home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
08 Sep 2025, 18:37 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
05 Sep 2025, 17:14 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 623 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  30' FCK uden Ståle
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: 30' FCK uden Ståle  (Læst 40808 gange)
AFC
Manager

Sv: '4' FCK uden Ståle
« Svar #30: 01 Jul 2009, 22:28 »

En ok update fra dig af.
Flot opsætning. Jeg overvejer også at sætte det op med resultater ude i siden i min blog, men ved ikke endnu. Nogle fine resultater du skaffer dig og et godt indkøb af Bernburg.

Mikkellas
Gæst

« Svar #31: 01 Jul 2009, 23:30 »

Der skulle meget gerne komme en update mere i dag (måske efter kl. 00.00) med august måned Smiley

Mikkellas
Gæst

« Svar #32: 02 Jul 2009, 01:08 »

August 2008
Dårlig måned i SAS Ligaen

1. august 2008
Lodtrækning til UEFA Cup-kvalifikationens anden runde

FC København er stadig med i kampen om UEFA Cup-pladserne i gruppespillet sammen med de resterende danske hold. FC København var igen seedet i lodtrækningen, men man fik langt fra nogen nem lodtrækning, da man skal op imod norske Lillestrøm.

Lillestrøm - FC København
Kalmar FF - Brøndby IF
FC Midtjylland - Hertha Berlin
FC Moskva - FC Nordsjælland

SAS Ligaen:
Randers FC - FC København 2-1
0-1 Libor Sionko (1)
1-1 Mikkel Bechmann (26)
2-1 Bobbie Friberg da Cruz (37)

3. august 2008
Sæsonens første nederlag

FC København var startet SAS Ligaen acceptabelt med fire point i to kampe, men efter en sæson uden nederlag i SAS Ligaen og UEFA Cup-kvalifikationen indtil videre, så blev det til det første nederlag i Randers. Det startede ellers så fornuftigt, da Libor Sionko bragte løverne i front efter bare 40 sekunders spil. Randers viste sig dog for stærke for de ambitiøse københavnere, da først Mikkel Bechmann udlignede og efter godt 40 minutters spil afgjorde Bobbie Friberg da Cruz så kampen efter en kæmpe brøler af Zdenek Pospech i FCK-forsvaret.

SAS Ligaen
AaB - FC København 1-0
1-0 Steve Olfers (10)

9. august 2008
To på stribe

Der var dømt storkamp i Aalborg, da de forsvarende mestre tog imod sidste sæsons bronzevindere. Kampen blev dog aldrig det store festfyrværkeri, da FC København intet kunne stille op mod de veloplagte AaB-spillere. Derfor blev det også en fortjent AaB-sejr efter et mål af forsvarsspilleren Steve Olfers efter ti minutters spil, hvor FCK-forsvaret slet ikke var klar på et hurtigt taget frispark.

UEFA Cup
Lillestrøm - FC København 0-2
0-1 Hjalte Nørregaard (47)
0-2 William Kvist (59)

14. august 2008
Så småt videre i Europa

Efter to SAS Liga-opgør i træk uden point, skulle der virkelig andre boller på suppen i den første af to kampe i UEFA Cup-kvalifikationens anden runde på udebane mod norske Lillestrøm - og det kom der.

FC København-holdet startede godt nok lidt sløvt, men efterhånden som kampen skred frem, blev holdet bedre og bedre. Kort inde i anden halvleg gjorde den ene del af duoen på den centrale midtbane, Hjalte Nørregaard det til 1-0, mens den anden del af duoen, William Kvist, afgjorde kampen med sin 2-0-scoring, og dermed sikrede FC København sig et godt udgangspunkt før returkampen i PARKEN om to uger.

Transfers:
Ind:
Abdoub Razack Traoré, Rosenborg

17. august 2008
FCK tilføjer endnu en spiller

FC København har nu taget konsekvensen af, at Cesar Santin igen er blevet skadet i op til to måneder. Klubben har nemlig set sig varm på Abdoub Razack Traoré fra Burkina Faso, og derfor hentede man ham til klubben fra Rosenborg for 11 millioner kroner. Traoré kommer hovedsagligt til at dække venstrefløjen hos FC København.

SAS Ligaen
FC København - OB 0-1
0-1 Espen Ruud (29)

17. august 2008
Endnu et nederlag

FC København er begyndt at halte godt og grundigt efter, da de for tredje kamp i træk måtte gå fra banen som tabere. Efter 29 minutters spil scorede Espen Ruud nemlig kampens eneste mål, og selvom FC København med rette kan føle sig snydt for et mål af Sionko fem minutter før tid, så var det en fortjent sejr til fynboerne.

25. august 2008
FCK trak Herfølge

I dag blev der trukket lod til tredje runde af Ekstra Bladet Cup, og her får FC København fornøjelsen af Herfølge fra 1. division. Kampen vil blive spillet den 28. september på Herfølge Stadion.

UEFA Cup
FC København - Lillestrøm 3-0
1-0 Libor Sionko (10)
Jon Midttun Lie (Lillestrøm) udvist (16)
2-0 Hjalte Nørregaard (20)
3-0 Dame N’Doye (24)

28. august 2008
Kan godt i Europa

Mens det ikke kører helt efter planen i SAS Ligaen, så kører det til gengæld på skinner i det europæiske for FC København. Norske Lillestrøm blev sendt med et 3-0-nederlag i PARKEN, hvilket gav et samlet resultat på 5-0 til danskerne. Kampen blev afgjort på et lille kvarter, hvor Libor Sionko, Hjalte Nørregaard og Dame N’Doye hver fik sparket en bold ind over stregen, mens gæsternes Jon Midttun Lie måtte forlade banen efter en svinestreg.

De tre andre danske hold, Brøndby, FC Midtjylland og FC Nordsjælland, måtte alle forlade turneringen.

28. august 2008
God lodtrækning for FC København

FC København fik en rigtig god lodtrækning, da der blev trukket lod til UEFA Cuppens første runde. Skotske Motherwell bliver modstanderen for FC København, og derfor kan man godt sige, at københavnerne har gode muligheder for at kvalificere sig til gruppespillet.

SAS Ligaen
Brøndby IF - FC København 0-2
0-1 Martin Bernburg (78)
0-2 Dame N’Doye (88)

31. august 2008
FCK-sejr i New Firm
En fantastisk slutspurt sikrede FC København tre livsvigtige og fortjente point på Brøndby Stadion. Martin Bernburg scorede tolv minutter før tid sit første mål i FCK-trøjen, da han dukkede op efter et perfekt hjørnespark fra Oscar Wendt. Selv samme Wendt lagde også op til Dame N’Doyes mål, da han flot og elegant lagde en stikning til senegaleseren, der ingen nåde viste, da han bankende bolden forbi Stephan Andersen.

Stillingen i SAS Ligaen

Så blev det så til sådan en update. Jeg håber, at I nyder læsningen lige så meget, som jeg hader resultaterne Smiley

Frederik1994
Landsholdsspiller

Sv: 5' FCK uden Ståle
« Svar #33: 02 Jul 2009, 01:12 »

Jeg syntes updaten var for lang. Jeg ved godt der ikke er så meget tekst, men den er rimelig uoverskuelig.

Men din skrive kunnen, fejler såmænd intet.

Så KIU, bare tænk på længden.

:-)

AFC
Manager

« Svar #34: 02 Jul 2009, 01:18 »

SÅDAN!

Du slog Brøndby If. Sådan der man! Vigtigt Mikkellas. God update, måske lidt for lang.

Jharn
Landsholdsspiller

« Svar #35: 02 Jul 2009, 11:22 »

Det skriftlige er fortsat ubeklageligt, men jeg vil give de andre ret i, at updaten er en smule uoverskuelig.

Mikkellas
Gæst

« Svar #36: 02 Jul 2009, 11:36 »

Jeg synes også selv, at det var lidt mærkeligt sat op, men jeg forsøge at gøre den mere overskuelig, hvilket åbenbart ikke lykkedes. Jeg vil lave en anden opsætning til anden gang, som også vil gøre den kortere Smiley

Danielsen
Manager

« Svar #37: 02 Jul 2009, 11:43 »

Fin update, dog, som de andre siger, lidt uoverskueligt, men det er blev sagt,.
Lad os håbe du får rettet op de svingede resultaterne..

KIU

BTW: Genial sætning ''Jeg håber, at I nyder læsningen lige så meget, som jeg hader resultaterne''

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

fc-hansen
Manager

« Svar #38: 02 Jul 2009, 11:54 »

resultaterne er ikke som de burde være med den trup, men okay, da har stadig 27 kampe til at rette op på den dårlige placering Smiley Rigtig god lodtrækning for dig, og du må siges og være favorit til at gå videre over to kampe Wink

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Mikkellas
Gæst

« Svar #39: 02 Jul 2009, 11:56 »

Der var også fremskridt i de sidste to kampe, og i kampen mod Brøndby var jeg klart spildominerende, så det tegner godt for de kommende kampe. Jeg er dog bare ikke tilfreds med, at jeg allerede er så langt efter AaB.

Mikkellas
Gæst

« Svar #40: 02 Jul 2009, 15:20 »

September 2008
- en måned med masser af mål

Vejle - FC Københan 2-2
0-1 Dame N’Doye (6)
0-2 Mathias “Zanka” Jørgensen (17)
1-2 Thomas Røll (67)
2-2 Anders Jacobsen (73)

Motherwell - FC København 3-2
0-1 Atiba Hutchinson (9)
1-1 Stephen Hughes (15)
1-2 Martin Bernburg  (22)
2-2 Chris Porter (25)
3-2 David Clarkson (41)

FC København - FC Nordsjælland 7-2
1-0 Morten Nordstrand (26)
2-0 Thomas Kristensen (31)
3-0 Morten Nordstrand (34)
3-1 Nicolai Stokholm (38)
4-1 Libor Sionko (40)
5-1 Dame N’Doye (43)
6-1 Christian Traoré, selvmål (57)
6-2 José Junior (65)
7-2 Martin Bernburg (82)

Herfølge - FC København 0-2
0-1 César Santin (25)
0-2 César Santin, straffe (31)

14. september 2008
September måned er ikke ligefrem en måned, som FCK-tilhængerne vil huske for det gode forsvarsspil. Tværtimod. Det startede ellers så fint, da man med en 2-0-føring på udebane over Vejle var på vej til sin anden sejr i træk i SAS Ligaen. Vejle lagde sig dog ikke ned, og med to mål i anden halvleg sikrede jyderne sig det ene point i en intens kamp.

18. september 2008
Lodtrækningen til UEFA Cuppens første runde i sidste måned viste, at københavnerne skulle op mod skotske Motherwell. FCK var også favoritter til det første opgør i Skotland, og man kom planmæssigt foran 1-0 efter blot ti minutter. Igen viste forsvaret sig dog fra sin værste side, og skotterne formåede at banke tre mål ind bag Jesper Christiansen i FCK-buret i første halvleg, mens Martin Bernburg også fik puttet ind en, så FCK'erne har et udmærket resultat til returkampen.

21. september 2008
Der var lagt op til en tæt kamp i PARKEN, da FC Nordsjælland kom på besøg. FCK'ernes angrebsspil er dog blevet bedre og bedre, og kampen i PARKEN var ikke en undtagelse. Pasningsspillet kørte som smurt, og med fem mål i første halvleg var kampen allerede afgjort. Løverne satte yderligere to mål ind i anden halvleg, så kampen endte med en klar 7-2-sejr til FCK. Værd at bemærke var, at Jesper Christiansen var sat af til fordel for den reaktionsstærke svensker, Johan Wiland.

28. september 2008
Den sidste kamp i september var pokalkampen mod Herfølge. César Santin gjorde comeback med to mål, og for en gangs skyld holdt FCK-forsvaret målet rent med Johan Wiland i kassen, som mere og mere ligner en førstemålmand i København.

Evaluering af september
Alt i alt en udmærket måned rent offensivt, mens defensiven halter noget så gevaldigt med syv mål lukket ind fordelt på tre kampe, mens Herfølge-kampen var fejlfri i forsvaret. Jeg vil forsøge at få forsvaret til at stå mere kompakt og presse som et hold istedet for en masse individuelle pres på afgørende tidspunkter i kampen, f.eks. i Vejle-kampen, hvor vi smider en 2-0-føring.

Stillingen i SAS Ligaen

Jeg synes selv, at opsætningen ser meget bedre ud i denne update. Hvis I vil have noget mere tekst af anden art end kampene på, så skriv det gerne. Smiley

Danielsen
Manager

Sv: 6' FCK uden Ståle
« Svar #41: 02 Jul 2009, 15:23 »

kæft det ser godt ud, glimrende layout, og godt skrevet.

KIU

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

fc-hansen
Manager

« Svar #42: 02 Jul 2009, 15:51 »

dejligt layout, og det ser bedre og bedre ud resultatsmæssigt! stor respekt for dit målmandsskifte:) de gange jeg har været i "krise" så har jeg ikke haft nosserne til at foretage  markante ændringer, som man jo må sige et er at skifte målmand Wink

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Jharn
Landsholdsspiller

« Svar #43: 02 Jul 2009, 16:05 »

Så blev det overskueligt igen!  Wink
Glimrende.

Mikkellas
Gæst

« Svar #44: 02 Jul 2009, 16:27 »

kæft det ser godt ud, glimrende layout, og godt skrevet.

KIU

Jeg takker. Smiley

dejligt layout, og det ser bedre og bedre ud resultatsmæssigt! stor respekt for dit målmandsskifte:) de gange jeg har været i "krise" så har jeg ikke haft nosserne til at foretage  markante ændringer, som man jo må sige et er at skifte målmand Wink

Jeg takker også dig for de fine ord. JC lavede bare et fælt drop mod Motherwell i det første opgør, og så tog jeg konsekvensen og satte Wiland ind, og det har jeg som sådan ikke fortrudt.

Så blev det overskueligt igen!  Wink
Glimrende.

For tredje gang i dette indlæg takker jeg. Jeg synes også selv, at det blev meget mere overskueligt igen, og det er jo et af nøglepunkterne for jer læsere.

Jeg kan også med sikkerhed sige, at der kommer flere updates i dag. Smiley

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 11 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010