home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23340
  0 Brugere, 482 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: Kylie123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Top 10 Midtbanespillere
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Bedste centrale midtbanespillere af disse 5?
Xavi
Iniesta
Gerrard
Carrick
Fabregas

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint
Forfatter Emne: Top 10 Midtbanespillere  (Læst 21875 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Top 10 Midtbanespillere
« Svar #45: 26 Jun 2009, 19:37 »

Du mener simpelthen at de to dyreste spillere (som stadig er aktive) ikke er de bedste spillere? Her mener jeg self C. Ronaldo og Kaká...
Nej, det mener jeg faktisk ikke. Jeg synes de begge er overvuderet. Kaka kunne godt have været med. Men nu valgte jeg de her 10 Smiley
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Top 10 Midtbanespillere
« Svar #46: 26 Jun 2009, 19:37 »

Gerrard og Lampard er næsten på samme level...

Men i sidste ende stikker Gerrard fra Lampard  Peace
Gerrard spiller også flest landskampe  Wink  
Nej, det gør han nu ikke Smiley
Logged

Theis Mørup
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Top 10 Midtbanespillere
« Svar #47: 26 Jun 2009, 19:48 »

Ups. Sagde forkert, jeg mener han scorer flest mål.  Wink

Og det er rigtigt.  Jeg tæller i forhold til ens kampe spillet  Smiley
Logged

(:

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Top 10 Midtbanespillere
« Svar #48: 26 Jun 2009, 19:51 »

Mener du hvis du tager deres snit ? Smiley
Logged

Theis Mørup
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Top 10 Midtbanespillere
« Svar #49: 26 Jun 2009, 20:02 »

Nej f.eks.  Gerrard: 5 kampe, 4 mål.
             Lampard: 8 kampe: 5 mål.

På den vinder Gerrard   Wink
SÅ ja, faktisk på deres snit  (:
Logged

(:

Winthersej
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Top 10 Midtbanespillere
« Svar #50: 26 Jun 2009, 20:04 »

Når nu vi er igang  kommer der da lige én til.

Her er det Top 10 over bedste midtbanespillere (Det inkluderer både midtbane central og fløje på samme liste.)

Så bare begynd  Wink
   Thumbs Up


Ps.Hvis det er i har tid og lyst må i gerne begrunde jeres svar   Thumbs Up


Pss. Det er tilladt at kommentere og diskutere andres top 10'er  ..  Peace
 
Er det i fm eller virkeligheden???

Hvis fm er det så efter 1, 4 eller7 seasoner??? Peace




Logged

Waney Rooney The king of manchester...

Waney Rooney The white Pele

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Top 10 Midtbanespillere
« Svar #51: 26 Jun 2009, 20:04 »

Folk som bare har tænkt sig at remse 10 navne op uden nogen form for begrundelse, argumentation, eller andet der kan opfordre til debat kan lige så godt lade være - indlæggene vil blive slettet.
Logged



Dane 16
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Top 10 Midtbanespillere
« Svar #52: 26 Jun 2009, 20:06 »

jeg er 99% enig i xaagaard's top ti, jeg vil bare hellere have Yaya Touré med i stedet for Mascherano men jeg har ikk set Masc... spille, men set en masse med Touré og der spillede han godt.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Top 10 Midtbanespillere
« Svar #53: 26 Jun 2009, 20:06 »

Nej f.eks.  Gerrard: 5 kampe, 4 mål.
             Lampard: 8 kampe: 5 mål.

På den vinder Gerrard   Wink
SÅ ja, faktisk på deres snit  (:
Når. Men Lampard laver flere mål end Gerrard, og Gerrard's kommer tit fra 11 meter pletten. Ved godt Gerrard lavede 16 i PL hvor Lampard lavede 12. Men Lampard er mere målfarlig end Gerrard normalt Smiley
Logged

Theis Mørup
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Top 10 Midtbanespillere
« Svar #54: 26 Jun 2009, 20:08 »



Som jeg sagde før, er det helt fair !
Logged

(:

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Top 10 Midtbanespillere
« Svar #55: 26 Jun 2009, 20:12 »

Jeps, jeg kunne bare lige se at det var nødvendigt at skrive det i denne tråd også Smiley
Logged



-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Top 10 Midtbanespillere
« Svar #56: 26 Jun 2009, 20:13 »

Når. Men Lampard laver flere mål end Gerrard, og Gerrard's kommer tit fra 11 meter pletten. Ved godt Gerrard lavede 16 i PL hvor Lampard lavede 12. Men Lampard er mere målfarlig end Gerrard normalt Smiley
Kan man trods alt ikke argumentere imod. Gerrard er dog stærkere defensivt, arbejder hårdere for holdet, er en bedre anfører, lægger også op til flere, er yngre, bedre med bolden og hurtigere. Peace

EDIT: Lampard er mere målfarlig, omend det er meget lidt. Gerrard er dog bedre på alle punkter. Smiley
« Seneste Redigering: 26 Jun 2009, 20:17 af -LFC- » Logged

xaagaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Top 10 Midtbanespillere
« Svar #57: 26 Jun 2009, 20:18 »

1. Iniesta
- En absolut verdensklasse spiller. Hans fantastiske overblik, gode afleveringer, førsteberøringer og små hurtige driblinger, har været en stor oversag til Barcelona's succes i år. Både Iniesta og Xavi kan skabe ting hvor mange andre spillere ville se det håbløst. De ser chancen før den opstår.

2. Xavi
 - Xavi har ligesom Iniesta været en af de spillere der har været den store oversag til Barcelona's succes. Xavi er ikke lige så offensiv som Iniesta, men til gengæld har han bedre overblik, og hans afleveringer er de bedste i verden, en kvalitetsspiller, der er kendt for mange oplæg.

3. Lionel Messi
- Messi har i denne sæson vist hvad han virkelig kan, han er den hurtigste i verden med bolden, hans driblinger er i høj klasse, og han er altid en trussel for et forsvar. Han er næsten umulig at få bolden fra, hans teknik er genial. Han er også kendt for at score mange mål.

4. Cristiano Ronaldo
- Ronaldo er også en fantastisk spiller med en teknik af verdensklasse. Han er hurtig og skarp i sine driblinger. Ronaldo har den ekstra kvalitet, at han også er god i hovedspillet.

5. Steven Gerrard
- Stevie er den bærende kraft på Liverpool holdet, han er en anfører af kvalitet, har godt overblik, gode afleveringer og er kendt for sine fantastiske langskud.

6. Cesc Fabregas
- Den lille spanier har sine kvaliteter i afleveringer og overblik, han er ikke den store dribler, men er også kendt for mange oplæg.

7. Franck Ribery
- En dejlig spiller med en super teknik, lille og hurtig.

8. Kaka
- En spiller der kan det meste, han kan både drible, aflevere, skyde og har godt overblik. Han er meget bevægelig og svær at dække op for. Han er dog ikke skarp i hovedspillet.

9. Javier Mascherano
- Imo den bedste defensive midtbane i verden, hans timing i tacklinger er fantastisk. Han er en stærk og solid mand at have liggende bag den centrale midtbane, misser sjældent en tackling.

10. Xabi Alonso
- En spiller den er rigtig god til at skabe chancer og har et glimrende overblik. Han har det ekstra plus at han også er glimrende defensivt.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Top 10 Midtbanespillere
« Svar #58: 26 Jun 2009, 20:19 »

Hurtigere: ja, en smule Smiley Bedre anfører: logisk, Lampard er ikke anfører, assists: Ved ikke lige hvor mange Gerrard har lavet, men Lampard har lavet 20 assister i år, Bedre med bolden: Jeg er dybt unige, Lampard har en fantastisk teknik, han dribler godt rundt med den ( ikke på Messi eller C. Ronaldo måde ) men ganske godt, og han har en glimrende teknik Lampard. stærkere defensivt: Tja.. Jeg vil sige de er lige gode Smiley
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Top 10 Midtbanespillere
« Svar #59: 26 Jun 2009, 20:25 »

Hurtigere: ja, en smule Smiley Bedre anfører: logisk, Lampard er ikke anfører, assists: Ved ikke lige hvor mange Gerrard har lavet, men Lampard har lavet 20 assister i år, Bedre med bolden: Jeg er dybt unige, Lampard har en fantastisk teknik, han dribler godt rundt med den ( ikke på Messi eller C. Ronaldo måde ) men ganske godt, og han har en glimrende teknik Lampard. stærkere defensivt: Tja.. Jeg vil sige de er lige gode Smiley
Arh pis, Lampard har lavet 10 assist, Gerrard 9, så det er vel rimeligt lige også set udfra tidligere sæsoner. Min fejl. Smiley

Mht. bedre med bolden og hurtighed, så mener jeg Gerrard er klart bedst. Lampard virker tung i det og ikke ret hurtig, han er dog ret god med bolden, men synes Gerrard er bedst. Defensiv er Gerrard klart bedst, jeg ser ikke Lampard løbe rundt og tackle igennem på samme måde som Gerrard. Synes også Gerrards timing i tacklingerne er klart bedst. Peace
« Seneste Redigering: 26 Jun 2009, 20:27 af -LFC- » Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010