home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  1 Bruger, 386 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  The Yellow Blue Army, Lodtrækning til Gruppespillet i Uefa Cuppen
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilken plads tror I at Brøndby havner på i gruppespillet?  (Afstemning slut: 04 Aug 2009, 22:47)
De overrasker alt og alle og bliver nr. 1
- 0 (0%)
Brøndby præsterer hæderligt og bliver 2'er
- 2 (33,3%)
Evigt heldige Brøndby sniger sig med som 3'er
- 3 (50%)
Desværre, men en plads som nr. 4 går man ikke videre med
- 1 (16,7%)
De falder totalt igennem og ender som chokholdet
- 0 (0%)
Antal Stemmer: 6

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: The Yellow Blue Army, Lodtrækning til Gruppespillet i Uefa Cuppen  (Læst 22117 gange)
T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Yellow Blue Army - August - 8 kampe
« Svar #30: 14 Jun 2009, 23:37 »

Det ser meget bedre ud med farverne nu. SÅDAN! Thumbs Up
Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Yellow Blue Army - August - 8 kampe
« Svar #31: 14 Jun 2009, 23:43 »

Rigtig god update igen Smiley.. Du har fået styr på antallet af billeder og fjernet alle de forskellige farver i teksten ... Bare klø på...

Takker for kommentaren Kaviedes, jeg forsøger virkelig at tage den konstruktive kritik til mig og forbedre det der kan forbedres Smiley
Det ser meget bedre ud med farverne nu. SÅDAN! Thumbs Up

Fedt at høre Smiley og skønt du følger med Smiley
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Yellow Blue Army - August - 8 kampe
« Svar #32: 16 Jun 2009, 22:30 »

Hej alle læsere Smiley

Så har bloggen rundet de magiske 500 læste gange Peace, der kommer først en update i morgen da jeg har været til både fransk eksamen og træningskamp i dag, så vil ikke skynde mig og ende med at have sendt en dårlig update afsted.

Jeg kan afsløre nu at kampene i Uefa Cuppen denne gang bliver i en update for sig selv da det udviklede sig langt mere dramatisk end jeg turde drømme om. Jeg føler ikke at kampene blot kan skrives ind som korte resume Smiley Håber I kan holde spændingen ud lidt endnu Smiley

MvH. Warmon
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Yellow Blue Army - August - 8 kampe
« Svar #33: 16 Jun 2009, 22:35 »

Hej warmon.

Det ser jo fornuftigt ud. Jeg synes dog du bruger for store billeder. Det er for overskueligt og teksten står hulter-til-bulter når det er, man bruger for store billeder. Men så er det jo godt jeg har lavet små billeder til dig. Spørg endelig om flere Peace

Men ellers flot opsat. En dejlig overskuelig en af slagsen, selvom de store billeder skal fra. Her snakker jeg om Samuel Holmen billedet Smiley

Du laver måske også for store updates. Prøv at variér lidt imellem længderne på updatesne. Det er ikke alle der vil læse en update i en lang streg. Prøv at forkort dem i afsnit eller noget. Så bliver det meget bedre tror jeg.

Men ellers flot blog du har skrabet sammen. Et minus mere er måske lige holdet, da jeg er FCK og hader Brøndby som pesten, men det er din blog og det kan jeg ikke pille fra dig. Er du Brøndby-fan?

Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Yellow Blue Army - August - 8 kampe
« Svar #34: 16 Jun 2009, 23:06 »

Hej warmon.

Det ser jo fornuftigt ud. Jeg synes dog du bruger for store billeder. Det er for overskueligt og teksten står hulter-til-bulter når det er, man bruger for store billeder. Men så er det jo godt jeg har lavet små billeder til dig. Spørg endelig om flere Peace

Men ellers flot opsat. En dejlig overskuelig en af slagsen, selvom de store billeder skal fra. Her snakker jeg om Samuel Holmen billedet Smiley

Du laver måske også for store updates. Prøv at variér lidt imellem længderne på updatesne. Det er ikke alle der vil læse en update i en lang streg. Prøv at forkort dem i afsnit eller noget. Så bliver det meget bedre tror jeg.

Men ellers flot blog du har skrabet sammen. Et minus mere er måske lige holdet, da jeg er FCK og hader Brøndby som pesten, men det er din blog og det kan jeg ikke pille fra dig. Er du Brøndby-fan?



Først tak for kommentar og kritik Smiley

Jeg er helt enig med dig i at billedet af Holmén blev for stort og det ser for kluntet ud, takket være din hjælp håber jeg at det vil være løst og forhåbentligt se bedre ud Smiley

Det vigtigste for mig i en update er det er nemt og overskueligt, og ikke bliver for uklart hvad der sker Smiley Det har billedet af Holmén lidt ødelagt, men igen, det er læst til næste update Smiley

Jeg er ikke typen der er vild med at fyre en masse små updates af. Det tror jeg handler om personlighed og måden og gøre det på. Mine updates er lidt lange, men det kan godt være jeg prøver nogle kortere og så flere updates som vi kommer frem, det skal bestemt ikke udelukkes Smiley

Ja, jeg er Brøndby fan til det inderste Smiley og det kan man ikke tage fra mig Smiley hmm tja, nu er det blot en blog og et kig i tabellen viser vist at netop dit hold, FCK, jø fører ligaen, så helt skidt kan det da ikke være for dig Smiley

Men endnu engang tak for kritik og ros Smiley

MvH. Warmon
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Yellow Blue Army - August - 8 kampe
« Svar #35: 22 Jun 2009, 22:02 »

Hej alle læsere Smiley

Jeg har været lidt stille de sidste 5 dage, men har haft usædvandeligt travlt med både arbejde og håndbold så har ikke fået spillet så meget FM. Updaten ligger klar, men jeg synes ikke den er helt til offentliggørelse endnu, så derfor må I vente til i morgen med en update, men jeg kan tilgengæld love en update i morgen Smiley

Håber der er stadig opbakning til Drengene fra Vestegnen Wink

MvH. Warmon
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Yellow Blue Army - August - 8 kampe
« Svar #36: 25 Jun 2009, 00:20 »


September 3 resultater offentliggjort, et mangler???


Brøndby stadion efter kampen mod Esbjerg
Vejle vs. Brøndby IF 0-3 (0-3), 2 x T. Rasmussen, Morten ”Duncan”
Efter en landsholdspause skulle Brøndby en tur til Vejle. Brøndby havde ingen slinger i valsen og afgjorde tingene i første halvleg med scoringer af Thomas Rasmussen og Morten ”Duncan” i det 2, 21 og 36 min.
I 2. Halvleg prøvede Vejle ellers at presse på mod Brøndby målet, da det var tydeligt, Ebbe Sand havde bedt hans tropper om at stille sig mere defensivt i banen og forsvare føringen hjem, da man havde en svær udekamp i Uefa Cuppen mod Deportivo om blot 3 dage.


Deportivo vs. Brøndby IF (EC) x-x (x-x)

Brøndby IF vs. Esbjerg 2-0 (0-0), 2 x M. v. Schlebrügge
På en dag, hvor spillerne hos Brøndby virkede trætte efter Uefa Cup kampen, tog Esbjerg initiativet på Brøndby stadion og dominerede kampen. Flere spillere, specielt på midten, så direkte ligegyldige ud, hvilket udløste pifter og krav fra fansene om bedre spil i 2. Halvleg. Hvad Ebbe Sand sagde i pausen, forlyder der intet om, men Brøndby virkede som forvandlet, spillet flød pludselig, man vandt 50/50 boldene og Esbjerg var under massivt pres. Angriberne manglede, endnu engang i den her sæson, evnen til at sparke bolden ind bag keeperen, så kaptajn Schlebrügge tog sagen i egen hånd, eller hoved, og med 2 scoringer i det 75 og 79 min afgjorde han kampen.


Farnerud var banens bedste mod Skive
Skive vs. Brøndby IF (DAC) 0-1 (0-0), K. Ilsø
Efter en periode med hårde kampe havde Ebbe Sand valgt at give reserverne chancen mod Skive fra 1. Division. Reserverne virkede oplagte på at vise deres værd, og Skive var også presset i bund i det meste af kampen. Heldigt for Skive og irriterende for Brøndby stod Skives målmand en fantastisk kamp med adskillige redninger, der må siges at være på niveau med det bedste i SAS-ligaen. Efter 87 min måtte han dog se bolden blive sendt i kassen efter en fantastisk frispilning fra Farnerud og en kynisk afslutning af den indskiftede Ilsø.

Top:
Brøndby har hentet 6 point i ligaen og er dermed på 2. Pladsen i ligaen, 1 point efter FCK. Spillet har ikke været den flotte fodbold, som Ebbe Sand gerne vil spille, men pointene er kommet ind, og det er hvad Brøndby IF har brug for hvis de skal hænge på i toppen af ligaen. Målmanden og forsvaret virker stabilt, hvilket ikke mindst skyldes en fantastisk arbejdsindsats fra midtbanen.


Flop:
Svag præstation af Brøndby i 1. Halvleg mod Esbjerg vidner om at Brøndby måske døjer med europæiske tømmermænd, og det kan blive udslagsgivende for deres placering i ligaen, hvis de kan komme forbi Deportivo og i gruppespillet i Uefa Cuppen. Ebbe Sand har godt nok meldt klart ud, at ligaen er der, hvor der skal holdes fokus, men med ambitioner om at blive det førende flagskib i dansk fodbold skal man også vise sig frem i europæisk fodbold, og derfor kan man ikke se bort fra de kampe.




Kommende måned


I oktober har Brøndby på nuværende tidspunkt 5 kampe i udsigt indtil videre. Programmet ligger som følger:

Brøndby IF vs. Deportivo (EC)
FC Midtjylland vs. Brøndby IF
Brøndby IF vs. AC Horsens
FC København vs. Brøndby IF
Herfølge vs. Brøndby IF (DAC)


Den første kamp i oktober byder på returopgøret i Uefa Cuppen. Udover en svær udekamp mod Midtjylland og en kamp mod Horsens, der bør vindes, byder oktober også på sæsonen første New Firm. En kamp der på nuværende tidspunkt vil blive et direkte opgør om 1. Pladsen i ligaen. I pokalturneringen har Brøndby trukket de tidligere danske mestre fra Herfølge. Et yderst spændende hold med mange fremtidsmuligheder, og det bliver spændende om Herfølge kan byde de forsvarende pokalvindere op til dans.



Hjemmeholdet står altid først nævnt, resultatet i (x-x ) angiver stillingen ved halvleg. Sejre er markeret med grøn, uafgjort med gul og nederlag med rød. (EC) er Uefa Cuppen, (DAC) er Pokalturneringen, alle andre kampe er SAS-liga.

Grafik er leveret af AFC
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Yellow Blue Army, September – 3 resultater offentliggjort, et mangler???
« Svar #37: 25 Jun 2009, 00:23 »

Hej alle læsere Smiley

Så kom updaten endelig, I må virkelig undskylde vente tiden, men lysten har ikke lige været der. Skuffet

Jeg forventer en update senest lørdag, men satser kraftigt på at det bliver i morgen om Uefa Cup kampen mod Deportivo, resultatet er udeladt bevist i den update der lige er blevet lagt op for at I som læsere har lidt at glæde jer til Peace
Returopgøret bliver ligeledes i en update for sig og bliver den 2. Update fra nu som i vil kunne læse. Glæd jer, i vil, forhåbentlig, få nogle fantastiske updates om Uefa Cuppen.

MvH. Warmon
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Yellow Blue Army, September – 3 resultater offentliggjort, et mangler???
« Svar #38: 07 Jul 2009, 19:39 »

Hej alle

Er der nogen som har lyst til en update om vestegnen? Eller er alle gået til i sommervarmen... xD

MvH. Warmon
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Yellow Blue Army, September – 3 resultater offentliggjort, et mangler???
« Svar #39: 07 Jul 2009, 19:40 »

Jeg er frisk Wink bare kom med den Smiley
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Yellow Blue Army, September – 3 resultater offentliggjort, et mangler???
« Svar #40: 07 Jul 2009, 20:58 »

Jeg er frisk Wink bare kom med den Smiley

Super, jeg skal lige have spist, så kommer den op Opstemt
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Frederik1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Yellow Blue Army, September – 3 resultater offentliggjort, et mangler???
« Svar #41: 07 Jul 2009, 23:12 »

Nu har jeg læst din blog igennem, og hvilket et skriftlig nievau du har.
meeeeen, du har alt alt for meget tekst !  Vi andre og dig selv køre ekstremt hurtig træt i det, og så kan det blive noget  værre bvrd.  Hold det kort, så virker din updates hellere ikke så uoverskuelige ..
Logged

:-)

Theis Mørup
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Yellow Blue Army, September – 3 resultater offentliggjort, et mangler???
« Svar #42: 07 Jul 2009, 23:26 »

God blog.

Enormt skidt klubvalg, så følger nok ikke med.

Men super super god grafik.

KIU, selvom jeg ikke følger med top dollar  Wink
Logged

(:

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Yellow Blue Army, September – 3 resultater offentliggjort, et mangler???
« Svar #43: 07 Jul 2009, 23:34 »


Uefa Cuppen 1. Runde










Deportivo vs. Brøndby IF








Før kampen: Deportivo havde tilsyneladende valgt en offensiv tilgang til kampen med deres 3-4-2 opstilling i et forsøg på at få afgjort det samlede resultat allerede i den første kamp. Profilerne på holdet er den mexicanske fløjspiller Andreas Guardado, der skal levere gennembruddene og oplæggene samt den centrale midtbanespiller Guzman, som har evnerne til at føre bolden frem fra forsvaret og samtidig rydde op.u

Brøndby havde til kampen valgt en flad 4-4-2 som udgangspunkt, men i kraft af at man skulle spille på udebane, ville tilgangen til kampen være mere defensiv og angriberne ville komme til at arbejde meget på egen hånd. Blandt Brøndbys profiler må nævnes målmanden Stephan Andersen, der har været godt spillende i efteråret og midtbanespilleren Samuel Holmen, som har vist både målfarlighed og stabilt spil.






0 min: Bolden bliver givet på Riazor, hvor 14336 tilskuere havde fundet vej. Lidt skuffende når der er plads til godt 35000 på stadion.

4 min: 1. Hjørnespark til Deportivo, Andreas Guardado tager hjørnesparket… Mista vinder hovedstødsduellen med Bengtsson… han rammer overliggeren! Stephan Andersen er hurtigt over returen, da den bogstavligt hopper ned for fødderne af ham. Brøndby var virkelige heldige der.

8 min: Endnu et hjørnespark til Deportivo, denne gang kommer Stephan Andersen så rigtig ud til bolden og tager den til sig.

19 min: Brøndby har fat i bolden og får spillet bolden godt rundt så Deportivo må løbe efter den, Brøndby er nu ved at nærme sig Deportivos målfelt, en fejlaflevering af Farnerud.. Deportivo slår kontra nu, Gislason må lave et frispark udenfor feltet. Et farligt sted.. Verdu går til bolden.. Stephan Andersen redder.

20 min: Brøndby taber bolden hurtigt og den ender hos Mista.. han er alene med Stephan Andersen.. Fantastisk redning af Stephan Andersen, Mista burde nok have scoret her, men det vidner også om Stephans klasse.

34 min: Gislason har gået hårdt til den de sidste min og må indkassere kampens 1. Gule kort. Frisparket bliver taget hurtigt, og Bengtsson må give et hjørnespark.. Guardado bevæger sig ud for at tage det.. han sparker.. DER ER SCORET!!! Det er Mista der scorer, Brøndby burde have set det komme. Fortjent føring til Deportivo. Der bliver også foretaget en udskiftning af Deportivo, det er Filipe der går ud til fordel for Carril.

40 min: Brøndby har presset Deportivo i bund, holdet har forvandlet sig på de sidste 5-6 min og Deportivo er under massivt pres, noget som kan mærkes på stemningen på stadion, det er kun de danske fans, der kan høres i øjeblikket.

44 min: Jallow tager chancen med et skud udefra, men den bliver sendt tæt forbi mål.

Halvleg.

45. min: Kickoff til 2. Halvleg. Umiddelbart virkede Deportivo som det hold, der havde mest brug for pausen.

51. min: MÅL!!! Det er Mista, der endnu engang bruger hovedet til at score. Ophavsmanden var endnu engang Guardado, som slog en perfekt bold indover.

58 min: Deportivo har momentum, de presser for at få det 3. Mål. Guardado har endnu engang bolden, han bryder igennem.. der kommer indlægget.. Mista.. Stephan Andersen på sin plads der og tager kontrol og bringer ro til holdet.

66 min: Et sammenstød mellem Mista og Bjärsmyr, et uheld, men det går tilsyneladende udover Bjärsmyr. Han ser dog ud til at kunne spille videre. Brøndby skifter ud, Jesper Jensen går ind i stedet for Gislason, der med sit gule kort er en udsat spiller, samtidig går Farnerud ud til fordel for Jan Kristiansen. Farnerud har slet ikke leveret varen i dag.

71 min: Indskiftningerne har givet nye kræfter til Brøndby og de arbejder sig nu frem i banen. Deportivo virker mere defensive og sparker bare bolden væk. Brøndby holder presset, og nu må Deportivo give et hjørnespark. Jan Kristiansen tager hjørnesparket.. Castro stopper bolden effiktivt, men reposten ender hos Bjärsmyr, der uden tøven sparken bolden ind mellem venner og fjender.. der er ingen, der rører bolden.. MÅL, MÅL!!! Der er scoret, Brøndby har sikret sig det vigtige udebane mål. En katastrofe for Deportivo, nu skal de jagte et mål mere.

84 min: Thomas Rasmussen begår et frispark og må modtage et gult kort. Guardado går til bolden.. Mista løber mod den.. denne gang er Schlebrügge dog opmærksom og har header bolden langt væk.

90 min: Trods 2 udskiftninger formår Deportivo ikke at true målet, Brøndby arbejder stenhårdt.. et svigt i koncentrationen kan være fatalt nu.. og det er lige hvad der sker.. Jesper Jensen kommer ikke med.. Verdú med bolden.. Holmen kommer bagfra og tager benet.. Den tackling må indkassere et gult kort.. og det gør den.

90+4 min: Kampen fløjtes af. Et rigtig fornuftigt resultat for Brøndby at tage med hjem. Deportivo må være skuffede, for det virker tilskuerne i hvert fald til. Der bliver piftet højlydt af hjemmebane publikummet.

Efter kampen: 2-1 til Deportivo, et nederlag til Brøndby er okai taget i betragtning af modstanderen, og resulatet er tilfredsstillende for Træner Ebbe Sand. Deportivo har helt sikkert grund til at være skuffede da de burde havde scoret flere mål, hvilket kampens tal også taler sit tydelige sprog om.





Grafikken er venligst leveret af AFC
« Seneste Redigering: 07 Jul 2009, 23:39 af warmon » Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Yellow Blue Army, September – 3 resultater offentliggjort, et mangler???
« Svar #44: 07 Jul 2009, 23:39 »

Nu har jeg læst din blog igennem, og hvilket et skriftlig nievau du har.
meeeeen, du har alt alt for meget tekst !  Vi andre og dig selv køre ekstremt hurtig træt i det, og så kan det blive noget  værre bvrd.  Hold det kort, så virker din updates hellere ikke så uoverskuelige ..

Hej Frederik1994

Jeg er glad for du har læst den igennem og er tilfreds med det skriftelig niveau. Teksten er måske for lang, men jeg tror det er en smagssag. Jeg er tilhænger der er mere tekst og jeg skal nok arbejde meget med det for at gøre det mere kort. Smiley Men det er da noget jeg vil arbejde på og prøve af. Jeg er meget for at det jeg viser er gennemført. Smiley Så håber du bærer over med mig og forsat læser med Smiley

MvH. Warmon

God blog.

Enormt skidt klubvalg, så følger nok ikke med.

Men super super god grafik.

KIU, selvom jeg ikke følger med top dollar Wink

Tak for rosen Smiley Grafikken er blevet leveret af AFC Smiley Så det skylder jeg ham Smiley Håber alligevel du vil følge med Smiley
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010