home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 474 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  The Yellow Blue Army, Lodtrækning til Gruppespillet i Uefa Cuppen
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilken plads tror I at Brøndby havner på i gruppespillet?  (Afstemning slut: 04 Aug 2009, 22:47)
De overrasker alt og alle og bliver nr. 1
- 0 (0%)
Brøndby præsterer hæderligt og bliver 2'er
- 2 (33,3%)
Evigt heldige Brøndby sniger sig med som 3'er
- 3 (50%)
Desværre, men en plads som nr. 4 går man ikke videre med
- 1 (16,7%)
De falder totalt igennem og ender som chokholdet
- 0 (0%)
Antal Stemmer: 6

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: The Yellow Blue Army, Lodtrækning til Gruppespillet i Uefa Cuppen  (Læst 22116 gange)
warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Yellow Blue Army - Venskabskampe og taktik
« Svar #15: 12 Jun 2009, 21:58 »

Hvem har du på de forskellige pladser? Smiley

Det kommer i den næste update, og den arbejder jeg på i dette øjeblik Opstemt
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Yellow Blue Army - Venskabskampe og taktik
« Svar #16: 12 Jun 2009, 21:59 »

Lyder godt! Jeg ser frem til den! Wink
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Yellow Blue Army - Venskabskampe og taktik
« Svar #17: 12 Jun 2009, 23:25 »


Trupgennemgang og SAS-liga overblik


Målmænd
1. Michael Tørnæs, 16. Stephan Andersen (VC)
Denne post sidder Stephan Andersen tungt på. Med erfaring fra Premier League er han en af de bedste målmænd i den danske SAS-liga. Som reserve har man den unge Michael Tørnæs. Tørnæs står i skyggen af Stephan Andersen, og spørgsmålet er om Tørnæs har evnerne til at træde til i tilfælde af en skade til Stephan.

*****

Forsvar
 2. Anders Randrup, 3. Max von Schlebrügge (C), 4. Mattias Bjärsmyr, 5. Pierre Bengtsson, 8. Jon Jönsson, 24. Mikkel Bischoff, 29. Daniel Wass

I forsvaret har Ebbe Sand føjet 2 svenskere til kæden, og begge svenskere forventes at være blandt de startende 11. Bengtsson er blevet købt ind som venstre back, mens Wass vil besætte højre backen. I midten forventes  det at man kan finde anføren Max von Schlebrügge sammen med den unge og ekstremt talentfulde Mattias Bjärsmyr. Som reserver for højre back har man Randrup og Bischoff. Randrup er en spiller med mere erfaring og et talent på niveau med Daniel Wass’. Da både Randrup og Bischoff har været har skadet i optakten er valget naturligt faldet på Wass. Thomas Rasmussen var i en periode rykket ned som venstre back fordi man ikke havde andre, men med indkøbet af Bengtsson er Thomas blevet rykket op som kant spiller igen. Jon Jönsson vil være backup i midterforsvaret. Bredden i forsvaret kan være udsat da skader nemt kan forpurre at forsvaret bliver spillet sammen.

*****

Midtbanen.
6. Samuel Holmén, 7. Kasper Lorentzen, 8. Jon Jönsson, 9. Alexander Farnerud, 15. Jan Kristiansen, 17. Tobias Mikkelsen, 19. Jesper Jensen, 20. Stefán Gíslason, 21. Thomas Rasmussen, 23. Michael Krohn-Dehli
Midtbanen på vestegnen må betegnes som en af de allerbedste i SAS-ligaen. Man har både arbejdsomme spillere i form af Holmén, Jönsson og Jesper Jensen, man har kreative spillere i form af Farnerud og Krohn-Dehli, de hurtige i form af en Tobias Mikkelsen og Thomas Rasmussen, samt skraldemændende, en rolle som både Holmén, Jönsson og Gislason kan varetage. Skal man slå Brøndby i SAS-ligaen i år, skal man uden tvivl slå deres midtbane. Midtbanen største styrke er uden tvivl deres bredde og alsidighed.

*****

Angrebet
36. Patrick Mortensen, 22. Ousman Jallow, 9. Alexander Farnerud, 10. Ken Ilsø, 11. Morten ”Duncan” Rasmussen
Angrebet i Brøndby IF er ligesom midtbanen utroligt alsidigt og bredt. Det gør det utroligt svært for modstanderne at gætte, hvilke angriber de vil stå overfor og dermed vanskeliggøre deres valg af forsvarsspillere betydeligt. Desværre savner angrebet en angriber, der er garanti for mange mål hver sæson. Dertil har Brøndby ikke ageret dygtigt nok på transfermarkedet, og kan derfor ikke høste topkarakter.

*****

Samlet resultat: 15/20
Med kun topkarakter til midtbanen ligner Brøndby ikke et hold, som kan vinde mesterskabet. Truppen er ganske enkelt ikke bred nok i defensiven til, at man kan klare sig over sæsonen i tilfælde af skader. Jeg forventer, at Brøndby kan blande sig i kampen om bronzen i år, men jeg tvivler stærkt på, at de kan kæmpe med om sølv eller guld.

SAS-liga overblik


Udover Brøndbys 4 indkøb har det faktisk været et meget stille transfervindue i den bedste danske række. Diverse medier forventer en slutstilling som ser således ud:
1.   FC København
2.   AAB
3.   FC Midtjylland
4.   OB
5.   Brøndby
6.   Esbjerg
7.   AC Horsens
8.   Esbjerg
9.   FC Nordsjælland
10.   AGF
11.   Vejle
12.   Sønderjyske

Jeg tror dog på, at Brøndby ender i Top 4, og at OB må vige pladsen i top 4 til netop Brøndby. I bunden tror jeg også på, at Sønderjyske rykker ud i kraft af salget af 2 profiler. Jeg tror ikke at AGF vil være i farezonen, det har de ganske enkelt et for godt hold til. I stedet tror jeg at Vejle, FC Nordsjælland og AC Horsens vil kæmpe om den anden nedrykningsplads i dette års SAS-liga.
Årets SAS-liga for Brøndbys vedkommende åbnes hjemmebane mod de forsvarende danske mestre i en kamp, der forventes at blive tæt og på hård fight. Inden da skal Brøndby dog først have besøg af det maltenske hold Birkirkara i den kvalrunde i UEFA Cuppen i en kamp, hvor det forventes at Brøndby vil sikre sig let adgang til næste runde.






Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

kaviedes
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: The Yellow Blue Army - Trupgennemgang og SAS-liga overblik
« Svar #18: 12 Jun 2009, 23:31 »

Fin update, godt rating system. Igen lidt for få billeder, men jeg skal da nok hænge på:)
Logged

Kaviedes Smiley

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Yellow Blue Army - Trupgennemgang og SAS-liga overblik
« Svar #19: 13 Jun 2009, 01:18 »

Fin update, godt rating system. Igen lidt for få billeder, men jeg skal da nok hænge på:)

Hmm, når jeg kigger på kommentarerne kan jeg fornemme at folk der giver kommentarer mener der er for få billeder. Det vil jeg så arbejde med at gøre bedre Smiley
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Yellow Blue Army - Trupgennemgang og SAS-liga overblik
« Svar #20: 13 Jun 2009, 01:50 »

Så læste jeg lige bloggen her. Du har fået en fin start, og du er allerede ved at få styr på opsætningen. Dog har jeg lige en ting jeg vil mene kan forbedres. Jeg syntes der er alt for mange forskellige farver i teksten. Det er fint med farver i overskriften, hvis du har nogle resultater osv. men jeg syntes det bliver for meget, når du har både gul, blå, grøn og hvis tekst i en update, som du har haft. Det er selvfølgelig et spørgsmål om smag, men jeg syntes lige at jeg ville nævne det.

Men ellers er det indtil videre en god blog, og jeg vil da fortsat kigge med. Smiley
Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Yellow Blue Army - Trupgennemgang og SAS-liga overblik
« Svar #21: 13 Jun 2009, 15:08 »

Så læste jeg lige bloggen her. Du har fået en fin start, og du er allerede ved at få styr på opsætningen. Dog har jeg lige en ting jeg vil mene kan forbedres. Jeg syntes der er alt for mange forskellige farver i teksten. Det er fint med farver i overskriften, hvis du har nogle resultater osv. men jeg syntes det bliver for meget, når du har både gul, blå, grøn og hvis tekst i en update, som du har haft. Det er selvfølgelig et spørgsmål om smag, men jeg syntes lige at jeg ville nævne det.

Men ellers er det indtil videre en god blog, og jeg vil da fortsat kigge med. Smiley

Tak for kritik, det er altid noget der kan bruges. Jeg kan godt se hvor du vil hen, og jeg vil godt ændre på farverne til den næste update. Så må du gerne fortælle om det er blevet bedre Smiley
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Yellow Blue Army - Trupgennemgang og SAS-liga overblik
« Svar #22: 13 Jun 2009, 19:52 »


Juli måned Bolden bliver givet op til en ny sæson


Rasmussen sparker bolden i kassen
Brøndby IF vs. Birkirkara 4-0 (2-0), T. Rasmussen, Morten ”Duncan” Rasmussen, J. Kristiansen, D. Wass
Kampen mod Birkirkara var den første kamp for Ebbe Sand af betydning med Brøndby, og den forventede sejr kom da også i hus på fornemmeste vis i form af en 4-0 sejr, hvor målene blev sat ind efter henholdsvis 24, 34,59 og 74 min. Oveni tillod Morten ”Duncan” sig endda at brænde et straffespark efter 55 min. Modstanderen er dog ikke noget at prale afm og derfor kan man ikke ligge meget i sejren, da Birkirkara ikke engang ville kunne begå sig i den danske 2. Division. Kampens spiller blev Daniel Wass, som lukkede festen med et fantastisk langskud fra 35 meter som ramte krydset inden bolden krydsede mållinjen.

Farnerud var kampens oplevelse
Brøndby IF vs. AaB 4-0 (3-0), T. Mikkelsen, S. Holmén, A. Farnerud, K. Lorentzen
Søndag d. 20 juli 2008, kl. 15.00, SAS-ligaen sparkes i gang, opgøret står mellem Brøndby IF og de forsvarende danske mestre fra AaB. For blot 3 dage siden havde Brøndby haft besøg af Birkirkara i 1. Kvalrunde af UEFA Cuppen og havde vundet en sikker sejr. Kunne Sands tropper holde stilen, og kører de regerende mestre ud af Brøndby stadion eller ville mestrene bide fra sig? 2 timer senere viste tavlen 4-0 til Brøndby, AaB var ganske enkelt blevet spillet ud af banen og lignede til tider træningskegler. Målene blev scoret efter 11, 16, 40 og 85 min. Med en så sikker og fortjent sejr over de danske mestre fik Ebbe Sand testet sine taktiske evner mod et hold, der kunne holde niveau og har dermed vist sine kritikere på diverse sportsredaktioner i Danmark, at han har evnerne til at kunne træne Brøndby. Kampens spiller blev Alexander Farnerud, som med et mål og et oplæg virkelig fik vist sine evner på midtbanen.

Max von Schlebrügge
tiljubles af holdet efter en
af hans 4 mål
Birkirkara vs. Brøndby IF 0-9 (0-7), 2 x P. Mortensen, S. Holmén, T. Rasmussen, 4 x M. v. Schlebrügge, A. Farnerud
Returkampen i Uefa Cuppen blev spillet 11 dage senere, og selvom det var forventet, at Brøndby endnu engang ville hente en sikker sejr, var der dog ingen Brøndby fans, der havde regnet med en knusende sejr på 9 mål og en samlet sejr på 13 mål. Allerede ved halvleg var billedet ensidigt, 0-7 var resultatet. Målene var scoret i 1, 8, 13, 23, 27, 39 og 40 min. Efter pausen blev der givet plads til flere reserve spillere og fokus blev lagt på den kommende kamp i SAS-ligaen, hvor man skulle møde FC Nordsjælland. De sidste 2 mål blev scoret i det 75 og 91 min, og ikke overraskende blev Max von Schlebrügge valgt til kampens spiller i kraft af hans 4 mål.

Top:
Forsvaret har vist sig sikkert og har ikke lukket mål ind endnu og har samtidig været målfarlige. Midtbanen har også vist sig fra sin bedste side og har virkelig styret kampene med hård hånd, samtidig med der er blevet spillet flot og kreativ fodbold. Stephan Andersen har også vist sig sikker i alle sine indgreb.

Flop:
Angrebet har ikke slået til endnu, og især nyindkøbet Kent Ilsø har skuffet gevaldigt. Han skal have rystet sin kolde målnæse af sig og begynde at score de mål, han er købt for. Ud af 17 mål har angriberne kun lavet de 3, utroligt skuffende.


Den kommende måned:
I august måned har man i alt 8 kampe, så der vil blive brug for alle spillere, hvis der skal hentes ordentlige resultater. Kampprogrammet ser således ud:

Brøndby IF vs. FC Nordsjælland
OB vs. Brøndby IF
Sønderjyske vs. Brøndby IF
M. Netanya vs. Brøndby IF (EC)
Brøndby IF vs. AGF
Rosenhøj vs. Brøndby IF (DAC)
Brøndby IF vs. M. Netanya (EC)
Randers FC vs. Brøndby IF


I Uefa Cuppen har Brøndby trukket en overkommelig modstander i form af israelske M. Netanya i 2. Kval runde. En samlet sejr og dermed avancere til første runde af Uefa Cuppen. I pokalturneringen har Brøndby trukket Rosenhøj, som til daglig spiller Serie 1. Her burde videre avancement også være overkommeligt. I SAS-ligaen venter der Brøndby en række svære kampe tidligt på sæsonen, hvor man allerede i 3. Runde skal til Odense og møde OB. I ligaen burde det være muligt for Brøndby at hente 11 ud af 15 mulige point, men overraskelser forekommer hver sæson.


Hjemmeholdet står altid først nævnt, resultatet i (x-x ) angiver stillingen ved halvleg. Sejre er markeret med grøn, uafgjort med gul og nederlag med rød. (EC) er Uefa Cuppen, (DAC) er Pokalturneringen, alle andre kampe er SAS-liga.
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Yellow Blue Army - Juli måned - Bolden bliver givet op til en ny sæson
« Svar #23: 14 Jun 2009, 15:21 »

Er der stemning for en update mere Wink
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Yellow Blue Army - Juli måned - Bolden bliver givet op til en ny sæson
« Svar #24: 14 Jun 2009, 15:21 »

Jaa!
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Bimmand
Gæst
 
Sv: The Yellow Blue Army - Juli måned - Bolden bliver givet op til en ny sæson
« Svar #25: 14 Jun 2009, 15:23 »

Ja det er der, vil vide hvordan det går for mit yhold
Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Yellow Blue Army - Juli måned - Bolden bliver givet op til en ny sæson
« Svar #26: 14 Jun 2009, 15:55 »

Ja det er der, vil vide hvordan det går for mit yhold
Jaa!

Til jer begge 2, jeg er i gang med at læse min update igennem og finde de sidste ting frem inden jeg lægger den op, så der kommer en update om august senere i dag Wink
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

sindsygt
Gæst
 
Sv: The Yellow Blue Army - Juli måned - Bolden bliver givet op til en ny sæson
« Svar #27: 14 Jun 2009, 18:01 »

Det ser jo godt ud det her! Din opsætning har du fået styr på, sproget er fint. Så fortsæt. Glæder mig til næste update! Thumbs Up
Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Yellow Blue Army - Juli måned - Bolden bliver givet op til en ny sæson
« Svar #28: 14 Jun 2009, 22:01 »


August - 8 kampe


Holmen arbejder utrætteligt på midtbanen i alle kampe
Brøndby IF vs. FC Nordsjælland 0-0
For første gang i sæsonen måtte Brøndby forlade banen uden at have scoret. Skuffende for Brøndby, som skulle have haft 3 point, hvis de ville være en del af guldkampen. FC Nordsjælland ville ikke spille fodbold og trak konstant tempoet ud af spillet. Kampens spiller blev Samuel Holmén, der var rykket ind på den defensive midtbane i kraft af Jon Jönssons skade.


OB vs. Brøndby IF 0-1 (0-1), O. Jallow
Inden kampen havde Lars Olsen meldt ud, at man ville gå efter alle 3 point, men den udmelding gav bagslag. OB virkede forkrampede og nervøse og kunne slet ikke få deres spil til at køre. Brøndby trak tempoet ud af kampen de første 10 min og fik dermed kontrol over kampen, og resten af tiden stod der Brøndby på det hele. Ousman Jallow scorede kampens eneste mål efter blot 27 min, på et flyvende hovedstød, som også gjorde ham til kampens spiller.














Sønderjyske vs. Brøndby IF 1-2 (1-2),  K. Ilsø, T. Rasmussen
Efter 5 kampen, hvor man havde holdt modstanderne fra at score, måtte man kapitulere mod Sønderjyske og hente bolden ud af eget net efter blot 14 min spil. For første gang i sæsonen var Brøndby bagud og yderst spændende, hvordan spillerne ville håndtere dette. Selvom det måtte været kommet som et chok, lod Brøndby sig ikke påvirke og pressede ufortrødent på. Og det resulterede i, man I det 39 og 42 min kunne fejre mål af henholdsvis Kent Ilsø og Thomas Rasmussen. Efter pausen trak Brøndby sig længere tilbage og valgte ikke at satse vildt fremad banen, da man havde en europæisk kamp blot 3 dage senere. Kampens spiller blev endnu engang Thomas Rasmussen, der med en et kanon hug fra venstrebenet endnu engang viste, han bestemt ikke har glemt, hvordan man scorer mål.


M. Netanya vs. Brøndby IF (EC) 1-1 (0-1) M. v. Schlebrügge
Endnu engang skuffede Brøndby. Sejren så ellers ud til at være i hus efter at Max von Schlebrügge havde headet Brøndby foran i det 45 min. Så skete en katastrofal ting, selv samme Max måtte udgå med en skade 20 min inde i 2. Halvleg. Blot 3 min senere skete det, der ikke måtte ske, M. Netanya overrumpler Brøndby IF og scorer ved Hai Ben-Lulu.


Stephan Andersen i
endnu en redning
Brøndby IF vs. AGF 2-0 (0-0), A. Farnerud, O. Jallow
Ufortjent, det er vel det som beskriver denne kamp. Opgøret mellem 2 af dansk fodbolds største klubber endte med en ufortjent sejr til Brøndby IF. AGF havde kampen under kontrol i 79 min, og burde have været foran med 2-3 mål, men en storspillende Stephan Andersen havde holdt AGF fra scoringer. I det 80. min slår Brøndby kontra og 3 afleveringer senere ligger bolden bag Steffen Rasmussen sat ind af Alexander Farnerud. Målet slog AGF ud og Brøndby scorede til 2-0 i overtiden ved Jallow. Kampens spiller blev ikke overraskende Stephan Andersen, der viste storspil i målet.





Rosenhøj vs. Brøndby IF (DAC) 0-4 (0-1), 2 x P. Bengtsson, K. Lorentzen, S. Holmén
Kampen blev en walk-over for Brøndby med Bengtsson som den helt store spiller. Han åbnede scoringen efter 1 min, og fordoblede sin målscoringen med kampens sidste mål. Selvom der var givet plads til en række reserver blandt de startende, måtte man vente til 2. Halvleg da Brøndby scorede i det 51, 72 og 84 min. Kampens spiller blev Bengtsson, som drev Brøndby fremad med sine 2 mål.


Jallow virker til at have fundet målformen
Brøndby IF vs. M. Netanya (EC) 4-1 (3-1), Tal Maabi (s.m.), M. v. Schlebrügge, O. Jallow, A. Farnerud
Selvom Brøndby ville gå videre med 0-0, var det tydeligt at se på Brøndbys start-11, at man ville sikre videre adgang med maner og forkæle publikum. Resultatet var også entydigt, da Tal Maabi efter blot 6 min sendte bolden i eget net. Max von Schlebrügge scorede efter 13 min mens Ousman Jallow øgede til 3-0 efter 34 min. I det 38 min scorede M. Netanyas Idan Nasser Al-din til 3-1. 3 min inde i 2. Halvleg øgede Alexander Farnerud til 4-1, og det blev også kampens resultat. Max von Schlebrügge blev for anden europæiske kamp i træk valgt til kampens spiller. Efter slutfløjtet fangede vi Ebbe Sand til en kort kommentar:

Vi er kommet videre til 1. Runde af Uefa Cuppen og det på overbevisende vis efter det misvisende resultat på udebane. Nu må vi, hvad lodtrækningen bringer, da vi højst sandsynligt ikke vil være seedede til lodtrækningen og kan risikere at trække så store hold som Milan eller Valencia.

Randers FC vs. Brøndby IF 2-1 (1-0), S. Holmén
Brøndby måtte indkasserer sæsonens første nederlag til et yderst effiktivt Randers hold, der scorede i 1. Halvlegs overtid og i det 65 min ved Sane og Kenneth Møller Pedersen. Brøndby virkede for første gang i sæsonen rystede og rådvilde, og Ebbe Sand så opgivende ud. Samuel Holmén pyntede på resultatet i det 84 min på et flot langskud som sagtens kunne være en kandidat til året mål i SAS-ligaen. Kampens spiller blev Tidane Sane.


Kaptajnen er i storform
Top:
Med en flot sejr i Odense og en billet til 1. Runde af Uefa Cuppen må det siges at være det positive i den måned. I SAS-ligaen ligger man på en 2. Plads med en målscore på +7. Foran ligger de evige rivaler fra Fc København med blot 1 point mere, så alt er stadig åbent her. Thomas Rasmussen har været flyvende på kantet og virker til at fundet sin anden ungdom med mål og oplæg.
Forsvaret har virkelig været fremragende og har scoret mål på samlebånd med kaptajn Schlebrügge i spidsen.


Thomas Rasmussen virker
farligere end nogensinde





Flop:
Point-tab til både FC Nordsjælland og Randers FC må siges at være yderst skuffende. De 2 kampe skulle have kastet mere end 1 point af sig. Kent Ilsø har ganske vist fået scoret 1 mål, men i forhold til de mange min han spiller, burde han have lavet 3-4 mere. Her har Jallow og ”Duncan” fået mindre spilletid, og Ebbe bør nok overveje kraftigt at sætte Ilsø på bænken i de kommende kampe. Ebbe er nødt til at få sine angribere til at score mål.


Den kommende måned


I september står Brøndby IF overfor 4 kampe, i kraft af man er videre i både Uefa Cuppen og Pokalturneringen. Kampprogramet ser således ud for september:

Vejle vs. Brøndby IF
Deportivo vs. Brøndby IF (EC)
Brøndby IF vs. Esbjerg
Skive vs. Brøndby (DAC)


Kampene i ligaen skal give 2 sejre og det forventes at Brøndby kan slå Skive, men overraskelser forekommer hvert år i pokalturneringen. I 1. Runde af Uefa Cuppen har Brøndby trukket Deportivo hvor man starter på udebane. Deportivo endte sidste år på en 9. Plads i La Liga og er dermed en modstander som er over Brøndbys niveau. Det ser ud til at Ebbe Sands taktiske evner for alvor vil blive testet over de 2 kampe mod Deportivo.




Hjemmeholdet står altid først nævnt, resultatet i (x-x ) angiver stillingen ved halvleg. Sejre er markeret med grøn, uafgjort med gul og nederlag med rød. Selvmål er ligeledes angivet med rød. (EC) er Uefa Cuppen, (DAC) er Pokalturneringen, alle andre kampe er SAS-liga.
« Seneste Redigering: 14 Jun 2009, 22:37 af warmon » Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

kaviedes
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: The Yellow Blue Army - August - 8 kampe
« Svar #29: 14 Jun 2009, 23:05 »

Rigtig god update igen Smiley.. Du har fået styr på antallet af billeder og fjernet alle de forskellige farver i teksten ... Bare klø på...
Logged

Kaviedes Smiley

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010