home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  1 Bruger, 808 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Top 10 Midtbanespillere
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Bedste centrale midtbanespillere af disse 5?
Xavi
Iniesta
Gerrard
Carrick
Fabregas

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint
Forfatter Emne: Top 10 Midtbanespillere  (Læst 22644 gange)
rasmussidelmann
Gæst
 
Sv: Top 10 Midtbanespillere
« Svar #60: 26 Jun 2009, 22:28 »

det er mange af de her lister der ser ud til enten at være lavet ud fra fm eller personlige favoritter. jeg syntes også det er svært at samle fløjspillere og centrale midtbane spillere i en, men jeg vil prøve.

1. Xavi - Han har igen i år vist at han er den vigtigste person på Barcelonas hold og det spanske landshold. Alle turneringer han har deltaget i har han vundet i den netop overståede sæson, og haft en hovedrolle til det på begge hold. Hans afleveringer og overblik er verdens bedste og er også den spiller i verden der bliver bevist ved at han er den spiller i verden der har mindst mislykkedes afleveringer.

2. Messi - Haft en drømmesæson magen til Ronaldos sidste år og er i manges øjne verdens bedste. Grunden til at han får lov til at ligge på 2. pladsen er at han skal vise det samme niveau i næste sæson. Ronaldo fik sæsonstarten ødelagt af en skade og kom aldrig helt op på det samme niveau som sidste sæson.

3. Ronaldo - Fik som sagt sæson starten ødelagt af en skade, men formåede alligevel at score i pæn håndfuld mål for Manchester United. En spiller som bliver spændende at følge i Real Madrid næste sæson. Minder meget om Beckhams skifte og forhåbentlig gør han det bedre end Becks.

4. Gerrard - Hr. Liverpool er ligesom Xavi sit holds vigtigste spiller. Hvis Liverpool skal kunne vinde Premier League næste sæson skal han være i topform og holde sig skadesfri.

5. Iniesta - 3. Barcelona spiller i top 5. Iniesta og Xavis samarbejde er verdens bedste. De har begge spillet i Barcelona hele karrieren og har en fantastisk spilforståelse. Iniestas driblinger er fantastiske og blandet med hans hurtige ryk gør ham en trussel for alle forsvar. Hvis han kan holde sig skadesfri kan han nemt rykke nogle pladser op på listen.

6. Essien - Endnu en spiller der har fået sæsonen ødelagt, men kom rigtig flot igen. Leverer altid 110% og er sammen med Xavi en af verdens mest stabile spillere. Sammen med det kan han spille alt fra højre back til angriber. Flot.

7. Mascherano - I øjeblikket er han en af verdens bedste defensive midtbanespillere hvis ikke den bedste. Han er virkelig vokset siden det mislykkede ophold i West Ham.

8. Fabregas - Fabregas er kun 22 år gammel. Men lad det ikke snyde dig af det. Han er allerede meget erfaren og anfører på det unge Arsenal hold. Har fået sin fodbold opdragelse i Barcelona og hvis han vælger at tage tilbage vil de stå klar med åbne arme.

9. Kaka - Har haft en skuffende sæson sammen med det gamle Milan hold. Dette har gjort at han er taget til mætige Real Madrid. Han kan næsten alt offensivt, med et vinderinstinkt som nu har sendt ham til Madrid.

10. Lampard - Kommer fra det fantastiske ungdomsakademi West Ham. Har været meget skadet, men når han er klar er han altid fast mand på Chelsea holdet. Han gør sig primært offensivt, men hvis han bliver bedt om det kan han også gå ned og være defensiv.

Tæt på, meen... Ribery har været rigtig god for Bayern Munchen, men skal i mine øjne bevis sit potientale i en stærkere liga end Bundesligaen for at i mine øjne være i top 10. David Silva er en fantastisk spiller som måske burde være i top 10. Sammen med David Villa har han drevet Valencia fremad og vist at han også kan spille hængende angriber. PSG er vågnet op i år og hver eneste gang jeg har set dem spille har Sessegnon gjort det fantastisk. Han er stadig rigtig langt væk fra top 10, men glæder mig til at følge ham i næste sæson.
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: Top 10 Midtbanespillere
« Svar #61: 26 Jun 2009, 22:51 »

det er mange af de her lister der ser ud til enten at være lavet ud fra fm eller personlige favoritter. jeg syntes også det er svært at samle fløjspillere og centrale midtbane spillere i en, men jeg vil prøve.

1. Xavi - Han har igen i år vist at han er den vigtigste person på Barcelonas hold og det spanske landshold. Alle turneringer han har deltaget i har han vundet i den netop overståede sæson, og haft en hovedrolle til det på begge hold. Hans afleveringer og overblik er verdens bedste og er også den spiller i verden der bliver bevist ved at han er den spiller i verden der har mindst mislykkedes afleveringer.

2. Messi - Haft en drømmesæson magen til Ronaldos sidste år og er i manges øjne verdens bedste. Grunden til at han får lov til at ligge på 2. pladsen er at han skal vise det samme niveau i næste sæson. Ronaldo fik sæsonstarten ødelagt af en skade og kom aldrig helt op på det samme niveau som sidste sæson.

3. Ronaldo - Fik som sagt sæson starten ødelagt af en skade, men formåede alligevel at score i pæn håndfuld mål for Manchester United. En spiller som bliver spændende at følge i Real Madrid næste sæson. Minder meget om Beckhams skifte og forhåbentlig gør han det bedre end Becks.

4. Gerrard - Hr. Liverpool er ligesom Xavi sit holds vigtigste spiller. Hvis Liverpool skal kunne vinde Premier League næste sæson skal han være i topform og holde sig skadesfri.

5. Iniesta - 3. Barcelona spiller i top 5. Iniesta og Xavis samarbejde er verdens bedste. De har begge spillet i Barcelona hele karrieren og har en fantastisk spilforståelse. Iniestas driblinger er fantastiske og blandet med hans hurtige ryk gør ham en trussel for alle forsvar. Hvis han kan holde sig skadesfri kan han nemt rykke nogle pladser op på listen.

6. Essien - Endnu en spiller der har fået sæsonen ødelagt, men kom rigtig flot igen. Leverer altid 110% og er sammen med Xavi en af verdens mest stabile spillere. Sammen med det kan han spille alt fra højre back til angriber. Flot.

7. Mascherano - I øjeblikket er han en af verdens bedste defensive midtbanespillere hvis ikke den bedste. Han er virkelig vokset siden det mislykkede ophold i West Ham.

8. Fabregas - Fabregas er kun 22 år gammel. Men lad det ikke snyde dig af det. Han er allerede meget erfaren og anfører på det unge Arsenal hold. Har fået sin fodbold opdragelse i Barcelona og hvis han vælger at tage tilbage vil de stå klar med åbne arme.

9. Kaka - Har haft en skuffende sæson sammen med det gamle Milan hold. Dette har gjort at han er taget til mætige Real Madrid. Han kan næsten alt offensivt, med et vinderinstinkt som nu har sendt ham til Madrid.

10. Lampard - Kommer fra det fantastiske ungdomsakademi West Ham. Har været meget skadet, men når han er klar er han altid fast mand på Chelsea holdet. Han gør sig primært offensivt, men hvis han bliver bedt om det kan han også gå ned og være defensiv.

Tæt på, meen... Ribery har været rigtig god for Bayern Munchen, men skal i mine øjne bevis sit potientale i en stærkere liga end Bundesligaen for at i mine øjne være i top 10. David Silva er en fantastisk spiller som måske burde være i top 10. Sammen med David Villa har han drevet Valencia fremad og vist at han også kan spille hængende angriber. PSG er vågnet op i år og hver eneste gang jeg har set dem spille har Sessegnon gjort det fantastisk. Han er stadig rigtig langt væk fra top 10, men glæder mig til at følge ham i næste sæson.
Det er ud fra virkeligheden.. Ellers ville den jo ikke lige under forummet 'fodbold' Smiley
Logged

Theis Mørup
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Top 10 Midtbanespillere
« Svar #62: 27 Jun 2009, 07:39 »

det er mange af de her lister der ser ud til enten at være lavet ud fra fm eller personlige favoritter. jeg syntes også det er svært at samle fløjspillere og centrale midtbane spillere i en, men jeg vil prøve.

1. Xavi - Han har igen i år vist at han er den vigtigste person på Barcelonas hold og det spanske landshold. Alle turneringer han har deltaget i har han vundet i den netop overståede sæson, og haft en hovedrolle til det på begge hold. Hans afleveringer og overblik er verdens bedste og er også den spiller i verden der bliver bevist ved at han er den spiller i verden der har mindst mislykkedes afleveringer.

2. Messi - Haft en drømmesæson magen til Ronaldos sidste år og er i manges øjne verdens bedste. Grunden til at han får lov til at ligge på 2. pladsen er at han skal vise det samme niveau i næste sæson. Ronaldo fik sæsonstarten ødelagt af en skade og kom aldrig helt op på det samme niveau som sidste sæson.

3. Ronaldo - Fik som sagt sæson starten ødelagt af en skade, men formåede alligevel at score i pæn håndfuld mål for Manchester United. En spiller som bliver spændende at følge i Real Madrid næste sæson. Minder meget om Beckhams skifte og forhåbentlig gør han det bedre end Becks.

4. Gerrard - Hr. Liverpool er ligesom Xavi sit holds vigtigste spiller. Hvis Liverpool skal kunne vinde Premier League næste sæson skal han være i topform og holde sig skadesfri.

5. Iniesta - 3. Barcelona spiller i top 5. Iniesta og Xavis samarbejde er verdens bedste. De har begge spillet i Barcelona hele karrieren og har en fantastisk spilforståelse. Iniestas driblinger er fantastiske og blandet med hans hurtige ryk gør ham en trussel for alle forsvar. Hvis han kan holde sig skadesfri kan han nemt rykke nogle pladser op på listen.

6. Essien - Endnu en spiller der har fået sæsonen ødelagt, men kom rigtig flot igen. Leverer altid 110% og er sammen med Xavi en af verdens mest stabile spillere. Sammen med det kan han spille alt fra højre back til angriber. Flot.

7. Mascherano - I øjeblikket er han en af verdens bedste defensive midtbanespillere hvis ikke den bedste. Han er virkelig vokset siden det mislykkede ophold i West Ham.

8. Fabregas - Fabregas er kun 22 år gammel. Men lad det ikke snyde dig af det. Han er allerede meget erfaren og anfører på det unge Arsenal hold. Har fået sin fodbold opdragelse i Barcelona og hvis han vælger at tage tilbage vil de stå klar med åbne arme.

9. Kaka - Har haft en skuffende sæson sammen med det gamle Milan hold. Dette har gjort at han er taget til mætige Real Madrid. Han kan næsten alt offensivt, med et vinderinstinkt som nu har sendt ham til Madrid.

10. Lampard - Kommer fra det fantastiske ungdomsakademi West Ham. Har været meget skadet, men når han er klar er han altid fast mand på Chelsea holdet. Han gør sig primært offensivt, men hvis han bliver bedt om det kan han også gå ned og være defensiv.

Tæt på, meen... Ribery har været rigtig god for Bayern Munchen, men skal i mine øjne bevis sit potientale i en stærkere liga end Bundesligaen for at i mine øjne være i top 10. David Silva er en fantastisk spiller som måske burde være i top 10. Sammen med David Villa har han drevet Valencia fremad og vist at han også kan spille hængende angriber. PSG er vågnet op i år og hver eneste gang jeg har set dem spille har Sessegnon gjort det fantastisk. Han er stadig rigtig langt væk fra top 10, men glæder mig til at følge ham i næste sæson.

Jeg ved det er svært at samle dem, men det er ligesom udfordringen  Wink  Cool

Men en meget god liste du har fået der. - Syntes også din 1er er rigtig god.
Logged

(:

MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Top 10 Midtbanespillere
« Svar #63: 27 Jun 2009, 07:42 »

det er mange af de her lister der ser ud til enten at være lavet ud fra fm eller personlige favoritter. jeg syntes også det er svært at samle fløjspillere og centrale midtbane spillere i en, men jeg vil prøve.

1. Xavi - Han har igen i år vist at han er den vigtigste person på Barcelonas hold og det spanske landshold. Alle turneringer han har deltaget i har han vundet i den netop overståede sæson, og haft en hovedrolle til det på begge hold. Hans afleveringer og overblik er verdens bedste og er også den spiller i verden der bliver bevist ved at han er den spiller i verden der har mindst mislykkedes afleveringer.

2. Messi - Haft en drømmesæson magen til Ronaldos sidste år og er i manges øjne verdens bedste. Grunden til at han får lov til at ligge på 2. pladsen er at han skal vise det samme niveau i næste sæson. Ronaldo fik sæsonstarten ødelagt af en skade og kom aldrig helt op på det samme niveau som sidste sæson.

3. Ronaldo - Fik som sagt sæson starten ødelagt af en skade, men formåede alligevel at score i pæn håndfuld mål for Manchester United. En spiller som bliver spændende at følge i Real Madrid næste sæson. Minder meget om Beckhams skifte og forhåbentlig gør han det bedre end Becks.

4. Gerrard - Hr. Liverpool er ligesom Xavi sit holds vigtigste spiller. Hvis Liverpool skal kunne vinde Premier League næste sæson skal han være i topform og holde sig skadesfri.

5. Iniesta - 3. Barcelona spiller i top 5. Iniesta og Xavis samarbejde er verdens bedste. De har begge spillet i Barcelona hele karrieren og har en fantastisk spilforståelse. Iniestas driblinger er fantastiske og blandet med hans hurtige ryk gør ham en trussel for alle forsvar. Hvis han kan holde sig skadesfri kan han nemt rykke nogle pladser op på listen.

6. Essien - Endnu en spiller der har fået sæsonen ødelagt, men kom rigtig flot igen. Leverer altid 110% og er sammen med Xavi en af verdens mest stabile spillere. Sammen med det kan han spille alt fra højre back til angriber. Flot.

7. Mascherano - I øjeblikket er han en af verdens bedste defensive midtbanespillere hvis ikke den bedste. Han er virkelig vokset siden det mislykkede ophold i West Ham.

8. Fabregas - Fabregas er kun 22 år gammel. Men lad det ikke snyde dig af det. Han er allerede meget erfaren og anfører på det unge Arsenal hold. Har fået sin fodbold opdragelse i Barcelona og hvis han vælger at tage tilbage vil de stå klar med åbne arme.

9. Kaka - Har haft en skuffende sæson sammen med det gamle Milan hold. Dette har gjort at han er taget til mætige Real Madrid. Han kan næsten alt offensivt, med et vinderinstinkt som nu har sendt ham til Madrid.

10. Lampard - Kommer fra det fantastiske ungdomsakademi West Ham. Har været meget skadet, men når han er klar er han altid fast mand på Chelsea holdet. Han gør sig primært offensivt, men hvis han bliver bedt om det kan han også gå ned og være defensiv.

Tæt på, meen... Ribery har været rigtig god for Bayern Munchen, men skal i mine øjne bevis sit potientale i en stærkere liga end Bundesligaen for at i mine øjne være i top 10. David Silva er en fantastisk spiller som måske burde være i top 10. Sammen med David Villa har han drevet Valencia fremad og vist at han også kan spille hængende angriber. PSG er vågnet op i år og hver eneste gang jeg har set dem spille har Sessegnon gjort det fantastisk. Han er stadig rigtig langt væk fra top 10, men glæder mig til at følge ham i næste sæson.

Fed nok liste, men kan ikke forstå at du ligger Iniesta så langt nede. IMO er han verdens bedste fodbolspiller sammen med Messi.
« Seneste Redigering: 27 Jun 2009, 08:01 af MagnusChristiansen » Logged


Theis Mørup
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Top 10 Midtbanespillere
« Svar #64: 27 Jun 2009, 07:48 »

Enig.  Han burde være en anelse længere oppe ellers syntes det er fint nok  Wink

Edit: *Messi
Logged

(:

Theis Mørup
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Top 10 Midtbanespillere
« Svar #65: 03 Jul 2009, 22:22 »

Xavi
 14 (23%)

Iniesta
 19 (31,1%)

Gerrard
 20 (32,8%)

Carrick
 1 (1,6%)

Fabregas
 7 (11,5%)




Det var så den forrige afstemning.

Laver en ny nu, men ligesom med angribere laver jeg en liste hvor i må bestemme hvem der skal på.
Det er først til mølle princippet.  OBS: Der kommer 8 med. 




Her kommer den nye, indtil nu er disse med:

  • Kaka
« Seneste Redigering: 03 Jul 2009, 22:34 af Theis Mørup » Logged

(:

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Top 10 Midtbanespillere
« Svar #66: 03 Jul 2009, 22:32 »

Kaká
Logged


Theis Mørup
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Top 10 Midtbanespillere
« Svar #67: 03 Jul 2009, 22:33 »

Okay. Peace
Logged

(:

Fernando9Torres
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Top 10 Midtbanespillere
« Svar #68: 03 Jul 2009, 22:35 »

Xavi og Iniesta er jo klasser over alle andre central midtbaner, der er slet ikk nogen der er bedre end de 2. der er ikke engang nogen der nærmer sig deres klasse  Thumbs Up
Logged


Barca-boy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Top 10 Midtbanespillere
« Svar #69: 03 Jul 2009, 22:42 »

Fuldstændig enig! Smiley Holder dog mest til Xavi. :b
Logged


rasmussidelmann
Gæst
 
Sv: Top 10 Midtbanespillere
« Svar #70: 03 Jul 2009, 22:43 »

Fed nok liste, men kan ikke forstå at du ligger Iniesta så langt nede. IMO er han verdens bedste fodbolspiller sammen med Messi.

når jeg sidder og kigger på den nu kan jeg også godt se det og gerrard ligger for højt.

Jeg ved det er svært at samle dem, men det er ligesom udfordringen  Wink  Cool

Men en meget god liste du har fået der. - Syntes også din 1er er rigtig god.

det er jo sandheden.

Logged

Barca-boy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Top 10 Midtbanespillere
« Svar #71: 03 Jul 2009, 23:06 »

Jeg nøjes lige med en top5 over centrale midtbanespillere. Peace

1# Andres Iniesta: Ikke rigtig nogen tvivl der. Eminent og en af de mest fleksible spillere i verden lige nu. Spiller den plads træneren giver ham til perfektion.

2# Captain Fantastic: Hader normalt næsten alt ved Liverpool, men lige ham her. Ja ham kan man ikke rigtig andet end at blive forelsket i. Bedste kaptajn i verden.

3# Xavier Hernandez Creus: Min favoritspiller over dem alle. Redder Barcelona gang på gang. Måske ikke så tit med et mål, men derimod med den geniale aflevering, som ingen andre havde set.

4# Frank Lampard: Er altid frisk på at kæmpe røven ud af bukserne for hans hold. En fantastisk spiller at have i sin trup.

5# Cesc Fabregas: Så ung, og allerede en stjerne. Han bliver en af de bedste spillere i verden i fremtiden!
Logged


Theis Mørup
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Top 10 Midtbanespillere
« Svar #72: 04 Jul 2009, 11:25 »

Det var ikke e top 5 liste, men en top 15.

Det er altid noget du begrunder dine svar, hvilket også¨skal gøres ifølge både mig og crewet. ..

BTW
Men der er altså 7 flere spillere vi skal få proppet på afstemningen !  Wink
Logged

(:

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Top 10 Midtbanespillere
« Svar #73: 04 Jul 2009, 12:33 »

1. - Steven Gerrard | Jeg er nok farvet, men for mig er Steven Gerrard verdens bedste midtbane, og i min verden verdens bedste fodboldspiller. Han kan simpelthen så mange ting og er uden tvivl den mest betydende spiller for en enkelt hold i verden. Han har en fantastisk udstråling og for mig er han simpelthen den bedste. Han er ikke den bedste til driblinger og finter, men for mig opvejer hans mange andre kvaliteter klart det.

2. - Andres Iniesta | Iniesta bider Gerrard alvorligt i haserne. Det er svært at lave sådan en liste, men ville sagtens kunne forsvare at Iniesta var nummer 1'. Iniesta er et samlingspunkt på en fodboldbane, en rigtig offensiv leder. han har et overblik som ingen andre, og stille og roligt sende sine medspillere igennem modstanderes forsvar.

3. - Lionel Messi | Superteknikeren, den bedste fodboldspiller for mange. Han kan udentvivl ting som ingen andre kan, men han har ikke samme betydning for et hold som de to over ham har. Han kan vinde kampene for sit hold, men holdet kan også vinde uden ham. Han er et frisk pust på en fodboldbane og bestemt en af verdens bedste spillere.

4. - Christiano Ronaldo | Endnu en fantastisk spiller, men syntes mange overvurdere ham. Måske er det min mening fordi jeg aldrig har brudt mig om Ronaldo, men en fantastisk spiller er han bestemt. Hans driblinger og langskud er i verdensklasse, og han vil forstærke et hvert fodboldhold.

5. - Xavi Hernandez | Xavi er også en fantastisk spiller. En fornøjelse at følge på en fodboldbane. hans makkerskab med Andres Iniesta vil også om tyve år blive husket for deres interne forståelse. Xavi er en pasningsspiller i verdensklasse som, ligesom Iniesta, han åbne et forsvar som en varm kniv gennem blødt smør.

6. - Kaká | Kaká, en spiller der tidligere er kåret som verdens bedste fodboldspiller, helt ufortjent i mine øjne. Nuvel, han er en helt fantastisk spiller og hører bestemt til i toppen, men verdens bedste er han ikke. Han kan stort set alt offensivt men har nogle udfald der ikke er acceptable. Men spiller Kaká blot 80% af sin niveau, så er han farlig for ethvert forsvar.

7. - Daniele De Rossi | En undervurderet spiller i mine øjne. Jeg har altid haft en forkærlighed for ham, selvom Roma ikke er min kop te. Han er en komplet defensivorienteret midtbanespiller der samtidig er utrolig farlig offensiv. Han kan være med i det opbyggende spil og kan også afslutte et angreb med hans fremragende sparketeknik, en superspiller.

8. - Frank Lampard | Endnu en engelsk topspiller. Frank Lampard har gennem et årti været kendt som en af de mest målfarlige midtbanespillere i England. Hans arbejdsindsats krydret med hans tekniske færdigheder gør, at han altid er en trussel, selv på hans dårlige dage. En utrolig vigtig spiller for Chelsea.

9. - Javier Mascherano | Den bomstærke men forholdsvis lille argentiner har virkelig udviklet sig efter han kom til Liverpool. Måske verdens bedste regulærer defensive midtbanespiller. Med ham som oprydder lettes trykket på forsvaret betydeligt. En spiller der i stort set hver kamp er god for 10km arbejdsraseri, og en spiller som aldrig giver op.

10. - Cesc Fabregas | Den unge spanier med den store betydning. Arsenals anfører, nok sin årgangs bedste spilfordeler. Han kan nogle ting allerede i en ung alder, som mange spillere aldrig lærer. Han er helt bestemt en spiller vi kommer til at se meget til frem over. Retfærdig set er han måske ikke i top-10 når man ser på

For mig er det svært at lave en liste, da jeg faktisk er af den overbevisning at man ikke 100% retfærdigt kan kårer verdens bedste fodboldspiller. Alle de bedste spillere er forskellige, men desværre er det sjældent at det er den usynlige, men omend vigtigere spiller, der bliver kåret frem for det tekniske vidunder.
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Theis Mørup
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Top 10 Midtbanespillere
« Svar #74: 04 Jul 2009, 12:37 »

Syntes nu din liste er meget god.

Gerrard er også en fremragende fodboldspiller.
Den eneste fejl er at Xavi skal være lidt længere oppe. Men det er nu ogs enormt svært når både Messi og Ronaldo ligger og spærrer vejen Grin

Så god liste. Godt at du har De Rossi på Wink
Logged

(:

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010