home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23335
  1 Bruger, 332 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: juli000
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Top 10 Midtbanespillere
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Bedste centrale midtbanespillere af disse 5?
Xavi
Iniesta
Gerrard
Carrick
Fabregas

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: Top 10 Midtbanespillere  (Læst 21817 gange)
Theis Mørup
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Top 10 Midtbanespillere
« Svar #30: 26 Jun 2009, 18:24 »

Så er der kommet en afstemning  Opstemt

Godt at se at der er nogen der begrunder deres svar  crazy   Wink

Super godt arbejde...
Logged

(:

MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Top 10 Midtbanespillere
« Svar #31: 26 Jun 2009, 18:31 »

Så har jeg stemt. Smiley
Logged


Dane 16
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Top 10 Midtbanespillere
« Svar #32: 26 Jun 2009, 18:32 »

med de rette indstillinger er Xavi den helt klart bedste, jeg ser ikke en midtbane som målscorer men en der kan lægge op til mål, lave de rigtige beslutninger med hensyn til pasninger og tackle. Alt det gør Xavi til u.g for mig, så gør det heller ikk noget at han score et par mål i ny og næ.
Logged

Theis Mørup
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Top 10 Midtbanespillere
« Svar #33: 26 Jun 2009, 18:45 »

Syntes også Xavi er den bedste!

Derefter Gerrard, som næsten er lige så god!
« Seneste Redigering: 26 Jun 2009, 18:49 af Theis Mørup » Logged

(:

The Captain
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Top 10 Midtbanespillere
« Svar #34: 26 Jun 2009, 18:56 »

1. Lionel Messi - Han er jo outstanding, bolden er ikke mere end 12mm fra hans fod! Verdensklasse!
2. Steven Gerrard - Han er den fødte leder, han scorer næsten hver gang Liverpool har problemer, og har et langskud der siger SPAR 2!
3. Cristiano Ronaldo - Er ikke meget for at indrømme det, men han kan ikke kun drible, han score også vildt mange mål!
4. Iniesta - Han er den vildeste fodboldspiller på små områder i verden han kan drible sindsygt!
5. Xavi - Han er den mest boldsikre spiller i verdenen. Han taber den aldrig. Og så er han den bedste i verdenen til at lave assist!
6. Essien - Betyder utrolig meget for Chelsea, han kan takle alle, og sætter spillet hurtigt i gang. Minder lidt om Makelelé.
7. Cesc Fabregas - De kampe jeg har set for Arsenal har han lagt nogle fantastiske afleveringer, og har et rigtig godt skud.
8. Ajren Robben - Minder meget om Ronaldo. Har bare for mange "off days"
9. Kaka - Har ikke set mange kampe med ham, men han kan styre spillet.
10. Javier Mascherano - En meget overset spiller, men betyder utrolig meget for Liverpool, selvom han er en af de mindste er han ikke bange for at gå ned i en takle, og vinder den næsten altid, eneste minus er for mange gule kort..
Logged

Theis Mørup
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Top 10 Midtbanespillere
« Svar #35: 26 Jun 2009, 18:57 »

Ee enig med 10eren, Mascherano bliver meget overset ..  Smiley

Og det samme med Ronaldo, syntes han er grim og irriterende, men han kan satme spille fodbold !  Wink
Logged

(:

Dane 16
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Top 10 Midtbanespillere
« Svar #36: 26 Jun 2009, 19:02 »

1. Lionel Messi - Han er jo outstanding, bolden er ikke mere end 12mm fra hans fod! Verdensklasse!
2. Steven Gerrard - Han er den fødte leder, han scorer næsten hver gang Liverpool har problemer, og har et langskud der siger SPAR 2!
3. Cristiano Ronaldo - Er ikke meget for at indrømme det, men han kan ikke kun drible, han score også vildt mange mål!
4. Iniesta - Han er den vildeste fodboldspiller på små områder i verden han kan drible sindsygt!
5. Xavi - Han er den mest boldsikre spiller i verdenen. Han taber den aldrig. Og så er han den bedste i verdenen til at lave assist!
6. Essien - Betyder utrolig meget for Chelsea, han kan takle alle, og sætter spillet hurtigt i gang. Minder lidt om Makelelé.
7. Cesc Fabregas - De kampe jeg har set for Arsenal har han lagt nogle fantastiske afleveringer, og har et rigtig godt skud.
8. Ajren Robben - Minder meget om Ronaldo. Har bare for mange "off days"
9. Kaka - Har ikke set mange kampe med ham, men han kan styre spillet.
10. Javier Mascherano - En meget overset spiller, men betyder utrolig meget for Liverpool, selvom han er en af de mindste er han ikke bange for at gå ned i en takle, og vinder den næsten altid, eneste minus er for mange gule kort..


Hvad med Yaya Touré, han tackler stort set alt og alle der kommer forbi de første to midtbanespillere.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Top 10 Midtbanespillere
« Svar #37: 26 Jun 2009, 19:21 »

1: Frank Lampard.
Efter min mening klart verdens bedste fodboldspiller. Ingen når overhovedet i nærheden af ham.
2: Michael Essien:
Stærkt undervuderet, klasse den bedste defensive midtbanespiller i verden.
3: Daniele De Rossi
Roma's nye stjerne, en fantastisk spiller, dog med lidt stort temperament.
4: Marcos Senna:
Den mest undervuderet midtbanespiller i verden. Han er en fantastisk spiller, og har et glimrende skud. Rigtigt at Aragones brugte ham istedet for Fabregas under EM.
5: Lionel Messi:
Den bedste af sin slags midtbanespillere. Genial tekniker, og kan afgøre kampe alene.
6: Franck Ribery:
Kan rigtig godt lide ham. God teknik, og et genialt overblik.
7: Xavi:
Vigtig mand for Barca, klart bedre end Iniesta.
8: Arjen Robben:
Lille hurtig dribler, god med fødderne. Dog er han for meget venstrebenet.
9: Steven Gerrard:
Han er god, men han er al for overvuderet, og forstår ikke folk der sammenligner ham med Lampard, da der er klart klasseforskel.
10: Lassana Diarra:
Igen en undervuderet spiller. Han har vist klasse efter han er kommet til Real Madrid.
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: Top 10 Midtbanespillere
« Svar #38: 26 Jun 2009, 19:24 »

1: Frank Lampard.
Efter min mening klart verdens bedste fodboldspiller. Ingen når overhovedet i nærheden af ham.
2: Michael Essien:
Stærkt undervuderet, klasse den bedste defensive midtbanespiller i verden.
3: Daniele De Rossi
Roma's nye stjerne, en fantastisk spiller, dog med lidt stort temperament.
4: Marcos Senna:
Den mest undervuderet midtbanespiller i verden. Han er en fantastisk spiller, og har et glimrende skud. Rigtigt at Aragones brugte ham istedet for Fabregas under EM.
5: Lionel Messi:
Den bedste af sin slags midtbanespillere. Genial tekniker, og kan afgøre kampe alene.
6: Franck Ribery:
Kan rigtig godt lide ham. God teknik, og et genialt overblik.
7: Xavi:
Vigtig mand for Barca, klart bedre end Iniesta.
8: Arjen Robben:
Lille hurtig dribler, god med fødderne. Dog er han for meget venstrebenet.
9: Steven Gerrard:
Han er god, men han er al for overvuderet, og forstår ikke folk der sammenligner ham med Lampard, da der er klart klasseforskel.
10: Lassana Diarra:
 Igen en undervuderet spiller. Han har vist klasse efter han er kommet til Real Madrid.

Du har godt nok blå Gaysea briller på Shockeret..

Gerrard er langt over Lampard. De er nogenlunde lige spillere teknisk, men Gerrard er bedre på mentalt og fysisk. De spiller begge med hjertet, hvilket skal have fuld respekt. De scorer begge mange mål på midtbanen, men Gerrard er imo meget meget bedre end Lampard. Du har virkelig farvede briller på..
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Top 10 Midtbanespillere
« Svar #39: 26 Jun 2009, 19:29 »

Du har ret. Jeg er Chelsea fan Smiley Men jeg mener kun det er fordi Gerrard spiller i Liverpool, og har gjort det hele livet, alle siger han er så god. Jeg mener det er så simpelt at Lampard bare er en bedre fodboldspiller. Gerrard har bare sin kæmpe betydning for Liverpool.
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: Top 10 Midtbanespillere
« Svar #40: 26 Jun 2009, 19:31 »

Du har ret. Jeg er Chelsea fan Smiley Men jeg mener kun det er fordi Gerrard spiller i Liverpool, og har gjort det hele livet, alle siger han er så god. Jeg mener det er så simpelt at Lampard bare er en bedre fodboldspiller. Gerrard har bare sin kæmpe betydning for Liverpool.
Men det har Lampard jo også?? Han har da også spillet næsten hele sin karriere i Gaysea.. Men det gør jo ingen forskel på hvor gode de er. Den eneste forskel gør, at deres fans kan li dem, og de spiller med hjertet Smiley.. Det gør de to, og det gør dem til nogle af de mest fantastiske spillere i verden. Rent boldmæssigt, mener jeg at Gerrard er noget foran Lampard Smiley

Og btw. jeg er ikke Liverpool fan, men United-fan Wink
Logged

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Top 10 Midtbanespillere
« Svar #41: 26 Jun 2009, 19:32 »

1: Frank Lampard.
Efter min mening klart verdens bedste fodboldspiller. Ingen når overhovedet i nærheden af ham.
2: Michael Essien:
Stærkt undervuderet, klasse den bedste defensive midtbanespiller i verden.
3: Daniele De Rossi
Roma's nye stjerne, en fantastisk spiller, dog med lidt stort temperament.
4: Marcos Senna:
Den mest undervuderet midtbanespiller i verden. Han er en fantastisk spiller, og har et glimrende skud. Rigtigt at Aragones brugte ham istedet for Fabregas under EM.
5: Lionel Messi:
Den bedste af sin slags midtbanespillere. Genial tekniker, og kan afgøre kampe alene.
6: Franck Ribery:
Kan rigtig godt lide ham. God teknik, og et genialt overblik.
7: Xavi:
Vigtig mand for Barca, klart bedre end Iniesta.
8: Arjen Robben:
Lille hurtig dribler, god med fødderne. Dog er han for meget venstrebenet.
9: Steven Gerrard:
Han er god, men han er al for overvuderet, og forstår ikke folk der sammenligner ham med Lampard, da der er klart klasseforskel.
10: Lassana Diarra:
 Igen en undervuderet spiller. Han har vist klasse efter han er kommet til Real Madrid.


Du mener simpelthen at de to dyreste spillere (som stadig er aktive) ikke er de bedste spillere? Her mener jeg self C. Ronaldo og Kaká...
Logged


sindsygt
Gæst
 
Sv: Top 10 Midtbanespillere
« Svar #42: 26 Jun 2009, 19:35 »

Btw. mht. til afstemningen, hvor er fx. Messi, Ronaldo, Silva? Som du skrev i det første oplæg, tæller det her ikke kun centrale, men også fløje.. Så burde der jo også være fløje med i afstemningen Wink
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Top 10 Midtbanespillere
« Svar #43: 26 Jun 2009, 19:35 »

Haha okay. Du har også lov at have din mening, og ja, Lampard har kæmpe betydning for Chelsea. Dog ikke så meget som Gerrard har for Liverpool, og det er fordi Liverpool er et dårligere hold end Chelsea (ved godt jeg ikke bliver populær ved at sige det Smiley ) men sådan synes jeg det er. Arsenal er også meget afhængige af Fabregas og Adebayor, og Liverpool så sagt af Gerrard, og så Torres. Sådan ser jeg ikke på Chelsea og United Smiley
Logged

Theis Mørup
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Top 10 Midtbanespillere
« Svar #44: 26 Jun 2009, 19:36 »

Du har ret. Jeg er Chelsea fan Smiley Men jeg mener kun det er fordi Gerrard spiller i Liverpool, og har gjort det hele livet, alle siger han er så god. Jeg mener det er så simpelt at Lampard bare er en bedre fodboldspiller. Gerrard har bare sin kæmpe betydning for Liverpool.

Gerrard og Lampard er næsten på samme level...

Men i sidste ende stikker Gerrard fra Lampard  Peace
Gerrard spiller også flest landskampe  Wink  
Logged

(:

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010