|
CarlosVela
|
|
1.Messi 2.C.Ronaldo 3.M.Laudrup 4.B.Laudrup 5.Lampard 6.Ribery 7.Essien 8.Xavi 9.Iniesta 10.Busquets (Stav) 
|
|
|
|
FMFreaks inside you.
|
|
|
|
MichaelHarlev
Gæst
|
|
1. Xavi 2. Daniele De Rossi 3. Steven Gerrard 4. Michael Carrick 5. Sidney Govou 6. Cesc Fabregas 7. Joaquín 8. Juninho 9. Sulley Muntari 10. Robert Pires
|
|
|
|
|
|
|
|
Ben92
Gæst
|
|
1. Lionel Messi 2. Cristiano Ronaldo 3. Steven Gerrard 4. Xavi 5. Franck Ribery 6. Kaká 7. Frank Lampard 8. Michael Essien 9. Andres Iniesta 10. Cesc Fabregas
|
|
|
|
|
|
|
|
MagnusChristiansen
|
|
Jeg vælger lige at tage den kun med centrale. 1. Iniesta. 2. Xavi. 3. Gerrard. 4. Carrick. 5. Lampard. 6. Fabregas. 7. Essien. 8. Kaka. 9. Lass Diara. 10. De Rossi.
|
|
|
|
|
|
|
|
sindsygt
Gæst
|
|
1: Messi 2: Ronaldo 3: Xavi 4: Gerrard 5: Cesc 6: Carrick 7: Iniesta 8: Essien 9: Van der Vart (når han ikke er i Real  ) 10: Kaká
|
|
|
|
|
|
|
|
Manniche
|
|
1. Messi 2. C.Ronaldo 3. Gerrard 4. Xavi 5. Iniesta 6. Ribery 7. Kaka 8. Fabregas 9. De Rossi 10. Maschreano Mit bud 
|
|
« Seneste Redigering: 25 Jun 2009, 19:02 af Sej007 »
|
|
Liverpool - You'll never walk alone <3 Self. Alt for verdens rigeste freak 
|
|
|
|
verdenskrig
|
|
1. Gerrard 2. Messi 3. Ronaldo 4. Iniesta 5. Kaka 6. Xavi 7. Xabi alonso 8. Fabregas 9. Peter Ståhl 10. Mascherano
|
|
|
|
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden  men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  
|
|
|
|
alek9000
|
|
1. Iniesta (ingen når ham til sokkeholderne) 2. Messi 3. Ronaldo 4. Xavi 5. Ribery 6. Gerrard 7. Carrick 8. Essien 9. Kaka (overvurderet imo) 10. Robben (måske en top 5, når han er bedst)
|
|
|
|
Alek er gud!

|
|
|
|
|
United-styrer
Gæst
|
|
1. Lionel Messi 2. Andres Iniesta 3. Cristiano Ronaldo 4. Steven Gerrard 5. Michaël Essien 6. Xavi 7. Franck Ribéry 8. Kaka 9. Cesc Fabregas 10. Michael Carrick
Det er enormt svært at placere fløje og centrale midtbanespillere på samme liste.
|
|
|
|
|
|
|
|
Bave
Gæst
|
|
Jeg har tilladt mig at skrive en lille tekst til hver spiller, så det hele ikke bare bliver opremsning  Jeg tillader mig lige at gøre ekstra opmærksom på denne sætning. Det er et krav at der kommer forklaringer, argumenter osv. med, så det ikke bare bliver en opremsningstråd (som det ellers er godt på vej til). Opremsningstråde accepteres ikke. Stjålet direkte fra g00n  Ikke rettet mod nogen bare så alle er klar over det 
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
01. Lionel Messi 02. Steven Gerrard 03. Xavi 04. Cristiano Ronaldo 05. Andres Iniesta 06. Carsten Fredgaard 07. Frank Ribery 08. Michael Essien 09. Kaká 10. Francesc Fabregas
|
|
|
|
|
|
|
|
Tuxtla
|
|
Det bliver svært for mig, på grund af mange ting, men jeg prøver  1. Lionel Messi 2. Cristiano Ronaldo 3. Xavi 4. Andres Iniesta 5. Steven Gerrard 6. Franck Ribery 7. Cesc Fabregas 8. Kaká 9. De Rossi 10. Frank Lampard Blev skrevet på samme tid som Bave v.2 så gider ikke skrive kommentarer til det.
|
|
|
|
|
|
|
|
Caspper
|
|
Der er da ikke den store tvivl..
1. Cristiano Ronaldo 2. Francesc Fabregas 3. Iniesta 4. Lionel Messi 5. Kaka 6. Steven Gerrard 7. Frank Lampard 8. Esteban cambiasso 9. Patrick Vieira 10. Miguel Veloso
|
|
|
|
|
|
|
|