home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 616 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  The Yellow Blue Army, Lodtrækning til Gruppespillet i Uefa Cuppen
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilken plads tror I at Brøndby havner på i gruppespillet?  (Afstemning slut: 04 Aug 2009, 22:47)
De overrasker alt og alle og bliver nr. 1
- 0 (0%)
Brøndby præsterer hæderligt og bliver 2'er
- 2 (33,3%)
Evigt heldige Brøndby sniger sig med som 3'er
- 3 (50%)
Desværre, men en plads som nr. 4 går man ikke videre med
- 1 (16,7%)
De falder totalt igennem og ender som chokholdet
- 0 (0%)
Antal Stemmer: 6

Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: The Yellow Blue Army, Lodtrækning til Gruppespillet i Uefa Cuppen  (Læst 22120 gange)
warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
The Yellow Blue Army, Lodtrækning til Gruppespillet i Uefa Cuppen
« : 05 Jun 2009, 01:33 »

Om spillet


Nu vil jeg for tredje gang bevæge mig ind i blogverdenen som skribent. Lysten til mine 2 tidligere blogs (Manchester City og Athletic Bilbao) forsvandt så hurtigt, at de desværre ikke blev til noget stort. Jeg vil rigtig gerne blogge, lysten er der 100 % og jeg har ledt efter det rigtige hold. Valget er faldet på det hold som mit hjerte banker for:

Brøndby IF!!!       Brøndby IF!!!       Brøndby IF!!!       Brøndby IF!!!


Brøndby er kendt for offensiv fodbold, hvor man tænker knap så defensivt og i stedet vil forkæle tilskuerne med spektakulær fodbold. I skikkelse af den tidligere Brøndby IF angriber Ebbe Sand vil jeg føre min hjerteklub tilbage til toppen af dansk fodbold og stabilisere Brøndby IF i Europa. Så må vi se hvad fremtiden vil bringe til vestegnen, men følelsen i maven peger i en retning:

Mod toppen af dansk fodbold!!!


Jeg håber I vil følge bloggen, og I vil komme med konstruktiv kritik af bloggen så jeg kan udvikle mine evner som blogger. Stilen i bloggen vil blive meget enkel i starten, og uden de store grafiske ting. Jeg er ikke så stærk på det område men vil eksperimenterer efterhånden som bloggen kommer længere hen. Jeg vil lægge fokus på resultater og taktik osv. Jeg vil bruge en journalistisk vinkel.

Velkommen til Vestegnen hvor The Yellow Blue Army kontrollerer!!!



Praktiske informationer om spillet
Database: 9.3.00
Størrelse: Middel
Lande oploadet: Argentina, Brasilien, Chile, Danmark, Norge, Polen, Portugal, Sverige
Ligaer: Danmark (2. Division og derover),  Tyskland (2. Bundesliga og derover), Italien (Serie B tim og derover), Spanien (Liga Aldente og derover), Holland (Jupiter League og derover), Frankrig (Championnat National og derover), England (Coca-Cola League og derover)



« Seneste Redigering: 28 Jul 2009, 22:47 af warmon » Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Yellow Blue Army are ready to fight back
« Svar #1: 05 Jun 2009, 01:35 »

Pokalskabet


Sæsonen 08/09:
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Yellow Blue Army are ready to fight back
« Svar #2: 05 Jun 2009, 01:37 »

klasse med en blog om gudeholdet. jeg følger med Smiley
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Yellow Blue Army are ready to fight back
« Svar #3: 05 Jun 2009, 01:45 »

du kunne godt gøre mere ud af dit layout...
Det ser lidt slattent ud. Opstemt
Logged

Thaurat al Shabab

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Yellow Blue Army are ready to fight back
« Svar #4: 07 Jun 2009, 23:15 »



Ebbe Sand ansat som træner i Brøndby IF


På et pressemøde her til morgen har Brøndby bekendtgjort, at Kent Nielsen er blevet frigjort fra hans kontrakt med øjeblikkelig virkning. Grunden til beslutningen ønsker Brøndby ikke at kommentere på, men anonyme kilder i klubben fortæller, at Kent Nielsen ikke affinde sig med de spillere han havde til rådighed. Til at overtage jobbet har man ansat den tidligere Brøndby og Schalke angriber Ebbe Sand på en 2-årig kontrakt.

Ebbe Sand udtalte på pressemødet, da han blev spurgt om, hvilken form for fodbold man kunne forvente på Brøndby stadion i den kommende sæson:



I forbindelse med pressemødet blev der også spurgt til spillertruppen og transfer. Ebbe Sand gled hurtigt af på spørgsmålene ved at svare:


”Jeg har ikke haft ordentligt tid til at gå truppen 100 % igennem endnu, men hvis der dukker det rigtige tilbud op, vil vi kigge tilbudet grundigt igennem og overveje det seriøst.



topbanner leveret af Jacob91
« Seneste Redigering: 08 Jun 2009, 13:19 af warmon » Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

GudenEricsson
Gæst
 
Sv: The Yellow Blue Army are ready to fight their way back to the top
« Svar #5: 08 Jun 2009, 00:13 »

Godt med en Brøndby blog.

Det ville dog ikke gøre noget - som mjsjovhat siger, at tilføre nogle billeder eller lign. så der kommer mere farve i dine updates. Smiley

Guldet skal hjem til Brøndby igen! Thumbs Up
Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Yellow Blue Army are ready to fight back
« Svar #6: 08 Jun 2009, 00:19 »

du kunne godt gøre mere ud af dit layout...
Det ser lidt slattent ud. Opstemt

Heh, det grafiske er ikke min stærke side, men hvem ved? Måske kan jeg udvikle mig på det punkt og det forhåbenligt snart
Godt med en Brøndby blog.

Det ville dog ikke gøre noget - som mjsjovhat siger, at tilføre nogle billeder eller lign. så der kommer mere farve i dine updates. Smiley

Guldet skal hjem til Brøndby igen! Thumbs Up

Igen jeg er ikke så stærk grafisk, men vil prøve at gøre det på min egen måde, Wink men håber jeg kan udvikle mine evner som grafiker med bloggen.

Og lad os se om jeg kan magte opgaven, jeg har en transfer-update på trappen i dette øjeblik

Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

GudenEricsson
Gæst
 
Sv: The Yellow Blue Army are ready to fight back
« Svar #7: 08 Jun 2009, 00:27 »

Igen jeg er ikke så stærk grafisk, men vil prøve at gøre det på min egen måde, Wink men håber jeg kan udvikle mine evner som grafiker med bloggen.

Du behøver ikke blive en kanon grafiker, bare prop et billede ind du har fundet fra google eller lign. - det ville pynte! Thumbs Up Ellers ser det godt ud.
Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Yellow Blue Army are ready to fight their way back to the top
« Svar #8: 08 Jun 2009, 01:22 »


Transfer og trup


Til trods Ebbe Sand blev ansat på baggrund af Kent Nielsen ikke fik sin vilje til at hente nye spillere til vestegnen, har Ebbe Sand tilsyneladende fået større midler til rådighed. I hvert fald er der hentet 4 spillere ind og 1 spiller har forladt Brøndby IF

Spillere ind:
19. Jesper Jensen
Den unge midtbane spiller er hentet i Sønderjyske og kan dække både den offensive og den defensive midtbane. En meget alsidig spiller som trods sine blot 19 år har et enormt talent og helt sikkert kan udvikle sig til en fremtidens mand. Spørgsmålet er om han kan spille sig på holdet når midtbanen i forvejen er beklædt af yderst stærke spillere i form af Gislason, Holmen, Krohn-Dehli, Farnerud og Jan K. Hans største styrke er hans enorme vilje og evner til at hjælpe holdet. Det giver også hans svagheder da han i pressede situationer godt kan ende med at være for meget holdspiller.

5. Pierre Bengtsson
Den unge svensker er hentet for 9 millioner i AIK og han er venstreback. Brøndbys problem med en ordentlig venstreback har længe været en offentlig hemmelig og med indkøbet af Bengtsson håber Brøndby på at problemet er løst. Thomas Rasmussen har udviklet sig til at være en rimelig dygtig back, men hans kvaliteter (Thomas Rasmussen) ligger helt klart i det offensive spil og med indkøbet af Bengtsson vil Thomas kunne blive flyttet frem på banen igen.

10. Ken Ilsø
Endnu en ung spiller, denne gang den blot 20-årige Ken Ilsø fra Sønderjyske for hele 12 millioner. Mange penge at give ud for en angriber, men Ilsø er utrolig ung og kan spille mange pladser i offensive. Dermed har Brøndby sikret sig på fremtiden. Udover dette har Ilsø længe været rygtet til en klub i SAS-ligaen, og det var ingen overraskelse da Ebbe Sand udtalte følgende om Ilsø’s skifte:

At vi har erhvervet os et af de største uslebne talenter i dansk fodbold er fantastisk. Jeg har via mit arbejde på landsholdet gennem længere tid holdt øje med Ken, og jeg var dybt imponeret over hans kvaliteter. Han vil helt sikkert blive en vigtig brik i vores bestræbelser på at vende tilbage til toppen af dansk fodbold.

4. Mattias Bjärsmyr
Den unge svensker er hentet i Göteborg for 8 millioner. Han var gennem en periode i søgelyset hos ærkerivalerne fra FC København, men Brøndby valgte altså at komme rivalerne til kort og hente den unge Bjärsmyr. Den unge forsvarsspiller har allerede haft sin debut på det svenske talent, og han kan helt sikkert blive en af de største spillere i dansk fodbold de næste mange år.

Den eneste spiller som har forladt klubben er Remco Van Der Schaaf som har fået sin lejeaftale ophævet. Hollænderen var hentet til under Kent Nielsen og Ebbe Sand ønskede ikke en spiller på leje som han ikke selv ville have indgået en aftale med.



« Seneste Redigering: 08 Jun 2009, 13:23 af warmon » Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Yellow Blue Army are ready to fight back
« Svar #9: 08 Jun 2009, 01:23 »

Du behøver ikke blive en kanon grafiker, bare prop et billede ind du har fundet fra google eller lign. - det ville pynte! Thumbs Up Ellers ser det godt ud.

Nu har jeg så prøvet at lege lidt med farver og opsætning Wink vil rigtig høre om det har gjort det bedre eller værre Wink
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

GudenEricsson
Gæst
 
Sv: The Yellow Blue Army are ready to fight their way back to the top - Transfer og
« Svar #10: 08 Jun 2009, 18:02 »

Synes det ser godt ud Smiley Spændende indkøb, selvom 12mio for Ilsø er lige i overkanten imo. - jeg har selv haft ham, og han slo ikke igennem. Men held og lykke med det! Opstemt
Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Yellow Blue Army are ready to fight their way back to the top - Transfer
« Svar #11: 10 Jun 2009, 23:31 »

Synes det ser godt ud Smiley Spændende indkøb, selvom 12mio for Ilsø er lige i overkanten imo. - jeg har selv haft ham, og han slo ikke igennem. Men held og lykke med det! Opstemt

Tak for roserne Wink Jeg har aldrig prøvet med Ilsø før, så tænkte at nu skulle det være. Prisen var ikke til at presse, eller jo det var den, men så skulle Elanga skifte og det ville han ikke, så den løsning måtte jeg se bort fra hurtigt.

Der kommer en update i løbet af i morgen Smiley

MvH. Warmon
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Yellow Blue Army are ready to fight their way back to the top - Transfer
« Svar #12: 12 Jun 2009, 21:26 »


Venskabskampe og taktik


(U)LFA vs. Brøndby 0-1, Holmén
(U) Havner Bóltfelag-Brøndby 0-1, Jallow
(U) M. Herzliya vs. Brøndby 0-3, Duncan, Holmén, Krohn-Dehli
(U) H. Ashkelon vs. Brøndby 0-3, Leth Pedersen, Badir (s.m.), von Schlebrügge
(U) M. Petach-Tikva vs. Brøndby 0-4, Patrick Mortensen, Jallow, von Schlebrügge, Jan K
(U) HIK vs. Brøndby 0-3, Ilsø, Wass Jallow

Venskabskampene er vel overstået for Brøndby IF og det med sejre i alle 6 kampe. Modstanderne har ikke været på niveau med det man kan finde i SAS-ligaen, så sejrene har været forventet.

Træningskampene har også været benyttet til at spille Ebbe Sands nye taktik ind på holdet, hvilket har været tydeligt at se på resultaterne og spillet som er blevet mærkbart bedre for hver kamp. Brøndby IF har valgt en tydeligt offensiv taktik, hvor spillet bliver lagt langt frem på banen, og forsvaret ser ud til ofte at være overladt til sig selv, når bolden bliver mistet på midtbanen. Taktikken ser derfor ikke alt for god ud set med defensive briller, selvom man ikke har lukket et mål ind i træningskampene. Det har været tydeligt at se forsvaret har fået mere selvtillid og tør spille sig mere ud af problemerne for hver kamp, de har holdt modstanderne fra mål. Offensiven sprudler efter en usikker start på træningskampene, og hvis scoringerne forsætter i samme tempo, bliver Brøndby uden tvivl et af de mest scorende hold i årets SAS-liga.


Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Yellow Blue Army - Venskabskampe og taktik
« Svar #13: 12 Jun 2009, 21:31 »

Hej alle Freaks

Ja, updaten kom en dag for sent, men efter træning i går aftes måtte jeg en tur på skadestuen med min højre fod. Jeg trådte forkert og hævede voldsomt op  crazy Heldigvis var det ikke noget alvorligt, men da jeg kom hjem kl. **** i nat, var jeg for træt til at lægge opdaten ud...

Jeg beklager overfor dem som ventede på updaten igår... I må meget undskylde  Græder

MvH. Warmon
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

nikolajl
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: The Yellow Blue Army - Venskabskampe og taktik
« Svar #14: 12 Jun 2009, 21:57 »

Hvem har du på de forskellige pladser? Smiley
Logged

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010