35 »

En udmærket update, og jeg er egentlig tilfreds med mængden er tekst. Spørgsmålet er bare om du orker at skrive så meget fra hver måned Smiley
Logged

Mikkellas
Gæst
 
Sv: '4' FCK uden Ståle
« Svar #28: 01 Jul 2009, 21:37 »

Tjah, transfers kommer jo væk, og så regner jeg også med, at jeg skriver en lille tekst til kampene kun med fakta ude i højre side, som jeg havde i sidste update. Smiley
Logged

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '4' FCK uden Ståle
« Svar #29: 01 Jul 2009, 21:40 »

Glimrende update, med hensyn til mængden af tekst, så tror jeg det er ''Transfer delen'' der får det ud som 'meget' tekst..
men det ser sku godt ud..

KIU
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Sider: 1 [2] 3 4 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010