home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 575 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  30' FCK uden Ståle
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] Udprint
Forfatter Emne: 30' FCK uden Ståle  (Læst 35160 gange)
Mikkellas
Gæst
 
Sv: 28' FCK uden Ståle
« Svar #150: 30 Jul 2009, 22:15 »



September 2010
- pinligt nederlag afslutter måneden


UEFA Cup
FC København - BATE 3-1
1-0 Robert Lewandowksi(21)
2-0 Winston Reid, straffe (34)
3-0 Harold Seedorf (43)
3-1 Vitaly Rodionov (90)

SAS Ligaen
FC København - OB 3-1
1-0 Marek Sapara (13)
2-0 Bruno (27)
3-0 Edvin Titan (85)
3-1 Srdjan Radonjic (90)

Landshold
Mozambique - Nigeria 1-2
1-0 Mate Simao (13)
1-1 Yakubu (60)
1-2 Obafemi Martins (70)

SAS Ligaen
FC København - FC Midtjylland 3-1
1-0 Robert Lewandowski (23)
1-1 Leon Jessen (38)
2-1 Sebastian Castro-Tello (39)
3-1 Dalibor Veselinovic (60)

UEFA Cup
Basel - FC København 0-1
0-1 Truls Hagen (54)

SAS Ligaen
AGF - FC København 4-1
0-1 Jimmy Touma (11)
1-1 Nando Rafael (17)
2-1 Michael Lumb (24)
3-1 Rafael Marques (31)
4-1 Rafael Marques (90+3)

Evaluering af september

- SAS Ligaen
SAS Ligaen for os i denne måned bestod af tre kampe, og det var en noget blandet fornøjelse for mig. De to første kampe er jeg fuldt ud tilfreds med, men i kampen mod AGF faldt det hele bare sammen efter vores føringsmål. Jeg ved ikke lige, hvad der skete, men det er totalt pinligt at tabe 4-1 til et middelmådigt AGF-hold, der inden den kamp var otte placeringer under os på niendepladsen. Jeg kan slet ikke komme mig over den kamp, og jeg håber virkelig, at spillerne forstår, hvor pinligt det egentlig er.

Vi skal virkelig igang igen, da jeg håber, at vi kan holde den samme form over hele sæsonen frem for, at vi ligesom i de to foregående skal jagte til slut. Det vile virkelig være dejligt, hvis vi kunne afgøre det hele rimelig hurtigt, så flere talenter kunne få chancen til sidst.


- UEFA Cup
Efter vores lidt skuffende exit i Champions League, ville vi selvfølgelig utrolig gerne med i UEFA Cup-gruppespillet, og det skulle ske med en samlet sejr over BATE fra Hviderusland. Det første opgør vandt vi sikkert med 3-0 på udebane, og hjemmebanekampen var der heller ikke nogen slinger i valsen, da vi med en 3-1-sejr kunne glæde os over videre deltagelse i UEFA Cuppen.

Gruppen er blevet utrukket også, og i denne måned skulle vi også spille vores første kamp i gruppespillet på udebane mod Basel fra Schweiz. Et svært opgør, og selvom vi i det meste af kampen var presset i bund, så løb vi af med en meget værdifuld sejr, da vores norske højre back Truls Hagen scorede sit første mål nogensinde for klubben.


- Landshold
En enkelt landskamp for Nigeria var der også på programmet i denne måned. Vi er gået igang med kvalifikationen til African Nations Cup, hvor vi først skulle møde Mozambique på udebane. En kamp, der bare skulle vindes. En kamp, hvor vi skulle vise, at vi var et af de bedste hold i Afrika. Sådan en kamp blev det overhovedet ikke til, da vi kun med nød og næppe fik hevet en 2-1-sejr i hus. Skuffende for mig. Skuffende for spillerne. Og skuffende for vores mange tilhængere.




Logged

Mikkellas
Gæst
 
Sv: 29' FCK uden Ståle
« Svar #151: 31 Jul 2009, 22:16 »



Oktober 2010
- ingen nederlag, men skuffende


Ekstra Bladet Cup
Aarhus Fremad - FC København 0-2
0-1 Hjalte Nørregaard (104)
0-2 Robert Lewandowski (119)

UEFA Cup
FC København - Watford 1-1
1-0 Harold Seedorf (2)
1-1 Bobby Zamora (21)

Landshold
Nigeria - Comoros 1-0
1-0 Jaro Bellu (90)

SAS Ligaen
FC København - Silkeborg 0-0

SAS Ligaen
FC København - Vejle 1-0
1-0 Pablo Sanchéz (79)

UEFA Cup
FC København - Aberdeen 4-0
1-0 Dalibor Veselinovic (5)
2-0 Harold Seedorf (39)
3-0 Jimmy Touma (58)
4-0 Dalibor Veselinovic (90)

SAS Ligaen
Lyngby - FC København 0-0

Evaluering af oktober

- SAS Ligaen
Vi er gået en lille smule i stå i SAS Ligaen, hvor vi i sidste måned sluttede af med et 4-1-nederlag til AGF. I denne måned blev det til to uafgjorte og en enkelt sejr, hvilket ville være tilfredsstillende for de fleste. Det er det dog ikke for mig, da jeg mener, at vores hold virkelig har noget, som alle de andre hold ikke har, og dermed burde vi altså få lidt flere sejre i hus.

Det statede mod Silkeborg, hvor vi spillede 0-0. Så vandt vi 1-0 over Vejle på et sent mål af vores argentinske landsholdsspiller, der scorede direkte på frispark, og så sluttede vi af med endnu et 0-0-resultat mod Lyngby.

Det eneste positive er, at vi ikke lukkede nogle mål ind i den hjemlige liga i denne måned.


- Ekstra Bladet Cup
Ekstra Bladet Cup er ikke for alvor startet, og mod Aarhus Fremad havde jeg valgt at bruge mange af mine unge talenter. Det viste sig dog at være et sats, da vi overhovedet ikke kunne få bolden ind bag deres keeper. Vi skulle rent faktisk ud i forlænget spilletid, hvor vi dog med to mål sikrede os sejren.

Dog er det ret irriterende, at vi skal bruge så mange kræfter på at slå et amatørhold ud, og det er absolut ikke tilfredsstillende.


- UEFA Cup
Vi er kommet godt fra start i gruppespillet, og det fortsatte i denne måned, hvor vi først spillede uafgjort med Watford, hvorefter vi lammetævede Aberdeen med 4-0. Et super resultat, og vi kan godt gøre os forhåbninger om at gå videre fra denne pulje, som også var målet fra start af.

- Landsholdet
Nigerias landshold er ikke min førstepriortet, men alligevel skal jeg jo kvalificere holdet til African Nations Cup, og vi fik også endnu en sejr i puljen, da vi besejrede Comoros med 1-0 på et mål i overtiden, og igen er det ikke tilfredsstillende, da vi burde vinde med en meget større margin over de små nationer, men en sejr er jo en sejr.




Logged

sells!
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 30' FCK uden Ståle
« Svar #152: 31 Jul 2009, 22:19 »

hvorfor skal du møde basel to gange? og god update forresten
Logged

Mikkellas
Gæst
 
Sv: 30' FCK uden Ståle
« Svar #153: 31 Jul 2009, 22:24 »

hvorfor skal du møde basel to gange? og god update forresten

Jeg skal møde alle tre hold to gange, da der er fire hold i puljen. Smiley
Logged

Mikkellas
Gæst
 
Sv: 30' FCK uden Ståle
« Svar #154: 01 Aug 2009, 20:51 »

Jeg må desværre meddele alle jer, der følger bloggen, at den ender her. Jeg kan ikke finde motivationen til at holde den kørende, og jeg er også fint tilfreds med at have lavet 30 updates til jer. Det er min længste blog til dato, og det er jeg også tilfreds med. Det har været en fornøjelse at levere updates til jer, og så er det jo altid rart med kommentarer. Smiley

Det kan være, at der kommer en blog på et andet tidspunkt. Man ved jo aldrig, vel?
Logged

Sider: 1 ... 9 10 [11] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010